ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.12.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
NOV-2020
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 11 MIN

Micuț, cochet şi distins: Hotel Meridian, Cluj-Napoca

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Am ajuns la Cluj-Napoca într-o minivacanţă la mijloc de noiembrie, când regulile impuse în contextul pandemic deveniseră mai severe, ba mai mult, se tot vehicula că oraşul ar putea intra în carantină în orice moment, după ce rata de infectare trecuse de 7 la mia de locuitori.

Intrasem în octombrie şi soţului meu îi fusese reamintit de la serviciu, că voucherul său de vacanţă nu putea fi folosit decât, cel târziu, până la finele lui noiembrie, dacă, fireşte, vrea să beneficieze de el. Alegerea destinaţiei i-a aparţinut în totalitate, de multă vreme se gândea la Cluj-Napoca, ceea ce pentru mine nu a fost deloc o surpriză, ci noutatea a constat în faptul că nu a vrut să mergem cu maşina, ci cu avionul. În atare condiţii, am primit „verde” la organizareaa întregii ieşiri: de la transport, la cazare şi program de vizitat.

Studiind un pic oferta companiilor aeriene care operează zboruri interne, am găsit cel mai convenabil zbor la Blue Air, atât ca preţ (301 lei/două bilete Otopeni - Cluj-Napoca şi retur, cu numai bagaj de mână), cât şi ca orar de zbor: joi, plecare la orele 10,15 către Cluj, duminică plecare la 18,15 din Cluj. Bine, se pare că a fost o promoţie şi eu m-am nimerit la momentul potrivit. A fost prima dată când am zburat pe o rută internă la noi în ţară şi a fost bine, doar că timpul petrecut în aer a fost scurt, chiar mai scurt faţă de cel estimat şi avansat de operator.

La următorul pas, fiindcă nu se putea mânca în interiorul restaurantelor, ci doar la exterior, pe terase, am fost interesată să găsesc un hotel care să aibă restaurant propriu care să ne poată primi la masă şi la prânz sau cină, nu doar la micul-dejun. Aveam şi alte variante: puteam lua mâncare la pachet de la localurile care făceau livrări sau s-o comandăm şi să ne fie adusă la cazare unde să luăm masa în cameră, dar nu ne prea împăcam cu aceste soluţii. Aşa că era foarte important să ştim că ne putem baza pe hotelul ales, să mergem la restaurant când ni se face foame. Desigur că mai vroiam să nu fie situat prea departe de centru şi să întrunească un oarecare standard de condiții oferite la un preţ cât de cât corect. Fiindcă în Cluj se găsesc cazări de multe feluri, la preţuri la fel de multe şi surprinzătoare.

După mai multe zile de căutări, telefoane, periat internet, inclusiv AFA, m-am oprit la hotel Meridian, care avea şi aici pe sait o recenzie, ce-i drept destul de veche, de pe vremea când era doar Vila Meridian şi avea doar 3 stele.

Două-trei vorbe despre actualul hotel Meridian

Adresă: Cluj Napoca, Str. Calea Turzii, Nr. 62

Website: hotel-meridian.ro

Telefon/Fax: 0264-450-400

Mobil: 0743-130-000

Email: contact@hotel-meridian.ro

Faţa nouă pe care o posedă hotelul Meridian acum, i-a fost dată în urmă cu şapte-opt ani când clădirea sa a fost refăcută complet: extinsă, renovată, modernizată, din fosta vilă Meridian păstrându-se numele şi locaţia. Forma în care se prezintă hotelul astăzi este de remarcat, iar acesta impresionează prin bun gust şi eleganţă de la prima privire.

Deţine un edificiu de trei etaje, amplasat oarecum în pantă, care arată foarte bine, cu singurul cusur, dacă pot să-i spun aşa, că se află la 15 minute de mers pe jos până în centru. Însă, acest lucru se poate transforma rapid într-un atu atunci când e vorba de discreţie, căci am observat pe parcursul şederii noastre acolo că este foarte potrivit pentru a găzdui diverse personalităţi care vor ceva mai multă intimitate.

Hotelul are în componenţă 18 camere duble/matrimoniale, două suite junior, patru apartamente, un apartament VIP, o sală miniconferinţe, salon privat, restaurant, bar, ascensor şi parcare proprie exterioară sau subterană, monitorizate video. Doar unele dintre camere au balcon, iar spaţiile comune, recepţia, holul, uimesc prin stilul deosebit în care se prezintă, iar pe palierele etajelor sau din loc în loc se găsesc picturi, uneori de dimensiuni apreciabile, reproduceri ale operelor unor mari artişti. Nimic nu pare kitschios, deoarece e vorba de mult bun gust de care decoratorul a dat dovadă. Toate detaliile sunt atent puse în valoare, finisajele au fost alese cu grijă, aşa încât oriunde ai privi, nu prea ai ce critica.

Experienţa proprie

De îndată ce Meridian mi-a picat sub ochi, mi-am zis să sun să văd ce ar oferi în comparaţie cu încă alte trei hoteluri care rămăseseră „în finală” pentru rezervare. Mi s-a răspuns foarte frumos şi foarte corect la toate întrebările, în plus, mi s-au oferit informaţii pertinente legate de situaţia actuală în care hotelul îşi desfăşoară activitatea şi încearcă să facă faţă în condiţiile în care HoReCa este vitregită, lucru pe care l-am apreciat imediat. Mi s-a spus că preţul camerelor duble diferă uşor în funcţie de existenţa balconului: 290 lei/noapte cele fără balcon, 300 lei/noapte cele cu balcon. Am rezervat o dublă matrimonială fără balcon, nu pentru a economisi 30 lei, ci pentru că balconul nu ne era de folos, nefiind fumători, iar de ieşit pe acesta pentru a ne bea cafeaua nu ne prea dădea ghes inima, afară fiind frig.

Aşadar, am aterizat la Cluj într-o zi de joi, până în prânz, după un zbor de numai 35 minute. Am luat un troleibuz până în centru şi de acolo am deschis o aplicaţie care ne-a condus per pedes la hotel fără bătaie de cap. De cum am sosit, am fost foarte bine primiţi, ni s-a făcut check-in imediat, repartizându-ni-se camera 303, aflată la etajul al treilea, spre care am folosit liftul. Pe parcurs, am mai urcat/coborât şi pe scări, fiind o reală plăcere să admirăm picturile de la fiecare palier.

De cum am intrat, ne-am dat seama că primiserăm o cameră cu balcon, deşi la rezervare, convenisem pentru una fără, deci ni se făcuse upgrade gratuit. Camera ne-a făcut o impresie foarte bună încă de la prima privire, fiind foarte elegantă şi foarte arătoasă. Era clar că cine se ocupase de designul hotelului şi redefinirea acestuia, avea bun-gust din plin.

Destul de spaţioasă, camera dispunea de decoraţiuni elegante şi era mobilată cu stil. Mobilierul cuprindea patul mtrimonial încadrat de noptiere cu veioze şi lămpi de citit, un colţ de relaxare cu fotoliu şi măsuţă, un corp gen birou/toaletă cu oglindă şi scaun aferent, dulap de haine încăpător şi, lângă uşa de la intrare, un cuier foarte util. În dulapul de haine am găsit halate de baie, seif, iar pe birou, o tăviţă în care stăteau cana de încălzit apa, ceşti, pahare de carton ambalate individual, pliculeţe de ceai, cafea solubilă şi zahăr. Minibarul aflat în josul biroului era gol pe timp de pandemie, dar ni s-a spus că putem comanda orice dorim în orice moment. Pardoseala era îmbrăcată în mochetă moale, plăcută la atingere, în care picioarele se afundau molcom, salteaua s-a dovedit a fi foarte confortabilă. Aspectul de curăţenie exemplară este prezent în orice colţişor al camerei.

Camera avea vedere la stradă, practic la Calea Turzii, aglomerată şi uneori zgomotoasă, dar izolarea fonică şi-a făcut datoria, nederanjându-ne traficul intens de afară. Balconul era generos şi dotat cu scaune de exterior şi măsuţă pe care se afla o scrumieră, semn că aici e locul pentru fumat.

Baia se făcea pe dreapta, imediat ce se intra în cameră, era de dimensiuni normale și strălucitor de curată. Obiectele sanitare, deși nu noi, sunt bine întreținute, instalațiile funcționau fără reproș, cabina de duș se închidea etanș. Sus, pe un raft de inox, am găsit prosoapele albe, imaculate, câteva role de hârtie igienică, iar pe blatul chiuvetei, tot felul de consumabile.

În privința reîmprospătării stocului acestora și efectuării serviciului de curățenie, personalul ne-a oferit tot suportul, în sensul că toți cei cu care am interacționat au insistat dacă vrem curățenie, când, ce să ni se schimbe sau înlocuiască, se temeau să nu ne deranjeze dacă ar fi intrat în cameră pe timpul șederii noastre acolo, din cauză de covid. Este adevărat că aveau doar câteva camere ocupate și ne răsfățau ca pe niște copii, tot timpul ne întrebau ce dorim, de ce avem nevoie, cu ce să ne ajute, eram practic, în centrul atenției lor.

Din acest punct de vedere, personalul merită toate aprecierile și cuvintele noastre de laudă, în plus, aflând că suntem din Târgoviște și am venit să le vizităm orașul, în pur scop turistic, cei cu care am vorbit nu știau cum să fie mai amabili și să ne recomande diverse, deși totul părea umbrit de pandemie. Am stat de vorbă îndelung cu mai mulți lucrători despre realitatea vremurilor în care trăim și toți mi-au lăsat o bună impresie, toți mi s-au părut extrem de responsabili. Oricum, am reținut nota de ospitalitate a celor care lucrează la Meridian și nu cred că e caracteristică doar în aceste timpuri neprielnice celor din HoReCa.

Wi-fi-ul a funcționat foarte bine, era parolat și l-am probat deși avem suficiente date mobile aferente abonamentelor, dar ne-am zis că n-ar strica să verificăm calitatea sa.

Pentru cei interesați, mai spun că hotelul deține parcare proprie, exterioară şi interioară subterană, gratuită pentru oaspeții săi, un avantaj bun pentru Cluj-Napoca, însă care s-a dovedit inutil pentru noi.

În aceste vremuri, pentru siguranța conferită clienților săi, cei de la Meridian instituiseră măsuri de protecție și prevenire anticovid_19 precum dispensere cu dezinfectanți, colaje privind păstrarea distanței fizice, pe palierul nostru un aparat de purificat aerul, măști și mănuși puse la dispoziție gratuit.

Micul-dejun și alte mese servite de restaurant

După cum am mai spus, criteriul de bază în alegerea cazării clujene l-a constituit existenţa restaurantului propriu al hotelului care să fie şi funcţional, unde să putem mânca normal. Fiindcă am avut surpriza să aud, atunci când am sunat la mai multe hoteluri în faza de tatonare, că au restaurantul propriu închis în sensul că mâncarea o comandă la alte restaurante şi o livrează clienţilor pentru a fi consumată în cameră.

Bineînţeles că aceeaşi întrebare am adresat-o telefonic şi celor de la Meridian, mi s-a răspuns că nu sunt probleme şi aşa a fost, dimpotrivă, pe timpul şederii noastre acolo am văzut că, în afara propriilor clienţi, restaurantul gătea şi livra multe comenzi către alţi muşterii cărora mâncarea le era dusă la pachet de mai mulţi cărăuşi pe scutere. Apoi, m-am convins că restaurantul avea un bucătar de soi, un adevărat „chef” .

Dar, să începem cu micul-dejun care este inclus în preţul camerei. Înainte de perioada pandemiei, micul-dejun era servit oaspeţilor în sistem bufet, acum, staff-ul se gândise la versiunea unei mese servită individual, de aceea încă de la check-in ni se înmânaseră fiecăruia şi câte trei foi de hârtie (câte una pentru fiecare dimineaţă) în care erau trecute patru variante posibile de mic-dejun, trebuind să alegem tipul care ni se potrivea. Dar, nimic nu era strict, alimente de la tipuri diferite de mic-dejun putând fi combinate între ele, nu ne rămânea decât să „bifăm” ceea ce am fi dorit în dimineaţa următoare în aşa fel încât, clientul să fie mulţumit. Iar, hârtiile trebuia să le ducem la recepţie de cu seara, pentru dimineaţa următoare. Am optat amândoi pentru alimente clasice la micul-dejun, pe care le consumăm şi acasă: roşii, caşcaval, ouă fierte, omletă, măsline, salam uscat, unt, kaiser, etc. Apa plată, sucul de fructe şi cafeaua au fost subiectul altei alegeri, în cadrul aceleiaşi „hârtii” .

Toate produsule au fost de calitate, fie că erau preparate acolo, fie că erau doar ahiziționate, regulile de igienă adoptate au constat, printre altele, în înfolierea pâinii, a tacâmurilor, a farfuriilor cu mâncare.

Restaurantul avea o strălucire aparte, dată în special de mobilier şi decoraţiunile interioare deosebite, de curăţenie nu mai vorbesc, aşa încât parcă avea un aer de nobleţe. E drept că şi preţurile preparatelor, de altfel în mare parte rafinate sau oricum gătite cu multă dedicare şi aplecare, erau pe măsură, dar ştiţi vorba aceea: „obrazul subţire (al localului) cu cheltuială se ţine” . Panoplia de preparate cuprinde atât mâncăruri tradiționale, specifice zonei, cât și „finețuri” din bucătăria internațională. Cheful avea chiar o supă-cremă de brânză cu vită și praz, marcă proprie, pe care ospătarul ne-a promovat-o imediat și care era, într-adevăr, un deliciu.

În restaurant, pe un perete la loc de cinste stăteau câteva fotografii elocvente ale unor persoane publice sau personalităţi ce fuseseră oaspeţii hotelului, care dovedeau serviciile de înaltă clasă ale hotelului şi restaurantului. I-aș aminti pe soţii Corina Crețu-Ovidiu Rogoz, soții Daciana Sârbu-Victor Ponta, principele Nicolae al României și soția sa, Ion Țiriac, dar și João-Bernardo Weinstein, ex-ambasadorul Portugaliei la București, Cardinalul Angelo Scola de la Roma și laureatul premiului Nobel pentru literatură, peruanul Mario Vargas Llosa.

La chek-out, ni s-a eliberat factură pe întregul consum al celor trei zile, așa cum ne fusese înțelegerea, pentru cazare și serviciile de masă, spre a putea deconta suma.

Concluzie

Șederea noastră la Hotel Meridian a fost o experiență foarte plăcută, după care am rămas cu o impresie deosebită care mă face să-l recomand cu ochii închiși. A reprezentat una dintre cele mai bune cazări pe care le-am avut în decursul anilor. Seviciile impecabile, dotările alese și personalul excelent au contribuit la reușita acestei minivacanței într-un oraș în care nu mai călcaserăm până atunci, dar de care ne-am îndrăgostit și în care, cu siguranță, vom mai reveni.

 

Vă rog, atașați următorul videoclip: youtube

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 20.12.20 22:01:47
Validat / Publicat: 21.12.20 08:04:08
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în CLUJ

VIZUALIZĂRI: 1153 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 De pe balcon, o privire spre Calea Turzii. Se observă şi hotelul Ramada în apropiere
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 54000 PMA (din 40 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[21.12.20 08:03:21]
»

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

irinadAUTOR REVIEW
[21.12.20 08:25:09]
»

@webmasterX:  Mulţumesc!

webmasterX
[21.12.20 08:38:45]
»

Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

irinadPHONEAUTOR REVIEW
[21.12.20 09:23:01]
»

@webmasterX:  Da, poziție corectă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[21.12.20 09:41:33]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

maryka
[21.12.20 16:23:17]
»

Mi-a plăcut foarte mult alegerea ta pentru Cluj, un oraș tare drag mie. Fiul meu a cochetat acum câțiva ani cu ideea de a da la facultate acolo, în cele din urmă a optat pentru București. Din acest motiv am făcut mai multe vizite la Cluj, am vizitat facultatea dar și orașul, de care am fost încântată.  

Abia aștept să ne povestești ce ai văzut, sau ce ați făcut în aceste vremuri de pandemie.

Toate cele bune, o seară frumoasă, te pup cu drag! ​​

krisstinnaPHONE
[21.12.20 17:22:49]
»

@irinad:  Super alegere, felicitari! ​​

​​Un hotel foarte bun, e totuși aproape de centru, noi mergeam mai mult de la hotelul nostru, dar ne plimbam și admiram zilnic clădirile superbe (erau luminate frumos anul trecut) din oraș.

Parcarea e bonus, un mare avantaj. Apoi, restaurantul mi se pare un mare plus, indiferent de vremuri, mai ales astea virusate.  Draga mea, nu mi se pare scump deloc. Fă și tu comparație cu alte cazări din alte țări, pune la socoteală toate facilitățile de la Meridian și trage linie. Vei ieși sigur pe plus Mai cu seama că acest centru universitar e unul foarte scump, orașul Cluj este mai aglomerat ca Bucureștiul, m-am enervat mai rău ca acasă, străzile alea cu sens unic, pline ochi cu mașini, mă scoteau din minți.  Ce bine că ați fost cu avionul, bravo vouă! ​​​​

Intr-o zi m-am întâlnit cu @Maya, scumpa noastră colega. A rămas și ea mirată când a auzit că am venit in concediu in orașul ei La fel cum erau cei de la hotelul vostru. De ce nu? Clujul are multe de oferit, oamenii sunt foarte de treabă, mâncarea e bună și obiective turistice sunt destule.  Te felicit pentru vacanță și articol, aștept continuările, sunt convinsă  că a fost totul pe placul vostru, așa cum a fost și pentru noi! ​​

​​

​​

irinadAUTOR REVIEW
[21.12.20 20:09:02]
»

@webmaster:  Mulţumesc frumos!

irinadAUTOR REVIEW
[21.12.20 20:21:57]
»

@maryka:  Şi mie mi-a intrat foarte uşor la suflet Clujul şi nu e greu de înţeles de ce. Un oraş care mi-a arătat multe lucruri şi locuri frumoase pe care le-am descoperit pas cu pas chiar şi în vremurile acestea nu foarte prietenoase. M-a impresionat plăcut încă de când eram în troleibuzul care ne ducea de la aeroport în oraş. Voi mai povesti, desigur, îmi voi face timp şi voi creiona minisejurul clujan la alternanaţă cu ce mi-a mai rămas de spus din vacanţa santorineză.

Mulţumesc pentru vizită, ecou, vorbe frumoase! ​ Seară liniştită!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mprofeanu
[21.12.20 20:52:55]
»

@irinad:  Excelentă cazare, mi-a plăcut totul, ce bine arată variantele de mic dejun dar și felurile de mâncare! Ai concluzionat atât de bine încât nu am ce să mai adaug... de reținut acest loc bun de cazare din Cluj, cine știe... poate voi ajunge și pe acolo!?

irinadAUTOR REVIEW
[21.12.20 20:57:00]
»

@krisstinna:  Mulţumesc, mă bucur căţi-a plăcut şi ţie alegerea mea! Distanţa până în inima oraşului nu m-a deranjat deloc, era chiar bine că mai consumam din caloriile de la mesele luate la hotel. În faza de prerezervare, luasem legătura cu mai multe hoteluri (Meteor, Agape) situate mai central, dar nu-mi convenea deloc cum gestionau problema cu mâncarea. Aşa că a rămas Meridian, asumându-ne sfertul de oră de mers pe jos până în centru.

Într-adevăr, parcarea este un mare avantaj, chiar m-a amuzat că ​imediat ce am intrat, ne-au întrebat unde ne-am lăsat maşina ca să ne conducă spre parcare. Alte dăţi, în alte locuri, când eram cu maşina şi aveam nevoie mai mare, ne grăbeam noi să întrebăm de parcare.

Ştiu că acum n-a fost scump deloc la Meridian pentru ceea ce oferă, aşa cum ştiu că oraşul Cluj nu este un deloc ieftin, ba dimpotrivă. Când am intrat la recepţie şi am văzut pe un perete afişat preţul pentru o dublă de 450 lei/noapte​ mi-am zis în sinea mea "Băi, voi sunteţi nebuni?! ", dar s-au ţinut de înţelegerea de la telefon şi nu au fost probleme. Pe parcurs, am discutat îndelung cu una dintre doamnele de la recepţie care era cu siguranţă mai mult decât o recepţioneră şi ne-a spus că lucrează cu tarifele de acum doi-trei ani fiindcă era important nu să închidă hotelul, ci acesta să funcţioneze chiar la capacitate mult mai mică. Chiar ne-a zis că în primăvară când hotelul stătuse închis pentru două-trei luni, se spărsese o ţeavă de la instalaţia de încălzire şi până să se sesizeze cineva de întâmplare, defecţiunea a provocat mari stricăciuni şi a reparaţia a costat destul de mult. Dacă ar funcţionat şi la capacitate foarte redusă, ar fi văzut cineva şi nu se ajungea la pagube prea mari.

Da, ideea cu avionul este excelentă pentru asemenea minivacanţe, vom mai experimenta pe viitor asemenea escapade cu avionul şi în interiorul ţării, numai să se mai poată.

Cât priveşte întâlnirea cu alţi colegi/prieteni/cunoştinţe, acum ​​ este exclusă orice fel de astfel de iniţiativă, acum suntem în vremurile când fugim de semenii noştri, sper să nu rămânem cu sechele pe viitor.

Clujul este un oraş frumos pe care l-am vizitat cu mare plăcere. Ne-au impresionat atât oraşul cât şi oamenii locului​.

Mulţumesc încă o dată pentru vizită, ecou şi comentarii! Te îmbrăţişez cu drag!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
irinadAUTOR REVIEW
[21.12.20 21:09:09]
»

@mprofeanu:  Da, a fost cazare deosebită din toate punctele de vedere. Însă faptul că hotelul este micuţ a făcut să ne simţim ca parte din familia sa, fiindcă lucrătorii colaborau şi se înţelegeau foarte bine, de parcă erau o familie.

cât priveşte mâncarea oferită de restaurant, mi-am dat seama ​că este gătită de un chef, având în vedere specialităţile  şi faptul că erau şi fuseseră apreciate de mulţi clienţi.

Am avut noroc până la urmă, pe vremurile astea neprietenoase turiştilor  am nimerit foarte bine.

Dacă veţi ajunge în Cluj, este de reţinut hotelaşul! Seară bună, vă pup cu drag!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
irinad, maryka, mprofeanu
Alte impresii din această RUBRICĂMeridian Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058145999908447 sec
    ecranul dvs: 1 x 1