GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Am platit 2900 4 persoane ptr all inclusiv ptr 3 mese pe zii si o gustare la ora 17:30. Si bauturi pe tot timpul zilei.
Cind am ajuns si am intrebat unde se servesc bauturile alcolice si nealcolice in timpul zilei mi s a spus ca sa modificat oferta, bauturile sunt servite doar in timpul mesei??? Am sunat la firma de unde am achizitionat biletul si mi s a spus ca se rezolva. Am vorbit cu managerul hotelului si a promis ca rezolva problema.
A doua zii la ora 10:00 am cerut o bere si mi s a spus de catre manager citez: "te vad om serios, la ora asta vii sa ceri bere?" a fost prima lovitura...
Doamne sunt umilit pe banii mei!!! Reclamatie la protectia consumatorului! Se va rezolva domnule mi-a raspuns o doamna... Pina cind plecati din locatie... Nu s-a rezolvat au relatii mari.
Serviciile sunt zero stai la coada la mincare, bauturile (vinurile vodca) sunt calde si cu "portia". La cina daca ajungi mai tirziu dupa 20:30 mananci salate...
Nu mai vin niciodata la acest hotel. Am fost umilit! Revin cu poze...
Trimis de CIPRIANBOJAN in 04.07.16 19:10:41
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CIPRIANBOJAN); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.85685600 N, 28.60525700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@CIPRIANBOJAN: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.
===
De asemenea, te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.
În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi! Vezi, de exemplu, aici
Textul în cauză a fost ajustat de noi, mai sus.
@CIPRIANBOJAN: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)
Mulțumesc.
Ce mizerabili! Incredibil, abia acesti semi-afaceristi care administreaza un hotel precum acesta sunt rusinea litoralului nostru.
Sunt cei care fac de rusine incercarile celoralti de a face turism civilizat si la noi la mare. Niste oameni fara scrupule, asta sunt
Ma bucur ca sunteti multi care povestiti despre dezastrul de la acest hotel tocmai pentru a da faliment si a pierde si bruma de bani investiti intr-un sezon rusinos aici!
@CIPRIANBOJAN - Am achizitionat si eu un pachet de servicii all inclusiv pentru sfarsitul lui iulie la acelasi hotel. In comentariul tau te-ai referit cu precadere la serviciile de masa. Ce ne poti spune despre restul componentelor pachetului, conditii de cazare, sezlonguri gratuite pe plaja, loc de joaca pentru copii (interior- exterior), parcare etc? Si te-am ruga daca se poate sa ne spui si despre raspunsul celor de la OPC la sesizarea ta. Din comentariile de pana acum nu ma astept la nimic bun insa poate fortati de imprejurari vor mai schimba ceva-ceva. Multumesc
Sezlonguri gratuite au fost 2 Dar am fost avertizat telefonic de catre personalul hotelului citez 'in limita disponibilitatii". Daca aveti noroc sa nu fie aglomerat o sa aveti sezlonguri.
Locuri de joaca doar in exterior saltele gonflabile, in interior doar in timpul meselor.
Ce nu am precizat, am primit un sapun minuscul ptr tot sejurul si un plic de gel de dus.
Raspunsul celor de la opc cind il primesc il voi face public inclusiv la o televiziune impreuna cu toate dovezile pe care le am.
Multumim pentru informatii. Sincer să fiu, nu îmi mai aduc aminte cum suna oferta detaliata în martie când am achitat - si tu daca o mai ai cumva, ar putea reprezenta o probă în favoarea ta pentru cei de la OPC- însă, încă de pe atunci nu mă așteptam la cine știe ce. Speram insa ca din partea conducerii si a personalului hotelului să avem parte de un tratament care să ne facă să ne simțim "oaspeți" si nu clienti după cum afirmă pe pagina oficiala a hotelului. Deocamdată se pare că suntem considerați "gâște" numai bune de jumulit si fraierit. Tine de noi în calitate de "oaspeti" să nu ne rezumăm doar la a descrie experiențele neplacute avute ci și să solicităm celor abilitati să ia măsuri pentru că cei ce profita de noi să nu scape nepedpsiti.
@colivius - Sa va asteptati la pensiune completa cu acelasi fel de mincare in fiecare zii, o gustare la 17 : 30 la care se sta la coada. o plaja murdara in apa este plin de pietre (bolovani). Am confirmarea de la firma care am luat biletele ca la aceea vreme oferta era all inclusiv cu bauturi alcolice si nealcolice pe toata durata zilei. Pe parcurs s a modificat, dar nu este vina noastra. Concediu placut!
@CIPRIANBOJAN: Mulțumim încă o dată pentru informații. Cum e cu parcarea? Așteptam și poze când se poate. În cazul în care nu primești răspuns de la OPC în maxim 30 de zile, poți face revenire.
@colivius - Cu parcarea in limita disponibilitatii, nu stiu cit de aglomerat o sa fie in perioada in care ai bilet.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fugiti cat puteti de hotelul Olimpic din Statiunea Jupiter — scris în 29.08.24 de ux135602 din BUCUREșTI
- Jul.2024 Ratata — scris în 09.07.24 de ux134749 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2023 Nu este Hotel de 4 stele — scris în 02.09.23 de MARIA3027 din BUCUREșTI
- Aug.2023 Teapa.... exclus 4 stele — scris în 03.08.23 de ux130125 din BUC - nu recomandă
- Aug.2022 Groaznic! 2*, nu 4* — scris în 11.08.22 de ux126629 din PITEşTI - nu recomandă
- Aug.2021 Teapa la Hotel Olimpic - Jupiter — scris în 04.09.21 de Claudiu_13 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2021 Pentru noi a fost ok — scris în 10.08.21 de ux121765 din BUCU [IL] - RECOMANDĂ