ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Brasov
    ÎNSCRIS: 23.08.13
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2013
    DURATA: 5 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    44.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Patron needucat + All inclusive dezamagitor = concediu nereusit

    TIPĂREȘTE

    As dori sa informez viitorii turisti care, poate doresc sa mearga la acest hotel ce se doreste a fi de 4 stele cu AI.

    Din pacate nu se ridica la nivelul de 4 stele, si marea noastra dezamagire a fost camera in care am fost cazati, si atitudinea dezgustatoare a patronului/administratorului hotelului - acesta fiind si motivul pentru care m-am decis sa scriu si sa postez si poze lamuritoare.

    Asadar, am fost primiti de o domnisoara foarte draguta care ne-a aratat 2 camere dintre care sa alegem (am fost super incantati... mai bine de atat nu se poate)

    Am ales camera cu vedere spre mare (solicitasem asa de la agentie de cand am facut rezervarea) numai ca tebuia sa asteptam sa se faca curatenie. Am zis ok, am adus bagajele si cand ne-am intors domnisoara de la receptie era cu ochii in lacrimi si si-a cerut scuze pt ca nu ne mai poate oferi camera promisa. Seful ei, un domn care era in holul hoteluilui a certat-o si ne-a dat camera cu vedere spre un zid... nu am crezut ca un hotel de 4 stele poate avea asa camere... ei uite ca se poate, pt aceeasi bani platiti (care nu au fost putini deloc). Proabil ca domnul respectiv, cu un limbaj foarte colorat de altfel (ne-a spus sa ne "caram" daca nu ne convine camera) astepta bani in plus pentru acest privilegiu si daca nu am cadadisit sa platim ne-a oferit camera "din dos" cu cea mai groaznica vedere posibila. Asadar spre dezamagirea noastra, am vazut ce inseamna all inclusive romanesc si atitudinea unui om caruia i-am trecut pragul hotelului.

    Mai avem multe de invatat in domeniul turismului si satisfacerii dorintelor turistilor. Sistemul all inclusive este departe de a fi reusit, din pricina lipsei de varietate, cam aceeleasi feluri de mancare, la care trebuia sa ajungi printre primii daca doreai sa mai apuci ceva.

    Am postat si cateva poze cu vederea noastra minunata, asadar va rog luati aminte ca va puteti petrece concediul acolo... trist:(


    [fb]
    ---
    Trimis de carmen_2431* in 23.08.13 13:11:49
    Validat / Publicat: 23.08.13 16:31:41
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2932 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carmen_2431*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Vedere din hotelul de 4 stele Palace venus...
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)

    ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster14
    [23.08.13 13:25:46]
    »

    @carmen_2431: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    rentea
    [23.08.13 17:29:41]
    »

    Proabil ca domnul respectiv, cu un limbaj foarte colorat de altfel (ne-a spus sa ne "caram" daca nu ne convine camera)

    Chiar asa s-a adresat?? daca da, cu astfel de giboni nu poti discuta, trebuie doar actionat direct. si cel mai bine, la final, cand sotul tau poate trebuia sa il linisteasca usurel, asa, barbateste si fizic, si apoi sa plecati acasa.

    Nu stiu, cand aud de hotelieri cu atitudine de-asta, nu ma pot gandi decat la asa ceva. Cred ca nu ai alta solutie cu ei. atat.

    PS o fi fost nea lunguadrian, ca a dat mai demult un drept la replica in acelasi registru la un review de pe site....

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    carmen_2431*AUTOR REVIEW
    [25.08.13 18:43:33]
    »

    @rentea: Intradevar, acestea au fost cuvintele domnului cu pricina. Noi am petrecut acolo primul nostru concediu cu bebelusul nostru de 9 luni... asadar nu prea aveam cum sa plecam. Daca eram singuri, cu siguranta ca nici nu mai despachetam.

    Sper totusi ca mesajul sa lase un ecou si sa se fereasca cat mai multa lume de acest hotel si de astfel de oameni.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    carmen_2431*, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂPalace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044703960418701 sec
    ecranul dvs: 1 x 1