ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.06.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.06.18
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
JUN-2018
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
3 AD. + 3 COPII -- v: 12;11;2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Atenție!!!

TIPĂREȘTE

Am fost acolo cu familia (2 camere, 1ap și 1 cameră dublă standard)

de Ziua Copiilor să le facem o bucurie, să se simtă bine de ziua lor, și doamnele de la Curățenie s-au gândit să-mi facă mie un "cadou". Mi s-a furat ceasul (un ceas Guess argintiu) din cameră!

La un hotel de 3 stele la care plătești cazarea peste măsura serviciilor, te aștepți să ai măcar încredere să-ți lași bunurile! M-au dezamăgit fost tare!

Astea sunt lucrurile care ne fac să ne petrecem concediile în alte țări, cu bani mai puțini și condiții mai bune!

Nu recomand!!! ????????????

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Paula Dinu in 06.06.18 17:47:37
Validat / Publicat: 06.06.18 19:32:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: La munte, la mare...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1570 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Paula Dinu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

18 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.06.18 19:31:00]
»

Deși ceva-ceva informație utilă există în notele acordate,

ne-am fi bucurat să ne scrii și alte detalii despre condițiile și serviciile de acolo, potențial (foarte) utile multora dintre cei care se vor documenta despre acest hotel.

Măcar ceva fotografii, poate?

--

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 61&ridAnt=86261

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[06.06.18 20:56:26]
»

@Paula Dinu: Seif nu aveau în cameră? De obicei există seif în cameră și eu obișnuiesc să-l folosesc. Nu pot avea încredere în cameriste...

nicole33
[06.06.18 22:20:57]
»

@Paula Dinu:

Am înțeles ca ai rămas fără ceasul de firma, o ocazie perfecta de a achiziționa un model mai nou .

Cât timp despre hotel nu am aflat nimic, nu pot decât sa bănuiesc faptul ca ai confundat AFA cu secția de poliție din Mamaia unde puteai reclama furtul.

Banii, bijuteriile și alte lucruri de valoare se țin in seif, hotelul neputând fi făcut răspunzător in cazul dispariției acestora.

cristina47*
[07.06.18 20:33:38]
»

@nicole33:

Paula DinuAUTOR REVIEW
[10.06.18 12:03:22]
»

@cris1982: Aveam seif în cameră dar m-am încrezut în doamnele cameriste care păreau femei cumsecade! Greșeala mea să am încredere în oameni????

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 13:00:48]
»

@Paula Dinu:

@cris1982: Aveam seif în cameră dar m-am încrezut în doamnele cameriste care păreau femei cumsecade! Greșeala mea să am încredere în oameni????

Mare greșeală... În această situație, chiar nu aveți ce reproșa hotelului. Din moment ce v-a pus seif la dispoziție și ați refuzat să-l folosiți, e nedrept să acordați hotelului nota 25,00% la capitolul servicii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Nasshu
[10.06.18 15:00:43]
»

@cris1982:

chiar nu aveți ce reproșa hotelului.

Serios? dar cameristele alea nu sunt angajatele hotelului?

Conform fisei postului - asa e logic - nu au voie sa puna mana pe nimic ce apartine clientului!

Chiar nu am pus ceasul in seif vreodata, nu e vreun Gucci sau mai stiu ce alta firma, dar nici ieftin nu e!

De altfel, nici mesajele gen nu raspundem pentru bunurile dumneavoastra nu mi se par chiar ok (doar nu suntem in parcare la Auchan sau Kaufland), atita vreme cit in camera intra doar familia mea si angajatii lor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 15:13:07]
»

@Nasshu: Și ce ar trebui să facă hotelierul în situația asta? Nu putem fi absurzi, trebuie să încercăm să ne punem și în locul hotelierului. Dacă ar răspunde pentru valorile dispărute din cameră, oricine se poate duce să reclame mincinos că i-au furat cameristele cine-știe-ce minunății scumpe.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 15:13:36]
»

@Nasshu:

... nici mesajele alea gen nu raspundem pentru bunurile dumneavoastra nu mi se par chiar ok

Nu-mi prea place să fiu avocatul diavolului, dar e portița lor de scăpare nu doar față de acțiunile unor angajați neloiali, ci și pentru multele spargeri de camere care încă se mai petrec pe litoralul nostru (și nu numai)...

Așadar, chiar dacă ar avea un personal 100% verificat și de încredere, inclusiv pe unii meseriași la pază, nimeni nu garantează că un hoț supercalificat nu se va caza o noapte acolo și la plecare, va lua cu el drept amintire diverse „chestii” de prin alte camere. Ați observat oare cât de ușor se poate „naviga” prin balcoane între camere? sau din afară, la cele de la parter?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Nasshu
[10.06.18 15:23:57]
»

@cris1982: Hotelul? nimic, de altfel userul a notat destul de bine restul facilitatilor.

Cei ce administreaza hotelul? destule!

===

@Dragos: daca intre timp nu s-au schimabat normele

Administrațiile structurilor de primire turistice: hoteluri, moteluri, cabane, sate de vacanță, bungalouri, pensiuni turistice și agroturistice și alte unități cu funcție de cazare turistică au obligația să asigure în incinta unităților ordinea, liniștea publică și bunele moravuri, precum și securitatea turiștilor și a bunurilor ce le aparțin.

chiar nu ma intereseaza ca nu sunt in stare sa-l vada pe ''spiderman''!

DIn cite stiu eu peste un anumit numar de locuri, paza - fizica - este obligatorie!

Asa ca e exact cum ai spus, un mod de a-ti inchide gura '' portița lor de scăpare''

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 15:39:54]
»

@Nasshu:

Cei ce administreaza hotelul? destule!

Ce anume înseamnă, destule”? Ți-a pus seif în cameră, ce putea să mai facă? Să pună camere de filmat în cameră? Sau să percheziționeze cameristele de fiecare dată când ies dintr-o cameră? Eu nu am interes personal în apărarea acestui hotel, dar nici nu pot încuraja aruncarea vinei pe alții când în primul rând, noi, turiștii, trebuie să avem grijă de bunurile noastre.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Nasshu
[10.06.18 15:58:13]
»

@cris1982:

Eu nu am interes personal în apărarea acestui hotel,

Stiu si sunt 100% convins

când în primul rând, noi, turiștii, trebuie să avem grijă de bunurile noastre.

Aci nu mai sunt de acord cu tine ! Nu sunt pe maidan, sau pe plaja!

Orice agent economic, are obilgatia prin lege, indiferent de obiectul de activitate sa faca o analiza a riscurilor privind securitate fizica si a bunurilor clientilor care ii trec pragul.

De aici, in urma acestei analize, se impun niste masuri...

In cazul unei unitati hoteliere, 99,9% (mai ales cu numar mare de camere) se impune paza fizica (anti spidermanii lui Dragos) + supraveghere video evident in spatiile publice + altele.

Aceasta analiza e valabila 3 ani, daca nu sunt incidente raportate, sau se reface ori de cite ori apare un incident.

Nu sunt eu vinovat ca am uitat sa-mi bag Lamburghini in seif, vinovat e cel care se suie in el fara acceptul meu!

Dar cand ajungi sa cauti forta de munca in domeniu hotelier pe OLX pesemene iti asumi si astfel de riscuri.

Chiar si asa se poate incheia o asigurare pentru fapte savarsite de angajati care sa despagubeasca clientii ''uituci''.

Intram in alte discututii si nu isi are rostul, omul nu e vinovat ca si-a uitat ceasul in camera, vinovat e ala care l-a furat si prin extindere angajatorul lui!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 16:07:26]
»

@Nasshu:

Chiar si asa se poate incheia o asigurare pentru fapte savarsite de angajati care sa despabubeasca clientii ''uituci''.

Dacă societățile de asigurare ar asigura asemenea cazuri, păi m-aș muta la hotel și aș reclama zilnic că mi-am uitat lingoul de aur pe comodă și mi l-au furat cameristele.

Intram in alte discututii si nu isi are rostul, omul nu e vinovat ca si-a uitat ceasul in camera, vinovat e ala care l-a furat si prin extindere angajatorul lui!

Pentru stabilirea unor vinovați și tragerea lor la răspundere trebuie probe.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Nasshu
[10.06.18 16:10:40]
»

@cris1982:

Dacă societățile de asigurare ar asigura asemenea cazuri,

asigura, indiferent de domeniu, dar deh trebuie sa platesti.

Pentru stabilirea unor vinovați și tragerea lor la răspundere trebuie probe.

corect, de aia se face analiza la risc sa poti evita (se impun masuri) si la o adica sa poti aduce probe.

Repet nu userul se face vinovat ca si-a uitat ceva pe masa , ci cel care a pus mana ! Daca avea ceva cu hotelul l-ar fi facut praf la toate capitolele!

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 16:22:34]
»

@Nasshu: Orice cheltuială suplimentară se reflectă în prețul sejurului. Eu una prefer să plătesc un preț mai mic pentru sejur și să am grijă să-mi pun valorile în seif. Cei care se știu uituci, să caute hoteluri cu polițe de asigurare pentru obiecte pierdute/furate și cu analize de risc.

Nasshu
[10.06.18 16:26:55]
»

@cris1982: lol! realy?! de unde crezi ca apare necesitatea unui seif? nu tot in urma unei minime analize de risc, sau norme?

Astea ca sa fie indeplinite nu insemana costuri? Nu se reflecta tot in tarif? aaa mai putin!

pff

Clasic romanesc, vinovat e pagubitul, mortul... etc!

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.18 16:44:32]
»

@Nasshu: Nu știu eu ce analize și asigurări are hotelul, așa că nu mai continui discuția pe acest subiect. Dar cum societatea în care trăim nu este una ideală, cred că ar trebui să avem mai multă grijă de noi și de bunurile noastre, că dacă ne punem baza în grija altora, vom suferi.

Paula DinuAUTOR REVIEW
[10.06.18 17:34:51]
»

@Nasshu: Eu nu mi l-am uitat în cameră. Am stat 2 nopți, 3zile, dar ceasul mi-a dispărut din cameră în a 2 a zi când le-am rugat, sigur contra cost, să-mi aspire puțin cameră...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, Paula Dinu
Alte impresii din această RUBRICĂPalas Hotel [Complex Palas-Pelican]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073261022567749 sec
    ecranul dvs: 1 x 1