ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2012
DE Roxx
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Serviciile slabe declaseaza inca un hotel cu bun gust

TIPĂREȘTE

Daca totul ar fi perfect, fara repros la hotelurile de pe litoralul nostru atunci turistii romani nu ar mai cauta oferte sa plece la bulgari, turci etc. Hotelul Melodia este intr-adevar un hotel care merita pe bune dreptate stelele pe care le detine, te simti cu adevarat in vacanta: conditii bune, zone de agrement, piscina super, lucruri care iti incanta ochiul si simturile. Dar... la mare nu te duci sa stai doar intr-o camera de hotel frumoasa sa te odihnesti. Cum esti tratat face diferenta intre un hotel bun si un hotel... tipic romanesc, din pacate. Nu este un hotel de fite. Insa preturile de la restaurant sunt. Mancarea este mai buna la un restaurant gen autoservire decat la restaurantul hotelului, motiv pentru care, datorita bratarilor roz care se ataseaza in momentul cazarii la acest hotel, am putut observa ca majoritatea turistilor din hotel isi serveau masa la acest gen de restaurante din statiune.

Un mare plus: parcarea pazita. In restul statiunii este haos cu locurile de parcare, deci din acest punct de vedere stati linistiti.

Atentie pentru cei care isi achizitioneaza biletul cu bonuri valorice incluse: - bonurile valorice sunt valabile atat pentru restaurant cat si pentru piscina! Noi am platit vreo 100 ron la piscina in prima zi deoarece domnisoara care servea acolo, cu nonsalanta ne-a "explicat" ca acele bonuri valorice sunt valabile doar pentru mancare la restaurant, iar dupa ce am intrebat si la receptie si ne-a fost confirmat ca bonurile sunt valabile si la piscina, respectiva domnisoara de la piscina a dat-o la intors ca nu intelesese ca avem bonuri si ca se poate achita in contul camerei. Dóh, din moment ce tocmai ne spusese ca doar la restaurant sunt valabile acele bonuri, acum ne explica ca nu a inteles ca avem si cont. Ma rog, asta este spaga celor de la piscina, macar de ar sti si patronii cum fac angajatii lor de le submineaza imaginea in care au investit cu siguranta multe sute de mii de euro...

De asemenea, daca faceti consumatie din minibarul din camera (minibar la care nu se face restock pe perioada sejurului nici la bautura si nici la alune, sticks-uri!) pregatiti-va sa mai scoateti bani in plus din buzunar pentru ca SURPRIZA: acele produse NU intra in contul camerei chiar daca aveti bonuri valorice - cica ar fi gestiuni diferite, ceva de contabilitate, adaosuri etc. Dar acest lucru nu vi se va spune de la inceput, bineinteles. Noi ne-am trezit ca mai aveam vreo 70 ron ramasi in cont si am zis sa mai luam ceva din minibar sa compensam, dar tzeapa! Nu cred ca vreun turist este interesat de gestiunile lor, oricine se gandeste ca atata timp cat ai un cont la acel hotel, ce consumi in cadrul acelui resort/hotel este inclus in cont.

Un mare minus: care e faza cu acele camere twin, adica cu 2 paturi, dar care nu se pot apropia? Te duci cu sotia sau sotul/prietenul si dormiti in paturi separate?? Si majoritatea camerelor din hotel sunt twin, deci trebuie sa ai noroc sa prinzi camera matrimoniala sau cum? ... asta ar trebui din puctul meu de vedere remediat, macar sa fie posibila apropierea paturilor...

Concluzie: un hotel care iti ofera pana la urma conditii de nota 10 din punct de vedere al aspectului si comfortului, dar personalul este prea slab pregatit si nu stie cum sa faca turistul sa se simta cu adevarat ca este in vacanta (totusi pana la urma sa fim realisti: pentru o saptamana platesti cam 500 de euro doar cazare, nu all-inclusive, deci te astepti ca in banii astia sa fi si tratat ca atare! 500 de euro reprezinta o valoare oriunde, nu doar in Romania).


[fb]
---
Trimis de Roxx in 01.08.12 14:30:53
Validat / Publicat: 01.08.12 15:45:42

VIZUALIZĂRI: 1431 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Roxx); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMelodia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041903972625732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1