ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 30.07.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 11 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Se poate mai bine

TIPĂREȘTE

Stiu ca sunt destule review-uri la acest hotel dar poate opinia mea ajuta pe cineva la luat decizii.

Am fost cazati la acest hotel incepand cu 25 iunie ptr 11 nopti. Minunata dra Gabriela atat de mentionata de ceilalti eu una nu am vazut-o.

Am ajuns seara pe la 10 jumate, nu tu cocktail de intampinare, nici nu am gasit mancare, trebuia sa asteptam miezul noptii sa comandam la room service daca doream gratis, daca nu -contra cost. Ca doar era high class all inclusive... De altfel per general tare slabut mi s-a parut la capitolul mancare, locatiile in apropierea plajei deschideau doar de la 12 la 16, daca dorea kinderul mancare cand se trezea dupa amiaza era un singur loc in hotel cu niste sandwichuri obosite, acelasi fel, invariabil. Ca fructe, in acelasi loc -mere, la fel de invariabil. Dar pe ce a facut fiu-meu mare galagie a fost inghetata. Pe carticica primita de la hotel scria ca orarul ptr ice cream este de la 12 la 16. Dupa ce am stat ca fraierii o gramada in prima zi sa asteptam, am intrebat si am aflat ca e de la 14 la 16, e scris gresit in carticica. Eeee, bine, ca sa aflam a fost o aventura, personalul vorbeste asa bine rusa si asa execrabil engleza, au inteles: ice cream +carticica bagata sub ochi+ fatza oftica de client = se cheama managerul.

Managerii saracii isi dadeau silinta cat de cat dar personalul era obosit, satul, nu se mai osteneau sa zambeasca si per ansamblu acel sentiment care l-am avut intr-un sejur anterior (in alt hotel din Antalya) ca sunt pasa in hotelul lor nu l-am regasit absolut deloc. Multi clienti s-au reorientat vara asta catre Turcia, abandonand Grecia iar turcii au uitat sa mai fie servili si zambitori, deja aveau je m'en fiche-ul in sange. S-or fi contaminat de la multimea de romani pe acolo...

Dar ce m-a deranjat cel mai rau a fost jocul cu minibarul, uite-l plin, ba nu e. A doua zi de la venire am constatat ca nu re-aprovizionasera minibarul. Am anuntat seara la receptie si am plecat sa cautam apa. Nimic. Ziua urmatoare am anuntat iar. Nimic, desi eram asigurati de fiecare data ca in 5 minutes se rezolva (na, ca nu mi-a dat prin cap sa intreb la ei in tara cat dureaza un minut). In sfarsit, ziua urmatoare din nou, somnorosi si prost dispusi ne-am ratoit la receptionerul de serviciu ca isi bat joc de noi si de high class-ul platit. La intoarcere am gasit frigiderul umplut. Nu s-a terminat aici, saga a continuat: cand era Pepsi cand era bautura locala, cand era o sticla de apa cand erau doua, niciodata la fel. Basca a mai fost o zi cand iar nu l-au umplut si tare mi-as fi dorit niste apa rece cand am ajuns in camera, zau.

Si as mai avea mici istorioare (pe cat posibil am incercat sa zic filozofic: nu ma enervez ca asta e concediul meu). Aaa, si chestia cu curatenia e adevarata: desi le agatam la usa cu religiozitate semnul: please make this room la 8 dimineata, cand ne intorceam la 1 gaseam menajera in camera sau pe aproape urmand sa se ocupe mai tarziu de camera. Inutil sa spun ca nu a inteles engleza.

Per ansamblu cele 5 stele ale hotelului mi-au parut ca merg spre apus. Iar preturile... o la la, cand ieseai de la regimul all inclusive te jecmaneau pur si simplu (ex 8 euro o poza facuta copilului de fotograful hotelului).

In concluzie, m-am simtit mult mai bine la sejurul anterior din Lara, hotel Royal Wings.


[fb]
---
Trimis de hope476 in 30.07.12 20:14:49
Validat / Publicat: 30.07.12 21:29:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara Kundu, hotel Royal Wings
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3491 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (hope476); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster
[30.07.12 21:30:00]
»

@hope476: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

GabrielaG
[31.07.12 10:58:53]
»

Buna ziua,

In primul rand doresc sa va mentionez ca intr-adevar, pe mine nu m-ati vazut aici deoarece am sosit in hotel pe data de 5 iulie (din cauza facultatii nu am putut ajunge mai repede). Imi pare rau pentru acest lucru, mi-as fi dorit sa fi fost aici sa va pot intampina si ajuta cu cele necesare. Cine stie, poate data viitoare...

Programul restaurantului principal pentru cina este de la ora 19:00 la ora 21:30 si tin sa mentionez ca restaurantul principal se deschide din nou intre ora 23:00 si 24:00 (bufet de noapte). Room service-ul este gratuit intre ora 24:00 si 07:00.

Chiar imi pare rau ca nu ati gasit mancare in acea seara, dar restaurantul era deschis...

Avem si personal vorbitor de limba romana, in afara de mine mai este un angajat la animatie, o colega de-a mea. Asa ca hotelul face tot posibilul pentru a-i satisface pe turistii romani.

Minibarul se umple zilnic, deobicei dupamasa, dar probabil nu vi s-a umplut pentru ca aveati acel card "dnd" pe usa.

Iar legat de curatenie, daca doreati sa vi se faca ordine si curat in camera intre anumite ore, trebuia sa vorbiti cu colegele mele de la relatii cu publicul care v-ar fi rezolvat cerinta, chiar fara ajutorul meu.

Noi totusi speram sa nu aveti o parere atat de proasta in legatura ci hotelul nostru si speram ca il veti recomanda mai departe.

Numai bine va dorim.


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
danalix
[15.09.12 00:22:08]
»

@GabrielaG: confirm si eu programul de la restaurantul principal care este pana la ora 24. si de asemeni confirm ca intre ora 16,30 si 19 nu prea ai ce sa mananci decat ceva prajituri si alune. Am ajuns si noi odata la ora 17, eram destul de infometati si am chitait de foame pana la 19.

GabrielaG
[15.09.12 15:14:30]
»

@danalix: Intre ora 16:30 si 19:00 puteti gasi mancare la Cafe Wien (niste sandwich-uri, prajituri, torturi si mere), precum si room-service-ul care functioneaza non-stop doar ca pe parcursul zilei este cu plata.


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
danalix
[15.09.12 18:57:31]
»

@GabrielaG: sunt destul de obisnuit cu Zeugma pentru ca am fost de patru ori acolo si nu v-am facut un repros pentru ca acesta este sistemul mai peste tot in Turcia si anume la ora 17 se inchid locurile unde se poate manca la piscine si plaja.

Despre Cafe Wien stiu ce se poate servi acolo prajituri, cafea iar sandwich-urile de cele mai multe ori la acea ora nu mai sunt sau sunt destul de tari ca sa mai poata fi servite.

Repet nu reprosez nimic nimanui pentru ca stiu ca asa este peste tot aceasta fiind o perioada moarta cand lumea se pregateste de cina.

In incheiere, te rog, daca imi poti confirma ceva despre renovarea care se preconizeaza anul acesta. MULTUMESC

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
GabrielaG
[15.09.12 19:12:31]
»

@danalix: Nu am luat ca pe un repros ci pur si simpli v-am dat niste informatii.

Ma bucur mult sa aud ca va place la Papillon Zeugma si ca ati fost aici.

In legatura cu renovarea, anul acesta nu, in 2013 se vor face renovari dar inca nu va pot da toate informatiile necesare.

Si eu va multumesc


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
danalix, GabrielaG
Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Zeugma Relaxury Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044071912765503 sec
    ecranul dvs: 1 x 1