ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 28.06.11
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Majestic Mamaia - All inclusive de Majestic

TIPĂREȘTE

De cate ori ne petrecem vacanta trebuie sa scriem si impresii ca asa este frumos. Ne-am planificat vacanta inca de anul trecut, am platit integral la sfarsitul anului trecut si asteptam nerabdatori sa petrecem, pentru prima oara, un concediu all inclusive.

Am ales Majestic Mamaia pentru ca am citit impresii bune despre hotel si mancare. In ziua stabilita am ajuns la hotel, bineinteles nu sunt camere libere. Las numarul de telefon si astept, pana la urma ma plictisesc de atata asteptare si ma duc sa intreb la receptie daca este camera libera. Este facuta curatenie in camera deci ne poate caza. Nu comentez, iau cartela si urcam la etajul 9 unde primisem camera.

Intram, mi se pare o camera goala, in care troneaza doar un pat mare si cam atat. Ma uit dupa dulap si am un soc. Vad incastrat in perete un fel de dulap/ debara care are, atentie, perdea pe o sarma si in acelasi loc un minifrigider. Stanga imprejur la receptie. Solicit schimbarea camerei, dupa ce explic la doua persoane ca acel dulap vazut de mine nu cred ca mai exista nici la hoteluri de o stea, primesc o alta camera, la un etaj inferior. Camera a doua, cu mobilier modernizat, pat matrimonial, doua dulapuri care incadreaza patul, un foltoliu, taburet, o masuta, o comoda si o servanta pentru valize. Nu se compara cu prima camera primita. Baia mare, cu dus cu usi de sticla. Ceea ce remarc, lipseste cuvertura de pe pat, patul doar cu cearceaf, asa cum a fost tot sejurul. Camera mare, balcon mare cu 2 scaune, masuta si uscator de rufe. Curatenie s-a facut in fiecare zi iar prosoapele folosite, eu le las jos, pe gresie, au fost schimbate. Camera si curatenia ok din puctul meu de vedere.

Hotelul este mare, are 200 si ceva de camere, un loc de joaca exterior bun, un loc de joaca interior foarte mic, doar pentru bebei. Are piscina de adulti, de copii, jacuzi, sezloange la piscina, cateva aparate de fitness langa piscina si sauna tot langa piscina. Hotelul NU dispune de plaja proprie, nu primiti sezolnguri gratuite la plaja.

Acum ajungem la all inclusive. Ce nu mi-a placut mie la Majestic a fost tocmai all inclusive. All Inclusive cuprinde trei mese in sistem bufet suedez: mic dejun intre orele 7.00-10.00, pranz 13.00-15.00 si cina 19.00-21.00 care se servesc in restaurant sau pe terasa pentru ca in restaurant sunt mese insuficiente pentru numarul turistilor. Beneficiezi si de bauturi care se servesc in intervalul 10.00-22.00 la un bar din curtea interioara, bauturi insemnand sucuri acidulate, apa carbogazoasa, bere, lichior, vin. Baiatul care serveste la bar foarte dragut si rapid. Mancarea la cele trei mese obisnuita, nimic deosebit. In restaurant poti servi in timpul celor trei mese sucuri, apa, cafea. Desi ai bratara la mana, argintie pentru all inclusive sau aurie pentru demipensiune de cate ori intram in restaurant eram intrebati numarul camerei. Acum sa spun si ce nu mi-a placut la all inclusive. Aglomeratia, dimineata erau mai putini turisti, era ok, la pranz haos. Si incep sa inteleg de ce. Pot veni din afara, oameni care nu sunt cazati in hotel, platesc 60 lei la pranz sau cina de persoana, primesc o bratara de alta culoare (mov, verde sau cine stie ce culoare) si pot manca linistiti. Sincer, eu credeam ca numai turistii cazati in hotel pot manca la restaurantul hotelului, credeam ca este un hotel cu circuit inchis, nu am citit la nimeni care a scris impresii despre hotel ca poate veni oricine sa manance din mancarea pregatita pentru cei care deja au platit-o (demipensiune sau all inclusive). Daca as fi stiut ca nu este un hotel cu circuit inchis sigur nu m-as fi dus. Sa motivez de ce ca sa intelegeti. Mesele sunt insuficiente si daca ajungi mai tarziu, sa zicem in jur de 13.30 cauti mult si bine o masa libera. Te duci sa-ti iei sarmale sa mananci, nu mai sunt s-au terminat, ardei umpluti, nu mai sunt s-au terminat, inghetata cu ciocolata s-a terminat si lista poate continua. Pai, atunci, de ce mai este all inclusive? Vrei friptura la gratar, trebuie sa ai rabdare sa stai la coada pana se face, la aproape 500-600 de persoane care servesc masa sunt doar 2 baieti care fac gratar. Vrei cartofi prajiti stai la alta coada, cu toate ca sunt prajiti in bucatarie, sunt adusi afara in curte, in loc sa fie pusi la linia din restaurant ca sa fie mai simplu. Asa ca, masa de pranz arata astfel: fuga sa ocupi o masa, stai la coada la ciorba, prima, vrei friptura la gratar, stai la a doua coada, vrei si cartofi, stai la a treia coada, vrei si o salata te duci in restaurant la alta coada. Recunosc, in cele 5 zile de sejur, am stat la cozi la mancare cat nu am stat de cativa ani incoace. Si asta, la all inclusive. Mie personal sistemul all inclusive de la Majestic nu mi-a placut, cred ca prefer sa iau masa a la carte.

Sa aveti sejururi minunate si experiente frumoase!


[fb]
---
Trimis de papalito in 12.07.16 00:21:14
Validat / Publicat: 12.07.16 08:31:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4957 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (papalito); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P16 marea - superba ca intotdeauna
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[12.07.16 08:34:03]
»

Se poate şi câte o notă pentru capitolele

- PLAJA & MAREA

- DISTR. & RELAXARE?

papalitoAUTOR REVIEW
[12.07.16 09:04:13]
»

@webmasterX - plaja si marea superbe, distractie si relaxare bune, fara note

webmasterX
[12.07.16 09:15:28]
»

@papalito - cum adică "fără note"?? :-)

Nu vrei / nu poţi acorda note, adică?

papalitoAUTOR REVIEW
[12.07.16 12:12:34]
»

@webmasterX - prima varianta, multumesc mult

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[12.07.16 15:15:37]
»

Asa ca, masa de pranz arata astfel: fuga sa ocupi o masa, stai la coada la ciorba, prima, vrei friptura la gratar, stai la a doua coada, vrei si cartofi, stai la a treia coada, vrei si o salata te duci in restaurant la alta coada. Recunosc, in cele 5 zile de sejur, am stat la cozi la mancare cat nu am stat de cativa ani incoace. Si asta, la all inclusive. Mie personal sistemul all inclusive de la Majestic nu mi-a placut, cred ca prefer sa iau masa a la carte.

Pe langa faptul ca nu imi place sa stau legata de un hotel, acesta este inca un motiv pentru care nu agreez sistemul all inclusiv.

Masa in concediu ar trebui sa fie motiv de relaxare, nu de stres cauzat de cozi, dezamagiri si alergat dupa mancare.

Si la Phoenicia Holiday Resort se poate lua masa de catre turisti din afara resortului pentru o suma de bani data sefului de sala.

Au acelasi patron, deci presupun ca asta este regula in toate hotelurile care apartin lantului Phoenicia.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
papalitoAUTOR REVIEW
[12.07.16 20:29:00]
»

@cris1982 - Probabil ca pentru ei primeaza profitul si nu multumirea turistilor.

nicole33
[12.07.16 20:44:37]
»

@papalito -

Pot veni din afara, oameni care nu sunt cazati in hotel, platesc 60 lei la pranz sau cina de persoana, primesc o bratara de alta culoare (mov, verde sau cine stie ce culoare) si pot manca linistiti. Sincer, eu credeam ca numai turistii cazati in hotel pot manca la restaurantul hotelului, credeam ca este un hotel cu circuit inchis, nu am citit la nimeni care a scris impresii despre hotel ca poate veni oricine sa manance din mancarea pregatita pentru cei care deja au platit-o (demipensiune sau all inclusive).

Nu am ştiut că în restaurantul principal vin şi persoane care nu sunt cazate în hotel, dar şi acelea plătesc ca şi cei care au plătit all inclusive, per total ieşind chiar mai scump.

La capete de sezon, hotelul oferă şi varianta de cazare doar cu mic dejun. Respectivii pot dacă au chef să-şi cumpere acele brăţări colorate pentru masă şi pe durata prânzului sau cinei au exact aceleaşi drepturi ca şi tine.

Ba chiar mai mult, la masa de prânz cei cu brăţări colorate au mai multe drepturi decât cei cu demipensiune, având acces şi la barul de pe terasă, nu doar la băuturile din interiorul restaurantului.

Este greu de crezut că sute de persoane de pe stradă se hotărăsc brusc să intre să ia masa la Majestic, creând acele cozi care te-au oripilat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
papalitoAUTOR REVIEW
[12.07.16 22:21:43]
»

@nicole33 - Cozile exista, daca dai un tur la pranz se pot vedea. Si faptul ca vin oameni din afara face ca aceste cozi sa existe sau sa fie mai mari. Daca o persoana plateste 60 de lei si isi umple farfuria cu 10 fripturi, cred ca deja si-a scos banii. In legatura cu cei cu demipensiune, acestia au aceleasi drepturi, adica isi pot lua bauturi si sucuri de la barul din curtea interioara pana la sfarsitul pranzului.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[12.07.16 22:41:54]
»

@papalito -

In legatura cu cei cu demipensiune, acestia au aceleasi drepturi, adica isi pot lua bauturi si sucuri de la barul din curtea interioara pana la sfarsitul pranzului.

Se pare că au făcut progrese. Anul trecut cei cu demipensiune erau puşi să plătească la prânz şi pentru o amărâtă de bere Ciuc la halbă, în timp ce cei cu brăţări colorate puteau bea oricâte.

Daca o persoana plateste 60 de lei si isi umple farfuria cu 10 fripturi, cred ca deja si-a scos banii.

Mi se pare o exagerare. Tot 10 fripturi îşi poate pune şi cel cu AI.

Dar pe prietenii managerului care mâncau seara acolo, erau serviţi cu prioritate şi nu cred că plăteau nu i-ai văzut? Că şi ăia consumau din mâncarea plătită de tine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
papalitoAUTOR REVIEW
[15.07.16 10:18:26]
»

@nicole33 - Sunt lucruri care tin de managementul hotelului si care pot fi remediate in beneficiul turistului.

Majestic
[05.08.16 12:37:58]
»

Va multumim pentru ca ati ales Majestic si pentru ca ne-ati atras atentia asupra acestor aspecte.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Va asiguram de faptul ca vom lua in considerare mentiunile dumneavoastra.

Fiecare oaspete este important pentru noi, iar satisfactia si confortul dumneavoastra sunt prioritare pentru noi.

Va multumim si speram ca si pe viitor sa reprezentam alegerea dumneavoastra!!!


NB Majestic este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
papalitoAUTOR REVIEW
[05.08.16 21:08:25]
»

@Majestic - Va multumesc si eu pentru mentiunile dvs. Daca veti tine cont de opiniile turistilor si veti cauta sa imbunatatiti serviciile in beneficiul acestora cu siguranta vom reveni la hotelul dvs.

Michaell
[05.08.16 21:57:42]
»

@Majestic - Este nevoie de review-ul unui client nemultumit ca sa va dati seama ce nu functioneaza si unde trebuie facut inbunatatiri??? Cozile care se vad in pozele postate de autoare nu sau petrecut in fata dvtsra? Nu sau putut face schimbarile necesare indata ce a aparut prima coada ca turistul care a platit sejurul sa nu fie nevoit sa se intoarca nemultumit din vacanta si sa va faca o asemenea ,,reclama,, pe un poartal ca acesta???

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, Majestic, Michaell, papalito
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059032917022705 sec
    ecranul dvs: 1 x 1