ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 11.05.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 12 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Perla cu bune si cu rele

TIPĂREȘTE

Am plecat din Bucuresti pe 11 august, am ramas o noapte la pensiunea Irina din Tilisca (langa Sibiu) Pensiunea frumoasa, conditii bune de cazare, foarte curat, gazde ospitaliere. Nu mi-a placut insa mancarea, pt cina am solicitat sa ne gateasca ceva fara tocatura, gandindu-ma ca este seara, ne-a facut carne prajita de porc care fusese tinuta in untura. (f grasa, mai ales vara nu pot manca asa ceva).

Drumul pana la Felix a fost greu, de la Deva spre Oradea-drum plin de denivelari, se lucra; erau f multe stopuri, deoarece erau portiuni unde se circula pe un singur sens. Ajunsi in Felix nu am gasit nici un indicator care sa ne indrume spre 1 Mai; am ajuns totusi la hotel in jurul orei 15 si am fost cazati imediat. Am platit restul de bani pt sejur (nu dadusem pt rezervare decat 50%din valoarea biletului) din care 840lei -contravaluarea tratamentului.

Camera curata, cam ingusta, terasa f mare, baie spatioasa, curata. Prosoapele se schimbau la 3 zile (unele dintre ele aratau jalnic-vechi, destramate), lenjeria de pat curata,alba-era schimbata tot la 3 zile ; halatele de baie la 7 zile (mi se pare cam mult).

Masa nu a fost chiar pe gustul meu, dimineata era bufet suedez; sucul la dozator era groaznic; erau mereu aceleasi produse; lipseau fructele (insuficient cateva mere intr-o fructiera) Pt masa de pranz si cina se alegea meniul cu o zi inainte (existau 2 meniuri din care putei alege). Ceea ce m-a nemultumit a fost lipsa salatelor (s-au servit doar de cateva ori) se reciclau din produsele ramase de la micul dejun (intr-o seara ni s-a dat ca desert chec care ramasese de dimineata peste care fusese turnat un pic de toping) Supa de visine cu frisca as servi-o ca desert, nu ca felul l. In momentul in care am solicitat pizza spunand ca platesc diferenta de pret, mi s-a raspuns ca nu se poate deoarece avem meniu fix.

Tratamentul a fost satisfacator, centul spa era curat, aparatura noua, personal foarte amabil. Am facut 9 zile de tratament cu cate 3 proceduri pe zi.

Piscinele curate, bine intretinute, aveau un bazin semiolimpic cu apa normala, o piscina pt copii si una pt adulti cu apa termala. In interior existau 2 piscine si 2 jacuzzi. Ceea ce ar trebui revizuit: curatenia de la dus (mirosea destul de urat si faianta cam murdara) si seslongurile de lemn din jurul piscinei (erau vechi, arse de soare, decojite de vopsea in unele locuri, ce-i drept erau reparate in fiecare dimineata cele care se rupeau, dar mai bine le-ar fi schimbat.)

Am avut nesansa sa avem 5 zile fara apa termala, nu stiu daca a fost vin lor sau nu, mi se dadeau tot felul de explicatii. (oricum paraul Petea secase destul de mult si se dadea vina si pe cei care au forat ilegal pt captarea apei termale-nu stiu daca era cazul si la cest hotel.

Relaxare da, distractie inexistenta.

In cadrul complexului spatiile verzi erau ingrijite, curate, dar in afara acestuia era valea plangerii. Totul era neingrijit, parcul de langa hotel era plin de iarba, fantana arteziana in loc de apa avea gunoaie-dezastru. In afara de cateva vilisoare si pensiuni nou construite nu exista nimic de doamne ajuta. Strandul cu valuri, care pana nu demult a frost singurul din tara era intr-o stare deplorabila.

De la 1 Mai ne-am oprit la Sambata de Sus-Pensiunea Nicodor. Am primit o camera la mansarda, care desi nu avea balcon, geamul destul de mic; a fost inchiriata la aceleasi pret ca si celelalte (cu toate ca i-am atras atentia propietarei)

Aici am facut o toxiinfectie alimentara de toata frumusetea, din cauza unui pastrav la gratar consumat de la ei de la restaurant.

Ne-am intors in Bucuresti pe Transfagarasan, drum care iti incanta privirea cu peisaje neasemuit de frumoase. As recomanda aceasta destinatie numai in cazul in care doriti sa va odihniti, altceva nu aveti ce face. Felixul mi s-a parut f aglomerat, intesat de comercianti care incercau sa vanda tot felul de nimicuri, muzica de proasta calitate data la maxim.

Pacat de frumusetea acestor locuri, de aici s-ar putea scoate bani frumosi, un dar de la Dumnezeu (apa termala) ar trbui valorificat si create conditii civilizate; nu lasat totul in paragina ca la 1Mai.

Dupa parerea mea Hotel Perla reprezinta o oaza intr-un desert, dar ce folos?


[fb]
---
Trimis de lumi11 in 09.09.12 16:13:22
Validat / Publicat: 09.09.12 17:01:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6623 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lumi11); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 HOTEL perla
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [09.09.12 17:00:43]
    »

    Un review bun. Poate reusesti sa gasesti timp sa ne scrii evaluarile tale si de la celelalte doua cazari din aceasta excursie - linkurile le gasesti mai jos

    - Pensiunea Nicodor: amfostacolo.ro/hotel.php? ... -de-sus&id=5015

    - Pensiunea Irina [Tilisca] - amfostacolo.ro/hotel.php? ... -sibiu&id=12674

    Fiecare experienta, prin notele pe care le acorda, este importanta in stabilirea mediei acelei destinatii...

    Hotel Perla
    [10.09.12 16:07:54]
    »

    Buna ziua,

    Dupa cum probabil multi s-au obijnuit deja va raspunde Viviana Truta la comentariul postat mai sus.

    Multumim ca ati punctat corespunzator ceea ce ati gasit in cadrul locatiei noastre insa doresc sa adaug niste mici lucruri pentru cei care citesc comentariul pentru a putea fi pe deplin informati.

    1. referitor la lenjeria din camera de hotel

    -Prosoapele se schimba la doua zile (sau de cate ori este necesar), lenjeria se schimba la 3 zile (sau de cate ori este necesar) iar halatele la 3 stele nu sunt obligatorii si reprezinta una dintre facilitatile pe care noi le oferim oaspetilor nostrii.

    -In aceiasi masura in fiecare baie exista un biletel prin care anuntam oaspetii ca prosoapele se schimba de cate ori sunt lasate pe jos acest lucru chiar daca au fost folosite o singura zi.

    -Referitor la halate daca anuntati doamnele de la curatenie cu siguranta se puteau schimba

    2. referitor la restaurant si meniu

    - sucul de la dozator nu este suc preparat din prafuri ci este Prigat de portocale

    -din pacate trebuie sa va contrazic la produsele reciclate – checul pe care l-ati primit dvs la cina era altul decat cel pentru micul dejun. Sunt preparate la noi in bucatarie in acelasi timp insa cu destinatii diferite

    - Supa de visine este un fel de mancare traditional maghiar (hideg meggyleves). Fiind pozitionati intr-o zona in care influenta de peste granita se resimte mai puternic am incercat sa oferim turistilor veniti din toate colurile tari o mai mare diversitate la meniul prestabilit.

    - tipul de pachet achizitionat de dvs este cu toate mesele incluse si pe cat posibil incercam sa nu compensam preparatele din pachet cu cele din meniul a la carte. Doresc sa va anunt cu aceasta ocazie ca incepand cu anul 2013 pachetele nu vor mai avea un meniu prestabilit ci vom adopta varianta de buget. Astfel vom permite o libertate deplina in a putea selecta preparatele direct din meniu restaurantului.

    3. referitor la piscine

    -Deoarece ati avut ocazia sa locuiti la noi timp de 13 zile ati putut cu siguranta sa observati ca tinem foarte mult la curatenie si avem personal care se ocupa de acest segment. O zona precum dusul este foarte sensibila deoarece in permanenta este cineva in interior si nu se poate curata la fel de usor ca si un spatiu comun.

    -Sezlongurile de lemn au fost reconditionate prin vopsire la inceputul acestui sezon. Nu contest faptul ca se deterioreaza insa dupa cum bine ati punctat chiar dvs acestea erau reparate.

    -Tot in acest sezon am achizitionat si 200 de bucati de sezlonguri noi la care toti oaspetii au acces

    -Referitor la apa termala din cauza secetei din aceasta vara presiunea nu a fost cea corespunzatoare.

    4. referitor la statiune

    -Noi incercam pe cat posibil sa mentinem o ordine in cadrul Complexului si poate nici aici nu reusim tot timpul sa asiguram totul la standardul dorit insa ordinea si curatenia din cadrul statiunii sunt responsabilitati ale altor organe decat Complex Perla.

    Va asteptam sa reveniti la noi si speram sa imbunatatim serviciile.


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [15.01.13 22:27:45]
    »

    @lumi11: am o remarcă, legată de poza P07 - acolo sunt flori de lotus, nuferii sunt cei din P02. În centrul staţiunii Felix, sunt mai multe 'lacuri' - două cu nuferi, restul cu lotuşi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danezu008
    [19.03.14 12:43:48]
    »

    @Hotel Perla: Buna ziua, ma numesc Ionescu Daniel si am stat de 2 ori la dvs. A fost asa de frumos incat am mai trimis 2 familii ce au fost incantate de sejur. Nu am ce sa reprosez la masa si curatenia in camere. Daca prima oara cand am stat in 2009 erau furnici, ati reusit sa nu mai fie sau cel putin in camera in care am stat eu nu erau. As vrea sa ridic totusi un aspect. Chiar daca schimbati apa in piscina termala principala, ar trebui totusi un angajat sa verifice in fiecare dimineata daca sunt broaste in ea, mai ales dupa o plaie sau vant mai puternic. Nu cred ca e bine sa adun eu pui de brasca morti. In rest sa stiti ca mai revin cu placere.

    Va doresc o zi frumoasa

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [19.03.14 12:52:44]
    »

    @danezu008: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Hotel Perla
    [19.03.14 15:00:57]
    »

    Buna ziua,

    Multumim pentru observatie si o sa fim mai atenti dimineata si la acest aspect.

    De asemenea va multumim ca ati revenit la noi.

    Manager Stefan Viviana


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Asztrid
    [20.03.14 11:30:44]
    »

    As dori sa fac si eu nu o remarca, ci mai multe pentru Doamna Viviana Truta daca tot citeste impresiile de aici: am fost cazati o noapte din fericire la Dvs. in urma cu doar cateva zile; am avut demipensiune si acces la Centrul Spa adica piscine, sauna, fitness...

    - apa in toate bazinele si chiar si la jacuzzi nu era calda; si asta nu a fost doar impresia mea; majoritatea clientilor ii vedeam ca dardaiau de firg si mergeau sa se incalzeasca... la sauna; am fost nevoita sa fac si eu acest lucru desi datorita unor probleme de snatatate imi e interzis;

    - la dus nu mergea nimeni, nici inainte de intrare si nici dupa iesirea din bazine, de ce? Pentru ca acolo era tot timpul un geam deschis si fiind foarte sus nu putea fi inchis; mergeai infrigurat acolo, nu aveai un carlig sa iti pui un halat sau prosop si asteptai minute in sir sa se incalzeasca apa pentru ca nu era folosita;

    - pe jos, in sala unde erau bazinele interioare se umplea de apa pe jos si cat timp am stat acolo (cateva ore incontinuu!) nu a venit absolut nimeni sa mai stearga

    - unii pereti erau din caramida de sticla iar pe margine erau verzi acele rosturi pentru ca probabil s-a facut economie la Domestos;

    - camera lasa de dorit, in cabina de dus erau urme de pantofi in momentul in care am sosit (!), prosoape rupte, fara mocheta sau covor pe jos

    - la restarant am ramas socati dimineata cand am constatat ca peste fata de masa s-a asezat musama care era plina de pete uscate de murdarie cine stie de cat timp;

    - pe scari era o mocheta cam amarata, cred ca trebuia curatata mai bine sau poate chiar schimbata...

    Foarte pe scurt: la 3 stele te astepti la mai mult!

    Hotel Perla
    [20.03.14 18:16:52]
    »

    @Asztrid:

    Va multumim ca ne-ati scris si sa aveti siguranta ca citim comentariile oaspetilor mereu.

    Temeperatura apei in cadrul Centrului nostru de Wellness nu depaseste 32 de Grade Celsius. Este exact temperatura pe care o afisam la intrarea in piscine si pe site-ul nostru iar momentam nu se poate schimba. In cursul acestui an avem in lucru un foraj pentru care avem toate avizele necesare si speram sa putem asigura o apa termala la temperatura mai ridicata. Temperatura din piscinele exterioare este mai scazuta in aceasta perioada a anului din cauza anotimpului. Cu toate ca noaptea acestea se golesc se se reumplu temperatura scade chiar cu cateva grade pe parcursul zilei.

    Geamul de la dusuri probabil a ramas deshis in urma curateniei efectuate de catre colegii mei in timpul noptii insa o sa fim mai vigilenti pe viitor.

    In interiorul dusurilor nu sunt cuiere intradevar iar oaspetii obijnuiesc sa isi puna lucrurile personale in exterior pe canapelele de ratan. Am avut cuiere amplasate in interior dar din cauza aburului de la dusuri nu au rezistat. O sa incercam sa amplasam o varianta de cuier de plastic pe viitor.

    In zona umeda care dispune de incalzire in pardoseala se face apa atat de la pisine cat si de la jacuzii si stim ca aceasta este o problema. De cate ori trimitem personalul de la curatenie sa indeparteze apa avem reclamatii pentru ca se folosesc mopuri la indepartarea apei si este necesar si sa deschidem usile iar acest lucru creeaza un disconfort termic pentru cei aflati in piscina. O sa fim mai atenti la peretii de sticla si la curatenie ca sa indepartam urmele sesizate de dumneavoastra.

    Referitor la camerele de hotel au fost toate dotate cu mochete frumos colorate atat rosii cat si crem insa au fost sistematic distruse de oaspetii cazati care fiecare dupa micul sejur petrecut la noi a tinut sa lase de multe ori o urma care nu se mai putea indeparta. Acesta este motivul pentru care in 80 % dintre camere mocheta a fost indepartata si inlocuita cu parchet la fel ca si in camera dumneavoastra. In momentul in care v-ati cazat trebuia sa anuntati receptia referitor la baie si cu siguranta situatia se remedia si camera era schimbata.

    Pentru servirea micului dejun intradevar se pun musamale pe mese care sunt mult mai usor de curatat si de intretinut. Fetele de masa dupa fiecare mic dejun trebuie schimbate deoarece nu se mai pot folosi a doua oara. Acestea in mod normal se curata dupa fiecare mic dejun. Poate a fost o scapare din partea noastra sau poate inaintea dumneavoastra au fost alti oaspeti care au servit micul dejun.

    Mocheta de pe scari urmeaza sa fie si ea schimbata tot in acest an.

    Noi suntem constineti ca exista si minusuri insa incercam pe cat posibil sa mentinem un echilibru si de aceia in continu investim ca sa putem asigura conditii mai bune si facilitati multiple.

    Cu respect si va steptam sa reveniti la noi!!!


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [20.03.14 20:21:05]
    »

    @Hotel Perla: Pe AmFostAcolo nu (mai) acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    mirmicu
    [20.03.14 23:00:13]
    »

    @Hotel Perla: Buna seara!

    Indraznesc sa intervin, intrucat am citit schimbul de opinii, si sa va recomand o posibila solutie la problema cu fata de masa.

    Foarte multe taverne din Grecia acopera fata de masa cu o alta (mai exact cu un napron) din hartie, din cea utilizata la bine cunoscutele prosoape de bucatarie. Sunt usor de schimbat, mult mai igienice si nu pot fi foarte scumpe. Cu siguranta ca exista in oferta firmelor specializate pe horeca.

    Sper sa nu considerati interventia mea prea indrazneata dar uneori cred ca este bine sa ne inspiram din experienta celor care au reusit din punct de vedere turistic.

    O seara buna si la cat mai multi oaspeti!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Michaell
    [21.03.14 09:34:37]
    »

    @Hotel Perla: Doamna, tot respectul meu, aveti un talent deosebit in a gasi scuze si explicatii pentru fiecare punct sezizat de fostii oaspeti. Citindu-va randurile, ma gandeam, cum ati reactiona atunci, cand un turist cazat la dvstra, in momentul cand trebuie sa efectuaeze plata, s-ar comporta si el la fel, deci ar aduce tot felul de scuze si explicatii, cu scopul de a achita doar jumatate sau un sfert din suma initiala.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Hotel Perla
    [21.03.14 10:15:45]
    »

    @Michaell:

    Buna ziua,

    Raspunsurile noastre reprezinta punctul de vedere al Complexului. Este foarte normal ca in momentul in care un oaspete scrie (de rau sau de bine) pe oricare forum sa primeasca un raspuns prompt din partea unitatii de cazare. Acest lucru inseamna ca suntem interesati de pararile celor care ne calca pragul, ca dorim sa schimbam si sa imbunatatim.

    Suntem contienti ca exista si minusuri pe care dupa cum ati putut observat le admitem si incercam sa le schimbam.

    Va dorim o zi frumoasa si va asteptam si pe dumneavoastra la noi!

    Stefan Viviana


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Asztrid, danezu008, Hotel Perla, Michaell, mirmicu
    Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel [1 Mai]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046564102172852 sec
    ecranul dvs: 1 x 1