ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 24.08.20
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 4
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Cazarea este o mare problema. Am stat 2 ore la check în într-un spațiu închis, cu oameni care nu purtau masca, în plina epidemie de Co-vid. Când i-am spus managerului de la recepție ca sunt riscuri de îmbolnăvirea, mi-a spus ca îmi asum acest lucru din moment ce sunt acolo.

E al 3-lea an, cazarea nu a durat mai mult de 10 min anii trecuți.


despre SERVICII

Sa începem cu superiorii care nu sunt interesați de clienți, protejarea angajaților e făcută sa fie bifata - au panouri de protecție la receptie, dar protejează monitoarele, nu angajații. Angajații poarta masca sub nas. În 8 zile cât am stat acolo, un singur barman refuza sa servească clienții fără masca.

Sunt atât de speriați sa le spună clienților sa păstreze distanta sau sa poarte masca, incat clienții se îmbulzesc, nu se respecta distanta.

La piscina e aglomerat, mai ales la cea de copii. Nu am prins locuri la șezlongurile de la piscina. Am stat pe scaunele de la terasa.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele sunt. mici, anul acesta am stat la vile, peisajul e frumos acolo. Dar din 7 nopți, au schimbat asternul în noaptea a cincea, deși se vedea ca e murdar. In baie, am găsit par de la vechii oaspeți lângă chiuveta și pe gresie.

Alergam în fiecare zi doamnele de la curățenie sa schimbe prosoapele de plaja. Mereu îmi spuneau ca nu au suficiente...


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mâncarea proasta, aceeași la micul dejun, semipreparate. Diversitate scăzută, multa prajeala. Au avut midii în mai multe seri și peste. În rest, foarte slab. (cei care servesc țin masca sub nas!!!)


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja e depărtată, dar e curata și sunt doar turiștii de la Mera


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Faptul ca regulile sunt respectate pe hârtie, nu ajuta. Se servește masa și în interior, care e pe hârtie, terasa. Însă imbulzeala de la zona de unde te servesc cu mâncarea lângă oameni care stau la masa și mănânca fără masca... Nu au fluxuri, permit ca oaspeții sa se imbulzeasca. În 8 zile nu am văzut pe nimeni sa stea sa fluidizeze traficul.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Laura Bz in 24.08.20 15:59:21
Validat / Publicat: 24.08.20 16:45:29
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Mera resort 2018,2019

VIZUALIZĂRI: 2315 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Laura Bz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.08.20 16:45:07]
    »

    @Laura Bz: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =100758&hid=846.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

    celena2PHONE
    [28.08.20 16:03:43]
    »

    Nu prea sunt de acord cu cele mentionate de dvs. Personalul este foarte prompt. In cazul meu cazarea s-a facut pe repede inainte, in conditiile in care am ajuns la ora 13,00 (in mod normal se face la 16,00). Holul de la receptie era absolut liber si nu a fost full in niciuna din zilele in care am stat aici.  Sunt culoare diferite de intrare / iesire„cred ca tine de educatia fiecaruia sa respecte inscriptiile. Dezinfectant au pana si in lift. Tot personalul poarta masca pe fata, corespunzator, nu am vazut pana acum pe cineva din staff sa poarte sub nas masca. Sunt doua serii programate la masa, e adevarat ca uneori, e aglomerat, probabil tot din cauza turistilor care nu respecta programul seriei si vin in alta decat in cea in care au fost programati. Despre mancare, nu stiu ce sa zic, fiecare cu gusturile proprii, la urma urmei este un hotel de 4 stele nu de 5. La micul dejun este adevarat, nu au diversitate, dar au suficient de multe feluri incat sa poti alterna zilnic. La pranz si cina, au 2 tipuri de ciorbe/supe si o supa crema, fripturi cu garnituri, mancaruri cu sos si garniturile aferente, 2/3 tipuri de peste/2 tipuri de paste, 3 tipuri de salate preparate, multiple posibilitati de a-ti prepara singur salata, lactate sub toate formele, 3 tipuri de dulciuri, fructe cat cuprinde (struguri, pere, piersici, prune, mere, etc.), inghetata ambalata 2-3 tipuri, etc. etc. mie una mi s-au parut mai mult decat OK pentru un hotel de 4 stele. Debarasarea si dezinfectarea meselor s-a facut intotdeauna foarte prompt, chiar si la orele de varf. A nu se intelege ca este totul la superlativ, mai sunt aspecte de imbunatatit, dar nu sunt de acord cu cele descrise de dvs. Plaja, da, este cam departe, dar aerisita. Camerele, extrem de mici, dar curate, la noi curatenia a fost intotdeauna gata la ora 12,30 -13,00 in 8 zile au schimbat de 2 ori asternuturile, prosoapele zilnic, prosoapele de plaja 1 data, le-am avut si pe ale noastre, asta e, cu alea am defilat 8 zile, n-a fost un capat de tara.  

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    celena2, Mera
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041399955749512 sec
    ecranul dvs: 1 x 1