GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Am stat 5 nopti la mera. 4 adulti si un copil de 4 ani.
Cazarea a fost la vile. Mi s-a parut bine. Chiar daca inca neterminate, nu m-au deranjat micile detalii, mai ales ca n-am petrecut atat de mult timp in camera.
Piscina de la vile : foarte curata, perfecta pentru relaxare. Dozatoare pline non stop cu suc, cafea si bere la terasa alaturata
Piscina mare: ceva cam aglomerata pentru gustul meu, insa ok. Copiii au topogane si apa de adancime safe
Restaurantul: cam mic pentru grad de ocupate 100%, insa mi se pare ca mai construiesc unul.
Personalul mi s-a parut prietenos.
Turistii... si aici ajung la ce m-a deranjat cu adevarat. Foarte multi [***] flamanzi si prost crescuti. Mormane de mancare si prajituri ramase pe masa dupa ce se ridicau. Foarte multi pipaiau painea si deserturile cu mana si le lasau acolo (or fi fost spalati pe maini?) la ora la care incepea masa jur ca cel putin jumatate din turisti stateau ca pe ghimpi. Termite.
Chiar vorbeam cu cineva din management si imi spunea ca produc dublul cantitatii de mancare necesara si ca arunca munti de mancare. Inainte sa le cerem lor, ar trebui sa ne cerem noua.
Am mancat din toate felurile si noi si copilul. N-am avut nimic. Luati in considerare si cata apa se inghite din piscina, si ce se consuma din afara locatiei.
Mera a dat gres, din puncul meu de vedere la cateva aspecte: deserturi insuficiente, gustari aduse cu portia (aici ma refer la pizza. Insa daca cei 2 din fata mea au luat o tava intreaga, cam cum sa ajunga la toti) si acceptarea tuturor [***]. (aici n-ai ce sa faci. Doar sa cresti pretul)
Program de seara satisfacator atat pentru adulti cat si pentru copii.
Plaja ok, insa marea cam imputita. Am stat 3 ore la plaja in total.
Nu mi s-a intamplat sa se termine bautura la dozatoare. Nici macar la 11 noaptea. In total 4 locatii in complex.
In concluzie, un resort pentru familii cu copii. Distractia e la mamaia
Imi pare rau sa aud de intoxicatii la copii. Desi pun pariu ca mai mult de jumatate din cazuri n-au legatura cu Mera
Una peste alta, a fost un concediu reusit. Mai au si ei de lucrat, insa si turistii. Sper anul urmator sa faca o selectie
Trimis de Catallinu* in 30.07.16 10:55:21
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Catallinu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84425280 N, 28.59429070 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Catallinu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=71117
Intamplator, nici noi nu am patit nimic desi am mancat din toate. Insa, aproape toti cunoscutii cu care m-am intalnit in hotel au avut probleme mari cu toxiinfectia, nasol este ca e vorba de copii. De asemenea, desi incerci in review-ul tau sa arunci vina pe turisti, realitatea este alta, dupa cum a fost descris si in articolele din presa (o gramada de articole-search google): inspectorii au gasit alimente alterate, altele expirate sau fara termen de valabilitate (reporterntv.ro/stire/trei ... sa-galerie-foto). Aici este nesimtirea si cinismul acestui hotel, nu factorul uman, care, fie vorba intre noi, nu are cum sa fie evitat. Insa, sa servesti cu buna stiinta mancare expirata unor turisti care in proportie de 80% erau cu copii...
@alex23481:
Nu incerc sa arunc vina pe nimeni. Nu e bine ca au gasit alimente alterate. E bine ca le-au dat amenda. Incerc doar sa inteleg si cealalta parte. Ganditi-va despre ce cantitati de carne e vorba, si cati oameni sunt implicati si o sa vedeti ca poate, cu toate bunele intentii ale lor, le poate scapa. Eu n-am patit nimic, poate din cauza asta sunt atat de relaxat.
Eu am avut o problema cu turistii...na..fiecare cu pasarica lui
Din mai mult de 1000 oameni, cati au fost cu probleme? Undeva la 2%?
Iar la copii e foarte dificil. Poate fi o combinatie: mancare, soare, apa (piscina, mare), nisip, etc...
@Catallinu:
2% este un procent mare si poate, daca ai fi avut si tu neplacerea ca pe banii tai stransi un an intreg sa stai cu diaree si varsaturi in spitale, ti s-ar fi parut mult. De asemenea, cel putin 6 oameni dintre cei pe care ii stiu eu ca au avut probleme cat am stat la hotel nu si-au raportat toxiinfectia la DSP/ANPC. Ceea ce inseamna ca probabil multi turisti au ramas subdiagnosticati sau si-au rezolvat problema pe cont propriu fara sa raporteze cazul. Cat priveste simptomatologia, cred ca medicii au stiut sa faca diferenta intre o toxiinfectie si o insolatie
@alex23481:
Poate ca e. Nu stiu.
Chiar imi pare rau de copii, mai ales ca am si eu si stiu ce inseamna. Daca gasesc la ei probleme, pot sa-i si inchida din partea mea. Nu am o problema cu asta.
La mine a fost ok si mi-am spus parerea despre sejur. Acum nu toata lumea trebuie sa tina isonul negativ daca n-au avut probleme.
Doar incercam sa spun ca pot fi si alte cauze.
Si exact mentalitatea asta am descoperit-o acolo. Asta cu banii stransi un an de zile de care trebuie profitat pana la ultima picatura de bere si ultima farama de mancare
@Catallinu - '' Iar la copii e foarte dificil. Poate fi o combinatie: mancare, soare, apa (piscina, mare), nisip, etc... ". Oare? Dacă ar fi aşa cum spuneţi la toate hotelurile de pe litoral ar trebui să se întâmple exact acelaşi lucru. Ori nu se întâmplă. Nu am citit la niciun hotel atât de multe impresii negative legate de toxiinfecţii alimentare cum am citit la acest hotel. problema este că ne-au dat să mâncăm mâncarea lor stricată pe care trebuiau să o arunce. Unii au avut stomacuri mai puternice şi au rezistat alţii, mai puţin rezistenţi, s-au înbolnăvit. Printre cei care au păţit acest lucru mă număr şi eu cu fiica mea care ne-am tratat pe plan local cu medicamentele avute cu noi. Norocul nostrum a fost că am avut probleme ultimele 2 zile de sejur. În ultima zi deabia mi-am revenit pentru a putea conduce să ne întoarcem acasă. Dar ce le pasă celor de la Mera. Mai important pentru ei a fost să scape de mâncarea lor stricată decât mulţumirea turiştilor. Poate mâncarea lăsată pe masă era stricată şi poate unii turişti şi-au dat seama de acest lucru.
Daca vorbim de comportamentul turistilor, ai fost vreodata la all inclusive in Spania sau Turcia? Ai vazut dezastrul pe care il fac englezii cu mancarea? Sau cum rad rusii tot barul, de la 10 dimineata pana la 12 noaptea? Vorbim despre hoteluri din tari civilizate. Nu inteleg cu ce este diferit ce se intampla la Mera, mai ales ca la pretul asta puteam merge la 4**** in Costa Brava linistit. Strainezul se uita la ultimul cent si profita la maxim de tot ce i se pune la dispozitie, in schimb romanul trebuie sa stea cu capul plecat pe banii lui, facuti de 10 ori mai greu. De aceea borcanul de muraturi K+ e 1,3 euro in Germania si 3,5 euro in Romania. Apropo de mancare, calitatea a fost jalnica, genul de mancare pe care o aveam la cantina studenteasca: orez ieftin, cotlet de porc cu un sos acolo, cartofi fara gust, supe lungi si in rest 10 feluri de salate.
Pai data viitoare du-te direct acolo. Nu te mai obosi.
Ai patit-o la Mera sau oriunde... da-i in judecata.
Daca doar va plangeti n-o sa se intample nimic.
Zici ca englezii sau rusii sunt niste civilizati. Exemplele perfecte.
Eu nu zic sa nu profiti de banii tai. Nu mai cititi printre randuri doar ce va convine. Dar sa faci exces doar pentru ca ai dat bani stransi un an e o prostie.
Si daca trebuie sa strangi un an, poate ca nu e locul potrivit in care sa mergi in concediu
Calim... te-ai plans cuiva? Ai facut ceva? Te plangi doar aici. Nu asa se face treaba.
Da, asta nu înțeleg, de ce nu se fac reclamații... dacă fac doar câtiva, vor fi considerate cazuri izolate si nu cred ca se vor lua măsuri... dacă erau sesizări cate cazuri au fost în realitate, cred ca sigur le închideau restaurantul.
@Catallinu: Am aflat de ce s-a întâmplat doar când am ajuns acasă și am citit pe acest site și în alte părți. La început am crezut că am greșit eu cu ceva și sunt un caz izolat și m-am tratat cu medicamentele proprii. Dacă aș fi aflat de problemele grave pe care le au și că au venit și salvări acolo categoric aș fi sunat la salvare și aș fi avut un act la mână cu care să fac reclamație. Eu doar spun ce am pățit. Cine vrea să țină cont, bine, cine nu iarăși bine. Eu pe viitor voi ști ce am de făcut. Este prima dată când pățesc așa ceva.
Pai tocmai ca au facut reclamatie cei 15 turisti. Si care a fost rezultatul? 15000 lei amenda. Care si i-au scos rapid din tariful pe 3 camere, ca acum dupa 2 saptamani sa fie din nou cazuri de toxiinfectie, dupa cum scrie un user intr-un review recent.
Tocmai de aceea scriem pe acest site, ca sa prevenim alti turisti sa ia teapa pe care am luat-o noi. Eu unul simt ca imi fac datoria.
Nici mie nu mi se pare normala atitudinea de 'hiena' a unor turisti, insa cu asta pot trai, nu mi se pare subiectul principal, ci atitudinea de sfidare a hotelului. Eu unul nu am facut exces, insa daca as fi facut, mi se pare o problema infinit mai mica decat punerea in pericol a vietii unor copii de 1-2-3 ani. Pacat ca sunt unii useri care incearca sa devieze subiectul, recomandand in continuare serviciile acestui hotel... insistenta aceasta ma pune pe ganduri...
Cat priveste remarca ta 'daca trebuie sa strangi un an, poate ca nu e locul potrivit in care sa mergi in concediu', este admirabil ca ma trimiti la un hotel cu mai putine stele. Nu voi raspunde la provocare, ci iti adresez o intrebare: cand te califici sa mergi la un all inclusive 4****? In cat timp trebuie sa castigi banii de sejur pentru a se chema 'locul potrivit'? Eu unul muncesc tot anul pentru a-mi permite un concediu la un astfel de hotel si cred ca 90% din cei care au fost vara asta la Mera au facut la fel
@Catallinu: totusi, cat de ciudat ca acesti "2%" s-au intamplat toti odata si nu accidental cate un caz izolat pe ici pe colo cum se intampla la altii (aseara la Mangalia a venit cu ambulanta un sugar din Costinesti. Unul singur intr-o mare de Mera). Si ce coincidenta ca si parintii picau din picioare (in cazul in care reuseau sa se ridice de pe toaleta) tot in grup, nu cate unul din cand in cand. Da, poate ai dreptate. Dar coincidenta imi pare, totusi, prea mare si prea nefericita pentru ei... Ah, si ce coincidenta ca aseara in spitalul de pediatrie din Mangalia doamna doctor se minuna cum sunt atatia de la Mera... Ce coincidenta, de asemenea, ca la usa cabinetului de urgenta au fost doar oaspeti Mera, cu exceptia piticului din Costinesti... Va doresc sa aveti copii intr-o zi, iar daca ii aveti deja, va doresc sa nu treceti niciodata prin asa ceva, mai ales intr-o unitate unde ar trebui sa va relaxati o saptamana dupa un an de munca. V-ati reevalua asa zisul "obiectivism".
@alex23481: da, e foarte bine ca sesizati toate aceste probleme, dar, din păcate cine si-a luat prin agenție, nu isi mai recuperează banii... deci, va garantez ca cel putin cei de la o agenţie nici nu vor sa relocheze turisti, nici sa dea înapoi contravaloarea sejurului... asa ca prietena mea a plecat la risc... am înțeles că încearcă să mănânce mai mult legume si fructe, si copilului i-a dat cam la fel+ piept de pui grătar. Ei sunt ok... sa sperăm că totul va fi bine pana la final.
@SandraStan: auziti, am înțeles că sunt si locuri de joaca, pe acestea l-or fi dezinfectat... pe ca dacă o fi vomitat cineva pe acolo cu enteroviroza, virusul rezista pana la 2 săptămâni... ma gândeam la ceea ce ATI scris dvs ca nici ei nu isi explica ce se întâmplă!
@Melinda Po: Fetita mea nu a fost la locul de joaca... Nu stiu...
@Melinda Po -
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@Catallinu -
”Am aflat de ce s-a întâmplat doar când am ajuns acasă și am citit pe acest site și în alte părți.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@Catallinu -
”Si exact mentalitatea asta am descoperit-o acolo. Asta cu banii stransi un an de zile de care trebuie profitat pana la ultima picatura de bere si ultima farama de mancare
Şi care ar fi problema, ce nu este corect?
Indiferent care şi cum a strâns banii respectivi, aceştia nu sunt deloc puţini şi atunci nu văd de ce ar dori cineva să-şi bată joc de ei.
De exemplu, plătesc 3 lei. De ce ar trebui să consum doar de 2,5 lei şi nu de 4 lei?
Dacă ai fi citit comentariile de pe tripadvisor ai fi sesizat că marea majoritate apreciază "value for money", deci mentalitatea condamnată de tine o au şi alţii şi poate este normal să fie aşa.
@nicole33: exact din motivul asta nu o sa avem niciodata calitate pe litoralul romanesc. Daca platesti 3 lei, consumi de 3 lei. Daca consumi de 4, partea cealalta va cauta mereu metode de a castiga ceva. In cazul asta macar de a nu pierde.
Le-au dat o amenda. Ok. Vi se pare mica. Poate si e. Puteti sa-i dati in judecata. E la indemana oricui.
Repet. Nu tin partea nimanui. Este grav ca se intampla asta. sunt absolut sigur ca as fi fost mult mai subiectiv daca ar fi patit asta copilul meu.
Nicole, Cătălin - mi se pare pusă greșit problema: dacă ai plătit 3 lei și trebuie să mănânci (MUSAI) de ăia trei lei, păi atunci să pună dozatoare, iar clienților brățări cu cip, ca la aquapark - când termini suma, la revedere! Nu mai bei, nu mai mănânci! Dar atât timp cât există bufet deschis, e foarte probabil că oricât ai vrea să mănânci de trei lei (chiar și făcând risipă maximă) vei reuși cel mult să faci o „pagubă” de doi lei jumate. Sau credeți că e vreun hotelier fraier, să iasă în pierdere în caz de scenariul cel mai defavorabil?
No way! Nu la noi, în orice caz!
@Catallinu - Suntem naivi, daca ne inchipuim ca niste reclamatii ale turistilor, vor duce la indreptarea lucrurilor, in conditiile in care acolo s-au investit din cate am inteles 12 milioane de euro. Pun pariu ca autoritatile statului montate de managementul hotelului vor musamaliza lucrurile, asa cum de altfel s-a si intamplat.
Din punctul meu de vedere, singura metoda prin care pot fi sanctionati este aceea de a nu le mai cumpara serviciile. Oricum dupa atatea pareri negative, probabil ca in sezonul urmator cei mai multi se vor gandi muuult mai bine daca mai aleg Mera sau nu.
Chiar sunt curios ce se va intampla anul viitor. Sper din toata inima ca Mera sa fie pustiu astfel incat patronii acestui resort sa plateasca macar o mica parte din raul pricinuit. Nici nu vreau sa ma gandesc cum este sa ajungi la urgente, in timpul concediului cu toxiinfectie alimentara, in conditiile in care ai platit sume imense ptr o vacanta de vis...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Mera Resort, merita o sansa — scris în 31.08.24 de Uivlis din ONEşTI [BC] - RECOMANDĂ
- Aug.2024 Vacanță relaxantă — scris în 21.08.24 de ux135462 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2023 Alegerea ideală pentru o vacanță superbă — scris în 14.09.23 de ux130051 din BRăILA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 O vacanta reusita — scris în 05.02.24 de alexandrug1979 din RâMNICU VâLCEA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Nota 10 — scris în 26.08.23 de Dan Gabriela din SIBIU - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Un concediu ratat — scris în 06.08.23 de ux130160 din BRAşOV - nu recomandă
- Jul.2023 Rusine sa considerati resort de 4 stele — scris în 01.08.23 de ux130088 din CLUJ-NAPOCA - nu recomandă