ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.02.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 01.02.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2011
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Orizont - pentru cine vrea servicii de proasta calitate la preturi mari

TIPĂREȘTE

Am fost la Hotelul Orizont pe perioada week-end-ului, in luna ianuarie.

prima impresie de la intrarea in hotel a fost destul de proasta: m-a izbit fumul de tigare care plutea peste tot in parterul hotelului, fum mai mult decat deranjant, desi nu erau foarte multe persoane care sa fumeze in acel moment.

am trecut peste, pt ca hotelul este nou si modern, la o prima vedere, investitiile sunt probabil de ordinul milioanelor de euro, asa ca am zis ca nu are sens sa ma complic cu amanunte.

am mers la restaurant, unde am cerut o masa de nefumatori, dar angajatii au dat din umeri-nu stiau prea bine daca exista sau nu asa ceva in restaurant.

NU EXISTA! am mancat in fum, dar asta este.

pe urma am constatat ca exista foarte greu in Predeal unrestaurant de nefumatori sau care sa aiba macar o sectiune destinata nefumatorilor, asa cum zice la lege. Asi! am trecut peste aerul conditionat care este foarte deranjant dar care incalzeste camera, peste faptul ca alunele sunt puse la caldura intr-un dulap mult mai cald decat temeperatura camerei, peste faptul ca cearceaful este mai scurt decat salteaua.

surpriza cea mai mare a fost insa sambata spre duminica noaptea, cand, mare paranghelie mare, de seara si pana la 5 dimineata.

nu s-a putut dormi, pt ca aveai senzatia ca boxa este cumva asezata sub perna... am sunat la receptie, dar, angajatul nu are nici o putere asupra a ceea ce se intampla in hotel, nu are nici un sef cu care sa poti discuta, nu are nici o alta camera libera unde sa poti dormi linstit.

dupa 2 ore de discutii au gasit o camera-adica la ora 2 noaptea. fantasic! se eliberase la miez de noapte, facusera curat, pt ca 2 ore mai devreme nu aveau ABSOLUT NIMIC liber.

a 2-a zi de dimineata, am discutat din nou la receptie, din nou, nu era nici un sef, nimeni responsabil cu care sa poti discuta.

la plecare, nu au avut nici macar bunul simt sa spuna"ne cerem scuze" sau "ne pare rau".

asta mi s-a intamplat, daca sunteti amatori, mergeti si vi se va intampla si Dvs cu siguranta.

si pt ca nu am gasit pe nimeni nici samabata nici duminica, le spun pe aceasta cale:

Bravo managementului hotelului care reuseste sa isi bata joc de o investitie de milioane de euro!!!


[fb]
---
Trimis de alexam in 01.02.11 14:58:10
Validat / Publicat: 01.02.11 16:02:18
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2033 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alexam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    anadragusin
    [02.02.11 00:18:29]
    »

    Bun venit pe site! Urata experienta ati avut! Cat a costat toata distractia? Poate revii si cu alte review-uri caci vad ca ai fost prin multe locuri si poate si experientele sunt mai placute. Poze nu ai facut?

    alexamAUTOR REVIEW
    [07.02.11 15:30:41]
    »

    multumesc, bine v-am gasit! da, cam ca pe peste tot in romania.

    nu, nu am poze de la predeal din pacate. si nici nu tin mortis sa imi mai aduc aminte.

    de prin alte parti da, am poze, dar nu pot sa ma apuc sa postez atat de multe... in plus, timpul nu imi prea permite acest lucru.

    incepand insa cu experienta de la orizont, am hotarat sa ma inscriu pe acest site si sa spun lumii cum e pe acolo, sa nu mai pateasca si altii ce am patit eu. si poae asa, se vor invata si managerii romani sa se poarte cum trebuie. desi, slabe sperante intr-o tara unde cu cat esti mai prost crescut, cu atat cresti in "ochii societatii".

    insa, daca te intereseaza de pe vreundeva anume, intreaba-ma si iti raspund.

    o zi buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alexam, anadragusin
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041974067687988 sec
    ecranul dvs: 1 x 1