ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Bani aruncati pe fereastra!!!

TIPĂREȘTE

Am ales anul acesta litoralul romanesc din motive "tehnice". Am cautat destul de mult pana ne-am hotarat la Hotel Melodia din Venus. Auzisem ca s-a renovat complet si ca arata super. De la agentia de unde am rezervat am aflat ca chiar arata excelent pentru ca una dintre angajatele de acolo tocmai se intorsese de la acest hotel. Intr-adevar hotelul este realizat cu foarte mult bun gust si cu materiale de cea mai buna calitate. Se vede ca au apelat la un arhitect sau designer. Culorile alese sunt foarte reusite si combinatia lor se potrivescte perfect. Piscina este si ea foarte buna atat pentru adulti dar si pentru copii. Au sauna, sala de forta si de masaj, loc de joaca pentru copii si in exterior si in interior etc.

Este o renovarecompleta si foarte reusita a unui hotel comunist. Am crezut ca se poate si la noi realiza un lucru bun si ca nu mai trebuie sa mergem la bulgari. M-am inselat. Pacat insa de aceasta enorma investitie ca nu este administrata asa cum ar merita.

Dupa un drum lejer la mare am ajuns la ora 12:00 si ne-am facut formalitatile de cazare foarte rapid si am primit camerele. Fetele de la receptie foarte dragute si amabile. Cand am intrat in camera insa am observat ca aveam doua paturi camera fiind Twin si nu Dubla asa cum cumparasem biletele.

Ne-am intors la receptie si ne-au spus ca din pacate toate dublele sunt ocupate si ca ne pot ajuta cu pat suplimentar dar contra cost. Desi biletele noastre includeau si copilul gratuit la cazare am zis ca hai acum cu 200 de lei in sus sau in jos nu merita sa ne stricam concediul. Am plecat la masa. Am sa revin asupra serviciilor de la masa. Cand ne-am intors ne-au spus ca nu mai au nici paturi suplimentare disponibile si ca au comandat la fabrica si ca a doua zi vor veni cu un curier rapid pentru ca au nevoie de mai multe si ca incearca sa aduca pentru seara respectiva temporar de la un alt hotel paturi. Nu au reusit nici asa si le-am sugerat sa ne ofere macar o saltea de la piscina sa putem dormi pentru o noapte.

Pana la urma au adus cam 6-7 saltele si le-au pus intre paturi astfel incat s-a obtinut un fel de pat matrimonial. Iar aceasta configuratie a ramas pana la sfarsitul sejurului. Evident ca nu am mai platit nimic in plus.

Revenind la masa, am ales sa mergem la restaurantul hotelului pentru ca eram de pe drum si am zis ca nu are sens sa incepem sa cautam prin statiune unde sa mancam.

A venit un chelner ne-a luat comanda si dupa 2 minute ne aduce la masa un cos cu 10 chifle in el. Nu am dat importanta. Copii au comandat pizza iar eu mi-am luat o saramura de crap. Pizza era realizata din blat cumparat (din acela care gasiti la supermarketuri) si lipseau unele ingrediente prezentate in meniu. La sesizarea noastra chelnerul a zis ca ca asa este combinatia de ingrediente la pizza. In fine. Saramura de crap pot sa spun ca afost delicioasa. De fapt a fost singurul lucru bun mancat la acel restaurant. La final a venit nota de plata. Primul rand pe bon scria Paine 10 buc. x 1 leu = 10 lei

Desi din acel cos nu se mancase decat 1 sau 2 chifle.

Citesc mai jos, saramura de crap 45 lei. Bun. Pretul din meniu era 15 lei pentru 100 g de unde putem deduce ca a avt 300 de grame. Probabil cu tot cu farfurie. Am zis ca fiind prima zi si ca este deschis nou (doar de 3 zile) mai sunt unele mici incoerente si sa nu facem chiar un caz din asta. Am zis ca doresc sa achit cu cardul iar chelnerul de o "amabilitate" iesita din comun imi spune -Pai de ce nu mi-ati zis? Zic. Pai eu trebuia sa ghicesc ca tu emiti si bonul de casa? De unde stiai ca sunt de acord cu tot ce ai pus acolo? Am cerut doar nota de plata? Raspunsul a fost ca nu am ce sa fac ca s-a emis bonul, "vrajeli" ieftine. Cu toti cred ca stiti ca un bon se poate anula la fel de bine asa cum s-a emis. Nu intru in detalii. Pana la urma in virtutea acelui sentiment de ingaduinta si de a le mai acorda o sansa am platit cash.

Micul dejun. CATASTROFA!!!

Dupa 2 zile ceaiul a inceput sa fie servit ca la cantina. Pregatit in bucatarie.

In primele 2 zile exista apa fiarta si aveai 3 sortimente de pliculete de ceai sa iti alegi. Nimic. Probabil costa prea mult. Painea la fel. In primele 2 zile au fost si chifle si un fel de baghetele dar din a 3 zi doar paine feliata de la punga.

Atat. Alba si neagra. Cereale nu aveau decat pentru copii. Nici macar fulgi simpli nu mai vorbesc de musli. Iaurt si unt a fost ok. Gem bun a fost doar in primele 3 zile apoi nu gaseai decat de visine in cutiute rotunde si cu un gust jalnic. Miere doar in primele 2 zile. Sucul varia de la o zi la alta. Au avut si nectar de la Santal dar si sucuri mult mai proaste. Nici vorba de fresh. Cafeaua era baubila. Ouale erau mereu reci. Erau realizate si foarte ciudat. Oua ochiuri care aveu pe ele un fel de pelicula desupra. Aveai impresia ca au fost date cu lac. Nu stiu cum relizau asta dar erau oribile. Omleta. Yak! Intr-o zi era verde! Da am scris bine VERDE. Nu stiu daca nu cumva era facuta din prafuri. Era omleta facuta la cuptor nu in tigaie amestecata cum stim si noi ca se face. Mai gaseai carnati sau cremwursti dar niciodata impreuna si salam de vara, ceva sunca, muschi si parizer si un singur fel de branza. Alaturi cu rosii, castraveti si ardei de o calitate indoilenica. Iar singurele fructe erau doar mere verzi.

Sincer nu am crezut ca la cum arata hotelul, restaurantul si tot ce este in jur pot sa ofere astfel de servicii jalnice. Este incredibil. Ma intreb daca cei din conducere, cei care au investit stiu de toate aceste lucruri. Imi este greu sa cred ca stiu. Nu poti sa renovezi un hotel si sa-l faci de 3 stele (desi la cum arata poate primi si 4 dar probabil din cauza camerelor mici nu le-a primit) si apoi sa dai cu bata in balta prin servicii. Refuz sa cred. Si-au batut joc de investitia lor. Nimic mai mult. Au aruncat banii pe fereseatra.

Camerista. Nu are nici o treba cu serviciile pe care ar fi trebui sa le ofere. Prosoapele trebuiau schimbate la 2 zile si lenjeria la 3. Nici gand. Doar dupa ce am vorbit la receptie ne-a schimbat prosoapele.

Mergand si prin alte tari civilizate am vazut ca atunci cand vrei sa iti fie schimbat prosopul il lasi pe podea. Mai peste tot am observat asta. La noi se pare ca nu. Le-am gasit intinse pe balcon la uscat desi erau chiar murdare. Dupa 3 zile!!!

Dupa 4 zile sotia o intreaba pe camerista cand schimba lenjeria. Ea o intreba pe sotie cand plecam. Sotia ii spune ca marti la care camerista atunci o sa le schimb luni. Si sotia o intreba de ce, cum asa?

La care camerista ii spun ca asa i s-a spus. Atunci sotia a zis, bine am sa intreb si eu la receptie. Camerista, nu nu lasati ca intreb eu. Bine a spus sotia dar ma duc si eu sa imi confirme ca asa vi s-a spus. Nu lasati ca va schimb acum lenjeria. INCREDIBIL!!!

Nu se poate asa ceva.

Oamenii astia nu inteleg ca serviciile sunt cele mai importante intr-un astfel de business.

Nu poti sa-l renovezi atat de bine fara sa ai angajati pe masura. Angajati care sa inteleaga o data pentru totdeuana sloganul “CLIENTUL NOSTRU – STAPANUL NOSTRU”. Cum poti sa comentezi si sa fii impertinenta cu cineva care pana la urma iti plateste salariul!

Cum poti sa bagi atatia bani si sa nu iti iei si personal calificat. Sau macar plin de solicitudine.

SERVICII 0 ZERO!!!

In afara de barul de la piscina si receptioniste nu exista personal care sa inteleaga ca prioritatea lor este clientul. Lenea si indolenta sunt la ele acasa.

Restaurant partea a II-a.

Am mai facut greseala sa mancam intr-o seara la restaurant. Am comandat paste, paste pentru copii, branza cu rosii si o ceafa la gratar parca.

A durat 1 ora si 20 de minute sa fie adusa mancarea si numai dupa insistentele noastre. Scuza sefului a fost ca nu are personal suficient la bucatarie si ca sunt doar 3 bucatari si sunt multi clienti. Pe bune?

Dar care mama naibi este scopul vostru gogule, nu sa ai clienti? Esti in plin sezon si tu nu te asteptai sa ai clienti. Esti putin imbecil. Ma simt ca in bancul cu iepurasul, ursul si vodca. Ca tot ce spun acum nu i-am zis si infata. :)

Dar tu ai clienti si iti bati joc de ei. Cine crezi ca mai calca pe acolo? Probil vor fi si altii care nu au acces la astfel de site-uri de informare sau nu-I intereseaza si isi iau teapa.

Nu mai spun ca aveam si o portie de clatite si una a venit mai nefacuta si celalata aproape arasa. Era un fel de alb si negru in farfurie. Cum poti sa aduci asa ceva la masa?

L-am chemat si l-am intrebat daca ii place cum arata? Si el a zis ca una este mai facuta si una mai putin facuta. Ca nu este nici o problema.

Nu este nici o problema?

Si zice: Doriti sa le schimb? Oriunde in lumea civilizata cred ca le lua de acolo si venea cu 4 si nu iti mai cerea nici bani pe ele. Dar sunt convinsa ca nici macar nu le aduceau la masa. La noi se pare ca trebuie sa mai treaca cam 30 de ani si poate sa ajungem la standarde de calitate in servicii mai ridicat. Suntem la ani lumina fata de turcia sau grecia. Chiar si bulgarii sunt mai atenti.

Prin urmare nu va recomand acest hotel decat atunci cand veti auzi ca au schimbat sefu de sala si bucatarii si ca se manaca bine sau daca nu va intereseaza decat cazarea fara nici macar mic dejun.

Banc. Iepursaul la coada la supermarket statea la rand sa plateasca ce cumparase. Vine ursul si se baga in fata. Iepurasul din rand striga: Bai ursule tu nu stii sa stai la coada? Se intoarce ursul si intreaba: Care-a zis mah, care a zis? Iepurasul tacea malc. Ajunge iepurasul la casa plateste 2 sticle de vodca si pleaca. Ajunge acasa, bea prima sticla. O bea si pe a doua. Si la un moment dat se ridica si da cu pumnul in masa: Eu am zis mah, eu am zis!!!


[fb]
---
Trimis de MarinacheF in 19.07.12 23:16:23
Validat / Publicat: 20.07.12 07:19:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: In toata tara.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2448 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MarinacheF); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    davidana
    [04.09.12 21:22:14]
    »

    vai de mine, si mie imi parea rau ca nu m-am dus acolo anul asta... nici nu stiu unde ma voi duce la anul, ca de la an la an se strica treaba in Romania, ma gandeam ca poate gasesc ceva tot la noi, ca am copiii mici dar vad ca... "mah"

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    davidana
    Alte impresii din această RUBRICĂMelodia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037669897079468 sec
    ecranul dvs: 1 x 1