ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.02.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Haţeg [HD]
ÎNSCRIS: 16.08.13
STATUS: JUNIOR
LUNA
FEB-2015
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următoarele articole (încărcate anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Toti facem aceeasi greseala. Mergem intr-un loc, ne simtim bine si apoi ne reintoarcem la vietile noastre, multumiti ca am avut un week-end sau concediu reusit. Povestim sau nu prietenilor si apoi ne vedem de job-uri si probleme. Dar nu scriem impresii, mai ales cand ele sunt bune. Doamne fereste sa nu ne placa ceva, ca atunci umplem site-urile de profil cu review-uri negative. Dar cand suntem multumiti, pastram asta pentru noi. E in firea lucrurilor sa fie asa. Suntem facuti sa ne plangem cand nu ne place si sa lasam lucrurile cum sunt, cand totul e ok.

Ne pare rau ca nu am reusit sa ne ridicam la pretentiile dumneavoastra, dar comentariile lasate pe acest site sunt mai mult decat exagerate. Este si normal ca din miile de turisti care ne calca pragul sa fie si cativa nemultumiti. Luam in calcul si nemultumirile, intrucat ne ajuta sa ne perfectionam pe mai departe.

Vrem sa clarificam si problema soriceilor, intr-adevar a fost acel incident neplacut care s-a remediat in cel mai scurt timp posibil prin deratizare, oricum acest lucru il facem de doua ori pe an obligatoriu. De aici si pastilele vazute de turisti (cum altfel sa faci deratizare?) Este o pensiune situata la tara, iar acest incident s-a petrecut independent de vointa noastra.

Pentru ''Veverita'' avem o intrebare: cum de ati rezistat totusi 3 zile daca totul a fost asa jalnic?

Nu obligam pe nimeni sa se cazeze daca nu-i plac conditiile noastre si nici sa serveasca masa la noi. Referitor la faptul ca se asteapta pana se onoreaza comanda, trebuie sa intelegeti un lucru important: totul se pregateste pe loc. Nimic nu este pregatit dinainte si reincalzit. Totul este proaspat, nu folosim produse tip fast food si nici semipreparate. Acest lucru este specificat clar si in meniu.

Multumim atat celor care ne apreciaza, cat si celor care ne critica. Criticile ne fac mai atenti la detalii si ne ajuta sa devenim si mai buni, iar multumirile ne confirma faptul ca pentru 99% din turisti suntem la inaltime.


[fb]
---
Trimis de PensiuneaSarmis in 09.02.15 07:10:16
Validat / Publicat: 09.02.15 08:21:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SARMIZEGETUSA [HD].

VIZUALIZĂRI: 1789 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (PensiuneaSarmis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    StevenWhite
    [09.02.15 09:37:34]
    »

    Respect pentru raspunsul elegant. Intrucat sunt un turist care a avut nu o data parte de episoade mai putin placute de genul celor descrise mai sus, dar nu am scris neaparat o recenzie despre asta, subscriu la parerea dumneavoastra. Indiferent de impresia pe care ti-a lasat-o o anumita unitate, ea trebuie relatata. In felul asta ajuti multi potentiali clienti sa ia o decizie mai informata de cumparare a serviciilor.

    Dan&Ema
    [09.02.15 16:25:38]
    »

    La Pensiunea Sarmis urma sa imi petrec si eu un concediu (cred ca in anul 2009) cu familia largita (adica 2 bunici, 2 parinti, 1 copil). Am rezervat din timp si am ales Sarmis pentru ca era pensiunea care isi facea cea mai buna reclama pe net. Si la fata locului in Sarmizegetusa Sarmis avea de departe reclama cea mai atragatoare (indicatoare, bannere etc).

    La fata locului urmatoarele incoveniente si inadvertente cu cele promise:

    - am fost cazati la etaj in 2 camere care nu erau independente, se trecea din una in alta, iar baia era pe hol! (pai nu e penibil sa trec prin camera bunicilor daca vreau sa ajung la baie?). Acest detaliu nu ni s-a comunicat, ni s-a spus ca baia e dedicata celor 2 camere.

    - la masa am asteptat multe minute sa fim bagati in seama si apoi peste o ora sa fim serviti cu primul fel de mancare (nu are legatura cu afirmatia ca pregatim totul in casa, ca doar suntem plimbati si nu putem fi prostiti chiar asa; cel putin ciorba se poate servi in cateva minute)

    - apoi ni s-a cerut in prima seara sa achitam desi urma sa mai stationam 6 zile; ca la prostituate, plata in avans

    Prin urmare dimineata urmatoare am dat fuga in Hateg ca nici nu aveam cash, am achitat 1 nopate si masa si am plecat. Am gasit cateva strazi mai incolo o alta pensiune la numai 2 stele (Ulpia Traiana) unde ne-am simtit minunat!

    Dupa cum vedeti acest comment vine de la un user cu multe postari. Am stat si la cort, si al 2 stele si la 3 si la 4 si la 5 (la Mariott la new York). Stiu ce inseamna turism si am laudat foarte multe locatii unde am fost cazat. Am si criticat ce a fost de criticat.

    Trebuie insa sa afirm aici ca Sarmis a fost cea mai minicinoasa oferta din cate am trait pana la 46 ani!

    RUSINE!

    Indiferent de reactii, nu voi reveni la ecouri pentru ca nu merita! La Sarmis nici atat!

    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [09.02.15 18:15:57]
    »

    @Dan&Ema -

    Stimate Domn Dan&Ema,

    Camera la care va referiti este de fapt apartamentul numarul 2 format din 2 camere ce poate fi vizualizat pe siteul nostru, exact asa cum arata. Este adevarat ca in 2009 a fost singurul apartament ce avea baia pe hol, dar intre timp s-a facut si o baie in camera. Apartamentele sunt facute pentru familii cu copii, nu pentru 2 familii. La Mariott camera costa 2200 Ron fata de 220 Ron cat este la noi (sau 180 Ron cat costa in 2009 un apartament). Credeti ca are sens sa le comparam?

    Am fost si eu in diferite locuri in stainatate si nu doar ca am platit la sosire, cel mai recent exemplu fiind acum in ianuarie cand la Hotel Sheraton Munchen am lasat si un depozit de 100 euro pentru posibile daune, iar in 90% din situatii am platit prin agentie, chiar si cu 2 luni inainte, integral.

    Sunt niste masuri de precautie pe care ni le luam, intru-cat de-a lungul anilor ne-am confruntat cu diferiti turisti ce au plecat fara sa achite.


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [09.02.15 18:17:53]
    »

    @Dan&Ema - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    iulian68
    [10.02.15 05:58:25]
    »

    @PensiuneaSarmis - Deja aveti o problema... Apartamentul, si daca e pentru familii cu copii, nu poate fi confundat cu doua camere tip "vagon "! Adica sa inteleg ca, daca las copii in cea de-a doua camera, nu e nicio problema sa trec pe langa patul lor in toiul noptii???

    In alta ordine de idei, nicaieri intr-o locatie care se respecta nu se cer banii inainte! Cititi, vedeti ca si eu, ca si colegul meu am "umblat" ceva (si nu am scris chiar toate locatiile vizitate) si sper sa intelegeti ca nu e ceva "premeditat"... Acum, ca sa o luam altfel, cand vin oamenii cu bagaje si se cazeaza, pe unde sa fuga si sa nu plateasca? Sau pensiunea asta (Sarmis) e cat Sheraton-ul de care povesteati? Sa fim seriosi!

    Cat despre impresii, cand 80% din ele sunt negative, cand grupa de varsta a celor care le scriu este cat se poate de respectabila si ofera credibilitate, cand cei care au scris nu sunt din aceeasi regiune, nu au fost in aceeasi perioada si totusi se refera la aceleasi neajunsuri... Pai cand ati remediat, in decursul catorva luni? Si ce-i cu pastilele de care vorbiti? Le-ati lasat in camera? Pai si daca cineva vine cu un copil mic si nu observa "deratizarea" in curs, iar copilul baga pastila in gura? Il treceti, Doamne Fereste, la pagube colaterale?

    Iar preturile de "dumping" nu sunt deloc asa, am tot citit ce au scris colegii despre zona, pentru ca vreau sa mai ajung pe acolo si nu am vazut preturi "prohibitive" in comparatie cu ce aveti dvs (si va laudati) iar parerile sunt cu totul altele! Acum, ca aveti cont pe AFA, cititi despre vecinii dvs si incercati sa va integrati, altfel " miile" de turisti care v-au trecut pragul (!!!) nu vor mai sta "la coada" ca sa rezerve le dvs!

    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [10.02.15 06:34:50]
    »

    @iulian68 -

    Cred ca trebuia sa analizati mai bine ce am scris.

    - Apartamentul este format din doua camere, se poate vizualiza pe siteul nostru, Apartamentul nr. 2 Cum trebuie sa fie un apartament? ca nu inteleg! Nu iti convine apartamentul achizitionezi 2 camere duble.

    - Pastilele pentru deratizare care sunt obligatorii sunt introduse intr-o cutie speciala inchisa cu o cheie, deci nu are cum sa ajunga copilul la ele. Pana la urma cum e mai bine? Dumneavoata ce ati face in cazul asta? Nu intelegeti ca suntem obligati de DSV sa facem aceasta deratizare!!!

    - Referitor la impresii, ) se pare ca doar pe acest site sunt negative, intra si pe alte siteuri, exemplu Booking unde 99% din turisti scriu o recenzie si nota generala este 8.2

    - Cat despre preturi, se compara vreo pensiune din zona investitia? Daca ajungeti in zona treceti macar sa o vizitati si apoi va faceti o parere despre preturi. Am spus clar NU OBLIGAM PE NIMENI SA SE CAZEZE LA NOI!

    - Pe siteul nostru sunt scrise toate politicile noastre, daca citesti si rezervi inseamna ca iti asumi. Nu? Este normal sa ne luam masuri, daca nu pateam sa nu ni se plateasca nu era aceasta politica. Am buletinul unui domn din Craiova cazat in 17.10.2014 care a plecat si nu a platit. Tot asa nu a vrut sa achite la sosire, noi i-am cerut un act de identitate si tot nu am rezolvat nimic. A plecat si la revedere. L-am sunat ulterior si nici nu il intereseaza. Am ramas cu buletinul )

    - Din cauza rautatilor si invidiilor noastre a romanilor ne merge asa bine ca tara. Trebuie sa distrugem tot. Noi nici la 5 stele nu suntem multumiti.

    - Este foarte frustant pentru noi, sa sti ca faci tot posibilul sa fie bine si te alegi cu rautati maxime.

    PACAT


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [10.02.15 09:10:13]
    »

    @PensiuneaSarmis -

    Am buletinul unui domn din Craiova cazat in 17.10.2014 care a plecat si nu a platit. Tot asa nu a vrut sa achite la sosire, noi i-am cerut un act de identitate si tot nu am rezolvat nimic. A plecat si la revedere. L-am sunat ulterior si nici nu il intereseaza. Am ramas cu buletinul

    Îmi cer scuze că intervin, dar în cazul ăsta chiar nu prea înțeleg de ce nu ați luat măsuri împotriva împricinatului (plângere pentru furt) și pe de altă parte, nu înțeleg nici cum de acel „tovarăș” a preferat să renunțe la un act de identitate (fără de care nu poate nici măcar să își ridice pensia de la Poștă, nu mai spun să iasă din țară spre U. E.), decât să achite o noapte de cazare. Ori prețul i s-a părut nejustificat față de condițiile de cazare primite (că nici scoaterea unui nou act de identitate nu e tocmai gratis, plus alergătura!), ori nu era buletinul lui (și aici ar fi vina personalului de la Recepție, că nu a deschis ochii cum trebuie).

    Referitor la impresii, se pare ca doar pe acest site sunt negative, intra si pe alte siteuri, exemplu Booking unde 99% din turisti scriu o recenzie si nota generala este 8.2

    Sunt utilizator booking și, de curiozitate, m-am uitat. E drept, nota este 8,1 (azi, 10.02. 2015), dar din 28 de evaluări, 11 NU au niciun comentariu atașat. Și din experiența proprie, am observat că lucrul ăsta se poate întâmpla și dacă reprezentanții unității de cazare NU sunt de acord cu acel text (mi s-a întâmplat mie, deci să n-aud că nu se poate!) E adevărat că unora chiar le e lene să scrie două vorbe, dar 11 din 28... mi se pare cam prea mare proporția. În plus, și acolo sunt câteva recenzii deosebit de negative, compensate din fericire de altele cu 10 pe linie, în care nu prea ar trebui să aibă nimeni încredere.

    Dan&Ema
    [10.02.15 09:21:11]
    »

    Eu voi incerca intr-un moment potrivit sa postez un review. Nu stiu daca am poze. Posibil sa am numai video.

    Insistenta cu care P S da replica la orice postare ce apare nu face decat sa autoincrimineze si mai mult iar completarile lui @ Dragos si @iulian68 sunt de nota 20 si ma scutesc de orice alta revenire.

    Admin
    [10.02.15 09:29:43]
    »

    @PensiuneaSarmis - vă recomand să prezentaţi pe larg cazul turistului din Craiova care a plecat fără să plătească (de la care aveţi CI-ul / buletinul) în secţiunea dedicată exclusiv hotelierilor amfostacolo.ro/zstratosfe ... a-only,427,3945

    Procedând astfel îi ajutaţi pe alţi hotelieri, punându-i în temă asupra comportamentului acelui turist (posibil să nu fie accidental sau singular)

    Puteţi da liniştiit numele şi prenumele complet, adresa, nr de telefon etc - orice date care să ajute alţi hotelieri să-l identifice şi să fie puşi în gardă - acea secţiune nu este publică, doar hotelierii având acces la ea

    Admin
    [10.02.15 10:28:27]
    »

    Am primit pe email copii după fişa de cazare şi CI-ul turistului din Craiova din cazul prezentat mai sus (cel care a plecat fără să plătească). Documentele nu pot fi făcute publice, conţinând date personale.

    Am contactat telefonic turistul, care confirmă situaţia, dar susţine că a plecat în grabă, în străinătate (unde este şi acum) şi că este dispus să plătească, solicitând proprietarului să-i transmită, prin SMS, un nr de cont în care să vireze banii.

    Mai afirmă că în câteva săptămâni va vizita pensiunea pentru a-şi recupera CI şi a clarifica situaţia.

    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [10.02.15 10:42:46]
    »

    Domnule Dragos,

    Este normal ca primul lucu care l-am facut a fost sa anunt politia, a luat in evidenta cazul, el nu o sa poata sa-si faca buletin pana nu imi achita mie cazarea deoarece trebuie sa il dea pierdut. Nu poata atata timp cat este inregistat la politia din Hateg ca buletinul este la noi. Este treaba lui, nu a mea ca a luat aceasta decizie si nu poate sa-si scoata pensia sau sa iasa din tara. probabil are pasaport si mai nou poti iesi cu permisul de conducere.

    Am trimis administratorului siteului amfostacolo copie dupa fisa de cazare si buletin, nu avem voie sa postam datele personale ale turistilor public si deaceea il rog sa confirme dansul daca am mintit sau nu.

    Nu stiu cat de bine stiti cum functioneaza Bookingul, dar credetima ca este cel mai serios site din punct de vedere al rezervarilor si comentariilor. Nu pot obliga pe nimeni sa si scrie comentriu, daca unii decid sa dea doar note este problema lor. Pe noi ne-ar ajuta mai mult sa si scrie tot.

    Am mai spus, pacat ca nu scriu si cei multumiti. Proportia ar fi alta. Pe Booking nu poti sa dai accept sau sa refuzi un comentariu, informativa clar si daca este asa tot respectul. Am doua contracte si stiu ce vorbesc. Am incercat sa rezolv un comentariu pe Booking referitor la turistul Jose Abraham, madrid (ES) care a dat nota 2.9 din singurul motiv ca a confundat localitatea, el dorea sa ajunga la Sarmizegetusa Regia nu la Sarmizegetusa Ulpia Traiana, iar raspunsul siteului a fost negativ. Deci nu poti face nimic. O sa scriu un drept la replica (din ianuarie 2015 ne da voie sa scriem drept la replica), dar ca si nota nu ma ajuta cu nimic, asta ramane neschimbata si ma afecteaza.


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [10.02.15 12:20:13]
    »

    @PensiuneaSarmis -

    Am incercat sa rezolv un comentariu pe Booking referitor la turistul Jose Abraham, madrid (ES) care a dat nota 2.9 din singurul motiv ca a confundat localitatea, (...), iar raspunsul siteului a fost negativ. Deci nu poti face nimic.

    Iar eu am scris o recenzie unui hotel din Viena, care nu a luat nicio măsură pe timpul nopții spre a potoli elanul bahic și vocal al unor alți turiști care nu m-au lăsat să dorm juma' de noapte. Notele au rămas, textul... ba! Așadar, probabil că dacă ați fi solicitat doar editarea comentariului NU și a notei, o „rezolvau”. Ori au avut prea multe plângeri și or fi renunțat între timp la practica asta... M-ar bucura sincer să fie așa! Sejurul la care mă refer eu este de prin 2008 cred și e posibil ca între timp și ei să fi evoluat.

    Mulțumesc de lămurirea cu privire la turistul problemă - succes la recuperat paguba! Păcat că mai sunt și din ăștia - uite, pentru unul ca el tragem toți, și cei care suntem mereu corecți.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [10.02.15 13:32:47]
    »

    @Dragos -

    Cu placere, eu am contract cu Bookingul doar de anul trecut, nu stiu ce a fost atunci. Eu v-am spus cum sta problema acum. Aceea paguba, ca si altele, este trecuta la pierderi Cu siguranta nu o sa mai primesc acei bani.

    Tocmai deaceea sunt luate aceste masuri.

    Mai avem o politica prin care cerem acont pentru rezervare, deoarece 50% din turisti sunt neseriosi, isi fac rezervare si nu mai vin, nici macar nu mai raspund la telefon. Am patit sa nu mai vina cu acont. Toate aceste sunt din cauza turistilor. Normal ca nu e toata lumea la fel, dar nici noi nu stim cu cine vorbim la telefon. Va mai dau un exemplu, la Revelion dint-un grup ce a rezervat 14 camere, cu doua zile inainte ne-a anuntat ca 3 camere nu mei vin. Ce mai puteam face in ultimul moment? Nimic! Am pirdut. Acontul nu a fost de 50% asa cum scrie pe siteul nostru, la rugamintile lor ca nu au momentan bani si sa-i lasam doar cu 30%. Si... tot noi suntem rai.

    Alt exemplu, sa inteleaga toata lumea de ce se achita la sosire, anul trecut tot de Revelion 2 familii dintr-un grup au plecat chiar in ziua revelionului pe motiv de cearta intre ei. Aici am avut noroc, au fost oameni intelegatori, nu au cerut banii inapoi, bineinteles ca am oprit doar cazarea.

    Ce putem face in acest caz?

    Asta e lumea!

    La fel ca si in strainatate, pentru anumite persoane tragem toti la un loc.


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [11.02.15 00:22:28]
    »

    @PensiuneaSarmis - Trebuie sa va dezamagesc, dar nici booking-ul si nici macar Trip Advisor-ul nu sunt mai serioase decat acest site. Sa argumentez: Anul trecut am mers in Rhodos la un hotel. Contractul facut cu o agentie de la noi, desigur, dupa ce am cercetat, cu foarte mare atentie impresiile de pe cele doua siteuri. La noi, din pacate nu erau (si inca nu sunt) impresii... Asadar, incantat de recenzii, am mai luat si doi prieteni cu noi... Nu va spun ce dezamagire crunta am trait! Am sa povestesc pe acest canal, ce cauze au stricat un mic concediu... Aici la noi, multi s-au cunoscut deja intre ei "live" si spre exemplu, Dragos sau Dan&Ema nu si-ar permite sa dea calificative necuvenite unui hotel, pentru ca, ne vom intalni si nu cred ca si-ar permite sa primeasca reprosuri de la oameni cu care au socializat, relationat, etc. Asadar permiteti-mi sa ii cred pe cai care v-au vizitat si au scris aici impresiile. Multumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [11.02.15 14:01:20]
    »

    @PensiuneaSarmis - Mai am ceva de adaugat la comentariile dvs : a-pro-pos de buletinul turistului respectiv, e de notat ca Politia din localitatea respectiva l-a mai lasat la dvs, si mai mult decat atat nu v-au aplicat si o amenda... Sa va spun si de ce? Doar pentru ca, conform legilor in vigoare, buletinul sau cartea de identitate NU pot fi retinute, decat de catre organul legii, nicidecum de catre un agent economic, s. a. m. d. Eu unul nu las buletinul nimanui pentru ca nu mi se pare normal, si pentru ca legea imi interzice. Chiar asa, la Sheraton -ul din Munchen v-au oprit buletinul? Hmm...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [11.02.15 16:51:21]
    »

    @iulian68:

    Se pare ca nu intelegeti nimic si cu asta inchei. La Sheraton ne-a facut copie dupa pasaport, am platit cand am ajuns la receptie fara sa vedem camera si mai mult ne-a luat si depozit de 100euro. Nu e vina mea ca politia mi-a lasat buletinul mie. Cred ca e normal. Poate poate imi recuperez si eu banii. Daca eu am luat teapa sa aiba si el de umblat sa si-l recupereze.

    Si cu asta am incheiat total, ca nu mai terminam.

    Eu chiar sunt de buna credinta, dar cand vad asemenea rautati...

    Sa fiti sanatosi toti


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulian68
    [12.02.15 04:26:52]
    »

    @PensiuneaSarmis - Si dvs sa fiti sanatosi... Cu intelegerea, o lasam mai "moale", nu eu am luat actele oamenilor... Iar chestia cu "tzeapa"... la cate "tzepe" isi iau turistii... Dar "pe persoana fizica, care este ". Dvs ca agent economic v-ati pregatit pentru asa ceva, si eu pe societate am patit-o si multi altii, dar acum ce sa fac, sa dau si eu la altii? Trebuia sa va luati un xerox si sa faceti copii daca chiar va placea poza persoanei, nu sa o luati cu moartea caprei vecinului... Despre Politie, nu insist, cititi legea si va veti convinge... Dar sunt constient ca si politistii aia traiesc acolo cu dvs, nu cu turistul, asa ca ce interes sa aiba, maieul sau camasa?

    Numai bine, nu m-ati convins...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Veverita
    [16.02.15 16:04:08]
    »

    Stimati domni/doamne de la Pensiunea Sarmis,

    Va comunic ca am stat 3 zile la dumneavoastra la pensiune, datorita faptului ca ati refuzat sa ne dati banii inapoi dupa prima noapte petrecuta la asa zisa pensiune.

    Banii nu cresc in pom sa ne permitem sa ii lasam peste tot!!!

    Stimati oameni, care doriti sa va gazduiti la aceasta pensiune, va rog sa cititi comentariul meu din iulie 2014. Va asigur ca ceea ce am scris este purul adevar.

    De ce oare din atatea comentarii referitoare la aceasta pensiune, mi-au adresat doar mie o intrebare!???

    Cum pot lauda o pensiune care din punctul meu de vedere, nu respecta clientii!!!

    Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui comentariu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PensiuneaSarmisAUTOR REVIEW
    [20.02.15 17:00:26]
    »

    @Veverita -

    Este foarte adevarat ca banii nu cresc in pom, dar daca totul este asa groaznic pleci pur si simplu si nu te mai intereseaza nimic. Mai lasa rautatile astea si gandeste si pozitiv.

    Noi chiar ne respectam clientii!


    NB PensiuneaSarmis este (sau a fost) reprezentant al unității
    iulian68
    [20.02.15 17:15:14]
    »

    @PensiuneaSarmis - Deocamdata aveti doar reclamatii... Convingeti-ne ca s-au schimbat lucrurile si va vizitam cu placere! Acum fara suparare, intrati in josul paginii si veti vedea toate comentariile... In afara de unul, primul dealtfel, datorita caruia au si venit colegii mei (noi citim impresiile publicate pe acest sait inainte de a ne hotara) altul pozitiv nu a mai fost... Si stiti cum e, daca mai multi spun ca e verde, nu ii puteti contrazice. In fine, eu unul voi veni cu cea mai mare placere dupa ce vor fi aprecieri pozitive, scrise de colegi vechi pe sait. Si la cate sute de mii de membri ai comunitatii suntem, cu siguranta veti mai primi vizite. Spor la treaba si succes!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema, iulian68, PensiuneaSarmis, StevenWhite
    Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Sarmis:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.072288036346436 sec
    ecranul dvs: 1 x 1