GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Buna ziua.
In perioada 03-10.08.2016 am fost cazati la Mera Resort doua familii cu doi copii (4 si 6 ani). Pentru noi este al 2-lea an la Mera. Aceasta este prima data cand postez ceva despre concediu, dar trebuia sa o fac.
Voi relata cateva detalii despre sederea noastra acolo:
Camerele, piscina, receptia foarte curate, in acest hotel in permenenta se face curatenie.
Plaja curata insa cu numar de sezlonguri insuficiente pentru capacitatea maxima a hoteluiui, de la ora 9,30 - 10 greu gasesti sezlong
Mancarea nu este de 4 stele dar daca nu esti unul care mananca la o singura masa INTR-O SINGURA FARFURIE si paste si gratar de porc si de pui si tochitura si carnaciori si ciolan afumat si pui la cuptor si peste, se poate spune ca meniul este destul de variat.
Acum haideti sa va spun despre partea cea mai interesanta, care pe mine m-a ORIPILAT si anume un numar mare de TURISTI si actiunile pe care le faceau:
- painea o luau direct cu mana dupa ce in prealabil mai incercau 2,3 felii, (tot cu mana) pentru a vedea care le place mai mult,
- a, am uitat sa mentionez hotelul este impanzit cu igenizatoare de maini, dar surpriza, la aparate nu era niciodata coada...
- tacamurile erau luate ca la extragerea loto sau la bingo... bagau mana si puneau mana pe 2... 3... 4 tacamuri pentru ca apoi sa-si aleaga unul singur
- intr-o seara am vazut un "domn" care si-a luat pireu de cartofi de pe paleta l-a PUS IN FARFURIE CU DEGETUL, SI-A BAGAT DEGETUL IN GURA, APOI A REPETAT SECVENTA, la sfarsit punand paleta la loc in pireu
- clestii cu care se puneau alimentele in loc sa fie pusi in farfuriutele lor din fata tavilor cu alimente erau aruncati in tavi
- copii care luau clestii si se jucau cu ei sau ii bagau in gura
- intr-o alta zi o am vazut un baietel care a iesit singur de la toaleta de langa piscina. Baietelul era descult si a intrat direct in piscina fara sa faca dus dupa ce A FOST DESCULT intr-un WC aproape public... - si ne mai miram daca ne imbolnavim
- alt ''domn'' a simtit nevoia sa-si clateasca slapii direct in piscina mica destinata copiilor
- la plaja sub fiecare masa era un cosulet pentru gunoi, insa tigarile si resturille erau aruncate tot in nisip.
Legat de capitolul mancare atat de mult discutat noi nu am patit nimic
Cred ca se potriveste un nou proverb ''omul strica locul"
Trimis de sara21 in 11.08.16 22:41:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sara21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84425280 N, 28.59429070 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@sara21: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=71905
@sara21 -
”si paste si gratar de porc si de pui si tochitura si carnaciori si ciolan afumat si pui la cuptor si peste,
Nu am fost acolo, dar mi se pare greu de crezut ca toate felurile enumerate (şapte) mai sus să se găsească la Mera simultan la o singură masă.
Ce şi cât mănâncă fiecare din ceilalţi turişti ar trebui să fie ultima ta grijă.
@sara21 - Interesanta recenzie si obiectiva cred! Un punct de vedere pur personal : daca eram in locul tau si vedeam toate astea nu as fi recomandat hotelul mai ales familiilor cu copii! Asta e doar parerea mea!
@sara21 -
Si totusi, nicio poza care sa ateste ca suntem un popor de needucati? Si pe mine m-ar fi oripilat actiunile turistilor, si sincer as fi fotografiat macar una dintre cele enumerate.
Cu parere de rau, nu pot accepta acest review ca fiind unul obiectiv. Am citit atatea altele inainte, si am incercat sa-mi imaginez ce trebuie sa fi simtit turistii acolo.
Multi sau putini, banii castigati cinstit sunt regretati pe deplin atunci cand realizam ca am platit ceva si primim altceva. Suntem oameni toti si din pacate, cei ce nu au in vedere decat interesul propriu - de a face profit - ignora aceasta calitate.
Toate cele bune!
”intr-o seara am vazut un "domn" care si-a luat pireu de cartofi de pe paleta l-a PUS IN FARFURIE CU DEGETUL, SI-A BAGAT DEGETUL IN GURA, APOI A REPETAT SECVENTA, la sfarsit punand paleta la loc in pireu
Din păcate, asta este o mare problemă nu numai la acest hotel şi nu numai în ceea ce-i priveşte pe turiştii români. Am întâlnit relativ des aşa ceva, cel mai recent la Kaliakra, în Albena, la secţiunea de prăjituri din restaurant. De pildă, un domn în vârstă lua crema de pe platou cu degetul şi lingea degetul. I-am povestit soţului meu şi ne-am gândit că "precis este român" individul cu pricina. Întâmplarea a făcut să urcăm cu liftul împreună şi - surpriză - nu era român, ci un turist german.
Cred că la acest aspect o mare vină o poartă personalul hotelurilor care de multe ori văd aceste lucruri şi, în loc să-i atenţioneze pe cei în cauză, preferă să nu se implice.
In opinia mea, review-ul reflecta calitatea romaneasca a turistului de AI, care se vede si in afara tarii.
Pe de alta parte, nu numai ai nostri procedeaza astfel. Sunt destui copii straini, in orice resort cu AI (din Romania sau din afara), care procedeaza la fel.
De ce nu era coada la dozatoarele pentru igiena? Pentru ca nu se bea. Altfel, sa vezi coada.
Eu si familia mea, chiar si copiii, atragem atentia acestor turisti bizoni de oriunde. Chiar si la supermarket unde acesti bizoni testeaza cateva paini pana se hotarasc. Dar nu multi iau atitudine. Sunt destui care prefera sa taca pentru ca le e mai bine. Sa nu se enerveze.
Cand am auzit povestea de la Mera, m-am ingrozit. Am sunat la agentie sa vad posibilitatea de anulare si schimbare, deoarece peste o saptamana avem bilete aici.
Al doilea gand a fost ca cineva le-a facut-o. Inca mai cred acest lucru. Este aproape imposibil sa vezi cati ani la rand (acesta a fost si motivul nostru) s-au povestit numai lucruri bune, si acum, dupa ce a aparut la TV ca cel mai bun resort din afara Mamaiei, sa apara probleme. Sau a fost ghinion pur?
Pana la urma, poate ca cei care au patit ceva isi respecta igiena si mananca civilizat, dar au mancat dupa acei bizoni care si-au bagat degetele prin mancare sau ce-or mai fi facut, fara pic de igiena personala. Pentru ca trebuie sa recunoastem, sunt destui care nu respecta in nici un fel igiena personala, dar nici nu patesc nimic, pentru ca sunt imuni, inclusiv la bunul simt.
Asadar, nu neg probleme de la Mera, dar si unii dintre turistii sunt vinovati.
O alta vina o poarta si personalul, poate chiar si medicii care au efectuat controlul specific si i-a declarat apti pentru activitatea de bucatarie.
Vinovati gasim destui: turisti, personalul de la bucatarie, conducerea resortului, medici... Dar cauza? analizati fiecare si poate gasiti raspunsuri, de la educatie pana la constiinta si sistemul corupt.
Nu i-am inteles pe cei care s-au dus la Mera cunoscand cele intamplate, asumandu-si riscul, ca apoi sa comenteze si sa blameze hotelul. Unii chiar i-au facut inconstienti pe altii. Oare? Daca mergi la Mera dupa toate cele auzite, nu inseamna ca esti inconstient, dar iti asumi un posibil risc. Inconstient esti atunci cand ti se intampla ceva si inca mai stai acolo, pentru ca altfel, poti cere agentiei sa schimbi hotelul. Conducerea hotelului a comunicat tuturor agentiilor ca cine doreste anularea rezervarii, chiar si platita, poate solicita acest lucru, iar agentia iti face alta oferta. Eu am stiut acest lucru pentru ca m-am informat si nu sunt inconstient daca merg acolo, dar imi asum un potential risc.
Este greu de crezut ca din biscuiti si orez sa faci enterocolita sau toxiinfectie alimentara. Oare cei care au avut probleme digestive sunt din cei care consuma numai apa plata si aceeasi marca? Ar fi interesant de studiat.
Va doresc numai vacante fericite asa cum vi le doriti si vi le faceti.
Va voi scrie la intoarcerea de la Mera.
@sara21 -
Nu prea stiu cum sa evaluez review-ul dvs. deoarece:
1- eu nu am descoperit nicaieri acele igienizatoarele pentru maini amplasate peste tot, chiar le-am cautat, dar ma rog exista si posibilitatea de a fi fost montate dupa ce am plecat,
2 - nu prea inteleg cum este faza cu alesul tacamurilor, sincer nu am observat asa ceva, mai mult decat atat am observat ca acestea erau de foarte buna calitate deci de ce sa le alegi?
3- referitor la ceeia ce a ti observat legat de educatie si de igiena va pot spune si confirma din experenta mea ca peste tot este la fel, se pare ca diferenta de calitate a clientilor o va face pretul achitat si nu tara de unde provin, cu cat pretul este mai mare cu atat turistii sunt mai educati.
@pelerin - scuza-ma, calitatea turistului nu este direct proportionala cu calitatea tacamurilor sau marimea pretului.
ti se pare ca la Mera este un pret mic?
@pelerin -
Aşa cum a spus şi colegul nostru @cosminp, în niciun caz nivelul de educaţie al turiştilor nu este proporţional cu preţul. Eu am optat, în general, pentru hoteluri de calitate, care - implicit - aveau şi un preţ pe măsură. Peste tot am întâlnit persoane (nu multe, dar, atâtea câte erau, îşi făceau simţită prezenţa) care se manifestau - în special la masă - în afara limitei de bun simţ.
@alex1968 -
am sa va raspund cu placere: referitor la pret, da, cred ca este un pret mic si am sa va spun si de ce: in februarie am achizitionat doua sejururi unul la Mera - 8 nopti all inclusive pentru care am achitat 3800 lei si unul in Zachynthos la cel mai bun hotel din Laganas respectiv Best Western 7 nopti all inclusive pentru care am achitat 1900 E,
va pot spune ca pot face comparatie deoarece si anul trecut am fost la acelas hotel in Grecia (vezi review) si va spun cu certitudine ca conditiile de la Mera sunt cu mult superioare celui din Zachynthos din toate punctele de vedere
2 - nu stiu ce a ti inteles referitor la calitatea clientilor am incercat sa explic ca din experenta mea am observat ca daca pretul unui sejur este mai mare (si resortul are mai multe stele si facilitati) cu atat si educatia turistilor aflati acolo este la randul ei mai ridicata. Este o observatie personala si nu am pretentia ca asa este in toate cazurile.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Mera Resort, merita o sansa — scris în 31.08.24 de Uivlis din ONEşTI [BC] - RECOMANDĂ
- Aug.2024 Vacanță relaxantă — scris în 21.08.24 de ux135462 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2023 Alegerea ideală pentru o vacanță superbă — scris în 14.09.23 de ux130051 din BRăILA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 O vacanta reusita — scris în 05.02.24 de alexandrug1979 din RâMNICU VâLCEA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Nota 10 — scris în 26.08.23 de Dan Gabriela din SIBIU - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Un concediu ratat — scris în 06.08.23 de ux130160 din BRAşOV - nu recomandă
- Jul.2023 Rusine sa considerati resort de 4 stele — scris în 01.08.23 de ux130088 din CLUJ-NAPOCA - nu recomandă