ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.07.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.07.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

Rezervare anulata abuziv de catre pensiune pentru a face loc unui grup

TIPĂREȘTE

Am facut o rezervare confirmata si prin virarea avansului cerut de catre responsabila IRIS in data de 17.06.2014 la pensiunea IRIS Bradatel pentru perioada 22-27 Iulie 2014. Toate bune si frumoase, planuiam sejurul in Retezat, cand, in data de 03.07.2014 (LA 2 SAPTAMANI DE CAND EU FACUSEM REZERVAREA) am fost contactat de catre A. N. - receptie grup hotelier IRIS - (...) pentru a mi se aduce la cunostinta faptul ca avand in vedere ca la Pensiunea Iris Bradatel se vor desfasura lucrari de reparatie iar aceasta nu va putea gazdui turisti, mi se propune sa fiu mutat la Cabana Iris Rausor in cazul in care lucrarile nu se vor finaliza in timp util.

Luand la cunostinta aceasta situatie, am agreat sa mi se pastreze rezervarea la Pensiunea Iris Bradatel si sa mi se faca o rezervare provizorie la Cabana Iris Rausor pentru cazul in care la data de 22.07.2014, Pensiunea Iris Bradatel va fi inchisa pentru reparatii si nu va putea gazdui turisti. Am insistat ca doresc sa fiu cazat la Pensiunea Iris Bradatel, rezervarea la acesta ramanand activa.

In data de 09.07.2014 am fost informat de un prieten ca a incercat sa faca rezervare la Pensiunea Iris Bradatel in perioada 22.07-27.07 (intentionand sa mi se alature pe perioada sejurului), afland ca mai sunt locuri in perioada 22.07-23.07, iar in perioada 24.07-27.07, pensiunea avand toate locurile ocupate. NICI VORBA DE VREO REPARATIE CARE SA FACA IMPOSIBILA CAZAREA TURISTILOR IN ACEASTA PERIOADA SAU DE INCHIDEREA PENSIUNII.

In data de 09.07.2014 am contactat direct Pensiunea Iris Bradatel la nr tel: (...) pentru a verifica existenta rezervarii pe numele meu pt perioada 22.07-27.07. Am fost informat ca a existat o rezervare insa aceasta a fost anulata, pensiunea fiind ocupata in aceasta perioada. De asemenea, explicand situatia, mi s-a mentionat ca voi fi contactat de proprietarul pensiunii pentru a rezolva situatia creata (nu s-a intamplat).

Am contactat telefonic managerul grupului hotelier... doamna Crina Craciun... si dansa mi-a confirmat suspiciunile... Pensiunea primise o rezervare pentru intreaga capacitate in perioada in care eu rezervasem o camera... si... cum este firesc pentru inflorirea profitului comerciantului roman... a trebuit sa fiu dat la o parte pentru a face loc unui client care aducea un profit mai mare... treaba cu lucrarile de reparatie... bineinteles o minciuna gogonata... confirmata...

Consider necorespunzator, neprofesionist si imoral modul in care Geraico reprezentat de representantul de rezervari Adina Novac si de managerul Crina Craciun a ales sa imi mute abuziv sejurul de la Pensiunea Iris Bradatel la Cabana Iris Rausor. Faptul ca dumneaei a actionat conform instructiunilor primite de la conducerea companiei, este un lucru si mai grav, zugravind respectul... sau lipsa lui... pe care conducerea o are fata de turisti.

Cu parere de rau ca asa ceva se poate intampla in Romania, poate asa se intampla cand esti orbit de puterea banilor, calcand in picioare farama de respect si onestitate pe care ar trebui cu totii sa o avem.

Bineinteles ca nu va recomand sa aveti de-a face cu asemena oameni...


[fb]
---
Trimis de ccris79 in 28.07.14 13:53:44
Validat / Publicat: 28.07.14 16:59:53

VIZUALIZĂRI: 2675 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ccris79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [28.07.14 16:30:08]
    »

    Rog trimiteţi dovezi ale rezervării - copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare - prin email, pe adresa webmaster[-@-]amfostacolo[-. -]ro.

    După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările

    webmasterX
    [28.07.14 16:57:55]
    »

    @ccris79: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    -

    Acest prim articol va fi publicat însă FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    De asemeni, pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private unor eventuali doritori, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştiinţările despre ecouri

    cocan
    [28.07.14 17:48:57]
    »

    @ccris79: Pai cum sa nu-si asculte patronii, care il platesc, ca na, doar nu o fi bugetar sa-l sponsorizam 'toti" Ptr. conformitate:

    Faptul ca dumneaei a actionat conform instructiunilor primite de la conducerea companiei, este un lucru si mai grav, zugravind respectul... sau lipsa lui... pe care conducerea o are fata de turisti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ccris79AUTOR REVIEW
    [29.07.14 11:54:30]
    »

    @cocan: impresia mea initiala a fost ca problema a fost legata strict de persoana care opera rezervarile... insa am descoperit cu stupoare ca ordinele au venit "de mai sus"...

    Admin
    [30.07.14 09:51:34]
    »

    Am primit documentele (dovezile) solicitate. După verificarea lor formală (inclusiv prin convorbire telefonică cu reprezentanţii pensiunii), am inclus unitatea pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările

    Din câte am înţeles, va urma un Drept la replică din partea unităţii - pe care îl salutăm anticipat; e absolut necesar să ascultăm, cu toţii, AMBELE puncte de vedere ale părţilor implicate, înainte de a putea trage o concluzie "definitivă", asupra "realităţii".

    crinacraciun
    [30.07.14 17:22:44]
    »

    Din consideratie pentru viitorii nostri parteneri/turisti cat si fata de d-l C. C. H., semnatarul articolului in urma caruia, dupa parerea mea, putin pripit (inaintea justificarii noastre si doar in urma unei neplaceri produse) ati pus Pensiunea Iris intr-o lista neagra, iata raspunsul nostru:

    - ne asumam responsabilitatea greseli(lor) facute fata de d-l H. (scuze pe care le-am transmis si personal)

    - intradevar, a fost vorba de o suprapunere de cazare, facuta de un om, fara intentia de a face rau altui om, dar care din pacate, indiferent de scuzele noastre si de alte variante propuse turistului, nu a fost inteleasa. Din nou, ne pare rau!

    - la descoperirea suprapunerii, am luat decizia de anulare a rezervarii d-lui H. din doua motive: primul legat de prioritatea datei cererii de rezervare, iar al doilea intradevar cu interes "material", de faptul ca eram nevoiti sa optam intre a anula 1 camera sau a anula 9 camere (fiind vorba de un grup).

    - informarea d-lui H. despre motivul anularii a fost facuta gresit, din nou ne pare rau! , explicatia noastra fiind ca: am incercat gasirea unei motivatii care sa nu jigneasca turistul (despre care ne-am gandit anticipat ca nu va intelege adevarul...) si nu a tinut de alte motive "conspirative".

    Acum, cateva date tehnice despre cum am incercat sa rezolvam problema si sa aplanam conflictul (creat nevoit si neintentionat)

    - informarea turistului a fost facuta cu 19 zile inaintea inceperii sejurului (in 03.06).

    - am oferit 4 alte alternative de cazare (1-2). la alte 2 pensiuni proprii in zona, tarifate substantial mai mult dar oferta a fost facuta la tariful rezervarii anulate, (2). la o pensiune aflata la 5 min de pensiunea Iris, in aceleasi conditii de cazare, (4) rugamintea de a modifica dumnealui data sejurul cu 2 zile oferind pentru acest deranj 2 nopti din 5- gratuit. NU a fost acceptata nici una dintre cele 4 variante.

    - l-am rugat telefonic sa ne propuna d-lui o alta solutie insa nu a dorit, din pacate.

    Ca urmare i-am restituit avansul, i-am cerut mii de scuze, am oferit multe pareri de rau dar mai mult nu am stiut sa facem. Probabil "neprofesionist", insa nici nu ne vom asuma in fata viitorilor nostri turisti faptul ca suntem "profesionisti", pentru ca inca nu suntem, mai avem multe de invatat in acest domeniu. Putem doar sa asiguram ca ne straduim!

    In concluzie, am gresit in acest caz si ne asumam atat gresala cat si responsabilitatea pentru modul prin care am incercat solutionarea ei.

    Cat despre felul in care site-ul dvs. utilizeaza datele personale (vezi folosirea de nume persoane fizice si juridice fara acord prealabil) si ia decizii care implica analize extraordinar de atente privitoare la " imagine", precum inscrieri pe " liste negre ' (binevenite si folositoare pentru turisti, inteleg si sunt de acord), repat, cred ca ar trebui sa reanalizati actiunile cu mult mai multa responsabilitate!

    Va multumesc pentru dreptul la replica acordat,

    Crina Craciun

    reprezentant oficial - Geraico Prod Com SRL


    NB crinacraciun este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [30.07.14 17:33:10]
    »

    @crinacraciun: 1. Salutăm dreptul la replică, absolut esențial, am repetat-o mereu, pentru ca orice cititor să-și facă o imagine mai aproape de "realitate".

    2. AmFostAcolo nu acceptă publicarea niciunui fel de date personale, motiv pentru care numele turistului, prezentat de dvs în clar mai sus, a fost editat.

    3. Văd cu mirare că ne reproșați "vehicularea datelor personale". Oameni suntem (și noi!), e posibil să ne mai fi scăpat - rog sesizați-ne locurile unde s-a întâmplat (și puteți să ne puneți, și dvs, dacă doriți, pe lista neagră! / vezi mai jos) şi se va remedia, vă asigur.

    4. O greşeală poate fi înţeleasă, omeneşte vorbind, dar această înțelegere nu poate fi contrapusă unor dovezi CERTE care ne-au fost prezentate şi care indică fără putinţă de tăgadă îndatorirea noastră de a include unitatea pe "lista Neagră AFA". Dealtfel, deşi lucrurile erau EXTREM de clare, listarea dvs nu s-a făcut decât după confirmarea formală, dar explicită, şi din partea dvs, a incidentului (vezi convorbirea telefonică avută de astăzi)

    Cu tot regretul, o asemenea greşeală poate disturba grav planurile unor familii. Includerea pe lista Neagră va contribui *ŞI EA*, cu siguranță, la diminuarea, poate chiar eliminarea altor asemenea greşeli, din partea dvs şi/sau a altor unităţi de cazare.

    crinacraciun
    [30.07.14 17:59:24]
    »

    @webmaster: nu voi intra in polemici online cu dvs. pe aceasta tema, intr-adevar avem "drepturi" cu totii si le folosim asa cum dorim, DAR, vreau sa SESIZEZ ca:

    1. Numele meu CRINA CRACIUN, al angajatei noastre A. N, al unei altei locatii decat la cea la care se face referire directa, precum al firmei GERAICO - apar explicit, deloc prescurtate in textul d-lui H. (din acest motiv mi-am permis sa ii folosesc numele)

    2. NU este deloc adevarat!!! - faptul ca s-a confirmat telefonic incidentul, inaintea aparitiei lui pe site. Singura confirmare pe care o aveti este cea scrisa de mine, mai sus.

    Nu detin "liste negre" si nici nu ma intereseaza sa tin discursuri de moralitate nimanui, prin urmare, daca dumneavoastra si cititorii dvs. va considera/ti OBIECTIVI din acest punct de vedere, va doresc mult succes in continuare!


    NB crinacraciun este (sau a fost) reprezentant al unității
    crinacraciun
    [30.07.14 18:18:19]
    »

    @webmaster: Reguli generale in turism despre DREPTURILE SI OBLIGATIILE UNUI AGENT TURISTIC (in legatura cu cazul in discutie):

    - OVERBOOKING (suprarezervarea). In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia este obligata sa anunte turistii in cel mai scurt timp de aparitia unei astfel de situatii si sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.

    ... In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:

    a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;

    b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice; ...

    Reguli care in acest caz au fost indeplinite corect!


    NB crinacraciun este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [30.07.14 18:42:48]
    »

    @crinacraciun: 1. Atât numele dvs, cât şi numele firmei dvs sunt reprezentante pentru afacerea dvs, vehicularea lor nemaiţinând de domeniul public.

    De altfel aţi optat singură pentru publicarea numelui, alegându-vă username explicit şamd. "Publicitatea" numelui dvs este, în consecinţă, o problemă falsă şi inventată ad-hoc. Totuşi, dacă doriţi, recte solicitaţi expres acest lucru, vă putem ajuta în "anonimizarea" identităţii personale. (nu însă şi a firmei dvs)

    2. Numele angajatei dvs a fost eliminat din textul iniţial.

    3. Consider că vi s-au explicat destul prevederile referitoare la ilegalitatea menţionării publice a numelui turistului dvs - rog ţineţi cont de aceste interdicţii şi nu-l mai vehiculaţi public. În caz contrar, veţi suporta sancţiunile administrative pe care AmFostAcolo le va considera potrivite.

    4. Incidentul a fost confirmat în convorbirea telefonică - nu vă amăgiţi singură, avem (şi aici) dovezi

    cocan
    [30.07.14 19:36:13]
    »

    @crinacraciun: Doamna draga: Ati promis la persoana respectiva o cazare! . Gresala a fost facuta de un om. Trebuie condamnat, dat cu pietre in el? Persoana care a solicitat cazare la dvs. era tot... OM... sau ptr. dvs. era cu totul atlceva... Urmarile s-au vazut... Omul dvs. care va facut suprapunerea, de ce consecinte a beneficiat? Ca cel ce a facut rezervarea, m-am lamurit din dreptul dvs. la replica! Aici se sfirseste totul, iar tot ce spuneti dvs. este de prisos: la descoperirea suprapunerii, am luat decizia de anulare a rezervarii d-lui H. din doua motive: primul legat de prioritatea datei cererii de rezervare, iar al doilea intradevar cu interes "material", de faptul ca eram nevoiti sa optam intre a anula 1 camera sau a anula 9 camere (fiind vorba de un grup). Stiti cum ai vorba la roman; Prostul nu-i prost destul daca nu -i si fudul. Pai cu interesul material va acuzat si autorul articolului respectiv (sau va banuit), si eu am aceeasi parere. Eu m-as ascunde ca strutul fara sa mai scot ceva scris. Eu v-as adresa o intrebare, daca se nimeresc la dvs. 4 (patru) echipe de control, diferite, ce interes primeaza? Pot sa specific si institutiile, care va pot controla simultan, dar cind dvs. specificati, ca interesul "material" a primat (ptr. dvs), de ce nu faceti oferta numai ptr. toata locatia? Prostul ala de turist ce rezerva 1-2-3... camere, ce vina are (oricare ar fi el). Dati dvs. confirmari la rezervare de 1-2-3 camere /zile si specificati "in cazul in care nu intra grup" sint disponibile. Cu interesul material, poate vindeti un pont interesant, daca nu l-ati oferit pina acuma, (parerea personala ca da) organelor abilitate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adri-nico
    [03.08.14 18:29:00]
    »

    Ce gust amar mi-a lasat acest articol... si ce respect si-a cistigat acest web care a stiut sa tina piept acuzelor acestei doamne la care primeaza aspectul material fata de satisfactia unui om sau unei familii mai modeste care nu si-a permis inchirierea toatala a locatie, doar pentru a fi sigur ca planurile ei in a-si efectua acea excursie nu vor fi date peste cap.

    Respect!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bust
    [19.08.14 18:21:38]
    »

    multumesc pentru aceste pretioase informatii

    eram pe cale de a face o rezervare la aceasta pensiune, deoarece mi-a placut cum arata in poze, m-au incintat informatiile de pe saitul oficial si am crezut... pina cind mi-ati aratat leopardul de dincolo de gard.

    astfel, apreciez (inca o data) utilitatea acestui sait. felicitari!

    roxi-nico
    [29.08.14 11:23:32]
    »

    Bravo, AFA!

    Felicit faptul ca exista oameni care stiu sa managerieze o situatie de genul acesta, care stiu sa puna la punct persoane obisnuite sa abuzeze de bunavointa turistilor

    ccris79AUTOR REVIEW
    [29.08.14 11:34:50]
    »

    Am inaintat si o reclamatie la OPC. Cu ceva timp in urma am primit si un raspuns din partea lor:

    C. J. P. C. HUNEDOARA

    In urma controlului efectuat la operatorul GERAICO COM PROD SRL Hateg-Pensiunea IRIS Bradatel-aspectele reclamate de d-vs. s-au confirmat, fapt pentru care operatorul a fost sanctionat contaventional cu amenda, conform prevederilor O. G. 21/92 privind protectia consumatorilor. De asemenea s-a dispus incetarea practicilor comerciale incorecte fata de comsumatori.

    Asadar sistemul functioneaza atata timp cat stim care ne sunt drepturile si facem demersuri legale pentru a ni le apara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    giuseppe
    [06.09.14 00:46:29]
    »

    @ccris79:

    in toata suferinta ta expusa aici nu ai spus daca propunerile doamnei sunt reale - adica pensiune alaturata, alte pensiuni din zona cu conditii mai bune, schimb de perioada etc. - si de ce nu le-ai acceptat.

    eu am patit si in austria, si in italia la schi, au incurcat unii perioadele si unii numarul de musafiri (adica noi), primii ne-au dat bonus 4 skipass-uri oarbe pe care le primeau ei ca cetateni ai urbei (adica ne-au scutit de vreo 780 eur, eram prin zillertal), ceilalti ne-au rezolvat in 3-4 ore in camere de hotel undeva prin vecini (ei o sfeclisera cu niste locuri in apartamente), plus niste vino di cassa ca sa ne treaca supararea.

    asa ca intreb si eu de ce nu ai acceptat variantele propuse daca erau in conditii mai bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ccris79AUTOR REVIEW
    [06.09.14 11:49:36]
    »

    @giuseppe: nu e vorba de suferinta, sa nu dramatizam. este vorba despre un "deal" in care una din parti a decis sa nu isi mai onoreze partea din intelegere (oricare ar fi fost motivele). este vorba si despre faptul ca in prima faza ei au incercat sa minta, sa ascunda adevarata problema... din treaba asta eu am simtit o lipsa de respect (cel minim care ar trebui sa existe intre oameni)...

    prin alegerea acelei locatii, scopul meu era sa fiu cat mai aproape de zona barajului Gura Apelor, punct in care incepe un forestier care duce in Poiana Pelegii. Zona Bradatel este cea mai apropiata de acest obiectiv, unde poti gasi cazare/restaurant si care este mai rupta de civilizatie.

    Variantele propuse includeau indepartarea de acest punct cam cu 20km (in statiunea Rausor, la o pensiune al aceiulasi grup) + apropierea de "civilizatie" - treaba de care doream sa fug .

    O alta varianta propusa era intermedierea unei rezervari la o alta pensiune care se afla intre Rausor si Bradatel... (trebuia sa platesc pretul acelei pensiuni, ceva mai mare... fara alte avantaje)... nu am simtit nevoia ca cineva sa-mi intermedieze un nou proces de rezervare pe care pot foarte bine sa-l desfasor singur (neavand vreun avantaj daca ei dirijeaza procesul).

    Mai avem ceva de lucru pana sa avem mentalitatea corecta in turism... pana atunci nu putem decat sa ajutam ca lucrurile sa se aseze cat mai repede pe drumul corect, aparandu-ne drepturile...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    simona-2007
    [02.08.17 20:09:30]
    »

    @ccris79: eu cred ca cele expuse mai sus sunt adevarate si ca aceasta pensiune nu merita sa existe in circuitul turistic.

    ccris79AUTOR REVIEW
    [04.08.17 11:01:15]
    »

    @simona-2007: imi pare sincer rau sa vad ca la ceva timp de la postarea initiala si amenda primita de unitatea respectiva, ei tot nu inteleg ca ar fi bine sa isi schimbe atitudinea fata de cei care ii ajuta sa existe... clientii... probabil ca se gandesc ca are balta peste, nu trebuie ca fiecare dintre cei ce le-a trecut pragul sa plece cu gandul de a se mai intoarce la ei...

    In alta ordine de idei, Retezatul e minunat, voi reveni cu drag in acea zona, variante decente de cazare exista.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    simona-2007
    [08.08.17 00:07:03]
    »

    @ccris79: Pe 10 august 2017 voi fi in Retezat, am gasit cazare la o alta pensiune unde sper ca voi gasi ceea ce mi-am dorit-linistea muntelui, apropierea de traseele montane si conditii decente. Nu m-a descurajat nesimtirea si lipsa de profesionalism de care a dat dovada acel individ, din contra m-a facut sa fiu mai atenta si sa studiez mai bine ofertele de cazare. Este bina ca putem sa impartasim din experientele personale si asfel sa evitam sa avem o vacanta ratata!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adri-nico, bust, ccris79, giuseppe, roxi-nico, simona-2007
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Iris Brădățel [HD]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054549932479858 sec
    ecranul dvs: 1 x 1