GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dezamagire totala la Hotel Olimp in Jupiter

Vara trecuta am petrecut un sejur placut, de neimaginat si neuitat in Romania, pe litoral, la Steaua de Mare in Eforie Nord. Asadar, acolo unde se vrea, se poate - felicitari.
Cu gandul la vara trecuta, am cumparat un bilet “all inclusiv” la hotel Olimpic in Jupiter pentru perioada 31 iulie - 6 august 2016, inca din luna ianuarie, in cazul de fata 2360 Lei pentru doua persoane si alti 3540 lei pentru doi adulti si un copil de 14 ani.
Surprizele neplacute s-au tinut lant de la cazare pana la sfarsitul sejurului si spre dezamagirea noastra si a majoritatii turistilor cazati in hotel.
Povestea ce urmeaza este 100% adevarata si probabil ca unii dintre cei ce vor citi si au fost in aceeasi perioada in hotel, se vor regasi in scenele descrise.
Renovat pe dinafara, hotelul da speranta imaginatiei turistului inainte sa-i calce pragul gandind la un sejur de neuitat.
Ajuns in sala mare de la intrare, ne-am fi asteptat ca cel putin in varful de sezon, doua posturi sa fie active la receptie, cel putin in miezul zilei cand forfota turistilor este pe masura asteptarilor, ca un semn de bun augur pentru turismul romanesc. Nicidecum, tanara receptionera, placuta vederii si amabila, “tine in spate” o doamna ale carei atributii, am aflat mai tarziu, sunt cu totul altele si care mai mult incurca decat ajuta (impresie personala).
Intr-un sfarsit, primim o camera dubla si pana sa fie camera cu 3 paturi aranjata pentru noii oaspeti, urcam la etajul 3 sa ne tragem sufletul dupa 4 ore de drum, fiind ora 5.00 dupa amiaza. Gasim in camera un miros acru de mucegai si bine'nteles cautam la baie daca nu cumva de acolo vine mirosul patrunzator, cum se mai intampla. Surpriza este placuta caci baia, desi nu foarte spatioasa, ofera o imagine si un miros agreabil. Neplacut si mai tarziu reprosat receptionerei a fost faptul ca in baie era doar un sapunel si un pliculeţ de sampon de unica folosinta (toti turistii pe care I-am intrebat ulterior au confirmat). Nu valoarea unui sapun sau sampon conteaza, ci perceptia turistului onest care a platit pretul cerut si egal pentru fiecare membru si care dupa o baie pe seara, in marea numai buna de balaceala, constata cu surprindera ca trebuie sa-si ceara drepturile sau sa taca (cum multi au ales) si sa-si cumpere un sapun de la colt. Ce poate fi mai neplacut pentru un turist decat sa vada ca-i "tras in piept" cu tot ce se poate.
Intrebam pe hol camerista de serviciu, care tocmai aranjase o camera alaturata si care ne raspunde nevinovat, ca si restul camerelor alaturate sunt la fel si trebuie aerisit si ca a primit ordin sa puna in camera un sapunel si un sampon de unica folosinta.
Nu stim adevarul despre miros, dar in cea de-a doua camera pentru trei personae primita mai tarziu la primul etaj, atmosfera a fost placuta, fara reprosuri majore insa acelasi "un sapun si un sampon de unica folosinta" de data aceasta la 3 persoane si lenjeria lipsa de unde se vede grija pentru turist care daca a venit anul acesta nu mai este nevoie de el si anul viitor pentru ca sunt si asa destui, pare-se. Oricum de retinut este ca lenjeria de pat si prosoapele nu s-a schimbat decat dupa 3 zile cu mari insistente si ne intrebam daca servciul pe camera a fost pentru 3 stele sau stelele erau de mult apuse.
Dupa incercarea continua de a aerisi camera, mergem sa-i explicam receptionerei pe care o rugăm sa confirme cu camerista referitor la mirosul persistent, dar fara rezultat, asa ca a trebuit sa-l suportam fara sa ni se ofere alternative.
Increzatori in spusele cameristei incercam sa aerisim atat cat se poate pe canicula de afara dar mirosul a continuat sa persiste pana la sfarsitul sejurului.
Intre timp, in incercarea de a raci o sticla de apa, deschidem minibarul si un miros greu de descris intareste pe cel existent. Se vede de departe ca nu fusese curatat dupa cei ce-si petrecusera sejurul inaintea noastra, dar consideram rezolvabil si incercam sa-l aerisim si sa-l curatim cu ce avem la indemana, nu cu mult succes pentru ca mirosul era deja impregnat.
Micul dejun rezonabil, insa surprizele au venit cand pentru un pahar din plastic de 200 ml cu apa, suc sau bere ori pentru o cafea a trbuit sa venim de pe plaje in restaurant, pentru ca afara nu a fost amenajat nici un fel de bar pentru clientii “all inclusiv” desi exista unul foarte putin folosit de clientii fara “all inclusiv”. Situatia fiind neplacuta pentru turistii care trebuiau sa strabata barul de zi, holul si restaurantul de la un capat la celalalt pentru un pahar de orice: apa, suc sau cafea. In prima zi, in incercarea de ai explica sefului de sala ca nu-i bine asa si trebuie sa scoata barul pentru “all inclusiv” afara din restaurant a intervenit un personaj interesant, care pe banii nostrii ne-a facut, “cocalari”, “jegosi” si “cersetori” dupa ce asa cum v-am scris mai sus am platit in avans. Nici nu mai sti daca sa spui "asta-i tara mea" din cauza unor oportunisti, cum ar fi "Pepi", numele asa zisului administrator care a intervenit in discutia cu seful de sala, pentru ca refuz sa cred ca poate fi proprietarul, care nu are nici cel mai elementar respect fata de cei care-i calca pragul si au platit pretul cerut cu mult timp inainte. Un vocabular greu de descris si o atitudine care nu are ce cauta in acest segment de activitate.
La masa de pranz trebuia sa-ti incerci dibacia in a ghici ce fel de supa sau ciorba poate fi in oale pentru ca s-a dovedit imposibil ca administratorul Pepi, cu respectul ce s-ar fi cuvinit clientilor, sa dea ordin sa se puna o mica eticheta cu felul din vase.
Timp de 6 zile meniul a fost identic, nimic nou, cate 3 feluri pentru fiecare tip, aceleasi.
Sa “prinzi” o prajitura sau un fruct a reprezentat o mare provocare, fructele fiind in 3 boluri de 2 L cocoţate pe una dintre vitrine incat copii si multi dintre adulti trebuiau sa cotrobaie cocotati printre cele cateva fructe din vas, care se terminau aproape instant si mai apareau altele dupa 20-30 minute, tarziu si spre dezamagirea turistilor. Neplacut pentru turisti, dar de neinteles pentru gazde.
Prajiturile, cateva la numar, se terminau rapid fiind total insuficiente si aduse cateva, 25-30 bucati, incat creau ingramadeala si cu intermitente mari, ca si la fructe, iar majoritatea turistilor au renuntat. Nu mai vorbim de calitate.
Nimic n-ar fi grav daca am fi vazut putina deschidere, dorinta de a imbunatati serviciile, dar mai ales atitudinea celebrului Pepi care a ramas arogant, neprietenos si nepoliticos. Pepi poate fi insa sigur de faptul ca turistii care i-au calcat pragul la "all inclusive" nu se vor mai intoarce, niciodata.
Asa om, asa afacere!
Trimis de SavI in 21.08.16 14:39:38
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (SavI); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.85685600 N, 28.60525700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@SavI: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
”Vara trecuta am petrecut un sejur placut, de neimaginat si neuitat in Romania, pe litoral, la Steaua de Mare in Eforie Nord.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
Adevarul gol golut acests este pe care il prezinta dl. Savi, bataie de joc fata de turisti care au platit cum bine spune in avans, pacat ca se intimpla asa ceva in plin sezon si in loc sa pleci de acolo multumit, pleci cu gust amar, haideti sa facem cumva sa afle cat mai multa lume despre " renumitul" hotel olimpic si sa fuga cat i-or tine picioarele, sa nu-si mai ia si altii teapa de care am avut noi toti "noroc", sa- lasam pe pepi sa-si vada linistit de alte treburi la care se pricepe, ca in afara de a-ti lua banii si a-ti oferi ce vrea el, nu se pricepe. RUSINE. !!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fugiti cat puteti de hotelul Olimpic din Statiunea Jupiter — scris în 29.08.24 de ux135602 din BUCUREșTI
- Jul.2024 Ratata — scris în 09.07.24 de ux134749 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2023 Nu este Hotel de 4 stele — scris în 02.09.23 de MARIA3027 din BUCUREșTI
- Aug.2023 Teapa.... exclus 4 stele — scris în 03.08.23 de ux130125 din BUC - nu recomandă
- Aug.2022 Groaznic! 2*, nu 4* — scris în 11.08.22 de ux126629 din PITEşTI - nu recomandă
- Aug.2021 Teapa la Hotel Olimpic - Jupiter — scris în 04.09.21 de Claudiu_13 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2021 Pentru noi a fost ok — scris în 10.08.21 de ux121765 din BUCU [IL] - RECOMANDĂ