ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 21.09.16
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2024
DURATA: 7 nopți
Prieteni
5 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1750
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN 3 x DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Vacanta la Nisipuri, la hotel Marina Grand Beach

TIPĂREȘTE

Cautand impresii despre cazarile din Veliko Tarnovo, am dat peste un reviw scris de mine dupa un sejur la Sunny Beach din 2016 (vezi impresii). Si asa mi-a venit gandul sa scriu impresii despre vacanta petrecuta in statiunea Nisipurile de Aur in perioada 7-14 sept anul acesta.

Grupul nostru este alcatuit din 5 doamne, intre 70 si 83 de ani. Si din 2011 de cand am inceput sa mergem in Bulgaria, eu am fost cea care si-a asumat organizarea si achizitionarea pachetelor turistice. Va dati seama ca e destul de mare responsabilitetea, sa incerci sa faci o alegere cat mai inspirata care sa ne multumeasca pe toate.

Dupa multe ore de cercetare a reviw-urilor de pe site-uri de calatorii diferite, cu inima usor stransa am rezervat la hotelul Marina Grand Beach. Cu inima stransa, pt. ca cele mai recente impresii erau proaste sau pe aproape: personal neprietenos, camerele cu mobilier obosit, zugraveala invechita, miros neplacut in baie, mancare proasta, repetitiva, lipsa tacamurilor, cozi la vitrinele cu mancare... etc. Incercand sa discern unde era o parere pertinenta si unde doar rautati, am hotarat sa aleg MarinaBeach.

Si a fost o alegere f. buna! Am ajuns destul de devreme, pt ca am calatorit cu masina, si ne-am luat o marja generoasa de timp pt trecerea granitei la Vama Veche. Ei, surpriza, am trecut in 5 minute! La hotel ne-au dat doar 2 camere din 3, scuzandu-se ca aceasta nu e gata (desi nu era ora 14, ora la care incepe check-in-ul)

Ce a fost o surpriza, a fost parcarea masinii. Fix langa intrarea hotelului, dar contra frumoasei sume de 140 leva. 20L/zi. In toata statiunea este acelasi pret, daca hotelul nu specifica ca e gratuita. Si nu e sanatos sa o parchezi pe unde gasesti spatiu gol, pt ca sunt anunturi peste tot ca se ridica masinile... De asemenea, pt. sezlonguri si umbrela pe plaja se plateste: 12L, sezlong fara saltea, 15L cu saltea, 12L umbrela, si 3L masuta, daca o doresti. Stiind de la rezervare acest lucru, am venit cu cele necesare de acasa. In schimb la piscina hotelului totul este gratuit. Piscina este f. potrivita pt familii cu copii, adancimea maxima fiind 1.50m.

Am fost f. inspirata sa aleg acest hotel aflat in prima linie. Camera a fost la et 7, cu o vedere absolut spectaculoasa catre mare. Camera a fost impresionanta, pt ca are un perete de sticla catre balcon, si fiind la 7, ai o vedere panoramica asupra marii si partea deluroasa a statiunii. Mobila moderna, saltea ortopedica, asternuturi impecabile, stralucitor de albe, perne confortabile, pilote potrivite anotimpului, aer conditionat permanent, care se inchide automat daca deschizi usa balconului. Very clever! Am mai vazut asa ceva in Malta. Si uite asa scapi de risipa de curent, pt. cei care omit sa opreasca aerul daca stau cu usile deschise. In baie este intr-adever un miros neplacut, dar eu spun ca este de la apa de la chiuveta. Zona aceasta de la malul marii, este cu ape sulfuroase, uneori si termale. De aceea hotelul acesta ofera gratuit cate o sticla de apa plata imbuteliata, in fiecare zi. De asemenea ai 2 sticle de suc si 2 canete de bere in frigider, care sunt si ele gratuite. Eu nu le-am baut, pt ca nici acasa nu consum sucuri, deci nu stiu cum erau. Am apreciat faptul ca exista un seif in sifonier, in care eu mi-am pus actele si cheile masinii, ca sa evit vreo surpriza neplacuta.

Mancarea a fost excelenta, f. variata, peste in fiecare zi, gratar facut in fata ta, aproape zilnic, garnituri diversificate pe alese si, o surpriza, ciorbe f. gustoase. in fiecare zi era o supa crema si o ciorba. Ei nu acresc cu bors, ciorbele sunt ca in Oltenia, la noi. Doar un carcotas ar putea spune ca nu a avut ce manca. Mergand de atatia ani in Bulgaria, deja stiu ca nu-mi vor placea micii lor, tocaturile, carnatii. Au o cu totul alta paleta de mirodenii. Mai catre orient. Mirosuri dulcege si nepicante. Mici si carnati fara usturoi? Pt noi, asa ceva nu exista!!! Daca te uitai in jur vedeai si acum farfurii umplute cu 2-3 felii de friptura la tava+ un copan de pui maaare+ garnitura, si returnate neatinse. Nu-mi permit sa judec pe nimeni, dar nu cred ca la tine acasa te-ai bucura daca ti-ar face asa ceva vreun musafir...

... si as mai putea continua cu aprecierile, dar devine prea lunga postarea!

Concluzia? Recomand acest hotel. Ne-am simtit minunat, personal f. atent cu turistii, curatenie impecabila, mancare buna!


[fb]
---
Trimis de LilianaMaria in 16.09.24 11:20:19
Validat / Publicat: 16.09.24 13:01:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: albena- hotel magnolia, orhideea, boriana, elitsa, sunny beach- imperial sf. constantin si elena- grand hotel
  • Alte destinații turistice prin care a fost: SUA, Anglia, Scotia, Germania, Franta, Malta, Venetia, Moldova

VIZUALIZĂRI: 451 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LilianaMaria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13500 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [16.09.24 13:00:53]
    »

    Bun revenit pe site, cu impresii

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 115558&hid=1866.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.

    webmaster
    [16.09.24 15:50:00]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    danatom
    [16.09.24 18:04:14]
    »

    Am fost de patru ori la acest hotel, ultimele doua chiar anul acesta, in iulie si in august. Impresiile de pe site-urile de calatorii sunt subiective, in functie de gusturile si pretentiile fiecarui turist, dar noi ne-am simtit EXCELENT de fiecare data (desi este loc de mai bine) si vom reveni acolo cu placere! Intr-adevar: personalul este neprietenos, daca turistii sunt „imposibili” , adica ridica vocea si cer lucruri care contravin regulamentului hotelului sau bunului simt (check-in inainte de ora 14, de exemplu). Noi le ducem mereu un mic cadou (o cutie de ciocolata) Miros neplacut in baie exista, uneori, dar punem un plastic (dintre cele cu care sunt acoperite paharele) sub capacul scurgerii si dispare Tacamurile mai lipsesc, dar rugam frumos pe cineva de la bucatarie sa aduca si se rezolva imediat Asadar, consider ca o recenzie proasta se justifica doar daca nu se poate rezolva nimic printr-un comportament decent, civilizat si generos. Singura nemultumire ar fi legata de echipa e „animatori” , care cer bani de la obraz pentru a pune muzica la piscina sau seara, dar, una peste alta... recomand Marina.

    webmasterX
    [16.09.24 18:06:50]
    »

    @danatom: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danatom
    Alte impresii din această RUBRICĂMarina Grand Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.028573989868164 sec
    ecranul dvs: 1 x 1