ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.11.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 11.11.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
NOV-2009
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Sejur 6 nopti la Hotel Perla

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel ca si destinatie in primul rand datorita review-urilor extraordinar de bune cu un grad de satisfacite de 99%, insa gusturile si asteptarile depind de la persoana la persoana.

Pachetul a fost unul de relaxare si infrumsetare care a constat in 6 nopti cazare cu mic dejun si cina, 5 masaje de 30 min, 2 impachetari cu ciocolata si doua impachetari cu parfango, acces permanent baza agrement Perla SPA (piscine, jacuzzi, sala aparate, aqua gym, sauna) pret 335 euro fara transport.

Am ales ca intai sa scriu partile pozitive ale hotelului si mai apoi sa comunic si partile ce in conceptia mea sunt lucruri mai putin bune si care au stat la baza notarii mele

Camerele de cazare sunt mari la fel si apartamentele mobilierul este nou, baia este si ea moderna, internet wireless.

Personalul este calificat si foarte dragut, de la receptioneri pana la doamnele care fac curatenie aici nu am nimis ce reprosa din potriva jos palaria

Mancarea este foarte gustoasa, felicitari bucatrilor pt calitate si fantezia aranjari platourilor, servirea este foarte rapida, ca o paranteza pe drumul de intoarcere ne-am oprit la sinaia sa luam masa in centru la restaurant bucegi preturi duble si chiar triple, portii mult mai mici, deloc gustos pt ca s-au folosit produse dintre cele mai ieftine, aranjamentul in farfurie numai vorbesc o foaie de salata cred ca de ieri fiind uscata si foita de morcov negru la margini... deci bravo bucatarilor de la perla

Masajul si impachetarile sunt de calitate, program aqua gym de 2 ori pe zi

Piscina interioara si exterioara cu apa termala la 35-37 de grade, 2terenuri de minifotbal cu nocturna.

Parcare destul de mare.

Acum partile ce in acceptiunea si standardele mele mi-au parut negative,

Cel mai deranjant a fost faptul ca piscina interioara nu este de fapt in hotel ci trebuie sa iesi si sa mergi circa 125-150 metri pana la ea, in conditiile in care in fiecare zi a plouat si a batut vantul nu era tocmai placut dupa o baie calda sa te duci inapoi in hotel, ca urmare am racit si nu am fost singurul, la fel de deranjant a fost faptul ca nicaieri nu se precizeaza ca piscina nu este in hotel asa puteam sa aleg o pensiune sau un hotel fara piscina si sa ma duc la piscina acestui hotel sau la altul. Acum odata ajunsi la piscina (am indraznit de 3 ori) problema era in vestiar, problema cu ceva scurgeri de apa si dupa care a ramas un mic miros si un perete plin de pete (am atasat si poze), apoi cand intrai in cabina de schimbat surpriza... perete pe jumate finisat fara glet sau lavabila, ajuns la piscina descopereai ca este destul de mica si ca doua persoane pot inota cu greu de-a lungul bazinului doar una in spatele celuilate latimea fiind foarte mica, la fel de deranjant a fost ca programul de pe usa indica ora de inchidere ca fiind 24. 00 in realitate la ora 22. 15-22. 30 incepea golirea bazinului

Problema cu inundatiile din hotel si urmarile ce nu au fost reparate persista in mai multe zone ale hotelului am observat in restaurant si salonul de masaj din hotel acceasi problema.

Sala gym are doar 3 aparate din care banda magnetica este doar de decor ea nefunctionand iar celelate cu urmee mari de uzura la fel si spatiul din sala este unul minuscul toate aparatele fiind inghesuite, unde mai pui ca era si foarte frig.

Mocheta din camera si dintr-un apartament in care am fost prezenta urme mari de uzura si era patata in multe locuri cea ce confera un aspect foarte neplacut.

Probabil ca problema cu piscina va fi remediata odata cu deschiderea noului centru spa, daca as fi fost vara la acest hotel probabil ca nu as fost asa nemultumit pt ca piscina exterioara este destul de mare si este si comunica direct cu hotelul.

Ca o nemultumire partiala este faptul ca micul dejun este la fel in fiecare zi si pe langa asta nu ai multe produse din care sa alegi. In aceasi categorie includ si faptul ca in baie nu am gasit pe toata durata sejurului decat 2 pliculete cu sampon si 2 mini sapunuri


[fb]
---
Trimis de danyepz in 14.11.09 18:41:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3952 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danyepz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 MOCHETA DIN CAMERA CARE ERA FOARTE PATATA
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 300 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    Hotel Perla
    [21.11.09 14:59:45]
    »

    Ma numesc Stefan Viviana si sunt reprezentanta Complexului Hotelier Perla.

    Doresc in primul rand sa va multumesc pentru observatiile dumneavoastra. Intradevar cunoastem aceste probleme sesizate (mochetele din camere,peretii care sunt umeziti si tavanul din restaurant ) insa sunt programate pentru remediere in urmatoarea perioada. Ma bucura ca ati punctat si lucrurile bune si serviciile de calitate oferite de Hotel. Incepand cu acest sfarsit de saptamana (20.11.2009) s-au inaugurat doua bazine acoperite cu apa termala si doua jacuzzi cu acces direct din hotel si de asemenea accesul din interior spre piscina exterioara cu apa termala. Observatiile dvs au fost contructive pentru noi si vor fi in continuare pentru imbunatatirea calitatii servicilor si a ofertei. Cu siguranta la viitorul dvs sejur care il ve-ti petrece in cadrul Complexului nostru o sa va convingeti de serviciile imbunatatite precum si de remedierea celor mentionate de dumneavoastra.

    P.S. totusi piscina acoperita din cadrul bazei de agrement se afla la maxim 70 de metri distanta nu la 150 de metri iar vestiarele fotografiate de dumneavoastra se aflau in reconditionare.


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Hotel Perla
    [21.11.09 16:05:45]
    »

    Doresc sa raspund din partea hotelului, si sa fac citeva precizari pentru a se lamuri acesta situatie despre:

    A. Tarifele de la Hotel Perla:

    1... Camera dubla la receptie costa 195 ron - dar! daca se cumpara un pachet de servicii se ajunge la 150 ron sau la clienti fideli 120 ron.

    2... Apartamentul costa la receptie 250 ron - dar! la pachet sau la clienti fideli ajunge pina la 195 ron.

    ... Ma scuzati dar un cunoscator din turism stie ca tarifele la receptie sunt mai mari decit cele care sunt calculate la pachet.

    ...

    B. Programul de la Piscina acoperita din cadrul bazei de agrement "Perla' are programul urmator:

    *mai -septembrie 09,00 - 02,00

    *octombrie -aprilie 09,00 - 24,00

    att! incepind cu 01.12.2009 acest bazin va deservi numai pe cei care folosesc baza de agrement (terenurile de minifotbal, cursurile de inot, persoane care nu locuiesc in hotel).

    TARIF: 10 ron /persoana

    Programul pentru schimbarea apei este de 3 ori /saptamana si incepe cu 1 ora inainte de terminarea programului.

    ...

    C. Centru Spa - legatura directa cu Hotelul a inceput sa functioneze din data de 20.11.2009 cu 2 bazine acoperite, 2 jacuzzi, si acces din interior spre 2 piscine exterioare. Incepind cu data de 01.12.2009 va mai functiona si una sauna uscata, una sauna turceasca si un bar. Programul este zilnic intre orele 08,00 - 21,30. Si va deservi oaspeti hotelului.

    Va rugam daca veti mai avea SI ALTE INTREBARI SAU NELAMURIRI sa contactati echipa manageriala si cu cea mai mare deschidere va vom raspunde.

    Cu Respect pentru toti care isi spun parerile si sugestiile! Echipa manageriala Hotel Perla!


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Admin
    [21.11.09 22:44:58]
    »

    Salut ca intotdeauna binevenita publicarea punctului de vedere al hotelului. Personal gasesc imbucurator sa vad ca SE TINE CONT de (sau macar se urmaresc) eventualele nemultumiri exprimate de clienti si se incearca rezolvarea/explicitarea problemelor sesizate, in scopul imbunatatirii serviciilor si conditiilor oferite si al realizarii interesului comun - al furnizorului si al cumparatorului de servicii turistice -: o oferta de calitate la preturi rezonabile.

    Grija doar sa nu treceti linia dintre compunerea unui raspuns si publicarea unor date in scop de reclama - interpretarea unui raspuns ca avand un astfel de scop va avea ca urmare stergerea lui si solicitarea de repostare a lui in conformitate cu aceasta regula.

    Hotel Perla
    [21.11.09 23:29:50]
    »

    cu siguranta am dorit numai sa ne spunem punctul de vedere si atit ! Suntem constienti ca numai daca suntem receptivi la tot, vom putea progresa ! cu respect echipa manageriala Hotel Perla


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    danyepzAUTOR REVIEW
    [22.11.09 01:35:57]
    »

    Ma bucura faptul ca ati facut aceste precizari si ca urmariti sa rezolvati micile nemultumiri ale clientilor dumneavostra, foarte rar se intampla acest lucru in turismul romanesc si sunteti de luat exemplu si de admirat.

    Acum sa raspund ecoului dvs... nu contest ca distanta pe care eu am dat-o ca fiind de 150 de metri sa fie de acuratete, va dati seama ca nu am si masurat-o efectiv, ci a fost o apreciere.

    Legat de acele vestiare va spun ca am stat 6 nopti la hotelul Perla si din prima pana in ultima zi stadiul acelor lucrari a fost acelasi, bine ar fi fost daca era si anuntat pe un perete ca acele vestiare sunt in lucru mai ales ca mai sunt 2 vestiare la acea piscina.

    Legat de preturi, daca o sa mai cititi odata review-ul meu o sa vedeti ca nu am dat decat pretul platit pe tot pachetul adica 335 euro pe 6 nopti (care a fost unul foarte bun) nici vorba sa fi mentionat in acest review pretul la receptie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    oradea*
    [22.11.09 21:44:50]
    »

    in primul rand as dori ca aduc la cunostinta domnului care face acuzatii dure la modul in care se lucreaza la hotel perla si micile defecte care sunt in stadiu de renovare.Binenteles anumiti domni doresc sa ajute sa ironizarea complexului perla...se poate face diferenta intre toate hotelurile din 1 mai si felix...dar hotel perla se poate pronunta ca fiind un hotel din care se rezulta cele 3 stele...3 stele insemnand ..pret-calitate...iar modul in care va adresati este foarte defectuos.as dori si eu sa cunosc mai multe hoteluri care au pornit de la 0 si au ajuns sus .cred ca ar fii mai bine sa va fotografiati casa dumneavoastra sa vedem si noi cum arata ...la revedere

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [22.11.09 22:28:40]
    »

    dle "oradea", o observatie: percep in randurile dvs o intoleranta la o critica altfel absolut civilizata care nu va va aduce niciodata nimic bun.

    Cu parere de rau vi-o spun, ati reusit sa spulberati orice impresie pozitiva, muncit castigata de (presupun) angajata dvs anterior...

    cipi_s
    [27.10.10 18:48:26]
    »

    Am fost in 24-25 octombrie 2010 la acest hotel si pot spune ca toate problemele sesizate de clientii ce au trecut prin acest hotel au fost rezolvate. Acest complex isi merita cu prisosinta stelele.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cipi_s, danyepz, Hotel Perla, oradea*
    Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel [1 Mai]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061852931976318 sec
    ecranul dvs: 1 x 1