ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.01.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 19.08.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamăgitor

TIPĂREȘTE

Am petrecut o singura noapte la acest hotel, insa, am ramas dezamagit.

Cazarea in camera, a fost ok, ma refer aici ca si spatiu, nimic de reprosat, insa, ce pot spune ca si... nefiresc, fiind cazati la ultimul etaj, nu a functionat incalzirea, am anuntat baiatul care ne-a oferit cazarea, aducând un radiator care, spre uimirea noastra, a facut fata cu brio, desi au fost cam -7 grade noaptea, afara.

Seara, am luat cina in restaurantul-receptie al hotelului, alegând dintr-un meniu fix... pe care am sa il atasez in foto...

La plecare spre camera, seara, ne-a zis acel baiat, care ne-a si cazat, ca putem manca micul dejun pana la ora 12, desi, m-a mirat asemenea ora, dar daca el asa a zis, am luat-o de buna.

Surpiza insa dimineata, am coborat pe la ora 11, si ce sa vezi? ne zice fata de la receptie, care am inteles ca si administreaza hotelul, ca noi am inteles gresit, ca a fost pana la ora 10 micul dejun. Ne-am uitat ciudat unii la altii, eu am zis sa vorbeasca cu baiatul de ne-a cazat si sa il intrebe, ca asa a zis... nu a fost chip sa ne intelegem cu doamna... bun, zic, atunci sa ne serveasca cu ceva... la care ne raspunde ca nu se poate manca nimic ca bucatarul gateste pentru meniul fix de la pranz, si nu poate sa ne prepare nimic.

asta a pus capac la toate, si am rabufnit, spunând ca nu este normal, sa nu putem manca nimic, mai ales ca fiind pe saptamana, statiunea era inchisa, nefiind nici un alt restaurant deschis... dupa ceva replici si dintr-o parte si din alta, au reusit sa ne aduca o omleta si un ceai...

Peisajul, de vis, insa... nu stiu sa se promoveze, nu stiu sa se faca placuti si ma refer aici la receptionera-ospatarito-administratora... desi, ceilalti baieti au fost de treaba si binevoitori sa le treci pragul.

Ca bonus pentru cel care ne-a cazat, am cerut pahare in camera, intrucat nu erau, si a fost foarte prompt...

De revenit? Nu, M-a deranjat foarte tare atitudinea fetei de la receptie, si avand in vedere ca este si administratora, nu cred ca isi vor remedia curând aceasta problema de a stii cum sa te comporti cu clientii...


[fb]
---
Trimis de maximus1976 in 24.01.20 21:07:48
Validat / Publicat: 24.01.20 21:47:46

VIZUALIZĂRI: 2420 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maximus1976); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 cina...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4400 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[25.01.20 08:28:40]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

am9PHONE
[08.08.21 19:21:58]
»

Voi scrie mai jos câteva impresii legate de condițiile oferite de restaurantul hotelului in speranța ca ori vor fi îmbunătățite ori locul acesta va fi evitat

in data de 08.08 in jurul orelor 15,15 împreuna cu familia am luat loc pe terasa sperând la un prânz decent.

Spun sperând ptr. ca la final, asteptările nu s-au confirmat din cauza condițiilor dar și a gramajului raportat la preț

Conditii: in timp ce clienții serveau masa pe terasa, la doi pași o vidanja desfunda canalizarea cu mirosurile aferente.

Bucătăria se Inchide la 15,30, va vine sa credeți?

Calitatea: pâine veche , cu început de mucegai și peste prăjit pe jumătate

Gramajul se potrivește mai degrabă meniului de copii

Preturile similare celor de pe litoral care și alea sunt umflate artificial.

ciorba de burta cu un gramaj de aproximativ 250 gr costa 19 lei. O porție de păstrăv prăjit de maxim 150 gr cu mujdei și mămăliga 45 lei.

Drumul de la telescaun pe timp de vara este o aventura datorită boscheților și tufelor care au năpădit jumătate din partea carosabila,

In concluzie , un NU hotărât acestei destinatii!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
am9
Alte impresii din această RUBRICĂMuntele Mic Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03430700302124 sec
    ecranul dvs: 1 x 1