ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2025
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 31.07.25
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2025
DURATA: 9 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 8600 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Modern = O mizerie de 4 stele

TIPĂREȘTE

Hotel Modern a decazut in cinci ani fantastic de mult. Serviciile aproape de 0. Personalul de la receptie zambeste frumos... si atat. Nu-i intereseaza reclamatiile turistilor de buna credinta.

La capitolul All inclusive, o gluma proasta. A fost cantina de ajutor social. Bucatarul daca au avut, efectiv si-a batut joc de mancare. Mancarea neconsumata o vedeai a doua zi amestecata cu tot felul de sosuri care de care mai oribile si gretoase. Mancarea 50% se fura, 25% se consuma si 25% se arunca la gunoi. Nesimtirea turistilor lasa de dorit.

Am primit cea mai proasta camera posibila la etajul IV cu multiple defectiuni la instalatiile din camera. Mobila defecta, televizor minuscul, baia defecta, aerul conditionat functiona cand avea chef. La noua nopti lenjeria schimbata o singura data. Curatenie in camera nu s-a facut niciodata in 9 zile de cazare. Hotel de patru stele, pe bune? Halate de baie si papucei am primit dupa scandal la receptie. Hotel de patru stele, pe bune?

Plaja foarte mizerabila, plina de gunoaie evident lasate de turistii nesimtiti si fara cei sapte ani de acasa. Personalul de pe plaja nu au curatat plaja si nu se ridicau tomberoanele de gunoi. Unii turisti cazati la hotel au adus alti turisti de la alte hoteluri care ocupau abuziv sezlongurile destinate exclusiv turistilor de la Modern si beneficiau gratuit de Beach Bar gratuit destinat celor de la All inclusive. Am sesizat la Receptia hotelului, mi-au zambit si atat. Deci in concluzie mintit si furat pe fata de nesimtirea personalului de la Receptie.

Spectacolele seara de seara au ajuns o gluma proasta. Cantau tot felul de "cantaciosi" care n-aveau nicio treaba cu muzica. Cu exceptia actritei Mirela Pana care a avut spectacole bune.

In concluzie am fost la acest hotel trei ani la rand, insa ce am gasit anul asta m-a ingrozit. Am platit pe bilet 8.600 lei/9 nopti pentru nimic. NU RECOMAND, a ajuns o cocina nu hotel de 4 stele.


despre SERVICII

Foarte proaste.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Foarte proaste.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mancare oribila.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja mizerabila.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Spectacole slabe calitativ.

AmFostAcolo fără reclame?

  • Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
  • Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub

Membrii afaFanClub accesează AFA FĂRĂ RECLAME, pentru 8-9 lei/lună!
Cum devin membru afaFC? -- cumperi un abonament pe 6 sau 12 luni.

[fb]
---
Trimis de ioan700bv in 31.07.25 14:43:37
Validat / Publicat: 31.07.25 16:59:24

VIZUALIZĂRI: 131 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioan700bv); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Un ras de televizor
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[31.07.25 16:59:09]
»

@ioan700bv: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

iulian68PHONE
[01.08.25 00:39:47]
»

Doamne ferește, de ani de zile hotelul ăsta e stipulat unul dintre cele mai proaste posibile si totuși mai mergeți acolo??? Incredibil când mă uit la suma plătită!

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[01.08.25 08:01:58]
»

@ioan700bv:

Hotel Modern a decazut in cinci ani fantastic de mult. Serviciile aproape de 0.

Atât Modern, cât și Dorna, au avut în anii lor de glorie, până în 2020, ca si proprietar pe dl. Guci. Aveau condiții foarte bune, all inclusive, spectacole cu Harry Gramoșteanu, atmosferă frumoasă, erau de recomandat. Biletele se vindeau din iarnă-primăvară cu early-booking, îmi amintesc că stăteam cu ochii pe ele și cum apăreau, cumpăram sejurul.

Ulterior, ori pandemia, ori lărgirea excesivă a plajelor, ori ambele cauze împreună, au scăzut numărul de turiști, astfel că mai întâi a fost vândut Dorna, iar de anul trecut s-a schimbat proprietarul și la Modern.

Din păcate, după schimbarea proprietarului, nimic nu a mai rămas ca înainte. Eu personal nu am avut curiozitatea să mai merg la ei, de când s-au lărgit plajele, însă din review-rile altor turiști, am tras această concluzie, că nu mai sunt ceea ce erau.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, iulian68
Alte impresii din această RUBRICĂModern Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • LOGAT? = DA (IntC=1)
  • pagină generată în 0.041531085968018 sec
    ecranul dvs: 1 x 1