GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost si eu cazata la acest hotel impreuna cu sotul meu in perioada 14,07 - 19,07,2016, si am fost foarte multumiti.
Cazarea s-a facut imediat, chiar daca am ajuns mai devreme.
Hotelul arata bine. Camerele desi nu foarte mari, erau curate, cu mobilier nou, aer conditionat, balcon (vederea la mare e o chestiune de interpretare, majoritatea camerelor fiind asezate pe lateral fara a avea o vedere directa la mare). Curatenia se facea aproape zilinc in prima parte a zilei cand eram la plaja.
La masa totul a fost foarte bine, mancarea proaspata si din belsug.
Noi ne-am simtit foarte bine si o sa recomandam acest hotel pentru ca merita.
Am fost si o sa mai mergem acolo pentru ca ne-am simiti foarte bine.
Acest hotel ofera un raport calitate pret foarte bun. Toate necesitatile sunt implinite la un pret foarte bun.
Repet: curat si confortabil. Nu am nicio plangere.
Trimis de aspirina in 20.07.16 14:59:02
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aspirina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.85685600 N, 28.60525700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@aspirina: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Alt laudac isi facu aparitia, sa dea un plus ptr aceasta locatie, cand acolo e prapad!
Webmaster- sa va arate voucherul de vacanta la acest hotel, sa vedem daca e un coment real!
@Djbobo - dacă a trecut de verificările noastre, este turistă, te asigur, în proporție de 99%
Totuși autoarea ar putea încărca fotografii din sejur, eventual ne poate trimite voucherul pe mail (pe adresa [email protected]), pentru ca după verificare (și ștergerea datelor personale! pe care legea şi Regulamentul AFA nu le permite a fi făcute publice) să-l încărcăm pe sait...
@aspirina - Asta DA minune: în doar 4 zile să se fi pus toate la punct și să fie totul roz!
Interesant!
Am mai spus si cu alta ocazie, nu prin comentarii se crează imaginea unui hotel ci prin serviciile oferite. Dacă tot ceea ce urmăresc cei de la conducerea hotelului este o imagine bună nu le rămâne decât să ofere servicii de calitate si sa asculte dorințele clienților. Altfel indiferent câte comentarii de bine vor fabrica -în treacăt fie spus impresiile mi se par însăilare si din alte comentarii si puse să dea bine- clienții nu le vor mai trece pragul. Si asta in primul rand pe baza unei socoteli foarte simple. Cat dai si ce primești? Englezul are o vorba: M-ai păcălit odată, să îți fie rușine. M-ai păcălit si a doua oară, ... să imi fie mie rușine.
Mda. Unii lauda, altii zic ca e prapad. Nu am mai scris de ceva ani pe AFA, dar uite cum iar o sa reincep... Pe 7 august plec la acest hotel si la revenire voi spune EXACT ce si cum, intr-un review amplu.
Intuitia imi spune ca diferenta asta de pareri se datoreaza faptului ca hotelul este renovat partial. Cei care au avut camere renovate sunt multumiti, insa se pare ca unii au nimerit la cele nerenovate. Adica, depinde si de pachetul turistic oferit de Agentii.
Asa am patit noi in Blgaria la un hotel. Am luat prin Agentie si aveau camere si de 3 stele si de 2+. Evident pretul diferea, dar nu cu mult!!!
@mirelutza Nu are nicio legatura cu intuiția. Nu e vorba de aspectul camerei în cele semnalate sau doar în mică măsură. E vorba de servicii în general și de cum sunt percepuți clienții și cererile acestora. Cică pe aeroportul din Mogadiscio, capitala Somaliei la sosiri, scria în dialect: Bine ați venit, măncavaș! Înțeleg că 80% din cei care au plătit pentru All inclusiv se simt înșelați atât din perspectiva calității cât și a cantității, iar tentativele de a rezolva ceva prin discuție directă cu cei responsabili au fost sortite eșecului. Probabil din lipsa unui translator...
La fiecare hotel sunt camere si camere în funcție de cât de civilizați au fost unii turiști, de calitatea materialelor folosite în renovare, etc. Dar refuz să cred că au restaurante diferite, plaje diferite și manageri diferiți pt un singur hotel. Există poate cazuri de menajere care amână schimbarea lenjeriei, a prosoapelor sau înlocuirea produselor de igiena așteptând mici atenții dar dacă politică hotelului este clară în materie își periclitează singure locul de munca.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fugiti cat puteti de hotelul Olimpic din Statiunea Jupiter — scris în 29.08.24 de ux135602 din BUCUREșTI
- Jul.2024 Ratata — scris în 09.07.24 de ux134749 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2023 Nu este Hotel de 4 stele — scris în 02.09.23 de MARIA3027 din BUCUREșTI
- Aug.2023 Teapa.... exclus 4 stele — scris în 03.08.23 de ux130125 din BUC - nu recomandă
- Aug.2022 Groaznic! 2*, nu 4* — scris în 11.08.22 de ux126629 din PITEşTI - nu recomandă
- Aug.2021 Teapa la Hotel Olimpic - Jupiter — scris în 04.09.21 de Claudiu_13 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2021 Pentru noi a fost ok — scris în 10.08.21 de ux121765 din BUCU [IL] - RECOMANDĂ