ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.09.2021
DE Paty
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.09.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
62.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

În 2021, serviciile lasă de dorit

TIPĂREȘTE

Am povestit într-un review anterior, din 2018 - vezi impresii, care au fost criteriile pentru alegerea acestui hotel. La momentul respectiv, ne-a depășit așteptările, motiv pentru care l-am recomandat cu toată convingerea. Ulterior, am revenit la acest hotel în 2019 și anul acesta.

Însă după experiența cea mai recentă consider că sunt necesare câteva completări/ajustări.


despre SERVICII

În prezent, unul din marile MINUSURI ale hotelului. Personalul din anii anteriori a fost schimbat. Angajații de acum sunt mai acri, mai indiferenți, amabili doar de nevoie, parcă evită în permanență întâlnirile cu turiștii (de altfel, cu excepția orelor de cazare/decazare, personalul de la recepție stă mai mult în biroul despărțit printr-un geam de zona recepției propriu-zise.

Pe etajul la care am stat era o singură femeie de serviciu, aceeași în fiecare zi, în condițiile în care etajul era destul de aglomerat. De aici, probabil, și atitudinea mereu plictisită. Înțeleg că era final de sezon (am fost chiar în ultima săptămână din sezon), dar cam la fel a fost și în anii trecuți, iar situația era cu totul alta.

Tot aici aș face referire și la tonul mesajelor scrise pentru turiști în diverse locuri - în lift sau pe plaja pe care Opalul o împarte cu alte cinci hoteluri. Nu mă îndoiesc că există turiști al căror comportament în diverse situații lasă mult de dorit. Dar tonul pe care sunt scrise mesajele, precum și numărul lor îi creează un sentiment neplăcut chiar și turistului care nu are motive să se simtă cu musca pe căciulă. În plus, nu știu dacă ele chiar ajută la ceva în practică.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Condițiile de cazare reprezintă principalele PLUSURI ale acestui hotel (precizare: mă refer la condițiile din camerele superioare, nu la camerele confort, pe care nu le-am văzut personal). Iată aspectele pe care le consider importante de menționat:

- Interesul pentru un oarecare grad de confort al turistului. Camerele superioare au fost renovate din nou, cu parchet, mobilier și accesorii de calitate; TV nou, cu diagonală ceva mai mare decât mi-l aminteam; semnalul Wi-Fi este mult mai bun în camere, comparativ cu dățile trecute.

- După renovare, băile au fost prevăzute cu sistem de ventilație

- Scaunele de plastic din balcon au fost înlocuite cu scaunele care se aflau în camere în sezoanele trecute (acum, în camere, în locul respectivelor scaune este un fotoliu mare, extensibil). Balcoanele au fost prevăzute cu uscătoare de rufe. Puțin cam înghesuite în spațiul acela mic, dar altfel extrem de utile.

- Grădina din spatele hotelului (ieșirea către plajă) este îngrijită, udată zilnic; anul acesta a apărut și un duș la intrarea în hotel dinspre grădină, numai bun pentru îndepărtarea nisipului de pe picioare.

Ca MINUSURI la capitolul Cazare, aș aminti:

- În cameră nu există cuier și nici agățători. Nu ai unde agăța o haină sau un prosop, nici măcar în baie, ceea ce creează un disconfort. Tot așa, nu există suporturi pentru săpun, șampon, diverse consumabile de baie.

- Baia a fost renovată foarte frumos, dar deloc practic. Zona destinată dușului este prevăzută cu geam doar pe jumătate. Când folosești difuzorul de duș, este imposibil să nu uzi zdravăn gresia din afara spațiului. Am fost nevoiți să folosim prosoapele mici, pentru picioare, pentru a mai atenua micile inundații. Bateria de la chiuvetă este așezată lateral (cam în dreptul orei două, dacă ne imaginăm un cadran de ceas) și are gâtul foarte scurt, motiv pentru care apa curge mai mult în afara chiuvetei.

- De-a lungul unui sejur de 7 nopți, lenjeriile de pat nu au fost schimbate nici măcar o dată. În ceea ce privește prosoapele, de la hotel nu am folosit decât prosoapele de picioare (așa cum am spus mai sus), iar acestea au fost schimbate zilnic.

În rest, camerele sunt destul de încăpătoare, dotate cu aer condiționat. Balcoanele, așa cum am mai spus, sunt extrem de mici. Abia încap cele două scaune, un uscător de rufe și unitatea exterioară a AC-ului - așezată, total neinspirat, pe podeaua balconului. Dacă ies două persoane pe balcon, cu greu se mai poate deschide/închide plasa de țânțari de la ușă.

Curățenia nu excelează. Doar la baie se ridică gunoiul zilnic, se suplimentează hârtia igienică, se dă cu mopul și cu dezinfectant. Camera se predă curată și rămâne cât de curată se mai poate pe perioada sejurului :) Pe parchetul din cameră se simt firișoarele de nisip la orice pas (asta în condițiile în care chiar am făcut eforturi să păstrăm curățenia, pentru confortul nostru). Personal, mă bucur însă pentru alegerea parchetului în locul gresiei în camere.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

De data aceasta, nu am avut servicii de masă incluse. A fost parțial alegerea noastră, parțial decizia hotelului, care mai oferea micul dejun doar în prima parte a sejurului nostru.

Ca variante de luat masa în vecinătatea hotelului, aș menționa terasa Opal, terasa Granat - o terasă micuță, curată și cu o atmosferă foarte plăcută, situată la coborârea spre plajă - unde am mâncat o scrumbie la grătar foarte bună.

Un alt loc cu mâncare bună este o terasă fără nume situată pe strada principală care duce spre Jupiter, pe dreapta, în zona magazinelor de suveniruri, și unde se servesc în special preparate din pește și fructe de mare (bine, acum nu vă gândiți la chestii foarte sofisticate - aș spune că preparatele țin mai degrabă de bucătăria tip fast food).


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Așa cum am spus și în review-ul anterior, în Cap Aurora nu există o plajă ok - iar când spun asta mă refer la o plajă care să permită confortul atât pe nisip, cât și în apă. Golfulețele din această stațiune oferă plaje înguste, nu tocmai comode, cu puțin nisip, uneori fără acces la mare (sunt în dreptul unor stabilopozi). Acolo unde există totuși acces în apă, apa este puțin adâncă și cu pietre pe fundul mării, iar de multe ori se adună alge la mal.

Plaja amenajată care deservește cele șase hoteluri (Opal, Cristal, Topaz, Agat, Rubin, Coral - ultimele trei fiind, din câte știu, hoteluri pentru angajații MApN) - plaja aceea cu (prea) multe restricții - este situată la vreo 5 minute de mers lejer față de Opal, în direcția Venus. Detalii nu cunosc, nu știu dacă s-a amenajat intrarea în apă. În perioada în care am fost noi erau destul de puțini turiști, iar plaja respectivă era goală.

O precizare importantă: cel puțin pentru turiștii cazați la Opal (nu știu cum este pentru ceilalți), plaja este cu plată: 20 lei/șezlong/zi. Din câte am înțeles, acesta este prețul care a foat valabil întreg sezonul.

Noi am făcut plajă în Jupiter sau în Venus, dincolo de Mera Onix (cca. 20-25 de minute de mers în oricare direcție).


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Nu știu cum stau lucrurile în restul sezonului, însă la final de sezon posibilitățile de distracție în Cap Aurora lipsesc cu desăvârșire. Eu și soțul chiar ne amuzam pe seama faptului că, după ce s-au închis toate terasele și restaurantele (cu excepția celor ale hotelurilor încă deschise - foarte puține la număr), toate farmaciile, toate mini-marketurile și toate magazinele de suveniruri, singurul local deschis (care a rămas deschis și după plecarea noastră) era un... salon de păcănele. :)

A nu se înțelege de aici că mă plâng. Dimpotrivă. Este exact atmosfera pe care o prefer în locul aglomerației și vacarmului din sezon. Am simțit nevoia să precizez acest lucru pentru că am auzit/citit multe opinii ale unor persoane nemulțumite de această stațiune. Oameni buni, dacă vă doriți distracție, cluburi și plaje în fața hotelului, Cap Aurora chiar nu este pentru voi!

Vacanțe frumoase tuturor, indiferent de sezon, și alegeri informate și inspirate!


[fb]
---
Trimis de Paty in 23.09.21 23:51:21
Validat / Publicat: 24.09.21 08:16:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Opal, Cristal

VIZUALIZĂRI: 1554 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Paty); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P29 Grădina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17100 PMA (din 19 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Paty
    Alte impresii din această RUBRICĂOpal Hotel [Cap Aurora]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055563926696777 sec
    ecranul dvs: 1 x 1