ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 09.08.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Management dezastruos - camera anulata desi aveam rezervare pe e-mail

TIPĂREȘTE

Am facut parte dintr-un grup care a rezervat 5 camere la Casa din Bran. 3 dintre acestea au fost realizate printr-un site specializat cu mult timp inainte, doua prin contact direct, telefonic, cu unitatea de cazare, confirmate apoi prin e-mail. Ultimele doua camera erau rezervate pe acelasi nume, primii oaspeti sosind cu o zi inainte de incident.

Problema a fost cu una din cele rezervate direct. Am ajuns la cazare la 23:30 sa constatam ca rezervarea noastra a fost anulata de manager. Scuza a fost ca nu am raspuns la apelul dumnealor, desi am sunat inapoi la doua ore diferite fara a raspunde nimeni la apelurile noaste. Domnul de la receptie a incercat sa gaseasca o soutie cu managerul, care, dupa prima discutie telefonica in care s-a constat ca a anulat rezervarea noastra cu intentie deoarece ‘erau oaspeti la usa care voiau cazare’ si nu s-a ajuns la nicio concluzie in afara de ‘nu e problema noastra, sa plece, nu mai avem locuri’, a decis sa nu mai raspunda la apelurile receptionistului din acel moment. Inteleg ca a fost foarte agasata de faptul ca i-am deranjat somnul incercand sa gasim o solutie la situatia iscata de dumneai, deoarece toata discutia cu receptia s-a auzit in intreaga incapere.

Dupa nenumarate incercari ale receptiei de a gasi o solutie, acestia au reusit, dupa mai mult de o ora, sa rezolve aceasta situatie.

Din toata aceasta experienta, inlcusiv cea de la check out, in care cele doua randuri de clienti care asteptau inaintea noastra au intampinat diverse probleme cu aceasi dna manager, care ba nu stia sa emita o factura corespunzator, ba ca a fost achitat avans pentru alte camera, constat ca experienta noastra nu este un caz izolat.

Cred ca este deja clar ca nu am primit niciun fel de scuze din partea nimanui pentru aceasta situatie.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Maria D. in 09.08.16 13:12:46
Validat / Publicat: 09.08.16 13:59:42

VIZUALIZĂRI: 1040 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Maria D.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.08.16 13:36:37]
    »

    @Maria D.: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Dupa nenumarate incercari ale receptiei de a gasi o solutie, acestia au reusit, dupa mai mult de o ora, sa rezolve aceasta situatie

    Să înţeleg că până la urmîă aţi fost cazaţi, toate cele 5 familii, acolo?

    Maria D.AUTOR REVIEW
    [09.08.16 13:42:20]
    »

    @webmasterX - Celelalte 4 familii erau deja cazate acolo din ziua precedenta si au avut un sejur mult mai lung. Noua ne-au dat camera altui client care inca nu sosise pana la 12:45, cand am primit cheile.

    webmasterX
    [09.08.16 13:50:35]
    »

    @Maria D. - Mulţumesc de lămuriri

    --

    În altă ordine de idei: câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 38&ridAnt=71723

    Deasemeni, nu ai completat notele la CADRUL NATURAL şi la DISTRACŢIE / RELAXARE.

    Le poţi eventual srie ca ecou, aici.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Maria D.
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Casa din Bran:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034219026565552 sec
    ecranul dvs: 1 x 1