ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 21.05.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2012
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagire

TIPĂREȘTE

Am petrecut 2 nopti la pensiunea La Munte, Moeciu de Sus, in Mai 2012. Proprietarii, o familie din Bucuresti, destul de amabili, in schimb, femeia de serviciu (soacra proprietarului), cea care a stat cu noi acolo, a avut o atitudine care a lasat mult de dorit.

Pensiunea e ticsita cu anunturi/regulamente, practic ne-am simtit acolo destul de ciudat, pai am vrut sa dansam si noi seara, sa punem (in surdina) muzica pe la orele 22, in living, (repet, suntem familii cu copii, la 30,40 ani, nu suntem galagiosi, insa nu am avut voie desi in toata pensiunea mai era o singura familie stat afara pana pe la orele 3 dimineata.

Bucataria ai voie sa o folosesti, insa destul de putin. Sambata am avut o vreme destul de urata, ploioasa, am vrut astfel sa recuperam duminica, astfel incat am rugat-o pe soacra prorietarului sa eliberam camerele pe la orele 16 si nu la 12. Nu a fost posibil.

Ma rog, personal, am mai fost in Moeciu de cateva ori si o sa mai merg, datorita frumusetii locurilor, insa gazda atat de neprimitoare nu am mai intalnit, este ceva total necaracteristic locurilor. Practic pensiunea este construita de o familie din Bucuresti, gen afacere, pentru a lua banii turistilor si atat, pai ma gandesc serios ca data viitoare cand voi mai ajunge in Moeciu sa alegem o pensiune cu proprietari de acolo, gazde primitoare, ospitaliere, sa ma simt bine si sa ma odihnesc.

Aaa, era sa uit, cheile se potrivesc perfect intre camere, practic poti sa descui cu orice alta cheie (intamplator, le-am incurcat intr-o seara, pentru ca, cheile le lasam pe barul din living). In living, destul de frig, mai ales pentru un copil, (pe afisaj vedeam 20 grd C).


[fb]
---
Trimis de alesssia in 21.05.12 10:50:14
Validat / Publicat: 21.05.12 12:11:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5724 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alesssia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1798 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

21 ecouri scrise, până acum

sunflower
[21.05.12 14:39:13]
»

Multe cereri mai au acesti proprietari, mi se pare exagerat!

aida2010
[22.05.12 00:17:17]
»

Doamna [***] multumim ca ne-ati vizitat.

Dvs ati facut o rezervare la pensiunea La Munte din Moeciu de jos, sat Cheia (nu Moeciu de Sus) pentru 6 camere. Pensiunea are 10 camere si un apartament. Celelalte camere fiind ocupate de alti turisti (4 camere + 1 apartament 2 camere). In momentul in care ati facut rezervarea telefonic vi s-a adus la cunostinta ca in pensiune nu se tin petreceri cu muzica si dans, exceptie fac grupurile care inchiriaza toata locatia, dvs. acceptand, platind avansul. Dealtfel aceasta regula este publica pe toate site-urile pe care ne promovam. Mi se pare un minim respect aratat celorlalti turisti cazati care nu sunt nevoiti sa suporte anumite manifestari.

La sosire ati intrebat persoana care se ocupa de pensiune cine sunt ceilalti turisti cazati, de unde sunt, daca ii cunoastem. Vi s-a spus ca nu oferim date despre turistii cazati (aceasta este "atitudinea care lasa de dorit" in viziunea dvs.), afirmand ca ii abordati sa va "intelegeti", banuiesc ca in privinta petrecerii cu muzica. Nu v-a pus nimeni restrictii la bucatarie, ati ocupat-o in totalitate; ati depozitat tot ce ati dorit unde ati dorit, nimeni nu v-a spus nimic (persoana de la pensiune chiar a mai pus vesela in ordine). Nu ati tinut cont ca mai sunt si alti turisti in pensiune. Acel regulament de la bucatarie (foto 01) este pentru a putea fiecare turist sa aiba acces. Bucataria este dubla (2 chiuvete, 2 aragazuri si alte accesorii necesare si la dispozitia TUTUROR turistilor). Au fost situatii care ne-au determinat sa punem astfel de anunturi, si noi ne-am fi dorit sa nu fie nevoie. Aceste regulamente, anunturi, serviciile oferite, numarul proprietarului precum si tariful maximal practicat suntem obligati de lege sa le afisam la receptie (o puteti gasi pe site-ul Ministerului Turismului), pensiunea fiind clasificata, dovada ca vi s-a dat si bon fiscal.

In legatura cu petrecerea: Pana la orele 1:30-2:00 dimineata (nu 22:00 cum ati afirmat dvs.) ati petrecut nestingheriti in livingul pensiunii (muzica nu era in surdina, avand in vedere ca dansati sarbe, hore, chiuiati etc). Persoana de la pensiune a venit in jurul orelor 1:30-2:00 si v-a rugat (a vorbit cu o singura persoana pe hol, la ureche, pentru ca nu putea acoperi muzica) sa dati muzica mai incet, nu v-a trimis nimeni la culcare. Dimineata ati abordat persoana de la pensiune intr-un mod injositor spunandu-i "ca unde a vazut ea petrecere ca nu era nici o petrecere"). Dvs. nu aveati de unde sa stiti unde sunt ceilalti turisti cazati (afara sau in camera); nu era vorba numai de o familie (este vorba de 4 camere si un apartament, adica 12 persoane).

Cazarea la noi la pensiune se face incepand cu orele 14:00, eliberarea camerelor se face pana la ora 12:00. In aceasta perioada, de 2 ore, se face curatenie in camere si in spatiile comune. O doamna din grupul dvs. a rugat-o pe doamna de la pensiune sa va lase sa stati inca 2 ore (ora 14:00). Doamna v-a spus amabil ca puteti folosi spatiile exterioare (pentru a face gratar; existand si bucatarie de vara intr-un foisor) dar ca trebuie eliberata pensiunea pentru a face curat urmand a fi cazati alti turisti.

Consider de bun simt ca trebuie sa-ti supraveghezi copii, pensiunea neoferind un astfel de serviciu, copii sunt responsabilitatea parintilor (foto 11).

In foto 10 este anuntul de pe usa de la intrare in pensiune. Pe fiecare breloc exista cheie de la usa de intrare in pensiune deoarece aceasta se inchide dupa orele 22:00. Turistii care doresc sa intre sau sa iasa o pot face nestingheriti deoarece au cheie.

Referitor la foto 16: Aceata nu este zona pe unde ati mers dvs; este o zona administrativa, pentru depozitarea lemnelor; calea de acces a turistilor catre curtea din spate se afla pe partea cealalta a pensiunii (se pot verifica celelalte fotografii postate pe amfostacolo).

Foto 13, 14, 15 se refera la o noua amenajare de care consider ca nu aveati cum sa fiti deranjati deoarece nu se lucra, mai aveati la dispozitie inca 4 foisoare (30 locuri) si 2 gratare pe care nu le-ati fotografiat si care va stateau la dispozitie.

Afirmatia privind familia care detine pensiunea este cel putin tendentioasa si rauvoitoare, va aduc la cunostiinta ca nu sunt din Bucuresti (nu ca m-ar deranja dar nu e adevarat; pot dovedi), iar dvs l-ati cunoscut numai pe proprietar nu si familia acestuia, iar afirmatia cum ca: "din cauza ca suntem bucuresteni suntem asa de neprimitori" e foarte rautacioasa.

Vom verifica cheile dar pana acum nu am primit nicio reclamatie in acest sens.

In legatura cu temperatura din living aceasta este cuprinsa intre 20-22 grade in functie de cum sunt reglate caloriferele (cu termostat) sau cum sunt lasate usile si geamurile deschise. In camere temperatura este reglata de fiecare turist asa cum doreste pana la 28 grade.

In plus fata de ce ati sustinut dvs, va aduc la cunostiinta pentru a stii pe viitor ca prosoapele pe care vi le pune o pensiune la dispozitie sunt fie pentru maini, fie pentru corp. Nu se folosesc aceste prosoape pentru a sterge pantofii sau a tine incaltamintea pe ele asa cum procedau cei din grupul dvs cazati la camera de la mandarda in ziua de sambata 19 mai 2012. Precizez ca aceste prosoape sunt de o buna calitate, fiind de culoare alba.

Multumim ca ne-ati vizitat, pe viitor ar fi bine sa va orientati catre o pensiune care are numarul de camere necesar dvs., nemaifiind nevoie sa interactionati si cu alte persoane.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster0
[22.05.12 00:34:59]
»

@aida2010:

Vi s-a spus ca nu oferim date despre turistii cazati

... atunci Dv. de ce dezvăluiţi aici numele turiştilor care şi-au scris impresiile?!? Mă văd nevoit să vă reamintesc faptul că este un act ilegal, drept pentru care numele respectiv a fost editat.

Vă mulţumim că aţi folosit dreptul la replică, apreciem tonul ponderat.

aida2010
[22.05.12 09:10:24]
»

@webmaster0:

Pentru ca mi se pare o impresie rauvoitoare. Daca doresti sa postezi o impresie asumat-o nu te ascunde sub un nume de user din alta locatie decat cea unde locuiesti. Va reamintesc ca anterior v-am sesizat activitatea altor useri care sub anonimat isi permit sa faca anumite comentarii despre mai multe pensiuni.

Va multumesc pentru intelegere. Ati putea fi mai atenti, deoarece se poate verifica de unde se conecteaza un user, doar stiti nu??


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
aida2010
[22.05.12 09:13:31]
»

@webmaster0:

Daca noi incalcam vreo lege doamna se putea adresa autoritatilor. La fel de ilegala este si minciuna si a divulga detalii mincinoase despre familia mea. Va pot dovedi cu actele de identitate.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster0
[22.05.12 10:40:16]
»

@aida2010: eu pot sa spun ca "transmiterea de catre personalul structurilor de primire turistice a unor informatii cu privire la sejurul turistilor" constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda intre 2000 si 5000 de lei, cf. art. 3, al. 1, lit. e din H. G. 237 / 2001; Dv. puteti numi actul care incrimineaza o minciuna ca infractiune/contraventie?

aida2010
[22.05.12 10:52:16]
»

@webmaster0:

cititi-va propriile termene si conditii publicate pe site. Ati permis publicarea de informatii personale si mincinoase pe deasupra despre familia mea. Nu familia mea se ocupa de pensiune, eu sunt administrator. Sunteti malitios, imi vorbiti de sus, nu imi raspundeti pe private mail pentru a trimite actele necesare. Solicitati userului sa publice acte doveditoare ale celor afirmate. Mi se pare de bun simt. Iar daca ati studiat asa bine actul care ma incrimineaza stiti ca aceste date se trimit la politie. Pensiunea este obligata. Cati oare o fac??? De dreptul la intimitate si viata privata din Constitutie ati auzit??? In Romania nu se face diferenta intre pensiune si casa de locuit care inchiriaza camere, percepe tarif si nu plateste taxe. Ar fi un lucru bun daca ati publica dvs. aceste diferente daca tot studiati legi.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
Michaell
[22.05.12 11:01:04]
»

@aida 2010

imi place felul cum ati reactionat. primul mesaj dar si ultimul sunt cu totul pe gustul meu. felicitari !

de ce sa nu recunosc ca tind sa va dau dvtsra mai multa crezare decit turistului. in privinta reactiei mesterului web... nu mai vorbesc. tendentioasa ca de obicei.

totusi, unele puncte care se vad in poze, sa ma iertati, nu le inteleg sau mai bine zis nu-mi plac nici mie deloc. nu ma refer la biletele cu instructiuni postate pe pereti fiindca ceva asemanator am vazut in multe locuri in occident si sunt sigur ca isi au rostul. ma refer la dezordinea din curte - lucru care se vede clar in una din poze si care, asa cum am putut observa cu ocazia ultimii vizite in romania, se pare ca este o problema a intregii tari.

webmaster0
[22.05.12 11:54:18]
»

@Michaell: vrei te rog sa specifici clar ce anume este tendentios in ecourile mele?

aida2010
[22.05.12 13:42:16]
»

@Michaell:

Da sunt de acord si e perfect normal sa nu va placa. Tocmai deaceea au fost si postate. Cum am spus mai sus se mai amenaja un spatiu (loc de joaca pentru copii + foisor + gratar) dealtfel pensiunea mai dispune de inca 2 gratare, 3 foisoare pe malul paraului si un foisor mai mare inchis (pentru vreme rea, putand fii incalzit la nevoie) care are bucatarie de vara, TV, CD player, spatiu verde delimitat si neafectat de lucrari, exista tobogan si balansoar pentru copii functionale.Spatii folosite la maximum de turistii in cauza. Se doreste extinderea si inbunatatirea spatiului.

Intradevar nu a fost finalizata lucrarea in timpul util din cauza conditiilor meteo (ploi). Ne-am cerut scuze fata de turistii cazati si le-am explicat situatia. Ei au parut ca inteleg. Oricum, pe scurt, situatia ar fi fost alta daca noi am fi functionat dupa regulamentul lor si nu ei dupa al nostru. Oricum ne asteptam sa procedeze in acest fel, ne-au dat si de inteles ca "vor avea grija de noi". Sunt sigura ca intelegeti ce vreau sa spun. O zi buna.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster0
[22.05.12 15:52:54]
»

@Michaell: hai s-o luam nemteste, ca romaneste vad ca nu prea ne-ntelegem:

1) Nu ai raspuns la intrebarea mea, ci ai continuat sa vorbesti la modul general. Eu te intrebasem concret. [editare ulterioara - ecoul respectiv a fost intre timp sters, fiind total off-topic];

2) Nu stiu ce ai raspuns la mailul de instiintare a sanctionarii, dar daca l-ai fi citit atent ai fi vazut ca acolo undeva scrie "Nu raspundeti acestui mail - raspunsul Dv. nu va ajunge nicaieri"; cum este vorba de o instiintare, nici nu ne asteptam la raspunsuri.

3) Cand spui cuiva ca "se umfla ovazul in el" este o jignire. Cel putin pe romaneste, poate in germana e vreo lauda... Asadar, te contrazici singur!

4) Am reactionat ori de cate ori am considerat ca este cazul, cand se incalca regulamentul.

5) Si tot apropo de regulament, te rog sa il respecti - sau in Germania nu se face asta?

@aida 2010 noi suntem o echipa, nu-s doar eu (ca persoana), iar adresa pe care cred ca ati trimis mesajele la care faceti referire ma tem ca este adresa privata a Admin-ului. Din pacate, acesta este foarte rar prezent in aceasta perioada pe site, el avand un program deosebit de incarcat in afara site-ului.

Eu personal nu stiu despre niciun fel de mesaj cu nicio cerere din partea Dv. Dar daca imi puteti trimite prin mesaje private doleantele Dv., voi face tot posibilul sa va raspund cat mai rapid si la obiect.

PS nu e nevoie de copii ale documentelor Dv. de identitate (si nu va sfatuiesc sa le dati nici macar lui Bill Gates, prin internet; nu se stie niciodata cine e de fapt la "celalalt capat al firului") ! Chiar nu gasesc sa aiba relevanta in cazul de fata.

alesssiaAUTOR REVIEW
[22.05.12 16:38:54]
»

@aida2010:

Nu imi imaginam ca va veti ofensa atat de tare. Sunt pur si simplu un turist, nemultumit de conditiile pe care le ofera personalul/pensiunea dumneavoastra. Am spus ceea ce am trait acolo si atat.

Ideea principala este ca sunt atat de multe pensiuni frumoase si ingrijite in Moeciu, cu personal binevoitor, pai la dumneavoastra m-am simtit ca un chirias care si-a platit chiria si atat, ma rog, nu e vina dumneavoastra pentru ca, probabil ca nu puteti oferi mai mult, si ma refer aici la OSPITALITATE, asta primeaza, pai nu conteaza atat de mult mucegaiul de pe tavan sau faptul ca gradina nu era terminata (cu totii intelegem asta), insa ospitalitatea lipseste cu desavarsire in pensiunea LA MUNTE din Moeciu.

Multa sanatate va doresc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
aida2010
[22.05.12 16:43:07]
»

@webmaster0:

Domnule. daca nu puteti raspunde sau sunteti prea ocupati va sfatuiesc sa mai angajati personal. Este lipsa de respect din punctul meu de vedere sa postezi pe site o adresa pe care nu o deschizi niciodata pe motiv ca sunteti prea ocupati cu alte probleme: citez "in afara site-ului".

Aplicatia sesizeaza continut gresit sau inadecvat nu functioneaza. Oare de ce?? Va deranjam cumva?? Ne scuzati. Este imaginea noastra in joc.

Problema este urmatoarea: PUBLICATI INFORMATII GRESITE DESPRE PERSOANA MEA, FAMILIA MEA SI LOCALIZAREA PENSIUNII. V-am atras atentia, refuzati sa le corectati si nu inteleg de ce. O simpla cautare pe google map va arata ca Moeciu de Jos nu este totuna cu Moeciu de Jos iar Bucurestiul este la 170 Km de Brasov.

Observ ca faceti diferente intre utilizatori, pe motive numai de dvs. stiute. Nu v-am jignit v-am cerut sa modificati anumite greseli. Eu personal nu inteleg care este problema. Va rog sa-mi spuneti ce lege imi limiteaza mie drepturile daca se poate ca poate eu am omis sa o citesc.

Cu respect.

Utilizator care nu va jigneste, nu va ameninta ci doar va cere sa modificati NEADEVARURI.

Imi puteti trimite acea adresa personala unde va pot contacta? Asta daca am dreptul sa o stiu.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
aida2010
[22.05.12 17:04:55]
»

@alesssia:

Draga doamna eu nu m-am ofensat. Va respect punctul dvs. de vedere. Este evident ca noi nu ne-am putut supune regulilor impuse de dvs cum nici dvs nu v-ati supune regulilor pensiunii.

Puteati fi cinstiti si sa afisati si fotografii cu foisoarele unde ati stat si gratarul pe care l-ati folosit (cred ca nu sustineti ca noi v-am obligat sa-l folositi pe cel aflat in constructie). Ar fi fost de folos pentru ceilalti turisti pe viitor. A-ti folosit toate spatiile dupa bunul plac. Nimeni nu v-a deranjat. Ceilalti turisti cazati oare cum s-au simtit?? Bunul simt si respectul nu se invata. Eu nu pot fi mai OSPITALIER cu cineva care imi cere detalii personale despre ceilalti turisti cazati (de unde sunt, ii cunoastem, ce fel de oameni sunt). Oare dansii ce parere au avut? V-a pasat cumva? .

Cat despre asa zisul mucegai din tavan va aduc la cunostiita ca acesta apare ocazional in baile caselor (dar si in apartamente). Acesta fusese indepartat cu solutii speciale si asa ramane peretele dupa aceea pana v-a fi din nou dat cu lavabila. Cred ca v-ar fi deranjat mai mult mirosul de vopsea.

Iar faptul ca publicati informatii cum ca familia mea este din Bucuresti (dvs ati vazut doar administratorul pensiunii) este NEADEVARATA. Doresc sa o sustineti cu probe (daca aveti) eu pot demonstra ca nu sunt nascut si nici nu locuiesc in Bucuresti. Dvs. cum puteti sustine ceea ce afirmati???

Regulamentul vi s-a adus la cunostiita in momentul rezervarii. L-ati acceptat platind avansul. Stiati la ce sa va asteptati sau acum sustineti altceva???

As dori sa lamuriti aceste aspecte pentru ca vorbiti de pensiuni din Moeciu la modul general si pana acum vad ca postati impresii numai despre pensiunea La Munte.

As dori sa recomandati turistilor alte pensiuni din zona, pentru ca sustineti ca ati fost cazati la nenumarate.

Va multumim.

Cu respect.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster0
[22.05.12 20:54:26]
»

@aida2010: ca să lămurim puţin lucrurile: noi nu avem personal angajat - toată echipa tehnică, împreună cu Admin-ul facem "muncă patriotică".

Pentru ca acest site să funcţioneze, fiecare dintre noi îşi rupe o părticică din timpul pe care ar trebui să şi-l dedice sie, familiei sau rezolvării altor probleme, şi să i-l dăruiască; fără a cere sau primi vreo altă recompensă decât ceea ce spuneam - bunul mers al site-ului.

Pe de altă parte, sub fiecare articol publicat, există un text:

Parerile si recomandarile din articol apartin integral autorului (______); in lipsa unor alte precizari explicite, ele nu pot fi considerate recomandari sau contrarecomandari din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.

AmFostAcolo.ro nu are cum sa garanteze calitatea, relevanta, exactitatea, persistenta ori conformitatea (cu asteptari si preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandarilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legala pentru toate afirmatiile facute in articol revine integral si in mod exclusiv autorului (cf. "Termenilor si conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii sai neputand fi facuti raspunzatori in privinta corectitudinii ori efectelor de orice natura a lor.

Poate acum veţi înţelege că nu noi (AmFostAcolo.ro)

PUBLICATI INFORMATII GRESITE DESPRE PERSOANA MEA, FAMILIA MEA SI LOCALIZAREA PENSIUNII.

ci autorii textelor, ei având întreaga responsabilitate asupra conţinutului publicat.

Văd că la pensiune, regulile sunt la loc de mare cinste; atunci de ce nu vă străduiţi să le citiţi şi respectaţi pe ale noastre?

"Aplicaţia" [SESIZEAZA greseala / continut inacceptabil] chiar funcţionează - ca dovadă răspunsul, pe care îl redau public mai jos, pe care l-aţi primit de la Admin pe data de 22.10, ora 20:29:47:

Sesizarea dvs a fost analizata si ne pare indreptatita, astfel ca

- ecoul in cauza a fost supendat provizoriu (a fost trecut pe invizibil) - a se vedea vezi impresii

- recomandarile scrise de aceasta autoare la rubrica Vilei Ittaca au fost suspendate.

In eventuala lipsa a colaborarii sau in cazul in care neclaritatile nu ne sunt lamurite, ambele texte vor fi definitiv sterse de pe site.


Cornel BOCIORT

AmFostAcolo.ro

Aşa cum a promis, tot conţinutul publicat de persoana respectivă pe site a fost şters. Aşadar, unde e problema?

Am cerut să primesc informaţii prin mesageria privată pusă la dispoziţie de site, nu pe vreo adresă personală. Era suficient un simplu clic pe numele meu de utilizator, iar în fereastra care apare există link [Trimite mesaj personal]. E singurul mod prin care oricare dintre utilizatori (inclusiv echipa tehnică) poate primi mesaje (private - mai precis, care nu sunt publicate pe site ca ecouri) de la alţii.

Am verificat - site-ul AmFostAcolo.ro NU a publicat absolut nimic, nici despre pensiune, nici despre Dv. sau familia Dv.

Am reuşit însă, cu ajutorul motorului de căutare GOOGLE să aflăm că aveţi un site, a cărui adresă am adăugat-o la pagina tehnică a acestei pensiuni, de pe site. Am actualizat şi poziţia pe harta interactivă, aşa că sper că acum tot ceea ce ţine de noi este în regulă. Ar fi fost totuşi ceva mai simplu să ni-l comunicaţi direct...

aida2010
[22.05.12 21:28:46]
»

@webmaster0:

[... şters la cererea autoarei...]

Site-ul oficial al pensiunii La Munte este: www.lamuntemoeciu.ro

[... şters la cererea autoarei...]

Inainte sa va sesizez greseala anterioara ecoul a fost public 3 luni pe site. Asta pentru ca v-a pasat foarte mult poate.

In legatura cu regulamentele pensiunii, care nu vad cu ce v-au deranjat personal (aveti oare vreun motiv si eu nu stiu). Eu chiar am citit regulamentul dvs. Ce se publica intr-un review este opinia userului respectiv, dar in momentul cand se scriu lucruri neadevarate pe care le pot demonta (nu scria "bucurestean care si-a facut afacere la Moeciu pentru a se umple de bani" pe usa pensiunii) cred ca sunteti obligati sa clarificati lucrurile. Poate sunt persoane din Bucuresti care se simt ofensate. Mi se pare o jignire la adresa acestor cetateni.

Eu consider ca pot scrie la orice adresa care este publica pe site iar dvs. (angajat sau voluntar) va obligati facand publica aceasta adresa sa o si verificati. Daca nu se poate verifica de ce o publicati???

Este lipsa de bun simt fata de utilizatori sa spui ca nu poate fi verificata pentru ca suntem ocupati cu alte probleme "in afara site-ului" (fiecare isi imagineaza orice; sfera e larga).

Cu tot respectul pe care mi-l aratati si dvs.

Un utilizator care nu va jigneste, nu va injura , va cere doar respect.


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster0
[22.05.12 23:15:34]
»

In legatura cu regulamentele pensiunii, care nu vad cu ce v-au deranjat personal (aveti oare vreun motiv si eu nu stiu).

Nu m-au deranjat absolut deloc - nici n-aveau cum; am vrut doar să fac o paralelă între cele 2 entităţi: pensiune şi site. Fiecare cu regulile sale, fiecare cu nemulţumiţii săi...

webmaster0
[22.05.12 23:40:28]
»

Am corectat localizarea - mea culpa, e greşeala mea şi mi-o asum. Scuze.

aida2010
[23.05.12 15:00:43]
»

@alesssia:

Doamna imi permit sa revin cu anumite precizari punctuale pentru ca dvs. nu doriti sa o faceti. V-am cerut doar sa veniti cu lamuriri suplimentare necesare din punctul meu de vedere.

Ma refer mai jos la impresia initiala postata de dvs.

1. citez: "Am fost cazati pentru 2 nopti, la Pensiunea La Munte, Moeciu de jos, in mai 2012".

Este adevarat stimata doamna ca v-ati aflat in calitate de turisti (un grup de 6 camere) in perioada 18.05.2012 - 20.05.2012 la Pensiunea La Munte din sat Cheia, Moeciu de jos (Moeciu de sus este alta localitate).

2. Citez: "Proprietarii, o familie din Bucuresti, au fost destul de amabili"

Stimata doamna dvs. atat la telefon, cat si fizic la pensiune, ca si personal al pensiunii, vi s-au prezentat 2 persoane: proprietarul/administratorul pensiunii - o singura persoana de sex masculin si va citez: "femeia de serviciu" o singura persoana de sex feminin.

Imi puteti dvs. preciza cine era familia "din Bucuresti" pe care ati cunioscut-o dvs. si care se ocupa de pensiune. Cat despre legaturile de afinitate intre proprietar si "femeia de serviciu", nu vad ce legatura ar avea cu nemultumirile dvs. Stiti dvs vreo lege care interzice angajarea afinilor??

3. Citez: "femeia de serviciu (soacra proprietarului), care a stat cu noi acolo, a avut o atitudine care a lasat mult de dorit."

Va rog sa precizati ce inseamna "a stat cu noi acolo", v-a deranjat cumva la masa, la bucatarie (aceasta "femeie de serviciu" strangea vasele lasate in dezordine, matura si spala livingul dupa dvs., curata spatiile exterioare, stingea lumanarile pe care le lasati aprinse in interiorul foisorului de lemn, era acolo pentru a veni in intampinarea unor dorinte decente si de bun simt din partea turistilor), in living, in foisoare. Decenta nu se poate numi cererea dvs. de a va da detalii despre ceilalti turisti cazati, de a face lobby pe langa acestia pentru a nu fi deranjati de petrecerea care se pregatea. Aceasta "femeie de serviciu" nu a actionat in nume propriu, ci in numele si cu acordul administratorului atunci cand a refuzat sa divuge detalii despre turisti. Motiv pentru care dvs. si atitudinea dvs. s-a schimbat. Cu exceptia unei singure persoane din grup ceilalti refuzau sa raspunda si la un simplu "Buna ziua". In conditiile date cum am fi putut noi sa fim OSPITALIERI cu dvs.

Consider ca personalul a fost cat se poate de decent si retinut in reactii, v-a aratat respectul cuvenit. Ati fost cazati indeplinind toate formalitatile, vi s-au prezentat camerele (daca unii dintre dvs. au fost nemultumiti este vina liderului de grup) exact cele care vi s-au promis, precum si celelalte facilitati. Cand ati plecat acea "femeie de serviciu si atitudinea ei care lasa de dorit" v-a condus, v-a urat "drum bun" v-ati despartit in conditii de normalitate. Va rog, cu argumente, spuneti clar ce insemna pentru dvs. OSPITALITATEA.

4. citez: "Pensiunea e ticsita cu anunturi si regulamente... m-am simtit ciudat".

Stimata doamna legile Romaniei ma abliga pe mine ca si unitate de structura turistica (pentru a putea fi clasificata dar si in vederea "verificarii" ulterioare de catre autoritati) sa afisez acele "regulamente" (vezi site-ul Ministerului Turismului). Nu vreau sa ma repet (am explicat in ecourile anterioare de ce este necesar).

Fotografiile dvs. referitoarele la anunturi/regulamente nu prezinta continutul integral al acestora. Aveti o explicatie?? Am intuit-o eu. Ele prezinta OBLIGATII dar si DREPTURI ale turistului (legale nu inventate), precum si obligatiile si drepturile legale ale structurii de cazare.

Orice turist care se considera lezat, inselat putea apela numerele care erau afisate (ANPC, Ministerul Turismului), numere GRATUITE. Daca citez: "Pensiunea a fost construita pentru a lua banii turistilor si atat" de ce nu ati apelat autoritatile sa spuneti ca ati fost inselati, dar pentru aceasta trebuia sa va legitimati, nu merge "anonim".

5. Sunt cuvintele dvs. in cele ce urmeaza "... pai am vrut si noi sa dansam, sa punem muzica (in surdina), pe la orele 22:00, in living... "sa ma simt bine si sa ma odihnesc".

As dori sa ne spuneti dvs. cum se poate dansa pe o muzica IN SURDINA (def DEX a) cu surdina pusa, incet; b) fara zgomot, inabusit, cu glas scazut; in taina.) mintea mea nu poate concepe. Si ar fi bine sa va decideti: ori doreati petrecere dansanta, ori doreati sa va relaxati si sa va odihniti; cele 2 afirmatii sunt in contradictie antagonica (nu pot exista amandoua in acelasi timp). Cat despre petrecerea care a avut loc si care s-a tinut pana la orele 02:00 dimineata (implicand muzica specifica, dansuri si alte manifestari) am mai scris in primul ecou. Liderul grupului dvs. a acceptat conditiile de cazare. Dvs. v-a comunicat altceva???

6. Citat: "In pensiune mai era o singura familie care a stat afara pana la 3 dimineata".

Stimata doamna putea fi si un singur turist sau inca 100 de familii. La ce va referiti ca erau in minoritate si nu puteau face nimic?? Oare de ce au stat afara pana la 3 dimineata??? Ce altceva puteau face in conditii date.

7. Citat: "Bucataria o puteai folosi, insa destul de putin"

Stimata doamna bucataria a fost la dispozitia dvs. pe toata perioada sejurului. In ce fel v-a fost ingradit accesul in bucatarie??? In ce fel v-a impiedicat acel regulament sa o folositi dvs.? V-a pasat dvs. de ce scria acolo? V-a pasat dvs. de ceilalti turisti (cei care stateau mai mult pe afara, prin ploaie, dupa cum afirmati chiar dvs.)?

Le-ati facilitat accesul in bucatarie? Va spun eu ca nici nu v-a pasat ca exista. A fost bine pentru dvs ca acestia erau cu bun simt si au evitat interactiunile cu dvs. Oare de ce?

8. Citat: "Am vrut sa recuperam duminica ceea ce pierdusem sambata, din cauza vremii ploioase... dar nu s-a putut"

Stimata Doamna mai sus dvs. sustineti ca pensiunea era datoare sa va faciliteze recuperarea timpului pierdut. Afirmatia este halucinanta. Ce vina a avut pensiunea ca afara ploua? Va recomand ca pe viitor sa optati pentru destinatii unde conditiile meteo pot fi "controlate" numai dvs ne puteti spune cum; mintea mea nu intelege.

In ideea in care vi s-ar fi permis stationarea in camere pana la orele 16:00 (cum afirmati), pensiunea cum ar fi trebuit sa procedeze cu turistii care urmau sa soseasca in jurul orelor 14:00? Parerea dvs as dori sa o vad scrisa. Poate ar fi trebuit si ei tinuti afara pana va desfasurati si recuperati dvs. "timpul pierdut".

9. Citat: "personal am mai fost in Moeciu de cateva ori... data viitoare voi alege o pensiune cu proprietari localnici (nota mea: nu bucuresteni)..."

Stimata doamna cum se face ca postati impresii numai despre pensiunea La Munte. Inteleg din cele de mai sus ca anterior ati fost multumita de conditii de ce nu ati publicat impresii si despre acele pensiuni sa putem face si noi diferenta, referirea dvs. este laconica. De ce nu postati si impresii pozitive despre alte locatii din Moeciu??? Nu merita efortul? Ceilalti cu ce v-au nemultumit, stimata doamna?

10. Cat despre referirea malitioasa cum ca numai o familie din Bucuresti ar fi putut construi aceasta pensiune pentru a face afaceri (localnicii de ce le construiesc, stimata doamna, sa iasa in pierdere?) sunt consternata. Ati jignit 2 milioane de locuitori (bucuresteni) in mod gratuit. Ei cu ce va nemultumisera, stimata doamna?

11. Ultima parte a mesajului am comentat-o in postarile anterioare.

12. Scuzele in legatura cu lucrarile din curte v-au fost prezentate personal. Vi s-a facut discount din pretul cazarii. Prezentati imagini cu tariful general al pensiunii. Sustineti ca acesta este tariful/camera platit de dvs.? Si daca da, va rog sa fotografiati si bonul fiscal aferent cazarii. Eu pot prezenta suma reala pe care ati platit-o.

13. foto 05 este intentionat facuta stramb. Sustineti ca TV-ul era stramb sau ce ca nu imi dau seama. Priviti va rog usa, care si ea e stramba. Sustineti ca usa camerei (termopan) era montata intr-o pozitie nefireasca?

Ma refer acum la ecoul pe care l-ati publicat ulterior.

1. "M-am referit la ce am trait acolo"

Stimata doamna este imposibil sa fi trait numai lucruri negative in cele 2 zile de cazare. De ce nu publicati si imagini de la petrecere, de la gratar, din foisor (unde ati aprins si lumanari; banuiesc ca pentru a va relaxa, refuz sa ma gandesc la altceva), din bucatarie? Ori pe acestea nu le-ati trait tot la pensiune. Sau scopul articolului era reclama negativa, va intreb doar?

2. "Nu m-am simtit TURIST ci CHIRIAS"

Definitie legala "TURISTUL este persoana care prin achitarea tarifului dobandeste dreptul de a LOCUI la pensiune"

Calitatea de "CHIRIAS" sau locatar se obtine in urma semnarii unui contract de locatiune (se refera la locuinte in genere) in forma scrisa. Ati semnat asa ceva la pensiunea LA MUNTE??

Ca si informatie utila: calitatea de chirias ofera mai multe drepturi celui care o dobandeste decat cea de turist.

Ca si incheiere consider ca personalul pensiunii a facut tot ce era omeneste posibil sa gestioneze situatia aparuta. Vi s-a aratat intelegerea si ospitalitatea pe care ne-ati permis sa v-o oferim.

PS. Daca este nevoie si considerati necesar voi contacta ceilalti turisti care au fost cazati la pensiune in acelasi timp cu dvs. pentru a expune si punctul lor de vedere.

Multumesc pentru lecturare.

Va doresc o viata frumoasa.

Cu stima. Personalul Pensiunii La Munte


NB aida2010 este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmaster0
[24.05.12 23:54:35]
»

Am făcut puţină curăţenie pe acest topic, în urma unui mesaj primit mai devreme de la utilizatorul aida2010.

Aş avea rugămintea să nu se mai scrie aici doar de dragul discuţiei. Altfel, voi merge până la închiderea topicului. Oricum, în opinia mea, părţile şi-au spus deja, fiecare, ceea ce au considerat că trebuie să se afle.

nicolae75
[16.01.14 13:11:57]
»

am citit review-ul si discutia. Felicitari administratorilor pensiunii pentru faptul ca incearca sa impuna niste reguli de comportament, mai ales ca la noi multi dau dovada de lipsa de bun-simt. Inclin sa le dau lor dreptate si nu turistilor in aceasta chestiune (sunt patit). Cu stima!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aida2010, alesssia, Michaell, nicolae75, sunflower
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea La Munte:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051079988479614 sec
    ecranul dvs: 1 x 1