ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: iasi
ÎNSCRIS: 15.09.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 8 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Gretos

TIPĂREȘTE

ATITUDINEA PERSONALULUI ESTE JALNICA. NU SE ELIBEREAZA CHITANTE PENTRU TAXA DE STATIUNE, TAXA DE PARCARE. PE SUB USA CAMEREI BATE ALIZEUL DE IARNA. PATURILE SI CUVERTURILE NU SE SPALA. GEAMURILE DIN CAMERE SUNT CIOBITE SI ABIA SE MAI TIN IN RAMELE PUTREDE. DACA VREI O CAMERA "MAI BUNA" TREBUIE SA DAI SPAGA. IN GENERAL ESTI TRATAT CA SI CUM TI SE FACE O MARE FAVOARE SAU ESTI PRIMIT DIN MILA LA HOTEL. BALCONUL NU A FOST SPALAT DECAT DE NATURA. ARE TOT SOIUL DE URME DUBIOASE.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de IUSTINA in 15.09.09 20:13:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: BUSTENI
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1107 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (IUSTINA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -50 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterXY*
[15.09.09 22:53:14]
»

Iustina, bun venit in comunitatea AmFostAcolo! Te rugam frumos ca pe viitor sa ne povestesti impresiile folosind literele mici (inchizand capslk-ul) ... cu siguranta nu vrei sa interpretam ca strigi la noi [asa cum se interpreteaza pe mess literele mari ].

expert
[16.09.09 14:58:40]
»

As dori sa inteleg si eu cum de ati ales asemenea locatie pentru a va caza?

Motivele pentru a alege asemenea locatii ar putea fi:

1. Buna credinta, la recomandarea unei "agentii de turism", care vrea sa-si vanda locurile

2. Site-ul locatiei, de multe ori periat sa atraga clientii sau alte "oferte tentante" gen "all inclusive" romanesc

3. Ati ajuns din intamplare in zona foarte tarziu si nu ati avut timp sa cautati ceva bun

4. Lipsa de bani, bilete prin sindicat, tentatia unei oferte mai mici ca pret

Ceea ce am invatat din experienta (in ROMANIA) este ca unde e pretul mic intotdeauna si serviciile sunt la fel de mici, unde e pretul mai mare serviciile ar putea fi si calitativ mai bune.

In general hotelurile de 2, 3 chiar si de 4 stele de pe LITORAL sunt dezastru si arata ca si acum 20 de ani.

De obicei pretul le diferentiaza, dar nu e un adevar universal valabil. Hotelurile de 3 stele sunt fostele de 2 stele + aer conditionat montat. In rest aceleasi probleme enumerate de toti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
IUSTINAAUTOR REVIEW
[17.09.09 22:42:14]
»

a fost o alegere facuta sub presiunea timpului. chiar daca as fi intrat pe site nu gaseam impresii despre acest hotel. pentru o posibila alegere viitoare, rog pe cei care au fost la hotel sulina din mamaia sa ne impartaseasca din experienta lor.

IUSTINAAUTOR REVIEW
[17.09.09 22:44:51]
»

pentru expert, o intrebare: daca se dezinfecteaza chiveta si toaleta ar trebui sa gasim o banda de hartie (ca un fel de sigiliu) sau e o chestie optionala?

expert
[18.09.09 08:59:14]
»

Nu cred ca exista o regula cu acest aspect. E posibil sa fie curata baia si sa nu apara acest sigiliu, dar poate fi si superficial curata si sa apara acest sigiliu. Acest sigiliu nu este o garantare a calitatii dezinfectarii.

Cel mai bine te uiti la toate aspectele din jur, ca sa-ti dai seama la ce nivel de curatenie este hotelul (cat tin la eticheta). Camerele de hotel avand un flux continuu, femeile cu curatenia sunt oameni (deci pot avea o zi proasta), orice e posibil.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
expert, IUSTINA
Alte impresii din această RUBRICĂParc Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041343927383423 sec
    ecranul dvs: 1 x 1