o sa incep prin a spune, fara nici un fel de jena, sunt angajat acolo si tin sa precizez pt inceput ca nu sunt deloc de acord cu recenziile negative care le aveti vizavi de hotel,
lucrez acolo si am vazut ce inseamna sa fie turisti de treaba si turisti nemultumiti care cred ca totul li se cuvin.
rusine celor care fac urat pe site ul acesta,
observ ca sunt si persoane multumite (am avut placerea sa le servesc personal), va multumim pt cuvintele frumoase,
iar voi cei nemultumiti, comporatati-va ca niste turisti intelegatori si nu mai vorbiti de rau hotelul.
Pa!!!
Trimis de lunguadrian in 13.09.12 01:57:37
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lunguadrian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84381500 N, 28.59259500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Felicitari pentru gestul luarii de atitudine si publicarea acestui 'Drept la replica' (am completat eu in titlu sintagma, sa fie mai clar, inca de la inceput, cititorilor). AmFostAcolo promoveaza si incurajeaza cu hotarire publicarea acestor replici, FERM convinsi fiind ca doar ascultand si punctul de vedere al 'celeilalte parti' ne putem forma o imagine mai obiectiva si mai aproape de realitatea de la fata locului (care de obicei este undeva la 'mijloc').
N-as putea in schimb lauda la fel de mult si titlul ales sau contintul (sau cel putin nu integral) - voi chiar nu aveti, acolo la hotel, un responsabil PR? Sunteti totusi un hotel de 4 stele...
@Admin: Ha, ha, ha... ce replica ”inteligenta”, e drept, am primit niste explicatii clare de la un chelner probabil. Responsabilitate mare si experienta in PR de zeci de ani
Daca acest utilizator chiar este reprezentant al hotelului, e un motiv in plus sa nu calc niciodata acolo. ”Profesionalismul” sau (exprimat in scris) se extinde, cel mai probabil, si asupra intregii sfere de servicii a hotelului ...
La un asemenea drept la replica... sunt cu totul de acord cu cele spuse de @rentea
@commandorsteel: Si stii ce ar fi mai trist, dar si foarte posibil in aacelasi timp - ca acest individ chiar sa faca parte din managementul hotelului. Este o dovada perfecta de neprofesionalism si *** (vezi ”iar voi cei nemultumiti, comporatati-va ca niste turisti intelegatori si nu mai vorbiti de rau hotelul”), exact asa cum intalnim de prea multe ori la hoteluri romanesti, mai ales la unele clasificate mincinos la 4 stele, precum acesta. Un hotel de 4 stele adevarat (ca de altfel orice fel de hotel care se respeccta) nu are cum sa angajeze un astfel de individ, decat daca e o parodie. Si... probabil ca e!
Domnilor, domnilor! ))
Omu' are baiu' lui şi e... e... e bine că "le" spune şi are acest drept (cu frica că, AFA va scoate la iveală lucruri nu tocmai placute, ce poate duce şi la... hmm... reducere de personal !!!).
Aşa ştim şi noi cine serveşte sau deserveşte sau... deşartă clientul entuziast în d'alde vacanţelor şi care... NU va mai călca pe acolo! Cel puţin din punct de vedere al PR-ului îşi fac singuri reclamă!... cred că... cineva din conducerea stabilimentului ar trebui să rămână cu un nod în gât la acest... acest... entuziast drept la replică... hmmm... Dacă asta se poate numi... replică atunci, eu sunt Ţaţa Ipotenuza ce scoate gogoşi din cutia cu maimuţe. Dar, trebuie respectata dorinţa omului de a spune printre rândurile sale: Nu mai veniţi pe aici!
stiti ce cred eu? ca acest individ, care zice ca e angajat al restaurantului sau unde o fi, vrea sa i se acorde si lui putina atentie pt. ca stia ca o sa i se raspunda rasului lui de replica... ca as rade, dar nu prea pot... el sa fie intelegator pe banii lui... ca eu, la 30 de mil... sincer... nu-mi prea vine!
as fi dat orice sa fiu de fata cind s-a trezit OCHELARICA (se stie cine este!) cu Protectia Consumatorului la usa si as vrea sa citeasca toata lumea sanctiunile primite si amintite in articolul meu. ma mandresc cu faptul ca mi-am facut datoria de ROMAN si am luat atitudine fata de HOTII din turismul romanesc... poate s-ar mai schimba ceva... in bine... daca ar face mai multi acest lucru
a, si asa patron, asa angajati... ce este de mirare?!
@Gabriela O: scuze, dar cine sunteti voi sa va permiteti sa ma judecati de ce am scris acolo, observ o groaza de comentarii la adresa mea, comentarii rautacioase, adica voi aveti dreptul la opinie sa criticati hotelul si tot ce e acolo si altii nu au voie sa il vorbeasca de bine. voua va e rusine si sunteti consternati de turismul romanesc, eu sunt consternat de gradul de prostie care e in tara la noi, acestia fiind voi!!! care credeti ca totul e al vostru
NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
fac apel la toti cei ce citesc acest articol, sa nu mai scrieti niciun ecou ca sa-i mai dam satisfactie... pt. ca este tot mai evident cu ce nivel intelectual avem de a face...
poi poate ar fii cazut sa nu mai lasi nici un ecou!!! nivel intelectual? Sa ii faci o analiza intelectului tau intai. e ultimul ecou pe care il las... nici nu ma mai intereseaza ce lasati, e problema voastra dar cand ma ataci fara motiv pe mine, o persoana pe care nu o cunosti, sau poate ne am cunoscut anul acesta, nu ma intereseaza, nu stiu care din noi are un intelect mai scazut. In fine, lasa ce ecouri vrei tu, eu iti doresc toate cele bune in viata si la cat mai multe concedii reusite
NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
@lunguadrian: presupun ca nu am fost colegi la acceasi Univeristate, nu prea pari a fi priten cu lb.romana, ca sa ne tragem de sireturi. dar aveti de la cine lua lectii de buna purtare. te respecti in primul rand pe tine, respectandu-i pe ceilalalti. dar aceasta tine si de cei 7 ani de acasa...
@rentea: e posibil sa fie mai mult decat un simplu [***] pt. ca prea e [***]
@lunguadrian: Draga Lungu Adi, eu te invit sa SPUI ceva in apararea hotelului pe care il reprezinti (ca orice fel de angajat, ospatar, fochist sau receptioner, orice ai fi acolo). Este simplu. O polemica este incurajabila, amice, dar replica la obiect, nu dandu-ne noua sfaturi sa nu mai vorbim de rau hotelul acesta si sa fim intelegatori. In anul 2012, pe banii mei platiti nu vreau sa fiu intelegator, ma intelegi? vreau sa fie totul asa cum trebuie. daca faci tu cinste cu un concediu platit, si eu accept, atunci poti emite pretentii. Cat timp eu platesc, eu am pretentii. Te rog, intelege, citeste, invata...
Sa fiti sanatosi!!! Toate cele bune va doresc in viata si concedii cat mai reusite la toata lumea;
NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
@lunguadrian: Pentru urari de genul asta chiar nu era nevoie sa faci efortul de a te inscrie pe site. Puteai, de exemplu, dimineata, cand te intalneai cu clientii ”nesimtiti” care vorbeu de rau conditiile din hotelul unde serveai, sa le urezi macar sa aiba o zi buna. Ieseai si mai avantajat cu moralul (faceai o fapta buna, adisor) si cresteai si statusul hotelului tau. Asadar clientii nu ar mai fi scris aproape toti de rau despre el. Vezi, deja ai invatat cateva tips and tricks...
draguta acesti oameni care se duc acolo sa ii umple buzunarul sefului tau muncesc si presupun ca nu pe un amarat de post de chelner... prin urmare ei decid cum sa fie fitosi pe banii lor
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Super vacanta! — scris în 31.07.23 de ux130058 din RO - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Sejur cu surprize — scris în 08.07.23 de ux129647 din VASLUI - nu recomandă
- Apr.2023 Sfârșit de aprilie perfect — scris în 01.05.23 de ux128956 din BUZăU - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Dezastruos — scris în 18.07.22 de ux126025 din CAMPINA - nu recomandă
- Jul.2021 Verifica cu atentie. Nu merita banii !!! — scris în 14.03.22 de ux123965 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Sep.2019 Hotel Palace: plătești 4 stele, primești 2 stele! — scris în 07.09.19 de aristica13 din ILFOV - nu recomandă
- Aug.2019 Recomand cu draga inima — scris în 01.08.19 de Lidia Grigore din BUCUREşTI - RECOMANDĂ