GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Inselaciune cu premeditare: 'La pomul laudat sa nu te duci cu sacul'

Dupa mai multe cercetari si studiu al site-urilor de calatorii, am decis sa ne petrecem week-end-ul in care ne aniversam casatoria (12-14 oct. 2012) la aceasta pensiune.
Alegerea nu a fost deloc usoara deoarece ne doream o locatie care sa ofere oportunitati de relaxare (in special piscina acoperita) in sezonul rece si sa nu fie foarte departe de Suceava. Cum astfel de optiuni in zona nu sunt foarte numeroase, am ales "pana am cules".
Ideea este ca stiam ca in acest week-end vremea va fi ploioasa, prin urmare, inainte sa fac rezervarea la pensiune, am contactat telefonic administratorul pensiunii la nr. afisat pe site si am intrebat in mod expres daca piscina este deschisa, utilizabila, daca exista vreo conditionare in ce priveste accesul (am considerat necesar sa ma informez personal datorita numeroaselor recenzii negative la adresa serviciilor oferite).
Gazda noastra ne-a asigurat ca, citez: "spre deosebire de alte pensiuni care inchid centrul SPA in sezonul rece, la ei este deschis tot timpul, indiferent de numarul de oaspeti cazati". Ce a omis sa-mi precizeze "onorabila" gazda a fost ca faptul ca e deschis centrul SPA nu este echivalent cu a incalzi apa in piscina!
Prin urmare, noi am ajuns vineri seara si primul aspect care ne-a interesat dupa achitarea IN AVANS a contravalorii intregului sejur (asta dupa ce platisem deja in avans, la rezervare 50% din suma) a fost sa vedem piscina pt. a ne face o idee cam cum ar trebui sa procedam pentru ca eram nerabdatori sa ne relaxam dupa un drum de 3 ore: ne interesa daca sunt sau nu prosoape si/sau halate - nu sunt, sezlonguri - nu sunt, vestiare - nu sunt, dar nu a contat oricum pt. ca in momentul in care am patruns in incinta in care se afla piscina ne-a izbit un val de frig patrunzator!!!Apa din piscina avea 15-16 grade Celsius iar geamurile erau deschise.
Personalul de la receptie, amabil de altfel, ne-a informat ca vor face tot posibilul (numai ca probabil nu erau in masura sa faca nimic). In concluzie, sambata pe la pranz apa avea temperatura de 18 grade Celsius iar frigul era in continuare atroce, in camera era frig, asa ca ne-am urcat frumos in masina si am mers aprox. 50 Km pana in C-lung Moldovenesc la un centru SPA pt. ca in Dorna Arini, conform previziunilor meteo, ploua marunt si rece si nu am putut sa ne bucuram nici de alternativa noastra pt. relaxare: bicicletele proprii.
Duminica, inainte de plecare, apa in piscina ajunsese la temperatura de 22 grade Celsius - tot neutilizabila, decat daca esti din Siberia poate. Sotul meu a intrebat de ce nu se incalzeste totusi apa din piscina si i s-a confirmat ca este racordata la sistemul de incalzire al pensiunii care functiona la "cote de avarie" - functiona vreo 5 min. dintr-o ora caloriferele fiind mai mult reci decat calde, in conditiile in care afara erau 2-3 grade.
Dintr-un spirit de economie prost inteles, gazdele au pierdut prin faptul ca nu am mai luat celelalte mese la ei si, desi intentionam sa mai ramanem si duminica noapte (chiar am intrebat cand ne-am cazat daca putem ramane inca o noapte), dupa acesta experienta, nu stiam cum sa plecam mai repede. In plus, desi locatia este minunata si conditiile de cazare sunt decente, nu as recomanda nimanui sa mearga acolo.
Degeaba esti intr-un loc minunat daca starea de spirit este a omului care stie ca a fost inselat fara scrupule.
Concluzia: ni s-a tras teapa premeditat si ne-a fost umbrit un eveniment pe care il asteptam cu nerabdare in fiecare an pentru a ne acorda un timp numai pentru noi! Ma felicit ca nu am luat copiii cu noi, desi am fost tentati sa o facem.
Oricum, "sunt cetatean european si am drepturi"! cine are de inteles sa inteleaga.
Trimis de olguta_ianul in 15.10.12 20:38:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VATRA DORNEI. A mai fost în/la: Mai peste tot in tara.
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olguta_ianul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.34703800 N, 25.43508800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@olguta_ianul: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
” Oricum, "sunt cetatean european si am drepturi"! cine are de inteles sa inteleaga.
Trebuia sa amintiti acest lucru si proprietarului, la momentul respectiv.
@cris1982:
Nu am avut "onoarea" sa-i cunosc, am interactionat doar cu angajatii, niste persoane absolut decente si cu bun simt.
Spune-mi te rog, unde ati fost in Campulung La Spa? Sunt si eu interesat de o iesire in zona.
Bună!
”In plus, desi locatia este minunata si conditiile de cazare sunt decente, nu as recomanda nimanui sa mearga acolo."
Să înţeleg faptul că cel mai mult v-a deranjat chestia cu SPA-ul, acesta fiind motivul pentru care aţi scris fraza citată?
O precizare ar fi binevenită pentru că pe unii, poate, "îi lasă rece" SPA-ul, dorind, de exemplu, doar să viziteze zona.
Sănătate!
@CATAAS:
Aquarius Center are conditii foarte bune.
@Utube:
Daca "va lasa rece" SPA-ul, precizez urmatoarele:
Locatia este foarte frumoasa, conditiile de cazare sunt decente (nu foarte bune) pt. ca: dotarile - medii, nu sunt de cat. 4*, camera pe care am primit-o a fost foarte mica, mobilierul fiind asezat pe unde a mai ramas loc, a fost frig in camera si, mai ales in baie, consumabilele sunt, ca sa citez un alt utilizator "ieftinache", cearsafurile au fost patate si cred ca o fata de perna nu a fost schimbata pt. ca era sifonata ca si cum s-ar fi dormit pe ea. Ceea ce compenseaza, cu conditia sa fie vreme buna, este privelistea.
Referitor la restaurant si mancare: aceeasi poveste in ce priveste dotarile, fetele de masa necalcate si arse de tigari pe ici colo, vesela nu arata tocmai ca pentru 4*, furculitele nu erau spalate bine (aveau mazga intre dinti) dar acestea sunt amanunte pe care le poti trece cu vederea (mai putin curatenia) pt. ca mancarea este in general buna (eu am comandat intr-o seara frigarui de pui si au fost "naspa", in rest totul a fost gustos). Pretul - mare.
Personalul angajat este amabil si cu bun simt.
Acestea sunt detalii pe care nu le-am considerat relevante in review-ul postat pt. ca eu am incercat sa avertizez in privinta lipsei de respect fata de client si a lacomiei. Cred ca cele de mai sus te vor "lumina" intr-o oarecare masura. Totul, de la solicitarea platii in avans, dotarile necorespunzatoare cat. 4*, mintitul fara scupule in privinta serviciilor pe care le ofera denota o lipsa de respect crasa.
In concluzie, daca vrei doar sa vizitezi zona si nu esti ghinionist in privinta vremii (putin probabil in acea zona) si daca mai ai si norocul sa interactionezi doar cu persoane cu bun simt, ai putea avea un sejur OK. Dupa parerea mea sunt prea multe variabilele, de aceea nu o recomand: intr-un concediu, week-end etc. pt. relaxare foarte importanta este starea de spirit si sansele ca aceasta sa nu-ti fie distrusa intr-un fel sau altul sunt realmente f. mici. Iti recomand sa citesti toate postarile si vei reusi sa-ti faci o impresie mai cuprinzatoare. Eu le-am ignorat si am platit!
Succes!
”DATE SEJUR:
OCT-2012
DURATA 2 nopti
TIP: [CUPLU FARA COPII]
REGIM MASA: [Mic dejun 30 RON camera/zi, incl]
si totusi... 30 lei camera /zi... este cel putin pomana
@commandorsteel:
Ce-mi place ca-ti dai cu parerea... Crezi ca puteai comanda micul dejun astfel incat sa te incadrezi in 15 RON/persoana, cat au alocat ei?! De facto, costa cam dublu!
Sa te luminez: tu comanzi micul dejun, orice iti pofteste inima si achiti nota corespunzator, iar ei scad 30 RON din nota respectiva.
intradevar, m-ai luminat, ptr ca eu citisem gresit, in sensul ca pretul afisat ar fi fost ptr camera.
@olguta_ianul: Acest review este total inacceptabil, intentia de a defaima si a aduce grave prejudicii de imagine agentului comercial este clara, urmarindu-se un interes propriu. Inselaciunea presupune paguba, iar dvs ati ales sa ramaneti cazata, aparent intelegand eroarea de ordin tehnic ce a cauzat neincalzirea apei in piscina pentru scurt timp si acceptand, in schimb, ca si compensatie, camera dotata cu jacuzzi. Liviu Seiciuc, departament marketing.
@liviucm:
Doresc sa va raspund punctual:
Nu am nici un interes propriu, la fel cum nu au avut nici ceilalti numerosi oaspeti care v-au "defaimat";
Inselaciunea presupune paguba si eu am fost pagubita prin achitarea unor servicii ce nu au fost furnizate;
despre "eroarea de ordin tehnic" nu am auzit nimic pana la raspunsul dvs. agresiv: daca ati fi avut vreo eroare, cineva ar fi prezentat niste scuze eventual la momentul respectiv (ceea ce nu s-a intamplat);
nu am primit nici o compensatie, am fost cazata intr-o camera dubla standard a carei baie avea intr-adevar cada, insa aceasta nu poate fi considerata compensatie (alternativa era toaleta in natura?!)
Precizez ca ma incanta raspunsul dvs. pt. ca subliniaza o data in plus ceea ce am dorit sa evidentiez referitor la atitudine!
Se mai impune o precizare: nu am "ales" sa raman cazata ci am fost obligata sa raman cazata pentru ca mi-ati solicitat plata integrala in avans;
in plus, formularea dvs. poate induce falsa impresie ca m-ati anuntat inainte sa ma cazez asupra "erorii de ordin tehnic" inventate acum ca si scuza, lucru care nu s-a intamplat in fapt. Angajatii de la receptie nu stiau nimic de vreo eroare.
@liviucm:
Deci, am primit raspunsul la reclamatia facuta la OPC si acolo nu mai sustineti ca mi-ati oferit o camera cu jacuzzi, ci o sedinta gratuita la jacuzzi pe care eu am refuzat-o. Hm, probabil considerati ca lucrurile vor ramane asa! Mai vedem...
P. S. Pentru doritori, pot prezenta raspunsul oficial de la OPC. Sa auzim numai de bine!
@olguta_ianul: Buna ziua, intr-adevar am interpretat gresit informatiile primite de la receptie, eroarea imi apartine in totalitate, dvs nu ati beneficiat de camera cu jacuzzi ci de sedinta.
In calitatea mea de responsabil pe partea de marketing online imi doresc 100% clienti multumiti si totodata 100% servicii ireprosabile.
Eu nu pot decat sa va multumesc pentru alegerea dvs si va asigur ca toate informatiile ce sunt prezente online, pe siteul nostru si pe portalurile de turism, cu privire la aceasta unitate de cazare sunt reale. Nu ar fi rezistat 6 ani pe o piata atat de aglomerata, fara ca oamenii de acolo sa stie ce inseamna serviciile de ospitalitate.
@liviucm:
Ce gluma buna! Incredibil!!! Si abia acum v-ati dat seama de eroare?! Sper ca cei ce vor citi aceste comentarii sa aiba puterea de a discerne intre adevar si minciuna!
Nu puteati sustine in continuare ca am primit camera cu jacuzzi pt. ca ar fi trebuit sa si dovediti acest lucru, nu?
Este laudabil ca va doriti calitate, din pacate, nu oferiti!
Si aveti dreptate intr-o privinta: informatiile de portalurile de turism sunt reale! Toate!
P. S. Ar fi fost suficient sa ne trateze cineva cu respectul pe care pretindeti ca-l oferiti clientilor si ar fi compensat orice neajuns. Dar nu invatati nimic, nici macar in ceasul al 12-lea! Sper sa existe suficienti clienti care sa considere ca merita sa-si sacrifice 1/2 de ora in slujba adevarului.
@liviucm: stimabile, noi am fost in 2011 la Dvs. si spa-ul a fost ok, conditiile totusi nu sunt in nici un caz de 4 stele precum va laudati, 2 stele poate 3 cu indulgenta. aveti mare noroc ca nu am fost si eu la OPC cu toxinfectia alimentara care m-a tinut in camera 2 zile! puiu' vostru la ceaun...
ca si sfat de marketing. invatati personalul sa spuna multumesc si va mai pot ajuta cu ceva? lucrez in relatii clienti si pot spune cu siguranta un "asa NU"
Mult succes la imbunatatiri... am mai fost in Vatra Dornei si voi mai veni dar sub nici o forma la voi
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2020 O locatie in care poti sa te autoexilezi pentru un sfarsit de saptamana — scris în 03.10.20 de Donutz din SIBIU - RECOMANDĂ
- Feb.2018 Nu recomand cazarea! — scris în 17.02.18 de maria gavril din PLOIEşTIORI [PH] - nu recomandă
- Oct.2017 Excelent, minunat — scris în 16.10.17 de vbradea din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Dezamagire — scris în 02.08.17 de pircico din BUCURESTI - nu recomandă
- Dec.2015 Un fel de team-building — scris în 03.01.16 de andreichis din IAşI - RECOMANDĂ
- Nov.2015 O experiență oribilă — scris în 08.11.15 de gianinaa din SUCEAVA - nu recomandă
- Aug.2015 Teapa de la Le Baron — scris în 30.08.15 de CrudeS din BUCURESTI - nu recomandă