GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Recent am ajuns acasa din concediu. Pentru ca am timp am zis sa las si un comentariu despre hotel, pentru ca si altii... (asa cum am facut eu) sa se informeze inainte de a alege concediul dorit.
Hotelul am inteles ca a fost renovat, ce-i drept mirosea in camera putin a nou. Atat preluarea de la eroport cat si primirea au fost foarte bune. Tin sa mentionez ca am fost 5 cupluri toate cu copii mici si nimeni nu a avut nimic de reprosat in privinta asta.
Voi trece in revista plusurile si minusurile.
Plusuri :
- domnisoara Gabriela se ocupa foarte bine atat de cazare cat si de orice problema aparuta in timpul sejurului rezolvand rapid orice inconvenient aparut...
- se pune la dispozitie absolut tot ce ai putea avea nevoie pentru copil... carut, restaurant pentru copil cu blender... lapte praf, borcanele si tot felul de preparate pentru copii...
- spectacolele sunt foarte frumoase, unele adevarate reprezentatii de circ si dans...
- am ajuns la 8 dimineata acolo si din momentul intrarii in hotel, chiar daca nu am primit imediat camera, am avut acces la tot ce tine de serviciile sejurului
- am primit late check-out adica am avut avionul la 10 sears si ne-au lasat in camera pana la ora 19 (un lucru extraordinar).
- cautati-l pe EMRE (un ospatar foarte haios):))
Minusuri:
- un minus foarte mare intr-un hotel dintr-o tara ca Turcia mi se pare calitatea cocktailurilor, sakeurilor, freshurilor... Spre exemplu limonada e facuta cu sirop, freshul de portocale este capy la cutie, frappe-ul este apa gheata si capucino si lista poate continua.
- personalul nu cunoaste limba engleza decat la receptie
- lift nu exista pentru fiecare etaj (de exemplu noi am fost cazati la etajul 3) lobby este la 2... si trebuia sa luam liftul pana in lobby si apoi cu carutul si copilul pe scari... ATENTIE MARE DACA AVETI COPIL MIC la acest aspect...
Trimis de micugabriel in 07.06.15 18:11:19
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (micugabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84305600 N, 31.09055600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@micugabriel - cu ocazia primului review scris pe AFA, dupa o lungă perioadă de ''chibițat'' , îți urăm și ție : bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Buna ziua.
In primul rand doresc sa va multumesc pentru acest review si pentru cuvintele frumoase adresate mie.
Speram sa va revedem la noi in hotel si ne bucuram ca ati avut o vacanta frumoasa.
Legat de minusuri doresc sa mentionez ca la micul dejun exista fresh de protocale pe care il puteti servi gratuit. In cazul in care doreati fresh de portocale puteti gasi la oricare din baruri contra cost, la fel si limonada.
Legat de personal, ne ocupam ca ei sa aiba traininguri si ne straduim pe cat putem ca ei sa vorbeasca limba engleza macar la un nivel minim. Totusi, este de apreciat faptul ca hotelul are un angajat vorbitor de limba romana, angajat in mod special pentru romanii care vin la hotel.
Legat de lift: exista la fiecare etaj, mai putin la M (mezanin). Camerele de la 2030 pana la 2050 se afla la M (mezanin) si trebuiesc urcate cateva trepte. In rest in toate camerele exista acces la lift. Avem doua blocuri- blocul 1 si blocul 2 drept urmare-2 lifturi.
Din nou doresc sa va multumesc, ma bucur mult ca v-am cunoscut si va doresc numai bine si sa ne revedem.
Cu respect,
Gabriela
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG: Legat de lift eu am mentionat pentru a stii cei cu copii in carut sa evite aceste camere. Noi nu am fost foarte deranjati de acest aspect si am vazut partea plina a paharului... la multitudinea de sortimente de baclava existente la masa, am zis ca e bine sa facem putina miscare iar cu freshurile sincer noi am cerut atat pe plaja cat si la restaurnat si nu am fost informati ca ar fi contracost... probabil nu au inteles... in fine sunt detalii care nu deranjaeaza asa mult dar care pot fi remediate pe parcurs (pina la urma in turcia gasesti atat lamai cat si portocale... asa cum gasesti la noi mere, noi din mere facem tuica ei ar putea face freshuri ...)
@GabrielaG: putem primi si noi late check out? Ajungem in 4 septembrie dimineata insa avionul de plecare este tot la 22:00
@citu - Buna ziua.
In primul rand ma bucur mult sa aud ca veti fi oaspeti in hotelul nostru.
Legat de late check-out nu va putem furniza informatiile de pe acum ci doar in ziua plecarii. Depinde foarte mult de sosirile din ziua cand plecati dvs, de ocuparea hotelului, etc.
Oricum, avem Z Lounge, o camera special amenajata pentru cei care pleaca tarziu sau sosesc devreme in hotel.
Acest Z Lounge are incepand de la seif, dusuri, camera pentru bagaje, loc unde sa va schimbati pana la canapele extrem de confortabile unde va puteti intinde si relaxa.
Daca mai aveti si alte intrebari, va rog sa nu ezitati sa ma contactati.
Gabriela
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@micugabriel - Aveti dreptate. Oricum noi intrebam toti turistii care au copii daca le este greu sa urce la M le schimbam camera pe loc fara nici un fel de problema. Daca imi aduc eu bine aminte ati dorit camere alaturi de prietenii dvs de aceea vi s-a dat acea camera la M dar ati fost intrebati.
Oricum, ma bucur mult ca acest lucru nu a fost un impediment pentru dvs si ma bucur ca ati avut o vacanta frumoasa.
Cu respect,
Gabriela
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG:Multumesc... vom vedea... Referitor la lipsa unei limonade din lamai. Sotia mea nu bea alcool, nu bea suc, nu bea cafea. Tot cea bea este apa, ceai de fructe si cafea fara cofeina. Chiar nu exista la baruri felii de lamaie sa iti puna intr un pahar cu apa? Mi se pare absurd la un hotel cu UAI. Chiar o sa scriu un mail dlui Bennur Celebi cu aceasta solicitare.
@citu - Placerea este de partea mea.
Cu siguranta o sa gasiti lamai si felii de lamai precum si in lobby se ofera ice-tea si limonada de capsuni.
Daca mai aveti intrebari, va rog sa imi scrieti!
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG - Buna ziua, vom fi si noi musafirii d-voastra 7nopti incepand cu 11iulie. In primul rand ma bucur ca sunteti acolo pt. noi! Suntem o familie cu doi copii (fata si baiat) de 15 si respectiv 1an si jumatate. Ma intereseaza serviciul de baby-sitting cum functioneaza, adica intervalul orar si pretul/ora. Alt aspect legat de restaurantele a la carte, am citit un review recent pe trip. advisor ca se plateste 10 euro de adult si 5 euro de copil. Daca dorim sa schimbam camera cu luxury pool suite cat ar mai trebui platit.
Va multumesc si asteptam cu nerabdare sa ne intalnim! Fam. Nitu
@nelunitu - Buna ziua.
Mai intai de toate ma bucur mult ca ati ales Papillon Zeugma Relaxury pentru a va petrece concediul. Sper sa fie unul frumos, de neuitat.
Pentu baby sitting trebuie anuntat cu o zi inainte la clubul de copii sau o sa va ajut eu in legatura cu acest aspect. Pretul este de 20 euro/30 dolari o ora.
Intr-adevar, restaurantele a la carte sunt cu plata, 10 euro de persoana, copii de la 6-12 ani platesc jumatate si anume 5 euro.
Legat de un upgrade nu va putem da un raspuns acum ci in momentul sosirii dvs in hotel. Totul depinde de disponibilitatea camerelor in momentul sosirii dvs aici.
Daca mai aveti si alte intrebari va rog nu ezitati sa ma contactati.
Cu respect,
Gabriela
Guest Relations
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
Ma intereseaza in mod special ideea de carucior pentru copil. Intrebare este atat pentru autor cat si pentru Gabriela, trebuie facuta o rezervare inainte? Se ofera in limita disponibilitatii? M-ar ajuta sa stiu ca am acolo carucior. Ajungem in doua zile
Multumesc!
@beaucoua - Buna ziua si ma bucur mult ca ati ales Papillon Zeugma Relaxury pentru a va petrece concediul.
Caruciorul se ofera in mod gratuit de catre hotel, trebuie doar sa imi spuneti in momentul in care sositi si eu o sa vi-l trimit in camera. Nu trebuie facuta rezervare si avem destule carucioare, asa ca nu trebuie sa va faceti probleme.
De pe acum va doresc zbor placut si sa ajungeti cu bine.
Daca mai aveti altre intrebari, va rog sa nu ezitati sa ma contactati,
Gabriela,
Guest Relations
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@Gabriela: rachetele de tenis si inchirierea terenului de tenis de camp este gratuita?
@citu - Rachetele de tenis sunt gratuite, le luati de la mine (de langa receptie, de la Guest Relations) si folosirea terentului este tot gratuita, cu rezervare in prealabil tot la mine
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG: super... multumesc... toboganele in ce zona a resortului le au facut?
@citu - Placerea este de partea mea.
Noul aqua park este construit la intrare in hotel, pe partea stanga. Sunt 5 tobogane mari.
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@gabrielaG
Pe 6 iulie ne vom caza la hotel si din ultimele poze puse aici am vazut si multi crini in sala de mese cred. Problema mea este ca sotul are alergii la astfel de flori. Pana acum nu am avut astfel de probleme in nici un hotel, florile de acolo fiind fara polen.
daca la cazare spunem ca avem aceasta problema, cu astfel de flori (i se blocheaza caile respiratorii - soc anafilactic) credeti ca putem evita sa avem probleme?
In celelalte hoteluri nu se puneau flori cu polen pentru a evita astfel de probleme. Asta stiu din discutiile avute cu managerii hotelurilor.
Multumesc anticipat
@cori82 - Buna ziua si in primul rand va multumim ca ati ales Papillon Zeugma Relaxury ca hotel pentru sejurul dvs.
Imi pare rau sa aud de sotul dvs dar nu trebuie sa va ingrijorati. Intr-adevar avem flori in restaurantul principal dar ca si solutie putem imediat sa le luam de pe masa dvs sau puteti opta sa stati pe terasa, unde nu sunt flori deci nu exista nici un risc pentru dansul.
Eu voi da informatia mai departe si o sa ma asigur ca in camera sau in jur nu vor fi crini.
O sa va rog sa imi scrieti pe privat numele dvs complet pentru a putea verifica rezervarea.
Va multumesc,
Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa ma contactati,
Gabriela
Guest Relations
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG: Buna Gabriela, ne am cunoscut in 2010 la zeugma, dupa 4 ani de aysha, am decisa sa mai vizitam zeugam din nou. Ma bucur ca te vom regasi!
Ti am trimis si un mesaj privat!
Multumesc
Maria
@MariaCosac - Buna dimineata.
Va multumesc mult ptr ca m-ati contactat. Am citit mesajul si v-am raspuns pe e-mail.
Cu drag,
Gabriela
Guest Relations
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Vacanta superba la Papillon Zeugma — scris în 24.09.23 de tsh din BACăU DE MIJLOC [AR] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Mâncare și cazare ok, în rest - nu recomand — scris în 31.07.22 de Raluk0207 din BACAU - nu recomandă
- Aug.2021 O vacanta extraordinara — scris în 30.08.21 de benea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Vacanță reușită, resort minunat aș reveni cu multă plăcere! — scris în 24.08.21 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Un loc minunat ! — scris în 16.09.20 de ux117621 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 MI-NU-NAT! Una dintre cele mai frumoase vacante petrecute in Antalya — scris în 20.07.19 de RM1 din PRAHOVA - RECOMANDĂ
- Jun.2019 High Class — scris în 23.07.19 de viki68r din BOTOşANI - RECOMANDĂ