ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.12.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 13.12.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2010
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Orizont - hotelul in care dispar obiectele personale

TIPĂREȘTE

In week-end-ul ce tocmai a trecut am fost invitati de firma la care lucreaza sotul meu sa ne petrecem sfarsitul de saptamana in acest hotel. Hotelul este renovat recent si arata f ok la interior. Totul este curat si pot sa confirm o mare parte din ce au scris cei de dinaintea mea.

Dar, caci este si un dar. Am avut parte si de lucruri mai putin placute. Unul din ele se refera la faptul ca au un sistem de incalzire f prost. Este vorba de sistemul de ventilatie care baga aer cald care usuca foarte tare mucoasa nazala, iar acest lucru este periculos mai ales pentru copii. Copilul nostru chiar a avut de suferit. Mai e la fereastra un calorifer mic, lat de o palma si lung de 1-2 m, care nu prea a functionat; adica in 2 zile l-am gasit cald de 2 ori doar pentru o perioada de timp scurta? ! Ca urmare aerul in camera era destul de rece, dar si uscat de la ventilatie. , era cald numai in holul camerei, dar a stat acolo? La micul dejun am auzit si alte persoane cazate ca se plangeau de incalzire.

Al doilea lucru neplacut a fost acela ca am constatat ca verigheta sotului meu a disparut. Ne-am intors chiar sa o cautam, am verificat centrimetru cu centimetru toata camera, dar fara succes. Cum Triunghiul Bermudelor se afla in alta parte a globului, iar Dealul Negru e in alta parte a tarii, explicatia e una f simpla- verigheta a fost FURATA de unul din angajatii hotelului. In cazul in care o com recupera, voi reveni cu un comentariu pentru a reda cat mai corect realitatea, dar pana atunci ramane stabilit - FURT!

So, daca vreti sa va imbolnaviti din cauza aerului din camera si daca vreti sa fiti furati intr-un hotel recent amenajat si curat, cu piscina si sauna in dotare, atunci mergeti la hotel Orizont.


[fb]
---
Trimis de CDelia in 13.12.10 11:42:57
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2489 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CDelia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 privelistea de la fereastra camerei noastre de la etajul 5
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5100 PMA (din 9 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    magdalena
    [13.12.10 11:50:32]
    »

    Pacat, ca stiam ca acest hotel este renovat. Anul trecut am fost noi la Hotel Hera si era inca in renovare, ar fi trebuit sa fie ok.

    Cat despre verigheta, unde a fost lasata? ...

    dannek
    [13.12.10 12:01:17]
    »

    Cum a disparut verigheta de pe deget sau din baie??

    Pacat! la un hotel la 4 stele conditiile sa fie asa de vitrege.

    Ați luat legatura cu cineva din conducere sa se poata remedia aproblema cu aerul.

    Banuiesc ca si pretul a fost pe masura celor 4 stele.

    Macar zapada ati gasit!

    CDeliaAUTOR REVIEW
    [13.12.10 13:10:37]
    »

    Dannek, n-am dormit profund din cauza aerului de la ventilator, ca urmare n-a disparut de pe deget verigheta, ci de pe polita.

    Cu conducerea am vorbit despre aer si ne-a comunicat ca senzorul din holul camerei arata 25 de grade si ca aerul porneste cand temperatura scade sub acest prag. La insistentele noastre si in urma telefoanelor date la receptie, au pornit aerul pe automat de la panoul de control, dar cum il opreau se racea imediat in camera.

    Magdalena, precizez ca am fost la hotel Orizont, nu Hera. Acesta se vedea de la geamul camerei in care am fost cazati.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [13.12.10 13:13:47]
    »

    @cdelia, m-am exprimat prost! Trebuia sa spun ca "anul trecut cand am fost noi la Hotel Hera, treceam zilnic pe langa hotelul Orizont, care era inca in renovare"...

    Scuze!

    irma_ro*
    [13.12.10 18:04:48]
    »

    pacat ca s-a intamplat asa ceva

    dorgo
    [19.12.10 10:12:55]
    »

    @CDelia... si noi am avut pe-acolo, nu departe, o patanie similara... dar a fost greseala noastra, lucrurile de valoare nu se lasa in camera... la un hotel de la Paraul Rece, nu-mi place sa spun care, ca in rest, totul a fost bine (restaurantul e f. dragut si se mananca bine), ne-a disparut din portmoneu un milion de lei... ne-am bucurat insa mult ca n-au disparut toate...comicaria a fost ca la plecare, sefa hotelului ne-a intrebat... "Ei, cum v-a placut pe la noi? "si noi i-am raspuns "A fost excelent, vom reveni, fara-ndoiala! " si am luat de la receptie chiar si o carte de vizita...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CDelia, dannek, dorgo, irma_ro*, magdalena
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047970056533813 sec
    ecranul dvs: 1 x 1