RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pentru anul acesta am decis din motive de pandemie sa ne petrecem concediul in tara, imbinand utilul cu placutul (relaxare si tratament). Am ales statiunea Lacu Sarat pentru proprietatile terapeutice ale namolului. Ne-am facut rezervare din timp la Hotel Perla, un hotel de 3*, conform reclamei de pe net. "Norocul" nostru ca nu au avut disponibil decat o saptamana, la sfarsitul lui iulie.
Am convins alte 2 familii sa ne insoteasca, sa ne tratam cu totii afectiunile si sa ne si bucuram de concediu in timpul cand nu faceam proceduri. Am facut rezervare pentru un apartament si 2 camere, toate trebuiau sa aiba aer conditionat si sa fie renovate.
Surprizele au inceput sa apara inca de la sosire, parcarea era pe un spatiu verde, un fost parc dezafectat si transformat ad hoc in parcare.
La receptie ni se predau cheile camerelor si aflam ca cele 3 camere nu sunt unele langa celelalte (cum cerusem), si nici macar pe acelasi palier, ci in 2 cladiri diferite. Ok, nu e problema, suntem in concediu, hai sa nu ne enervam, hai sa vedem camerele, putina miscare in plus nu strica, nu?
Suntem condusi sa vedem camerele, lucru de apreciat...
Dar aprecierea se opreste aici, ne piere tot cheful la vederea celor 2 camere, la care cu indulgenta le poti da 2*. Fara aer conditionat, fara perdea de dus, cu miros de mucegai... degeaba aveau usi si geamuri termopan, ca inauntru era jale.
Probabil ca aceste conditii erau adresate pensionarilor, care pentru o suma modica vin si se trateaza 2 saptamani. Dar pentru noi, care plateam absolut toate serviciile la pret intreg, trebuiau sa respecte conditiile stabilite in rezervare. Noroc cu apartamentul care a mai spalat rusinea si avea aer conditionat si 3* (daca as fi rautacios as zice ca nu aveau apartament de 2*).
Ne-am intors la receptie si am cerut sa ni se dea camerele (ce figurau la hotel ca si VIP), asa cum discutasem telefonic, nu o data, ci cel putin de 6 ori, sa fim siguri ca ne intelegem... se pare ca a fost degeaba, tot nu ne-am inteles. Receptionera nu avea nici o explicatie, repeta ca nu are camerele rezervate, doar ce ne-a dat acum. Dupa cateva discutii aprinse, a zis ca a dat camerele de 2 saptamani. Ne-am enervat si mai tare, in conditiile in care sunasem cu 2 zile inainte sa ne asiguram ca e totul ok... Greu ne lepadam de obiceiurile comuniste...
Poate va intrebati de ce am ramas... vroiam tratamentul dupa care am asteptat jumatate de an, greu sa gasesti la final de iulie alta cazare...
Norocul acestui hoțel este personalul medical ce deserveste baza de tratament, va multumim pentru tratament si modul in care comunicati cu pacientii! Aici nu intra doamna doctor cu titlu universitar, care e pusa pe rapid inainte si, sincer, nu stiu cum da tratamentele daca nu te asculta de ce anume suferi! O fi avand capacitati paranormale si scaneaza pacientul in 2 minute!
Supararile noastre nu s-au terminat aici; a doua zi am vrut sa plecam intr-o plimbare la Braila si am constatat ca iesirea din parcare era blocata de un romanas de al nostru, caruia nici ca ii pasa ca mai exista si altii pe lumea aceasta. Sau poate pancarda cu "Nu blocati intrarea" nu era destul de lizibila? ???? Deodata parcarea nu mai era a hotelului, nu mai avea nimeni nici o responsabilitate, erai pe cont propriu.
Sigur nu mai revenim la acest hotel, desi ne-ar fi placut, doar pentru tratament!
despre SERVICII
Nota se refera la faptul ca am facut o rezervare si am primit altceva. Receptionera ne-a vorbit frumos, se stia cu " musca pe caciula". Poate ca nu era vina ei, primise directive?
despre CAMERE & COND. CAZARE
Multumiti pentru apartament, total nemultumiti pentru camere.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Mancare gustoasa, raport pret/calitate ok.
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Nu ai ce sa faci in imprejurimi.
Trimis de Anta2021 in 04.08.21 17:08:02
- A fost prima sa vizită/vacanță în LACUL SĂRAT [BR]
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Anta2021); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.21535238 N, 27.91745263 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Anta2021: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat în rubrica "Perla Hotel, LACUL SĂRAT
" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@Anta2021:
”Fara aer conditionat, fara perdea de dus, cu miros de mucegai... degeaba aveau usi si geamuri termopan, ca inauntru era jale.
Probabil ca aceste conditii erau adresate pensionarilor, care pentru o suma modica vin si se trateaza 2 saptamani. Dar pentru noi, care plateam absolut toate serviciile la pret intreg, trebuiau sa respecte conditiile stabilite in rezervare.
Un comentariu de un prost gust desăvârşit, jignitor şi incorect.
Dacă tu consideri că ai plătit pentru un anumit nivel de confort şi ai primit altceva, trebuia să-ţi rezolvi acolo doleanţele.
Din punctul de vedere al hotelului, nu este mare diferenţă între turişti ca tine şi pensionarii care vin la tratament cu bilete de tratament subvenţionate.
Faptul că unii pensionari plătesc doar o sumă modică, contribuţia acestora fiind cu atât mai redusă cu cât pensia este mai mică, nu înseamnă că aceştia trebuie să primească cele mai naşpa camere, deoarece diferenţa de preţ faţă de cât ai plătit tu, de exemplu, este suportată de stat, NU de hotel, care nu le face acestora nicio reducere şi atunci corect este ca toţi să beneficieze de servicii şi condiţii similare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)