ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.06.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel in care vom reveni

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel Malibu, pt un sejur de 2 nopti de Rusalii. Stiam ca check-in ul se face incepand cu ora 16 si ca early arrival ul si late check out ul se platesc, daca exista disponibilitate.

Parcarea hotelului este destul de mica, dar e in regula, te descurci.

Micul dejun este bogat si bine aprovizionat.

Cand am ajuns in camera, am observat ca erau foarte multe insecte (gargarite :)) pe absolut toate balcoanele. Nu am zis nimic, am banuit ca este datorita vecinatatii cu lacul Tabacarie. Seara, cand am intrat in camera, am observat mai bine faptul ca erau cateva fire de par pe cearcaf. Fiind foarte obositii, nu am mai coborat la receptie, ci le am indepartat noi. Totusi a doua zi, cand am coborat la micul dejun, i am comunicat receptionistei situatia cu cearceaful si cu insectele dupa balcon. Ea mi a spus ca puteam fara probleme sa anunt acest lucru cand l am observat, seara. Noi am mers sa luam micul dejun, iar la intoarcerea in camera situatia a fost remediata.

Plaja hotelului are umbrele pentru mai mult de jumatate din sezlongurile disponibile. Eu cand am ajuns pe plaja, am intrebat baieti de la plaja/piscina daca sezlongurile se pot rezerva sau daca se poate lasa prosopul (cu toate ca acest lucru era mentionat si pe o pancarda, ca nu se poate rezerva sezlongul), baietii m-au informat ca nu se pot rezerva sezlongurile, ceea ce este un lucru bun. Totusi, a doua zi, dupa ce am luat micul dejun si am iesit la plaja, am vazut ca erau destul de multe sezlonguri blocate cu prosoape, sezlonguri ce erau sub umbrele. Noi in acel moment nu aveam de ales decat sa stam in soare. In acel moment am chemat pe unul dintre baietii de la piscina/plaja. Acesta a eliberat sezlongurile de prosoape, si a depozitat prosoapele la bar. Noi ne am asezat pe acele sezlonguri. Dupa aproximativ 1 ora au inceput sa vina si din persoanele care blocasera sezlongurile. In momentul in care m-au intrebat daca am vazut cumva prosoapele lor, i-am directionat catre baietii de la piscina si le am spus ca sezlongurile nu se blocheaza.

Ca si concluzie, consider ca nu este vina hotelului, atat timp cat este afisat faptul ca nu se rezerva sezlongurile si cat timp personalul hotelului informeaza acest lucru. Doar ca unii oamenii au niste apucaturi proaste (indiferent ca stau la 2* sau la 5*), confunda faptul ca daca iti platesti un sezlong pe o plaja privata si pleci sa mananci, e in regula sa il tii blocat pana te intorci, la doar l-ai inchiriat pe toata ziua, cu sezlonguri gratuite de la hotel, care nu se pot rezerva. Acest lucru se intampla si prin alte tari, prin Antalya sau Bulgaria, etc, ma rog, ati inteles ideea.

In rest hotelul este foarte bine pozitionat, iar seara este liniste, nu ai probleme cu muzica de la cluburi cum se intampla mai spre nordul statiunii. Personalul hotelului este saritor, nu am nemultumiri.


[fb]
---
Trimis de jamesbond12 in 19.08.16 22:43:10
Validat / Publicat: 20.08.16 06:45:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1076 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (jamesbond12); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [20.08.16 06:45:41]
    »

    @jamesbond12: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ----

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 67&ridAnt=72383

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMalibu Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035913228988647 sec
    ecranul dvs: 1 x 1