ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 18.08.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Aventuri la Hotel Nemira

TIPĂREȘTE

Pentru a ne bucura de cele trei zile planificate în stațiunea Slănic Moldova, am căutat o cazare care să ofere confort și relaxare din cât mai multe puncte de vedere.

Astfel, am găsit pe booking hotelul Nemira unde am rezervat două camere, urmând să ne petrecem vacanța cu o altă familie. Imaginile și recenziile ne-au făcut o impresie bună, situarea centrală și împrejurimile înverzite ne-au convins.

Rezervarea am făcut-o cu o lună înainte, pentru două camere twin, doar acestea mai erau disponibile. Prețul a fost de 240 de lei pe noapte, cu mic dejun inclus, hotelul având și o piscină interioară.

Cu câteva zile înaintea plecării ni s-au alăturat alți prieteni pentru care am făcut o rezervare telefonică la același hotel, dar pentru o noapte.

Pe drumul spre Slănic, am mai sunat la hotel ca să-mi confirme rezervarea telefonică, la celelalte având confirmarea de la booking.

Toate bune și frumoase, am sosit la Slănic bucuroși, am parcat fără probleme în spațiul special amenajat al hotelului și ne-am prezentat la recepție.

Cu rezervarea de ultim moment a prietenilor noștri s-a rezolvat repede, dar... surpriză, nu era de găsit una din camerele rezervate prin booking. Nu ne-am pierdut cu firea, doar bookingul e infailibil... nu?! Am așteptat zâmbitori ca domnișoara de la recepție să rezolve problema. Domnișoara, la fel de zâmbitoare, ne-a spus că îi pare rău. Am așteptat să mai spună ceva, dar a repetat că îi pare rău. Zâmbetul a început să ne dispară.

- Dar avem rezervate două camere... zic eu întinzând dovada scrisă negru pe alb.

- Îmi pare rău, dar n-o găsesc, ridică recepționera din umeri.

- Dar totuși există o rezervare...

- Dar dacă n-o găsesc...

Și cam așa am dialogat vreo zece minute, până ne-a propus o altă cameră, o dublă superioară, unde trebuia să mai plătim 90 de lei. Am insistat că prețul rezervării e altul.

Până la urmă ne-a întins fișele de cazare și două cartele. Am întrebat dacă s-a rezolvat și ne-a spus că „a făcut ea o schimbare”. N-am înțeles nimic, dar am luat cartelele și bagajele și am plecat să ne instalăm, având un gust amar după o asemenea primire.

Trecând peste acest incident care nu ne-a căzut prea bine, o să fiu obiectivă: hotelul ne-a plăcut, a fost așa cum am dorit: liniștit, curat, confortabil.

Camera pe care am avut-o eu și soțul meu a fost orientată spre pădure, dar, fiind la etajul I, era foarte întunecoasă și nu am beneficiat de priveliște, vedeam doar un zid și o balustradă. Prietenii noștri au stat la etajul 4, având vedere spre stațiune. Cel mai bine a nimerit cuplul care ne însoțea doar pentru o zi, au avut vedere spre pădure, de la etajul 4.

Camera a fost spațioasă, mobilată cu gust, paturile foarte comode, mobilă din lemn masiv, balconul destul de mare, televizor cu ecran plat, un holișor cu dulap mare, cu multe rafturi și umerașe, seif. Baia, de asemenea mare, cu cadă, lumină foarte bună la chiuvetă, consumabile diverse, feon, prosoape, halate, papuci de casă… tot ceea ce e de altfel normal să ofere un hotel de patru stele. Curățenie ireproșabilă.

Geamul băii, destul de mărișor, nu se rabata, și nu era sigur să fie lăsat deschis deoarece se putea ajunge foarte ușor de pe alee pe balcon și de aici în baie. Așa că, pentru a-l manevra mereu, trebuia să ne suim în cadă. Ca să nu mai spun că cei care treceau prin spațiul de relaxare din exterior puteau vedea fără probleme în baie dacă geamul era deschis. Deci, cel puțin la camerele de jos, pe partea cu pădurea, nu prea e intimitate și siguranță.

Liftul funcționa foarte bine, spațiul recepției este generos, aerisit, restaurantul și terasa de la mezanin arată bine. Salonul pentru mic dejun era neîncăpător dimineața, ni s-a întâmplat de două ori să așteptăm să se elibereze o masă, dar nu am stat foarte mult. Micul dejun se servea între 8-10, a conținut produse obișnuite: ochiuri, omletă, cabanos, mezeluri, brânzeturi, salată orientală, roșii, castraveți, ceaiuri, unt, gem la cutiuță, cafeaua așa și așa, erau și iaurturi, fructe. Îndestulător, dar nu deosebit. La restaurant nu am luat decât un desert, într-una din seri, niște clătite.

Piscina (cu program între 10-22) este într-un spațiu frumos amenajat, predomină nuanțele de albastru, apa avea 27 de grade, erau dușuri, prosoape mari, albe, scaune și măsuțe albe. Sala e încălzită, e un loc relaxant, nu am fost niciodată acolo mai mult de 8 persoane.

În afară de incidentul de la sosire, șederea la Nemira a fost plăcută, am avut tot confortul necesar relaxării, a fost liniște. Situarea centrală ne-a permis să ajungem ușor la hotel din orice punct al stațiunii, mașina a fost în siguranță în parcare.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Rofri in 25.08.17 21:54:07
Validat / Publicat: 25.08.17 23:32:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6266 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rofri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Vedere din camera celor mai norocoși!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[25.08.17 23:32:01]
»

Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această cazare.

mishu
[15.09.17 16:22:48]
»

@Rofri: In momentul in care este vina lor, ei trebuie sa o repare pe socoteala lor, asa incat si daca te cazau in camera superioara ei trebuiau sa suporte difernta, asa ca daca totul s-a aranjat nu a fost ca o favoare facuta tie, pentru ca reclamatiile la booking nu sunt privite cu ochi buni, si asta este si motivut pentru care uneori prefer sa platesc niste bani in plus dar sa am aceasta siguranta.

Daca in final ati fost multumiti asta este ceea ce conteaza.

Felicitari, votat cu placere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
RofriAUTOR REVIEW
[15.09.17 20:01:06]
»

@mishu: Pentru siguranță alegem și noi rezervările prin Booking și tocmai de aceea am fost neplăcut surprinși de întâmplare. Dar am încercat să fiu corectă în evaluarea hotelului. Mulțumesc pentru vot!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
mishu, Rofri
Alte impresii din această RUBRICĂNemira Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050282001495361 sec
    ecranul dvs: 1 x 1