ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Renton, WA USA
ÎNSCRIS: 14.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
17.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Ocoliti acest hotel - a fost mizerabil!

TIPĂREȘTE

Am sa adaug impresiile mele to celelalte impresii (foarte proaste) despre acest hotel.

- Odata veniti, am cerut o camera dubla. Din nefericire, camera fiind foarte mica si fara aer conditionat, a trebuit sa o schimbam cu un apartament - bineinteles platind extra.

Ajunsi aici am constat urmatoarele

- Perdeaua de la dus - era foarte scurta si rupta.

- Cablul de la televizor - desfacut astfel incit nu aveam vizionare

Aceste probleme au fost resolvate - trebuie sa mentionez faptul ca camerista a fixat cablul dela televizor.

- Alte probleme

Ni s-a spus ca ne vor da numai o hirtie igienica pe zi. Eu si sotia mea sintem diabetici si avem nevoie de cel putin 2 hirtii igienice pe zi. Dupa multe discutii au fost de acord sa ne dea mai mult decit o hirtie.

Nu ni s-a facut curatenie in camera pe toata perioada sejurului chiar dupa insistente. In camera s-a adunat praful de doua degete si gunoiul s-a adunat morman, sticle de apa minerala, etc.

Probleme la micul dejun - mincarea la bufet servita rece, deoarece nu se reinoia in timp. A trebuit sa astept pina la 15 minute ca mincarea sa fie reinoita. Deasemenea flacara de incalzire sub tavile de mincare pentru bufet nu functiona.

Plingerea la responsabilul hotelului nu a ajutat cu nimic. Am spus

Doamna, in America nu am vazut asa un serviciu prost!

Raspunsul a fost

Pai noi sintem in Romania - ce asteptati - si in America platesti mai mult.

Concluzia - hotel de 3 stele in Romania poate sa fie mizerabil pentru ca platim mai putin si sa fim fericiti cu asta.

Foarte multe sorturi de mincare din menu-ul restaurantului nu se mai gaseau.

N-avem, n-avem. Un singur fel de bere, etc.

Impresia pe care o lasau emploiatii hotelului era una de nepasare si delasare totala. Ne-au spus ca situatia este asa pentruca hotelul se va inchide curind pentru sezon. Oare asta este o scuza?

In holul hotelului se afla un computer care n-a functionat de loc pe toata durata sejurului nostru. Asi fi vrut sa trimit niste email-uri dar nu am putut.

Responsabilul ne-a spus ca trebuie sa functioneze findca se jucau niste copii cu el! I-am aratat si demonstrat ca intr-adevar computerul nu functiona. Oare responsabilul unui hotel nu trebuie sa stie ce se imtimpla in hotelul lui/ei si sa ia masuri in consecinta?

In sfirsit - problema cu bazinul. Apa din bazinul hotelului a fost scursa - probabil din cauza ca hotelul se inchide pentru iarna.

Din nefericire, acest proces a durat citeva zile - intre timp apa a facut o mizga verde in care milioane de tintari au venit la viata si au invadat hotelul.

Sotia mea a fost intepata de nu stiu cite ori - am numarat 9 tintari pe care i-am omorit numai la noi in camera.

In rezumat, sper din tot sufletul ca aceste impresii vor fi citite de conducerea hotelului si masuri drastice vor fi luate can sa corecteze aceste probleme in viitor impreuna cu antrenarea emploiatilor.

In caz contrar, oamanii vor incepe sa ocoleasca hotelul dvs si veti fi afectat financiar.


[fb]
---
Trimis de stefano in 14.09.14 13:25:38
Validat / Publicat: 14.09.14 15:52:47

VIZUALIZĂRI: 1785 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (stefano); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2249 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster28
[14.09.14 15:52:36]
»

@stefano: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044495105743408 sec
    ecranul dvs: 1 x 1