ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Dumbrăveni [SB]
ÎNSCRIS: 06.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Teapa - uitati de acest hotel

TIPĂREȘTE

Nu vrea sa intru prea mult in amanunt legat de modul de servire, de camerele minuscule, de lipsa minimelor conditii de bun simt, respect fata de turist, de amabilitate, etc. Ele nu exista la acest hotel, la personalul implicat.

Esti tratat fara cea mai mica urma de bun simt fara a le pasa de impresia ta ca turist si tot ce poate decurge din aceasta.

Vreau sa va relatez faptul ca am fost furat de laptopul personal din camera de hotel in timpul cat eu eram la plaja, cu cheia lasata la receptia hotelului. Am fost foarte surprins sa constat ca imi lipseste acesta dupa intoarcerea mea de la plaja. Am refuzat pana in ultimul moment sa cred ca nu il gasesc. Dar mai mare surprindere a fost in momentul in care am constatat reactia managerului de hotel (un intrus de natie straina) prin care pur si simplu ma facea mincinos. In hotelul patronat de domnia sa nu se fura, personalul e cu vechime (vechi si la propiu si la figurat) si nu s-a mai intamplat asa ceva. O discutie de maxim cinci minute dupa care a plecat. Fara sa-i pese ca chemasem politia, ca era o ancheta in desfasurare (masuratori, poze, declaratii) si toate acestea sub privirile turistilor din hotel. Binenteles ca am plecat de urgenta, trebuia sa mai raman o noapte. Si vreau sa va spun ca nici pana in ziua de azi nu am reusit sa-mi reuperez obiectul personal.

Personal va recomand, din suflet, ganditi va rog, cel putin de doua ori inainte de a alege acest hotel daca nu chiar sa renuntati a va pierde banii, timpul si buna dispozitie, in acest asa zis hotel.


[fb]
---
Trimis de MarcelMarius in 06.07.11 05:52:51
Validat / Publicat: 06.07.11 09:35:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2289 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MarcelMarius); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[06.07.11 06:44:02]
»

@MarcelMarius, imi pare sincer rau pentru ce ti s-a intamplat, este regretabil, dar este clar ca asta te-a influentat atunci cand ai dat note de 0 la toate capitolele.

Te rog, incearca sa evaluezi totusi hotelul in mod obiectiv, notele, asa cum le-ai dat tu nu pot fi acceptate.

Poti modifica notele apasand butonul EDIT IMPRESII.

Admin
[06.07.11 09:34:05]
»

Articolul va fi publicat pe site FARA NOTE - cf regulamentului, evaluarile "zero peste tot" sunt intrepretate ca "lipsite de obiectivitatea minim necesara sau prezentand cu totul exagerat realitatile"

Autorul poate sa revina asupra notelor scriind un ecou si indicand modificarile pe care le doreste a fi efectuate, caz in care notele vor fi reafisate (si luate in calculul mediei)

alina_adf
[06.07.11 10:13:09]
»

Doamne fereste de asa ceva... cand ne gadim ca majoritatea dintre noi lasam cheile la receptie din comoditate si zicem ca acolo este mai "sigur"...

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[06.07.11 10:24:04]
»

De parcă hotelul nu ar dispune de chei de rezervă... Nu locul unde se află cheia unei camere conferă turistului garanţia siguranţei bunurilor sale, ci calitatea angajaţilor acestuia (inclusiv sistemul de pază, în eventualitatea mai puţin probabilă că a fost opera unui intrus din afară).

Exemplu recent privitor la cel de-al doilea aspect, acela al limitării accesului persoanelor din exterior în hotel - la hotelul unde am locuit 3 săptămâni la Londra (din lanţul internaţional Holiday Inn), liftul nu urca la etajele unde se aflau camerele decât dacă "îi arătai" cartela camerei, iar uşile spre scara de evacuare nu se puteau deschide de la etajul 1 şi de la parter decât dinspre interior...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alina_adf
Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051115036010742 sec
    ecranul dvs: 1 x 1