ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.02.2017
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 24.02.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2016
DURATA: 3 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 47 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Revelion 2016-2017

TIPĂREȘTE

Am adaugat comentarii si pe pagina oficial de facebook a pensiunii, dar ma astept sa fie oricand sterse de proprietari.

Nota mea de rating este 1.

Pentru calitatea servicii pret si atitudine. Adaug mai jos ce am scris in acel review:

Am facut parte din acelasi grup de Revelion 2016 – 2017 ca si Iulia, Diana, Gabriela, Victor si le impartasesc nemultumirea si dezamagirea de raportul calitate – pret a serviciilor si de neprofesionalismul reactiei si a raspunsului Dvs la feedback-ul primit.

Faptul ca v-ati etichetat clientii ca si “lipsiti de bun simt”, arata clar calitatea si nivelul serviciilor. Si da, nu sunteti un loc public, ci unul privat. Si nu, nu puteti filma clientii si apoi posta intr-un spatiu public fara acordul lor. Acordul nostru nu il aveti, asa ca daca postati inregistrarile video din nou, sa va asteptati la plangere la Directia Consumatorului. La un asa nivel al conversatiei, asa un raspuns primiti.

Grupul nostru a ocupat mai mult de 3/4 din cabana Dvs si a fost sufletul acestui Revelion. Si faptul ca atmosfera a fost animata si vesala, nu vi s-a datorat Dvs, ci prietenilor mei care au avut maturitatea necesara si au ales sa se simta bine in ciuda serviciilor de proasta calitate, sa compenseze lipsa la timp si cantitatea saraca a meniului servit cu produse de alimentatie proprii etc.

Doar un exemplu: cum puteti explica factul ca pe 1 Ianuarie nu ni s-a servit nimic de mancare pana la ora 2 dupa amiaza? In conditiile in care erau si copii in grup! Tot prin faptul ca am coborat noi cu 3 ore mai tarziu la masa?

Eu am fost cazata intr-o camera in care nu doar ca a fost frig de a trebuit sa dorm cu geaca pe mine, dar a mirosit tot timpul a canalizare si a fum de la centrala de afara! Cum puteti explica acest lucru? Sa miroasa in camera de parca ai aprins gratarul si eu sa trebuiasca sa dorm acolo. M-am trezit in prima dimineata speriata pentru ca ma inecasem cu fum. Totul pe banii mei. Nu putini.

Toate lucrurile acestea trebuiau verificate si remediate pana va veneau clientii. Dvs v-ati purtat de parca totul s-a intamplat pe loc: lumina ce se intrerupea la fiecare 10min pana a devenit super enervant, lipsa caldurii, mirosul de canalizare si fum din camera, geamurile neizolate… Mai aveti si taria sa fiti ironici si sa ne “sugerati” sa facem noi plangere la Enel. O alta dovada de professionalism. Mare.

In mod clar nu mai aleg serviciile Dvs pe viitor si sunt convinsa ca nu sunt singura. Va doresc succes cu o asa atitudine fata de client si cu asa servicii


[fb]
---
Trimis de radoijd in 24.02.17 17:35:10
Validat / Publicat: 24.02.17 21:27:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în FUNDATA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2379 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radoijd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 47.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.02.17 21:27:11]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 44&ridAnt=76494

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Ursul Cârcotaș [Fundățica]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046593904495239 sec
    ecranul dvs: 1 x 1