ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Vaslui
ÎNSCRIS: 11.08.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 18

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Atitudine total nepotrivita a managerului/patronului

TIPĂREȘTE

Am intenționat sa rămânem o noapte in aceasta locație, eram in trecere prin Bran. Ajunsesem de la un drum lung, împreuna cu soțul și copilul, încărcați de emoții după un examen greu și extrem de obosiți. Am solicitat o camera și am fost sa o vedem, patul destul de mare, am hotărât sa nu mai solicitam un pat suplimentar, pentru o noapte nu avea rost, am comunicat drei. De la Recepție, a spus ca este ok, am achitat prețul camerei 250 lei, ne-a comunicat ca putem servi masa după ora 18.

După ce ne-am "instalat" in camera, am coborât in stațiune, cum o ora și jumătate, am vrut sa mâncam ceva, dar fiind foarte aglomerat, ne-am gândit sa ne întoarcem la unitatea de cazare, se apropia ora 18.

Când am ajuns, in holul locație, un domn plin de el traversa dinspre Recepția, spre Bucătărie (am presupus noi).

Spun politicos:" buna ziua" și îl intreb la ce ora se poate servi masa. Ne comunica:"aaa, mai târziu, acum facem niște preparate și durează". Eu zic:"probabil așteptați un grup mai mare". Zice:"nu". Zic: "ok, coboram mai târziu, atunci" și urcam in camera.

Ajungem in camera, suna telefonul și cu un ton superior îmi comunica ca am urcat 3 persoane și ca am plătit pentru 2. Zic, pai am comunicat acest lucru la Recepție și nu a fost nicio problema.

Pe același ton spune ca trebuie sa achitam o suma suplimentară (vreo 70-75 lei) și zic ca nu mi se pare corect atâta tip cât am comunicat acest lucru si zdrang, telefonul in nas.

La cât eram de obosiți am fi fost dispuși sa achitam suma respectiva, dacă ne-ar fi comunicat in mod civilizat acest lucru. Dar, ne-an strâns bagajul și am plecat. La Recepție am solicitat sa ne retina prețul pentru apa folosită și sa ne achite diferența Ca noi dorim sa plecam.

Dl respectiv a mai făcut câteva valuri, ca nu restitie nici un leu, dacă dorim sa plecam, nu avem decât. Dra a încercat sa aplaneze conflictul, fără succes, a fost strigată intr-o camera alăturată și "mustruluta" bine de se auzea din hol, acuzata ca nu și-a făcut treaba și sa rezolve problema. Sa întors spășita și a spus ca se duce in camera sa "evaluzeze pagubele provocare de noi", după care sa întors victorioasa ca am folosit prosoapele și am deranjat husa de pe pat și ne-a restituit 100 lei.

Numai aveam energie sa ma "cert" cu ei, am plecat total dezamăgiți.

Păcat de așa o investiție, o atitudine deplorabila și un comportament care la de dorit, pe banii tai, pe stresul tău și pe disconfortul tău.

Nu recomand!


[fb]
---
Trimis de Mona124 in 11.08.17 08:24:55
Validat / Publicat: 11.08.17 10:49:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1052 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mona124); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [11.08.17 10:43:00]
    »

    @Mona124: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    =

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 62&ridAnt=80475

    =

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    =

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mona124AUTOR REVIEW
    [11.08.17 13:16:33]
    »

    @webmasterX: Ok

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Mona124
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Contele Vladimir:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037802934646606 sec
    ecranul dvs: 1 x 1