GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pentru a ne bucura de cele trei zile planificate în stațiunea Slănic Moldova, am căutat o cazare care să ofere confort și relaxare din cât mai multe puncte de vedere.
Astfel, am găsit pe booking hotelul Nemira unde am rezervat două camere, urmând să ne petrecem vacanța cu o altă familie. Imaginile și recenziile ne-au făcut o impresie bună, situarea centrală și împrejurimile înverzite ne-au convins.
Rezervarea am făcut-o cu o lună înainte, pentru două camere twin, doar acestea mai erau disponibile. Prețul a fost de 240 de lei pe noapte, cu mic dejun inclus, hotelul având și o piscină interioară.
Cu câteva zile înaintea plecării ni s-au alăturat alți prieteni pentru care am făcut o rezervare telefonică la același hotel, dar pentru o noapte.
Pe drumul spre Slănic, am mai sunat la hotel ca să-mi confirme rezervarea telefonică, la celelalte având confirmarea de la booking.
Toate bune și frumoase, am sosit la Slănic bucuroși, am parcat fără probleme în spațiul special amenajat al hotelului și ne-am prezentat la recepție.
Cu rezervarea de ultim moment a prietenilor noștri s-a rezolvat repede, dar... surpriză, nu era de găsit una din camerele rezervate prin booking. Nu ne-am pierdut cu firea, doar bookingul e infailibil... nu?! Am așteptat zâmbitori ca domnișoara de la recepție să rezolve problema. Domnișoara, la fel de zâmbitoare, ne-a spus că îi pare rău. Am așteptat să mai spună ceva, dar a repetat că îi pare rău. Zâmbetul a început să ne dispară.
- Dar avem rezervate două camere... zic eu întinzând dovada scrisă negru pe alb.
- Îmi pare rău, dar n-o găsesc, ridică recepționera din umeri.
- Dar totuși există o rezervare...
- Dar dacă n-o găsesc...
Și cam așa am dialogat vreo zece minute, până ne-a propus o altă cameră, o dublă superioară, unde trebuia să mai plătim 90 de lei. Am insistat că prețul rezervării e altul.
Până la urmă ne-a întins fișele de cazare și două cartele. Am întrebat dacă s-a rezolvat și ne-a spus că „a făcut ea o schimbare”. N-am înțeles nimic, dar am luat cartelele și bagajele și am plecat să ne instalăm, având un gust amar după o asemenea primire.
Trecând peste acest incident care nu ne-a căzut prea bine, o să fiu obiectivă: hotelul ne-a plăcut, a fost așa cum am dorit: liniștit, curat, confortabil.
Camera pe care am avut-o eu și soțul meu a fost orientată spre pădure, dar, fiind la etajul I, era foarte întunecoasă și nu am beneficiat de priveliște, vedeam doar un zid și o balustradă. Prietenii noștri au stat la etajul 4, având vedere spre stațiune. Cel mai bine a nimerit cuplul care ne însoțea doar pentru o zi, au avut vedere spre pădure, de la etajul 4.
Camera a fost spațioasă, mobilată cu gust, paturile foarte comode, mobilă din lemn masiv, balconul destul de mare, televizor cu ecran plat, un holișor cu dulap mare, cu multe rafturi și umerașe, seif. Baia, de asemenea mare, cu cadă, lumină foarte bună la chiuvetă, consumabile diverse, feon, prosoape, halate, papuci de casă… tot ceea ce e de altfel normal să ofere un hotel de patru stele. Curățenie ireproșabilă.
Geamul băii, destul de mărișor, nu se rabata, și nu era sigur să fie lăsat deschis deoarece se putea ajunge foarte ușor de pe alee pe balcon și de aici în baie. Așa că, pentru a-l manevra mereu, trebuia să ne suim în cadă. Ca să nu mai spun că cei care treceau prin spațiul de relaxare din exterior puteau vedea fără probleme în baie dacă geamul era deschis. Deci, cel puțin la camerele de jos, pe partea cu pădurea, nu prea e intimitate și siguranță.
Liftul funcționa foarte bine, spațiul recepției este generos, aerisit, restaurantul și terasa de la mezanin arată bine. Salonul pentru mic dejun era neîncăpător dimineața, ni s-a întâmplat de două ori să așteptăm să se elibereze o masă, dar nu am stat foarte mult. Micul dejun se servea între 8-10, a conținut produse obișnuite: ochiuri, omletă, cabanos, mezeluri, brânzeturi, salată orientală, roșii, castraveți, ceaiuri, unt, gem la cutiuță, cafeaua așa și așa, erau și iaurturi, fructe. Îndestulător, dar nu deosebit. La restaurant nu am luat decât un desert, într-una din seri, niște clătite.
Piscina (cu program între 10-22) este într-un spațiu frumos amenajat, predomină nuanțele de albastru, apa avea 27 de grade, erau dușuri, prosoape mari, albe, scaune și măsuțe albe. Sala e încălzită, e un loc relaxant, nu am fost niciodată acolo mai mult de 8 persoane.
În afară de incidentul de la sosire, șederea la Nemira a fost plăcută, am avut tot confortul necesar relaxării, a fost liniște. Situarea centrală ne-a permis să ajungem ușor la hotel din orice punct al stațiunii, mașina a fost în siguranță în parcare.
Trimis de Rofri in 25.08.17 21:54:07
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rofri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.20824500 N, 26.43838000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această cazare.
@Rofri: In momentul in care este vina lor, ei trebuie sa o repare pe socoteala lor, asa incat si daca te cazau in camera superioara ei trebuiau sa suporte difernta, asa ca daca totul s-a aranjat nu a fost ca o favoare facuta tie, pentru ca reclamatiile la booking nu sunt privite cu ochi buni, si asta este si motivut pentru care uneori prefer sa platesc niste bani in plus dar sa am aceasta siguranta.
Daca in final ati fost multumiti asta este ceea ce conteaza.
Felicitari, votat cu placere.
@mishu: Pentru siguranță alegem și noi rezervările prin Booking și tocmai de aceea am fost neplăcut surprinși de întâmplare. Dar am încercat să fiu corectă în evaluarea hotelului. Mulțumesc pentru vot!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 O vacanta de vis — scris în 25.06.24 de MMun707 din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Ce este de 4*?? — scris în 30.08.23 de ux130003 din ROMâNIA - nu recomandă
- Sep.2021 Nașpa — scris în 14.09.21 de rocco44 din VASLUI - nu recomandă
- Aug.2021 O vacanta frumoasa la Slanic-Moldova — scris în 11.08.22 de Mariebelle22 din ONESTI [BC] - RECOMANDĂ
- Jan.2021 Este ok dar condițiile oferite sunt mult inferioare prețului solicitat — scris în 04.01.21 de FGA din GALAţI - nu recomandă
- Sep.2020 Hotel NEMIRA 4*, din Slănic Moldova, pur și simplu — scris în 01.11.20 de ux117907* din VASLUI - nu recomandă
- Sep.2020 Hotel Nemira - Slanic Moldova, mult prea putin pentru 4* — scris în 14.09.20 de tina n. din BRAşOV - nu recomandă