ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2017
DE a81
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 17.07.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Servicii MULT mai SLABE decat in anii trecuti

TIPĂREȘTE

Mentionez inca de la inceput ca anul acesta am fost a treia oara cand am optat pentru acest hotel, prima data, in 2014.

De atunci, s-a schimbat foarte mult totul, si, din pacate, in rau...

Am fost cazati la etajul 8, pe partea cu piscina si cu terasa unde in fiecare seara muzica "ne-a incantat" pana la 24,00-01,00.

Camera maricica, cum o stiam, usa de la intrare extrem de zgomotoasa, si nu numai a noastra, le auzeam si pe ale vecinilor. Usa de la baie nu se inchidea, iar timp de 6 zile am stat cu picioarele in apa care se scurgea de la dus fiindca nu se scurgea nicicum... scurgerea era pozitionata total aiurea, nu avea nicio treaba cu apa care trebuia sa se scurga.

Racitorul... daca se poate numi asa... orice altceva poate facea, numai de racit, nu.

Dezamagirea mea mare: cele 2 jacuzzi cu apa calda/fierbinte pe care le stiam si le "iubeam", cu care abia asteptam sa ma "intalnesc", au fost inlocuite cu unul mai mare cu apa... sloi. Nu-mi venea sa cred!!! Pentru ce se numeste jacuzzi? nu pentru relaxare in apa calda? Cum de s-au gandit sa schimbe in asa fel? La ce folosesc acum 2 piscine, ambele cu apa rece? Acest lucru pe mine m-a dezamagit foarte tare, chiar asteptasem mult sa ma relaxez in apa calda pe care o stiam inainte. Doar apa din piscina pentru copii era putin mai calda.

Alta dezamagire - masa: totala lipsa de organizare, cozi peste cozi la orice, diversificare=0, in toate zilele am mancat absolut aceleasi lucru, si, mentionez, nu suntem niste pretentiosi.

Micul dejun identic in fiecare zi, dificil ceva de ales pentru copii care nu mananca dimineata omlete, carnati, ficatei... puteam alege doar unt cu gem si cateodata pate facut de ei, dar, nu mereu, fiindca nu era zilnic, ca doar e de lux...

La pranz aceleasi cozi la orice, 3 feluri de ciorbe, in rest mancarici si sosuri, tocanite aceleasi zilnic iar daca doream altceva de afara din zona gratare si peste, ori nu mai gaseam ca "s-au terminat", ori renuntam fiindca stateam la o imensa coada, in fum de gratar. In aceasta zona, afara, si cartofii prajiti erau un lux pentru care se dadeau lupte grele, si pentru ei era o adevarata aventtura daca apucam cativa, si, asta fiindca ne saturasem de tocanitele din interior.

Pentru masa de seara nu pot sa ma exprim, am avut demipensiune, si ma bucur ca am ales asa.

Mentionez ca nu sunt singura care am avut astfel de nemultumiri, am auzit multe astfel de comentarii de la alti turisti la masa.

Ca o concluzie: decadere continua din 2014 si pana in prezent.

Pacat, mare pacat ca nu au pastrat standardul de calitate pe care l-au avut odata, dar, sa nu uitam, traim in Romania unde "se poate si asa", si nu ne dezicem nicicum.

Raportul calitate pret a lasat mult de dorit anul acesta, am platit o suma mult prea mare in schimbul a ceea ce s-a oferit, cu siguranta nu o sa mai revenim in aceste conditii.


[fb]
---
Trimis de a81 in 17.07.17 18:05:20
Validat / Publicat: 17.07.17 18:40:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Munte, statiuni balneo, Maramures, etc

VIZUALIZĂRI: 1760 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (a81); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.07.17 18:16:45]
»

Bun review de debut, merită remarcat

@a81: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 82&ridAnt=79307

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[17.07.17 20:51:16]
»

@a81: Si cand ma gandesc ca Majesticul era renumit pentru diversitatea si calitatea mancarii si a serviciilor, in general...Totusi, face parte din lantul Phoenicia si stiam ca ei tin la niste standarde... Dar cum in prezent investesc mult in extindere, s-ar putea sa faca niste economii prin scaderea calitatii serviciilor la hotelurile care functioneaza in prezent.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[17.07.17 21:07:02]
»

@cris1982:

Si cand ma gandesc ca Majesticul era renumit pentru diversitatea si calitatea mancarii si a serviciilor, in general... Totusi, face parte din lantul Phoenicia si stiam ca ei tin la niste standarde...

Renumele pentru calitatea şi diversitatea mâncării a fost câştigat pe merit. Turişti care au fost şi la Majestic şi la Phoenicia declarau că mâncarea este incomparabil mai bună la Majestic. Personal am văzut turişti cu brăţări de Phoenicia care veneau la cină la Majestic.

Nemulţumirea autoarei vis a vis de mâncare se referă mai mult la aglomeraţia maximă din timpul prânzului.

Când ai trei feluri de ciorbă diferite în fiecare zi, nu poţi să spui că nu ai avut diversitate.

Mănânci doar tocăniţe atunci când nu vrei să stai la coadă la grătar, unde sigur erau minim trei feluri de carne în fiecare zi.

Am fost şi eu acolo doi ani la rând şi aş mai merge.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[17.07.17 21:16:46]
»

@nicole33:

Am fost şi eu acolo doi ani la rând şi aş mai merge.

Si autoarea zice ca a mai fost doi ani acolo, dar de anul acesta a scazut calitatea serviciilor.

Din punctul meu de vedere, Majesticul era o varianta buna de concediu si chiar as fi dezamagita sa scada calitatea serviciilor, mai ales ca eu am o parere buna despre lantul Phoenicia.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[17.07.17 21:51:19]
»

@cris1982:

Anul acesta nu am ajuns la noi la mare. Poate voi reuşi mai spre sfârşit de august sau început de septembrie, măcar un weekend. Dar aş alege tot Mamaia şi tot Majestic, chiar dacă ar fi pentru al treilea an consecutiv.

Eu am mâncat numai grătare, chiar dacă mereu se formau cozi. Doar la prânz, deoarece seara era mult mai liber. Mereu a fost fum, ca la orice grătar. Noi oricum mâncam doar pe terasă pentru a putea fuma. Ar fi fost şi culmea să stau în fum de grătar şi să mănânc tocană , doar pentru că nu am chef să stau la coadă, iar apoi să mă plâng că mâncarea nu a fost suficient de variată.

Camerele sunt de mai multe feluri. Eu am văzut vreo trei tipuri diferite, chiar dacă toate erau la acelaşi preţ, iar de stat am stat doar în două. Unele au mobilier vechi şi cam ciudat pentru gustul meu şi băi nerenovate, altele au mobilier nou, modern şi băi parţial renovate, iar altele au mobilier nou şi băi cu cabină de duş, nu cu perdea.

Hotelurile lor din Mamaia Sat nu mă tentează. Mi se par prea scumpe şi prea izolate, iar facilităţile pentru copii nu mă interesează.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
yellow2426
[27.03.18 14:16:03]
»

Va dau dreptate. Am fost si eu cazata in 2017 la Majestic, a pentru doua oara la acest hotel, si pot spune fara sa gresesc ca lucrurile s-au inrautatit foarte mult. Nu o spun doar eu. In asentimentul meu sunt toti colegii de serviciu cu care am petrecut acolo 9 zile: micul dejun nediversificat, frute putine si doar doua feluri la sfarsitul lunii iunie: mere si piersici, aceleasi prajituri zi de zi timp de 9 zile. Nici pranzul nu a fost cu nimic mai presus. Coada la cartofi prajiti si timpul de asteptare au fost neasteptat de mari, plus aceleasi feluri de mancare aproape zilnic. Am vazut chiar un copil care a lesinat la coada din cauza fumului de la gratare, unde se asteapta destul de mult. La fel si la sucuri, la dozatoarele din curte.

Persoane cazate la alte unitati de cazare nu ar trebui acceptate sa ia masa acolo. Aglomeratia este foarte mare, in defavoarea celor care platesc bani grei pentru cazare si masa la acest hotel.

Cea mai mare atractie pentru noi si copii a fost noul jacuzzi... si cam atat.

Camerele, asa cum stie toata lumea, sunt foarte mici, iar patul nu este asa de confortabil. Racitorul nu era racitor. Personalul - destul de rece si distant. Preturi prea mari pentru ceea ce ofera. Acum sunt in cautarea unui hotel in statiunea Mamaia. Majestic??? Sub nicio forma!!!

webmasterX
[27.03.18 14:20:30]
»

@yellow2426: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
yellow2426
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053129911422729 sec
    ecranul dvs: 1 x 1