ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Romania
ÎNSCRIS: 27.06.13
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Jalnic; Mizerie si atitudine ostila

TIPĂREȘTE

Ieri ne-am intors si voi scrie acest review la cald.

Vreau sa precizez ca este al patrulea concediu in Bulgaria si vorbesc in cunostinta de cauza.

Am plecat doua familii si va expun si parerea lor si a foarte multor romani care au fost deranjati de ceea ce se intampla acolo.

Nu o sa va plictisesc cu detalii despre drum, caci sunt multe review-uri pe tema asta.

Am ajuns la hotel in jur de ora 11. Primul impact a fost cu parcarea. Hotelul are aproximativ 200 camere si o parcare de maxim 10 locuri. De la receptie ti se arata o harta cu parcarile gratuite din Albena, precum si cele cu plata, deci trebuie sa te descurci. Am avut noroc cu un bucurestean cu un Audi A4 alb (caruia ii multumesc pe aceasta cale, daca citeste articolul) care mi-a spus sa astept 5 minute pentru ca pleaca si mi-a cedat locul. A fost in dreptul urmatorului hotel, Elitsa, dar a fost foarte bine.

Un lucru bun, probabil tine de cum s-a eliberat camera, a fost ca ne-au cazat imediat. Ne-au spus ca bratarile de all inclusive le vom primi la 14.30 astfel incat sa nu beneficiem de masa de pranz, dar in ultima zi putem lua si micul dejun si pranzul, destul de echitabil.

Am ajuns in camera, etajul 8, sea view... priveliste superba. Ne-am mirat de camere, pentru ca de obicei romanilor le dadeau camere la parter sau etajul 1, probabil nu mai aveau.

Camera destul de micuta, peretii strambi cu reparatii, tavanul cu denivelari. Baia foarte mica si cam ca o baie de pe vremea lui Ceausescu. Capacul de la wc murdar pe interior, fire de par in cabina de dus care avea scurgerea destul de defecta, in timpul unuii dus apa iti ajungea pana la glezne. Mobilier nou, tv LED, frigider cu minibar contra cost. Privelistea intr-adevar superba, peretele dinspre mare era numai sticla, vedeai marea din orice unghi al camerei, te culcai cu marea in ochi si te trezeai la fel.

Am inteles ideea cu masa, ca trebuie sa asteptam ora 14.30 sa poti bea un pahar de apa sau o bere (e o gluma, nu se putea numi bere acea pisoarca acra), asa ca am zis sa mergem la plaja. Mai in gluma mai in serios am intrebat la receptie daca avem voie la plaja, ni s-a spus ca da, dar nu avem voie sa stam pe sezlong, inca nu avem bratarile... asa ca am stat ca boschetarii pe papuci si am baut bere cumparata, Corona 5 leva, Stela Artois 3 leva, Staropramen 2.5 leva - la care am si ramas.

Ca idee,la bere, preturile de la hotel sunt ca cele de la supermarket Aldo, deci nu merita sa bateti drumul pana acolo

Plaja lata cu nisip fin, apa destul de curata, intrarea in apa se facea lin, apa se adancea la 30-40 metri... ideal pentru copii.

Skyjet-urile bulgarilor erau probabil vechi sau in stare proasta pentru ca din cand in cand toata apa mirosea a benzina si se vedea si o pelicula pe suprafata apei, eu initial am zis ca e de la cremele de plaja, dar cred ca scuterele lor pierdeau beznia sau ulei.

Si cam atat cu partile pozitive.

Hotelul nu are piscina, dar se poate folosi piscina si pool bar-ul de la Elitsa. Tot acolo mai era si un fel de mini restaurant cu pizza, sandwich-uri si inghetata, doar ca programul era de la 11-16 adica cand toata lumea pleca de la plaja pentru masa de pranz.

Socul adevarat a fost restaurantul. Mancarea buna in sensul ca nu te imbolnaveai si era destul de gustoasa dar foarte monotona. Nu o sa comentez prea mult mancarea, nu era variata dar nici de foame nu mureai, de evidentiat cartofii prajiti de la punga, calzi erau buni, dar daca se raceau nici furculita nu mai intra in ei de tari ce erau si ouale ochi, care nu era suficient facute, alusul era necoagulat. Legumele la gratar cand arse cand nefacute, carnea la gratar uneori nefacuta.

Restaurantul era mic, neincapator, neaerisit, fara aer conditionat. Majoritatea meselor de pe terasa erau in soare astfel ca la pranz erai obligat sa mananci inauntru si te plimbai si 10-15 minute cu farfuria in mana pana gaseai o masa.

Mustele erau la ele acasa in restaurant.

Mesele nesterse, lipicioase, farfuriile nespalate suficient, dadeai 2-3 la o parte pana gaseaia una mai curata, la fel cu paharele sau cestile de cafea. Mesele se stergeau doar cu servetelul de firimituri, ramaneau lipicioase de diverse sucuri sau ciorba curse. Pe jos mizerie, se facea curat doar o data pe zi.

Bucatarul sef, un bulgar gras cu capul mare si patrat (si la propriu si la figurat) se tot plimba prin sala de mese, se uita urat la tine daca puneai mai mult in farfurie, arata cu degetul spre unul sau spre altul si tot comenta si bombanea.

Intr-o seara a oprit un cuplu de romani, oameni de 70 de ani cu parul alb si le-a facut scandal in mijlocul restaurantului numindu-i romani hoti pentru ca luasera 2 piersici.

In alta seara doi tineri si-au umplut paharele cu vin la 21.05 (masa de seara fiind pana la 21) si a iesit dupa ei strigand si urland si a trantit usile de la restaurant de era sa sparga geamurile.

Tot timpul avea de comentat si arata cand spre unul cand spre altul. Noi de la balcon vedeam restaurantul de la Elitsa ( aceste doua hoteluri sunt la fel si cred ca au acelasi proprietar deoarece cei de la Elitsa puteau mancau si la Nona si cei de la Nona mergeau la piscina la Elitsa), si mai ales gratarul, la ora 20 era plin cu carne, cand coborai la Nona era deja curatat si oprit de mult si ti se spunea ca e prea tarziu.

Foarte multi romani au avut conflicte cu acest bucatar agresiv.

Tot personalul de la restaurant era total nepregatit, zici ca erau din Twin Peaks sau aveau handicap.Niste bucatari batrani si obositi care nu schimbau o vorba, nu aveau nici o expresie pe fata, nu vorbeau, toti se miscau ca niste roboti in reluare. Baiatul de la clatite avea niste pantaloni scamosati si era plin de transpiratie tot timpul de te uitai cu frica sa vezi cand ii curge transpiratia in vasul cu aluat.

Cei care debarasau mesele se miscau cu viteza melcului, mesele ramaneau si 10-15 minute nedebarasate astfel incat te apucai de treaba si le curatai singur. Si cand debarasau o faceau prost, te pomeneai ca iti luau paharul din care beai sau farfuria cu prajituri de care inca nu te atinsesei.

Absolut nimeni la restaurant nu vorbea engleza, este posibil ca o fata tanara de 20-25 ani sa nu stie ce inseamna icecream?

Cu matura dadea o tiganca grasa care tot timpul tusea ragusit si statea cu limba scoasa. Nu avea uniforma sau ceva, era in haine de casa.

Doua persoane au fost amabile in tot hotelul, un mare plus pentr camerista de la etajul nostru ( una din ele ) care era mereu cu zambetul pe buze si facea tot felul de figurine din prosoape, careia i-am si dat 5 leva. Si baiatul de la inghetata care daca te vedea ca esti roman avea doua replici : " ce faci ? plaja ? " si " Bucuresti " dar era simpatic, in rest habar nu avea sa puna inghetata in cornet. cornetul ramanea gol si el o mormanea pe sus, de le curgea la copii mereu.

Totul era facut pe minim intentionat sau din prostie, cand era vin nu erau pahare, cand erau pahare nu era vin... trebuia sa mananci in caldura de mai bine te lipseai, seara fara muzica, fara nimic, mai bine plecai la plimbare decat sa stai acolo.Nici nu am avut curaj sa incerc bauturile alcoolice la cum aratau, am plecat de acasa cu o sticla de Absolut si 3 cutii de suc de mere.

Berea nu se putea bea, probabil de asta aveau si bere imbuteliata contra cost, noi am baut Staropramen cu 2.5 leva / sticla.

Cafeaua era o posirca lunga, un fel de ness lung.

Cafea Lavazza contracost, 2 leva / cafea.

Doua cafele si patru beri pe zi... faceti si voi calculul.

Unul din barmanii de la lobby bar daca ii cereai ceva in engleza isi dadea seama ca esti roman (sau in fine nu esti rus sau neamt) si il intreba pe cel din spatele tau ce doreste, daca ii raspundea in rusa sau germana il servea inaintea ta.

Hotelul nu are beach bar, daca stai la plaja si vrei ceav de baut trebuie sa te duci ori la Elitsa la pool bar, ori la lobby bar.

Seara niciun fel de muzica sau animatie, doar valurile le puteai auzi.

Sucurile cica erau pepsi, mirinda, 7up... nu aveau nicio treaba, mai rele ca TEC-urile.

Singurul avantaj al acestui hotel este pozitionarea pe plaja cu conditia sa ai seaview.

In concluzie nu recomand acest hotel nici dusmanilor, si nu m-as mai duce nici gratis.

A fost primul concediu can deabia asteptam sa plecam acasa. Ne saturasem de peste prajit cu cartofi prajiti, mancat in caldura si tot felul de mirosuri si conflicte cu bucatarul sef.

Voi evita Bulgaria cel putin 10 ani de acum in colo.

Sper sa va fie util acest review iar cei care recomanda acest hotel probabil mai departe de Eforie nu au fost vreodata, sau in anii trecuti a fost mai bine, eu va spun cum a fost in 2017.


[fb]
---
Trimis de vld79 in 09.08.17 10:47:48
Validat / Publicat: 09.08.17 12:01:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sol Nessebar, Duni< Topola
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2116 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vld79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Luna oglindita in mare... suoerb. Pacat ca nu se aud si valurile.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    29 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.08.17 12:00:23]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 48&ridAnt=80371

    webmasterX
    [09.08.17 15:38:43]
    »

    @vladdinca: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    vld79AUTOR REVIEW
    [09.08.17 15:52:52]
    »

    @webmasterX: Cu placere, ca intotdeauna.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [09.08.17 23:02:08]
    »

    @vladdinca:

    Mancarea buna in sensul ca nu te imbolnaveai si era destul de gustoasa dar foarte monotona.

    Dacă mâncarea era "bună" şi "destul de gustoasă" cum afirmi, notarea acesteia ci ZERO = sub orice critică nu ţi se pare cel puţin contradictorie?

    =

    Văd că nici plaja din Albena nu a meritat un zece de la tine. Nu o fi fost suficient de lată, nu a fost nisipul suficient de fin sau intrarea în mare suficient de lină?

    Poate că sunt subiectivă, dar mie plaja din Albena îmi place mai mult decât cea de la Duni, deoarece acolo intrarea în mare este enervant de lină, te plictiseşti până ajungi la apă suficient de adâncă să poţi înota.

    Despre plajele de la Topola sau Sol Nessebar nici nu prea am ce să comentez, acestea fiind simple glume proaste.

    =

    Tot acolo mai era si un fel de mini restaurant cu pizza, sandwich-uri si inghetata, doar ca programul era de la 11-16 adica cand toata lumea pleca de la plaja pentru masa de pranz.

    Nemaifiind totuşi un începător în ale sejururilor în Bulgaria ar fi trebuit să ştii că peste tot unde există snack restaurantul constituie o alternativă la masa de prânz luată în restaurantul principal şi exact din acest motiv programul acestuia se suprapune în mare parte cu al acestuia.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [09.08.17 23:18:17]
    »

    @vladdinca:

    Sper sa va fie util acest review iar cei care recomanda acest hotel probabil mai departe de Eforie nu au fost vreodata

    Nu cred că acest hotel a fost recomandat doar de cei lipsiţi de experienţă turistică "relevantă" aşa cum sugerezi tu mai sus.

    Sunt convinsă că, în pofida unora din minusurile semnalate de tine, acest hotel poate fi o alegere bună pentru turişti cu un buget mai modest, fără pretenţii exagerate, obişnuiţi cu hotelurile standard de trei stele bulgăreşti şi care apreciază mai mult decât ai apreciat tu poziţionarea foarte bună a hotelului fix pe plajă, vederea la mare sau la Bălţata , plaja frumoasă şi liniştea oferită de această staţiune, ideală pentru familiile cu copii.

    In concluzie nu recomand acest hotel nici dusmanilor, si nu m-as mai duce nici gratis.

    Sincer? Părerea mea este că nu ar fi trebuit să-l alegi nici anul acesta, dar toţi mai şi greşim uneori.

    După experienţe la hoteluri de patru stele gen Duni sau Sol Nessebar, cu servicii foarte bune, era de aşteptat ca modestul Nona cu cele doar trei stele ale sale să nu se ridice la nivelul aşteptărilor tale.

    Voi evita Bulgaria cel putin 10 ani de acum in colo.

    Este alegerea ta.

    Cu toate acestea, îmi permit să-ţi dau un sfat: alege Turcia, deoarece, după atâtea experienţe all inclusive, probabilitatea de a fi nemulţumit alegând un hotel cu mai puţine mese, indiferent de ţară, nu este una de neglijat.

    Din proprie experienţă îţi spun că all inclusive-ul creează dependenţă.

    vld79AUTOR REVIEW
    [09.08.17 23:22:25]
    »

    @nicole33: Plaja nu a meritat nota 10 pentru ca asa cum am specificat in review veneau bulgarii cu tot felul de bărci și scutere si mirosea foarte puternic a benzină iar la suprafața apei se vedea o peliculă care nu stiu ce era. Probabil ai citit pe sărite de nu ai inteles din prima.

    Am dat nota zero restaurantului, nu marcării in sine, cred ca am fost destul de explicit.

    Iar snack-ul in niciun caz nu este o alternativa a mesei de prânz, ci exact asa cum ii spune numele, este o gustare între mesei, de obicei programul este de la 10 la 18.

    Mi se pare ca te adresezi pe un ton de mare superioritate dar nu stii ce vorbesti, iti lipsesc niște noțiuni elementare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [09.08.17 23:30:31]
    »

    @nicole33: Doamna, domnișoară, nu stiu cum sa ma adresezi, nu înțelegi limba română sau crezi ca mint?

    Nu recomand acest hotel nimănui pentru ca s-au purtat foarte urat si discriminatoriu cu foarte mulți români.

    In perioada in care am stat noi au fost câteva grupuri care au promis că vor face plângere în țară pentru discriminare.

    Înțelegi ca o familie de români destul de in etate, cu părul alb au fost umiliți în mijlocul restaurantului pentru două piersici? Si ca noi romanii am fost numiți hoti?

    Eu nu vorbesc de condiții mai bune sau mai putin bune. Vorbesc de atitudine ostilă, agresivă și discriminatorie.

    Iar voi ar trebui să faceți ceva in privinta asta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [09.08.17 23:38:48]
    »

    @vladdinca:

    Nu văd de ce i s-ar imputa hotelului problema celor care veneau cu scutere etc.

    Numulţumirile tale referitoare la atitudinea sau comportamentul bucătarilor, ospătarilor etc. cred că trebuiau să se reflecte în nota acordată la capitolul Servicii.

    Referitor la ce este snack restaurantul şi ce face el, nu are sens să mă contrazic cu tine. Mai călătoreşte prin lume şi mai vorbim peste nişte ani.

    Programul snack-ului îl stabileşte fiecare hotel, nu există reguli universal valabile. Oricum ora 11 este între micul dejun şi prânz, iar ora 16 este între prânz şi cină. Pretenţia de a găsi non stop ceva de mâncat este total exagerată în cazul unui hotel de acest nivel.

    ... dar nu stii ce vorbesti, iti lipsesc niște noțiuni elementare.

    Posibil, dacă zici tu .

    Dar cu toate aceste lipsuri, m-am bucurat doar de vacanţe superbe, perfecte şi muuulte .

    Poate am avut inspiraţie, poate m-am documentat, poate nu m-am bucurat la sejururi ieftine sub nivelul cu care eram deja obişnuită, poate am înţeles că trebuie să-mi ajustez mereu pretenţiile în raport cu preţul plătit...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [09.08.17 23:52:17]
    »

    @nicole33: M-am plimbat prin lume prin locuri și hoteluri pe care nici macar nu le aveti pe aici: China, Hong Kong, Macao, Grecia, Turcia, Italia, Cehia, Germania, Austria, Egipt, Ungaria, Slovacia, Spania, Portugalia.

    Faptul că am scris 4 review-uri aici nu inseamna ca doar aici am fost, stai linistită.

    Iar acum imi dau seama ca tu m-ai bombanit și la review-ul despre Duni și chiar nu te pricepi, esti pe lângă subiect mereu, nu inteleg cum de esti consultant afa ca nu le nimerești deloc.

    Iar referitor la buget, (...), era o familie de patru persoane care plătise 1700 de euro pentru un fel de apartament și erau super nemulțumiți. Eu zic ca stăteau liniștiți în Grecia cu banii aia.

    Oamenii trebuie să fie informați, nu inseamna ca daca sunt 3 stele trebuie să fii batjocorit și umilit.

    Am stat la 2 stele in Germania si era lux.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 00:08:54]
    »

    @nicole33: Și da, intr-adevar nu i se poate imputa hotelului mirosul de benzină, dar ce legătură are? A fost nota pentru plajă și nu poti da 10 cand miroase a benzină și pelicula aia probabil era tot benzină sau ceva ulei.

    E simplu, faci plajă la Nona, miroase a benzină, ce contează a cui e vina? Poate sa fie si a pescarusilor, eu doar am semnalat acest fapt.

    Iar esti pe lângă subiect.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 00:28:04]
    »

    Domnule admin sau webmaster, nu o vede nimeni pe această doamnă care bate câmpii constant?

    Ca și la review-ul despre Duni, eu spuneam ca este distanța foarte mare între hoteluri și ca de la Pelikan la Holliday Village unde era teatrul de vară făceai 20 de minute, iar ea imi spune ca daca vroiam aproape de plajă trebuia sa stau la Marina Beach. Legătura la Constanța, minutul și scorul...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 00:47:07]
    »

    @nicole33: și dacă la Duni intrarea în apă este "enervant de lină" este vina hotelului? Nu vezi ca te contrazici singură?

    Sincer și fără intentie de a jigni, esti foarte incoerentă in gândire și mai mereu pe lângă subiect.

    Andox
    [10.08.17 09:10:39]
    »

    @vladdinca: Constanta a preluat legatura, suntem in minutul 90 si inca suntem condusi de bulgari. Desi atacam cu toate linile, in valuri, atacantii nostrii Preturi Mari si Servicii Proaste sunt total iesiti din forma si de toata jena.

    Si bulgarii joaca destul de prost dar totusi atacantul lor All Inclusivov, desi la o varsta respectabila, a reusit sa perforeze poarta noastra si in acest meci.

    Dupa ce am pierdut la scor de maidan meciurile cu grecii si turcii, cred ca nu ne mai ramane decat sa reconstruim echipa cu jucatori tineri si noi si sa speram ca vom reveni in divizie peste cativa ani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][10 voturi]
    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 09:18:13]
    »

    @Andox: ????????????????

    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 09:24:00]
    »

    @Andox: Frumos scris și din pacate adevarat.

    Nu am mai fost pe litoralul nostru din 2009 și nu am de gând.

    Zoazore
    [10.08.17 13:50:59]
    »

    @vladdinca:

    Iar voi ar trebui să faceți ceva in privinta asta.

    AFA e un sait de informare turistica, nu ANPC sau cum s-o numi la bulgari!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [10.08.17 20:12:14]
    »

    @vladdinca:

    Promit că este ultimul ecou în discuţiile cu tine.

    Acum mi-am amintit. Tu eşti turistul megaeducat şi megacivilizat care, într-un resort minunat ca Duni Royal Resort, ai ales să sfidezi orice regulă impusă de hotel, dar şi de un minim bun simţ plimbându-te cu maşina personală de colo colo, obligându-i pe toţi ceilalţi turişti să-ţi inhaleze ţie gazele de eşapament, că, de, lenea e mare, foarte mare.

    Aşa ne ajută unii să ni se ducă buhul şi apoi ne mai mirăm că suntem trataţi cu ostilitate.

    Pentru cei care nu au fost vreodată la Duni, voi preciza faptul că în interiorul resortului accesul cu maşina este strict interzis. Maşinile sunt lăsate în parcările hotelurilor, iar turiştii şi bagajele acestora sunt transportaţi către recepţii cu maşinuţe electrice, nepoluante.

    Dacă şi la Nona te-ai comportat la fel de incalificabil ca la Duni, pentru că educaţia rar se schimbă de la un an la altul, nici nu mă mir că te-ai simţit discriminat.

    Nu aştept niciun răspuns. Nu am de la cine.

    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 22:19:40]
    »

    @nicole33: La Duni am fost cu niște prieteni cu un copil mic. Ei au decis să se deplaseze cu masina in interiorul resortului și ne-au luat sine noi.

    Iar la Nona, eu iti explic ca niște oameni in vârstă au fost umiliți și numiți români hoti pentru două piersici, nu am fost eu in cauza, m-am simțit discriminat ca roman, pentru ca alti romani au fost umiliți, iar tu cauti sa imi găsești mie defecte.

    Pur si simplu nu poti sa pricepi, este mult prea complicat pentru tine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 22:24:17]
    »

    @nicole33: și chiar te rog sa iti vezi de treaba ta, (...)

    Este dreptul meu sa imi expun parerea, daca tie nu iti convine sau nu coincide cu a ta, te rog frumos sa te abtii de la comentarii (...)

    vld79AUTOR REVIEW
    [10.08.17 23:06:41]
    »

    @Zoazore: pe bune??? Nu am stiut, eu am crezut ca sunt de la protecția consumatorului tătă.

    Dania
    [16.08.17 02:13:38]
    »

    Imi permit sa intervin...

    Intradevar la anumite hoteluri din Albena, la bazar, la cateva case de achitat masinute/ tiribombe, la cateva terase etc. ROMANII SUNT DISCRIMINATI.

    Noi am "inghitit cateva galusti" dintr-astea (mai ales la piscina acoperita de la Mura = era un ingrijitor care de fiecare data cand doream sa ne recreem in Jacuzzi contra cost, el se facea nevazut...).

    Am mai suportat cateva neplaceri cand la Nona am dorit sa schimbam niste Euro si LEI in LEVA = d-na casiera mai plinuta s-a simtit deranjata... Deasemenea, la bazar cand am dorit sa ne alegem niste hanorace sa le probam... pana nu ne-au vazut cu banii in mana nu ne-au dat voie...

    De fiecare data, am avut rabdare si nu am raspuns provocarii. Cu tact, am reusit sa salvez situatiile si sa fiu concilianta. Am incercat sa "las loc de buna ziua" si sa nu-mi stric concediul cu flleacuri...

    Imaginea generala a romanilor in lume este proasta. Asta am simtit-o in Spania, in Franta, in Germania prin anii 2004-2007, cand am fost la "capsuniade".

    Intotdeauna am incercat sa schimb impresia PROASTA a strainilor despre romani prin zambet si o buna comunicare.

    Daca FIECARE ROMAN ar incerca sa se poarte mai civilizat si sa RESPECTE tot ce este in jur (oamenii, vietuitoarele, NATURA), sunt sigura ca PESTE CEL MULT O GENERATIE (20 de ani) s-ar schimba RADICAL impresia celorlalte popoare despre NOI.

    Haideti cu totii sa incercam sa ne comportam ca NISTE OAMENI RESPONSABILI oriunde mergem (atat la noi in tara, cat si in afara) si sa-i tratam cu respect pe cei din jur... (deci si pe aceia care lucreaza si-si ofera serviciile ca noi sa ne simtim bine in concediu...).

    Sa lasam pretentiile: sa "vedem si partea plina a paharului", mai ales atunci cand mergem in concediu si suntem mai RELAXATI.

    Va pup si va doresc vacante frumoase!

    Zoazore
    [16.08.17 09:27:24]
    »

    @Dania: Superb, @Dania!

    vld79AUTOR REVIEW
    [16.08.17 15:43:27]
    »

    @Dania: Frumos spus, frumos gandit.

    Eu pur si simplu am semnalat un aspect care mi s-a parut destul de grav, dar nimeni nu m-a luat in serios si mi-au tot cautat nod in papura, ca am fost eu arogant, ca nu stiu ce atitudine am avut... in ideea in care eu le-am explicat clar ca nu eu am fost cel in cauza, ci un cuplu de romani cu o varsta destul de inaintata, dar probabil erau si batraneii aroganti.

    Acum astept ca doamna Nicole33 sa vina sa iti spuna si tie ca te-ai simtit discriminata din cauza comportamentului tau...

    Pur si simplu nu ai voie sa spui nimic de rau de Albena, de litoralul bulgaresc... daca indraznesti esti imediat contrazis, ti se cauta o gramada de defecte si se vine cu tot felul de argumente si motivari, ca de fapt totul este roz iar de vina esti tu, ori ca nu ai vazut bine, ori ca ai avut asteptari prea mari...

    Intr-adevar, trebuie vazuta partea plina a paharului, si cat am stat acolo ne-am bucurat din plin de privelistea superba de la etajul 8, de sunetul valurilor cu care adormeai seara si te trezeai dimineata, de plimbarile nocturne pe faleza unde luna se oglindea in mare si oferea o imagine feerica...

    Dar totusi este un hotel cu all inclusive, nu doar cazare si oricat nu te-ai duce acolo pentru mancare si bautura, serviciile au fost groaznice. Si treceam si peste asta dar atitudinea la adresa romanilor a pus capac. Acum nu stiu sigur daca era doar la adresa romanilor, sau erau discriminati toti cei care nu erau rusi, nemti sau bulgari, dar mi s-a parut DATORIA mea sa expun situatia exact asa cum a fost ea, nu doar latura poetica, ca aici nu este Cenaclul Flacara, este un site de INFORMARE turistica.

    Credeti-ma, majoritatea romanilor erau nemultumiti si discutau despre asta.

    Eu unul am facut tot ceea ce am putut pentru a imbunatati imaginea romanilor. Eram singurul din toata plaja care ducea sticlele de bere inapoi la magazin (sa nu mai stea oamenii sa le caute pe la sezlonguri), m-am imprietenit cu camerista, i-am dat 5 leva (am zis ca na, o avea salariu de mizerie in tentativa aia de hotel), salutam pe toata lumea, dadeam prioritate tutror angajatilor hotelului dar nu ai cu cine la Nona, din pacate.

    fanespoitorul
    [16.08.17 20:33:39]
    »

    @vladdinca:

    La Duni am fost cu niște prieteni cu un copil mic. Ei au decis să se deplaseze cu masina in interiorul resortului și ne-au luat sine noi.

    Vreau sa stiu cum s-a efectuat deplasarea cu masina prin resort. De unde pana unde.

    Sunt doua intrari: una pentru Royal Marina si Marina Beach si alta pentru restul. De la intrare pana la Pelican poti sa mergi cu masina doar cand te cazezi. De la Pelican spre Belleville poti sa mergi doar cand pleci.

    Citind retroactiv plimbarica de la Duni 2015 imi dau seama ca sunt o gramada de erori de informare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dania
    [16.08.17 21:57:38]
    »

    @vladdinca: Aveti perfecta dreptate, trebuie sa ne informam corect si sincer pe acest site. Dar... cu totii stim ca nu exista un loc perfect de concediu si ca "nicaieri nu e mai bine ca acasa"... Depinde ce cautam si ce asteptari avem de la o vacanta.

    Exista multe locuri frumoase, minunate, magnifice chiar, unde "ne incarcam bateriile", dar... in care nu am putea sa ramanem vesnic... chiar daca ar fi posibil. Intr-o luna maxim dorul de casa, de ai nostri ne-ar sfasia. Cand ne facem un plan de vacanta trebuie sa punem in balanta tot: ce dorim, ce ni se potriveste, centru SPA, raportul pret/ calitate, servicii, oportunitati de recreere, mici excursii/ drumetii/ croaziere de o zi etc.

    Fiecare isi alege ce-i place si cat "il tine buzunarul". De aceea, eu am incredere in AFA si e bine sa dam informatii corecte si reale despre locatiile in care am fost. Dar mai e o zicala "de gustibus et coloribus non disputandum".

    Eu personal, va multumesc pentru informatiile oferite. Multe salutari si VACANTE REUSITE!

    vld79AUTOR REVIEW
    [16.08.17 22:15:02]
    »

    @fanespoitorul: Am mers exact de la Pelikan la Belleville și înapoi.

    Nu mai stiu exact traseul pentru ca sunt 3 ani de atunci.

    Erori de informare?? Si cam care ar fi acelea?

    vld79AUTOR REVIEW
    [18.08.17 11:12:02]
    »

    @Dania: Va apreciez rafinamentul, calmitatea si stilul impaciuitor.

    Intr-adevar, gusturile nu se discuta.

    Mai cititi va rog si alte comentarii de anul acesta despre hotel Nona si o sa vedeti ca parerea este destul de unanima.

    Eu pot sa va spun ca o sinteza ca pana acum orice vacanta mi s-a parut scurta si de peste tot am plecat cu regretul ca s-a terminat, din Thassos am plecat aproape cu lacrimi in ochi, pur si simplu ne-am indragostit de Skala Potamia, dar la Nona a fost prima data cand de abia asteptam sa plecam acasa.

    Daca as fi conditionat sa am un singur concediu pe an, la Nona nu m-as duce nici gratis.

    Multe salutari sin din partea mea.

    Daca ar fi toata lumea ca dvs., ar fi mult mai bine in aceasta tara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dsmures
    [08.02.18 13:05:57]
    »

    Va rog frumos recomandati-mi si mie un hotel din Bulgaria, citesc pareri si recomandari, dar nu prea gasesc un hotel fara probleme. Perfect nu poate sa fie... dar sa fie acceptabil.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [08.02.18 19:53:59]
    »

    @dsmures:

    Va rog frumos recomandati-mi si mie un hotel din Bulgaria, citesc pareri si recomandari, dar nu prea gasesc un hotel fara probleme.

    Este bine că ai înţeles faptul că nu vei găsi hotelul perfect, indiferent de ţară .

    Recomandările se fac în primul rând în funcţie de buget.

    Acest ecou la un review se va pierde şi nu-ţi va aduce informaţii utile.

    Sfatul meu este să deschizi un CMR (Ce-Mi Recomandaţi) în care să precizezi bugetul disponibil, perioada sejurului, configuraţia familiei tale (nr. adulţi, nr. copii şi vârsta) şi ce aşteptări ai de la hotelul dorit.

    Solicitarea va fi citită de un număr mare de utilizator şi vei primi destule sugestii astfel încât să ai de unde alege hotelul cel mai potrivit gusturilor tale.

    Poţi folosi linkul următor:

    amfostacolo.ro/intrebare. ... id=4&a=-9&CMR=1

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dania, dsmures, fanespoitorul, vld79, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂNona Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.45315504074097 sec
    ecranul dvs: 1 x 1