ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2024
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Lehliu-Gară [CL]
ÎNSCRIS: 19.08.24
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 5 nopți
Solo
1 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1756
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ faraMasa
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Vacanta ratata

TIPĂREȘTE

Am fost cazata la hotel Mures in perioada 05-10.08.2024, asta dupa ce in 2023 am fost tot aici, dar comparativ cu 2023 anul acesta am cam fost batjocura managerului de hotel...

Am mers la hotel in jur de ora 11 pentru a lasa nr de tel si bagajele si am plecat la plaja, pe la 14 ma suna receptionera si imi spune cu un glas mieros sa vin 'putin' pana la rceptie... am ajuns si m-a chemat in biroul managerului care amabil, rusinat si glas mieros mi-a spus ca s a produs o incurcatura si nu mi poate da camera asa cum fusese rezervata, adica cu aer conditionat, frigider decat a doua zi, acum am stat si m-am gandit ca bietul om e presat din toate partile si sa nu fac valuri, am acceptat, am primit o camera la et 2, am lasat bagajele nedesfacute, urmand ca a doua zi sa intru in posesia camerei pentru care aveam rezervare din 03.10.2023,

am uitat sa precizez ca d -l manager mi a oferit un mic dejun pt neplacrea creata, fara insa a preciza locatia si modul de a intra in posesie...

Constat cu stupoare ca nici tv din camera nu era functional, cobor la receptie si deja agitata reclam ca nu merge si solicit camera pt care platisem pt a doua zi de dimineata... ce credeti iese managerul si se rasteste la mine ca ma cazeaza a doua zi dupa ora 14 si ca am prea multe pretentii pentru un hotel de 2 stele [... ]...

A doua zi imi da camera 314 cu aer conditionat nefunctional, cu patul distantat de tablie cu 15 cm de cadeau pernele sub pat, cu un scaun rupt pe balcon, cu saltea de m am ales cu dureri de spate si usa de la intrare care se tinea intr o balama si distanta dintr usa si toc era de 3cm, asta este experieta cu hotel mures, am acceptat un compromis si iata ce am primit...

La etajele 4 si 5 conditiile sant altele, dar a considerat managerul ca nu merit!

nu mai calc niciodata in hotelul lui de 2 bani nu de 2 stele, nu sant pretentioasa si fitoasa, atat imi permit, hotel de 2 stele, dar vreau sa beneficiez de tot ce am platit!!! RUSINE!!!


[fb]
---
Trimis de ux135425 in 19.08.24 14:53:17
Validat / Publicat: 19.08.24 15:30:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Semiramis, Aida, acum Neko, Prahova, Narcis,

VIZUALIZĂRI: 333 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux135425); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.08.24 15:19:16]
»

@ux135425: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =115277&hid=856.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux135425 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

iulian68PHONE
[19.08.24 20:32:46]
»

@ux135425: Imi pare rău să aud ca și Mureșul a "căzut", anul trecut am stat 5 nopți acolo, nu am avut cameră cu AC, însă recepționerele foarte drăguțe mi-au dat o cameră la et 3, pe spate unde era umbră dupa amiaza și chiar nu am avut nevoie.

Ce vreau insa sa spun, camera arăta chiar foarte bine și totul a fost ok, nou am fost mulțumiți si placut impresionati de cum arăta un hotel de două stele.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iulian68
Alte impresii din această RUBRICĂMureș Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037528991699219 sec
    ecranul dvs: 1 x 1