ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Cluj Napoca
ÎNSCRIS: 13.07.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cele 4 stele sunt 3...

TIPĂREȘTE

... iar continuarea o știți!

În sinteză, lucrurile "stau" astfel:

1. "Pe plus":

- amplasarea, panorama, aerul curat, ciripitul păsărelelor, natura înconjurătoare... ;

- zona SPA - cea mai... "cea" din hotel;

- recepția și lobby-ul (se include aici și barul);

- rezultatele renovării, vizibile cam peste tot;

- ascensoarele (4, moderne și funcționale);

- micul dejun, bufet suedez, bogat și variat; omleta e, totuși, un pic mai bună... caldă.

2. "Pe minus":

- camerele și băile lor - cam mici (din câte știu, cele 4 stele se acordă pentru o anumită suprafață utilă a camerelor și băilor);

- parcarea - absolut neîndestulătoare, iar cea "de jos, din oraș" e complet "peste mână", deși, teoretic, se asigură transferul la/de la hotel;

- serviciile de curățenie nu sunt cel ale unui hotel de 4 stele - în afară de schimbarea prosoapelor, celelalte coboară spre 2 stele;

- restaurantul, mai ales în ceea ce privește personalul, dar nu numai: e de neacceptat ca la ora începerii servirii cinei, respectiv 19,00, din cele 5 feluri de supe/ciorbe din meniu, să nu ai, pentru opțiunea á la carte, niciunul!

- puținătatea și, mai ales, calitatea profesională a personalului, care, cu excepția "Recepției", lasă mult de dorit - amatorismul le iese prin toți porii!

Per total, jos pălăria pentru investițiile în renovare/reabilitare, dar ar cam trebui să se "lucreze", și nu puțin, la investițiile în resursa umană.


[fb]
---
Trimis de gamma999 in 28.06.19 22:18:02
Validat / Publicat: 28.06.19 23:16:00

VIZUALIZĂRI: 1857 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gamma999); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

ovy2k5
[29.06.19 13:18:47]
»

Resursa umană a devenit o mare problemă, mai ales calitatea ei! Eu sunt la mare tot la 4 stele și se simte personalul slab pregătit (puști de liceu) și subdimensionat!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
gamma999, ovy2k5
Alte impresii din această RUBRICĂMinerva Grand Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051223039627075 sec
    ecranul dvs: 1 x 1