GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dragilor, incep cu o sugestie: cand plecati in vacanta, lasati-va acasa frustarile, necazurile si nemultumirile cotidiene. E o conditie necesara si suficienta pentru a avea o vacanta reusita. Am citit o gramada de impresii negative (pe care eu, sincer, le gasesc nejustificate... dar pot sa inteleg ca nu suntem toti la fel) si era cat pe-aci sa anulez rezervarea. Ma bucur, insa, ca mi-am urmat instinctul...
Despre cazare nu am multe de zis, eu nu merg in vacante sa stau in camera, daca am un pat confortabil, dus si curatenie, sunt foarte fericita... am avut camera superioara, spatioasa si curata, baia mica dar ok (n-am pretentii de jacuzzi pentru cat am platit), TV LCD, cameristele foarte amabile, halate si papuci de baie, AC, balcon. Toate camerele au vedere partiala la mare. Facilitatile hotelului sunt cele promovate pe website. Piscinele sunt curate, plaja la doi pasi, locuri de joaca, programe de animatie pentru copii si adulti, biliard etc.
Despre personalul hotelului (receptionere, cameriste, barmani, ospatari, animatori etc) eu am doar cuvinte de lauda si multumire. Am asistat insa si la cateva episoade de interactiuni nu tocmai placute intre oaspeti si personal. Oameni buni, cu un zambet si o voce amabila putem obtine orice. La mine a functionat. Eu am primit locul de parcare in doua ore de la check-in, altii care faceau scandal n-au primit nici pana la finalul sejurului. N-am dat nici o spaga, asa cum am mai citit in alte impresii. N-am dat spaga nici cameristelor si au raspuns prompt oricarei solicitari.
Am citit de curand o carte interesanta, din care redau un citat care mi se pare mie ca se potriveste aici: "Traiesti ceea ce provoci. Primesti ceea ce oferi. Atragi ceea ce emani. " Poate hotelul sa aiba si zece stele, daca unii oaspeti au caractere/personalitati de nici doua stele... Cateva exemple dau, elocvente cred eu... Unul face referire la risipa de mancare: 4-5 farfurii de persoana, umplute pana la refuz, dar consumate nici pe sfert; oaspeti care isi umpleau sacosele cu fructe, painici s. a. alimente... intr-o dimineata, eram la automatul de cafea si imi selectasem un expresso mic, cand o doamna din spatele meu imi sopteste: "da' de ce nu mai apasati o data sau de doua ori butonul, ca sa umpleti ceasca aia? "... eu ii raspund ca imi ajunge unul, atata consum si acasa... ea zice: "pai daca tot ati platit all inclusive, de ce nu profitati? "... n-am mai avut cuvinte.
Alt episod, seara greceasca, doi solisti incep sa cante in restaurant. Se ridica o doamna si se duce glont la ei, incepe sa tipe ca o deranjeaza muzica lor, sa o opreasca, ii jigneste, cheama conducerea... ce mai, scandal in toata regula... ce mai conta ca toti ceilalti oaspeti ascultau cu placere in timp ce mancau. Inghesuiala si imbranceli la masa, cu toate ca era mancare suficienta.
Cu o zi inainte de inceperea sejurului, chiar am vazut la tv un reportaj despre hotel, spuneau ca se gateste non-stop. Si m-am convins de asta... mancarea era proaspata, gustoasa si diversificata... pentru gustul meu evident, bineinteles mai existau si alte pareri. Ehhh... eu nu pot sa depunctez hotelul din cauza oaspetilor.
Cam atat, sa nu va plictisiti :). Ca o concluzie, noi ne-am simtit bine in al treilea an de Mamaia (de fiecare data alt hotel), dupa ani de zile de vacante in strainatate.
Trimis de alina.t in 08.09.14 13:40:48
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Savoy Hotel
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alina.t); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.25108400 N, 28.62130500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Fain punctul de vedere, punctat excelent!
@alina. t: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Experienta dezamagitoare — scris în 30.08.24 de ux135613 din BRAşOV - nu recomandă
- Aug.2024 Hotel Modern, cum ai putut decade asa de mult?! — scris în 28.08.24 de Maria Petrovan din TULCEA - nu recomandă
- Jul.2024 Sejur la Hotel Modern all inclusive — scris în 16.07.24 de ux134848 din BRAşOV - nu recomandă
- Jun.2024 Final de iunie 2024 la Hotel Modern — scris în 30.06.24 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2024 Un concediu esuat — scris în 23.06.24 de Necunoscuta din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2023 CURIOZITATE versus STABILITATE — scris în 11.07.23 de sgheorghiu din VATRA DORNEI [SV] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 6 zile la Hotel Modern, Iulie 2022 — scris în 11.12.22 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ