ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.04.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 14.04.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
4 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Enterocolita cu sepsis nespecificat - Pastravaria Bratioara

TIPĂREȘTE

In perioada 06-09.04.2018 am fost cazati la PASTRAVARIA BRATIOARA, sat CANDESTI, ALBESTII DE MUSCEL, iar fiul meu in urma alimentelor consumate pe data de 08.04.2018, la asa zisa masa festiva de Pasti, a fost luat cu ambulanta si internat la Spitalul Municipal Campulung.

Am sa va relatez pe scurt evenimentele:

In timpul mesei de pranz, la ora 14.00 - duminica (08.04.2018) in restaurantul Pastravariei Bratioara, am simtit ca, carnea de porc la garnita servita cat si coastele de miel aveau un gust de vechi.

Din toti de la masa, am servit aceste produse doar eu si fiul meu, ceilalti, respectiv sotia mea, fiica-mea si prietenul fiicei mele nu au consumat decat asa zisa ciorba de miel fara a se mai atinge de carnea la garnita cat si coastele de miel. Spun asa zisa ciorba de miel deoarece aceasta continea doar oase cu usoare urme de carne.

Am considerat ca nu este cazul ca in ziua de Paste sa incepem cu reclamatii gandindu-ne ca poate la masa de seara lucrurile vor fi altfel.

Faptul ca la masa de pranz a fost servita carne la garnita, de porc, in ziua de Pasti, intr-o pensiune de 3 stele, ni s-a parut ciudat si marturisesc ca nu am mai intalnit asa lipsa de respect fata de client de cand calatorim in tara.

La masa de seara, considerata festiva, ora 20.00 - duminica (08.04.2018) in restaurantul Pastravariei Bratioara, toti de la masa am servit doar platoul rece si pastravul deoarece incepusem sa avem dubii asupra calitatii alimentelor cat si asupra surselor din care acestea provin.

Nu am stat foarte mult in restaurant iar eu incepusem deja sa nu ma simt bine. Cand am ajuns in camera in jurul orei 23.00 a inceput sa-mi fie rau si am vomat. Mai tarziu, dupa ora 01.00, fiul meu care dormea in aceeasi camera cu noi (suita premium), a inceput sa vomeze, acuzand dureri de cap si stomac. Acest lucru a durat pana dimineata (luni - 09.04.2018), cand vazand ca starea de sanatate a fiului meu se deteriora, nefiind posibila deplasarea cu masina la spitalul municipal din Campulung a fiului meu in starea in care se gasea, sotia a sunat la 112 si a solicitat ambulanta.

Mentionez faptul ca inca de la sosirea ambulantei la Pastravaria Bratioara, medicul de pe ambulanta a precizat ca asa cum arata situatia este vorba de o toxiinfectie alimentara si este obligatorie internarea fiului meu pana cand acesta va fi stabilizat pentru a putea pleca catre Constanta.

Dupa deplasarea la spitalul municipal Campulung, fiul meu a fost internat iar analizele au aratat faptul ca a fost infestat cu o bacterie din alimentele consumate - (SEPSISUL este un raspuns inflamator al organismului, atunci cand acesta se confrunta cu o infectie bacteriana generalizata) - ENTEROCOLITA CU SEPSIS NESPECIFICAT.

Acum, dupa toate cele intamplate, regret faptul ca am refuzat la spitalul municipal din Campulung sa mi se faca analize medicale si mie deoarece intreaga zi de luni am avut dureri de cap si stomac, neputand sa mananc decat paine prajita si covrigi.

Dupa ce fiul meu a fost externat, luni - 09.04.2018 in jurul orelor 17.00, am plecat catre Constanta. In prezent urmam tratamentul prescris, cu antibiotic, iar saptamana urmatoare vom relua analizele fiului meu asa cum am primit recomandarea medicului din spital.

Un reprezentant al societatii PASTRAVARIA BRATIOARA, cred ca un fel de administrator pastravarie, a venit la spital pentru a se interesa de starea medicala a fiului meu si am discutat personal cu acesta. Acum, vazand refuzul acestora de a-mi inmana documentele fiscale prin care am efectuat plati in numerar, ma fac sa cred ca prezenta la urgenta spitalului municipal Campulung a dansului avea un alt scop, respectiv aflarea numarului de persoane afectate medical din grupul nostru.

Pot afirma cu certitudine ca in afara zilei de 08.04.2018 (duminica), toate celelalte mese de pranz sau seara au fost achitate din buzunarul propriu.

Preturi piperate privind raportul calitate/cantitate. Pastravul servit are max. 200 gr., un singur sortiment de paine, micul dejun inclus in pachetul turistic extrem de saracacios, vinurile din restaurant la pret de restaurant 4 stele iar daca doriti ca de PASTI sa serviti carne de porc la garnita, acum stiti unde este locul!

Grupul nostru format din 5 persoane, care am achitat acest minunat sejur la PASTRAVARIA BRATIOARA in valoare totala de 4450 lei + mese platite din propriul buzunar, nu a vazut la masa de PASTI, friptura de miel!

Am fost in foarte multe locuri in aceasta tara, dar golanie ca la PENSIUNEA BRATIOARA nu am intalnit. Este pentru prima oara cand scriu o recenzie despre un loc in care am fost, de obicei apreciam printr-un simplu LIKE iar atunci cand au mai fost si situatii nu tocmai placute am preferat sa nu comentez.

Daca totusi ajungeti la aceasta PASTRAVARIE, solicitati in mod insistent sa primiti bonurile fiscale si facturile deoarece au tupeul sa spuna ulterior, ba ca nu le-ati luat, ba ca vi le-au dat, ... !


[fb]
---
Trimis de Marian G in 14.04.18 20:23:00
Validat / Publicat: 15.04.18 10:57:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în M-ȚII IEZER-PĂPUȘA. A mai fost în/la: Hotel Bradet Danubius Sovata, Hotel Alpin Poiana Brasov, Pensiunea LA FILUTA, Hotel Piscul NEGRU, Pensiunea Vraja Muntelui Arieseni, Pensiunea Dornelor, Stana Regala Sinaia, Popasul Haiducilor Sinaia, Hotel Clermont Covasna, Hotel 3OZone Tusnad, Sunrise Resort Crisan, Pensiunea Edy Turda, Pensiunea Teleptean Maramures, Vila Rosu Hateg, Pensiunea Mamaruta Ocna Sibiului, Pensiunea Napraforgo Praid, Hotel Turist Lacul Rosu, Hotel Bistrita Durau, Vila in Predelut Bran, Vila Siam Slanic Moldova, Vila Hera Herculane

VIZUALIZĂRI: 7715 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marian G); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

Bratioara
[15.04.18 17:26:37]
»

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback-ul oferit si de asemenea apreciem faptul ca ne acordati ocazia sa avem un drept la replica si sa ne exprimam punctul de vedere.

Ne pare rau de situatia neplacuta intampinata de catre dvs si familia dvs si speram ca starea medicala a baiatului s-a imbunatatit.

Dorim sa va asiguram ca este posibila doar o asocierea a conditiei medicale intampinate cu serviciile oferite in cadrul sejurului petrecut la Pastravaria Bratioara si tinem sa va transmitem si sa va reamintim ca in ziua de paste, 8 aprilie 2018, a fost facut un miel la protap de fata cu toti clientii cazati si la masa de pranz (inclusa in pachet) a fost oferita ciorba de miel, miel la cuptor cu cartofi prajiti si mix de muraturi. Tinem sa mentionam ca mielul a fost supus intregului set de analize inainte de a fi servit publicului. Preparatele servite la masa de pranz au fost pregatite chiar din mielul pus pe protap, acesta fiind proaspat si gatit in conditii optime care respecta toate reglementarile igienico-sanitare. In niciun caz, nu a fost servita carne de porc la masa de pranz din ziua de paste.

Am cerut informatii si de la ospatarul care v-a servit la masa in legatura cu ce ati mancat in locatia noastra si acesta ne-a asigurat ca nu ati consumat carne la garnita pe parcursul sejurului, desi acest fel de mancare era inclus in meniul de cina festiva care urma sa fie servit in seara de 8 aprilie 2018. La cina dupa cum ati precizat si dvs ati refuzat sa consumati ultimul fel de mancare (acesta fiind carne la garnita) si ati dorit sa va fie servit desertul. Cu totii stim ca in perioada sabatorilor multa lume acuza aceste simptome si prezinta indigestie cand consuma alimente grele, alimente cu care organismul nu este obisnuit. Aici depinde doar de organismul fiecarui om si de puterea acestuia de a face fata la toate preparatele traditionale servite in aceasta perioada.

Toti clientii cazati in pensiune pe parcursul sejurului de paste au servit aceasta masa de pranz cu preparatele precizate mai sus si nu au intampinat probleme medicale sau nu au avut parte de disconfort fizic.

Diagnosticul timpuriu al personalului de pe ambulanta a fost pus in baza celor relatate de pacient, fara a fi efectuate analizele medicale.

Tinem sa va mentionam, legal vorbind, ca poate fi declarata toxiinfectie alimentara doar in cazul in care sunt inregistrate 3 cazuri medicale cu aceleasi simptome si in baza rezultatelor de la analizele de sange si coprocultura, caz in care institutia medicala (spitalul) este obligata sa raporteze organelor competente pentru a se efectua controalele necesare.

Din surse medicale, sepsis este o infectie in corp. Manifestarile clinice ale enterocolitei sunt: scaune multiple, moi, +/- greata, dureri abdominale, varsaturi, febra, frisoane.

Analizele efectuate la spitalul de la Campulung au fost doar la sange, nu si la coprocultura cum era absolut necesar pentru stabilirea cauzei exacte a diagnosticului. Analiza de coprocultura nu a putut fi efectuata pentru ca pacientul nu a avut scaun pe perioada aflarii in spitalul (interval orar 12.00 - 17.00), aceasta urmand sa fie efectuata la Constanta, in urma careia nu am primit niciun rezultat de la dvs. Privind analizele transmise de dvs catre noi, mai exact cele la sange de la Spitalul din Campulung, la partea de virusurile prezente (rotavirus si adenovirus) rezultatul a fost negativ. La analiza de bacteriologie nu a iesit prezenta nicio bacterie, astfel diagnosticul nu este unul clar fara analiza de coprocultura.

Administratorul locatiei s-a prezentat la spital manifestandu-si grija fata de client, gestul acestuia fiind unul omenesc, de bun simt, fara niciun alt interes ascuns, intrucat restul clientilor si-au prelungit sejurul pana pe 10 aprilie, nefiind necesara verificarea de catre administrator a internarii acestora in spital.

Referitor la partea fiscala despre care ati acuzat nereguli, mentionam ca documentele fiscale (facturi si bonuri fiscale) pentru serviciile oferite au fost emise si au fost inmanate in locatie de catre personal, dar de aici intra in responsabilitatea dvs sa le pastrati. O copie de pe factura si bonurile de pe rola de casa sunt in locatie si se pot verifica in orice moment. Nu tine de noi sa pastram bonuri fiscale sau facturile deja inmanate clientului.

Apreciem feedback-ul dvs referitor la raportul calitate/pret si promitem sa tinem cont de el. Acest lucru este o parere personala pe care fiecare client are dreptul sa si-o exprime.

Avem lunar peste o mie de clienti fideli sau noi care ne trec pragul atat pentru serviciile de restaurant, cat si pentru serviciile de cazare si au plecat multumiti si revin ori de cate ori au ocazia.

Stiu ca dvs ati venit cu o propunere, dar conducerea locatiei nu este de aceeasi parere, intrucat aceasta rezolvare este lipsita de etica.

Mentionam ca la Pastravaria Bratioara nu au mai fost inregistrate astfel de cazuri, consideram ca a fost o intamplare nefericita si ca s-a asociat nefondat intamplarea medicala cu serviciile oferite de noi.

De asemenea, vom inainta o cerere si catre ceilalti clienti cazati la noi in perioada sejurului de paste pentru a ne transmite feedback-ul lor referitor la serviciile turistice oferite.

Ne pare rau pentru situatia intampinata de familia dvs si speram in imbunatatirea starii de sanatate a fiului dvs.

Va multumim si va dorim o zi frumoasa!


NB Bratioara este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Bratioara
Alte impresii din această RUBRICĂPensiune Păstrăvăria Brătioara [Cândești]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035825967788696 sec
    ecranul dvs: 1 x 1