ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2017
DE Mpa
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piteasca [IF]
ÎNSCRIS: 06.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Impresii despre Lotus

TIPĂREȘTE

Încă suntem cazați la acest hotel. Este a patra noapte petrecută aici.

Nu am luat decât pachetul de cazare, întrucât nu avem cum să știm unde vom fi la ora mesei și, sincer, masa de lua la unele din restaurantele cu autoservire cu care colaborează. Așadar, dacă mâncarea nu îți place, din diverse motive, nu poți să renunți la bonuri (deși cred că s-ar putea cumpăra numai ape și sucuri din acei bani).

Așadar, am mâncat o singură dată în port, în rest, exact aici, aproape, există niște localuri cu mâncare bună (lejer mai scumpă decât un meniu de autoservire). Este unul cu leagăne, unul în stânga și unul poziționat pe cealaltă parte a drumului ce străbate Mamaia, imediat lângă acestea.

Acum, că am trecut de etapa mâncatului la hotel...

În cameră există un minifrigider cu un congelator mic, numai bun pentru a tine opt pastile de congelator. Funcționează. Mama și fata sunt cazate la 4 stele și nu au unde sa tina nimic rece. Și frigiderul răcește bine. Televizorul există, funcționează, dar 5 minute cat l-am ținut noi deschis pe un post de muzică, nu au existat probleme.

Ușa termopan, draperii și perdele. Plasa de țânțari fara o balama. Scaune și masa de plastic pe balconul pătat de la cei de dinainte și apă ce picura de sus. Cârlige ne-am cumpărat, ață nu, au lăsat-o pe cea a turiștilor anteriori.

Două paturi, cu saltele foarte bune, lenjerie din finet (super), două perne fleșcăite, două cearceafuri cu gauri și... Spre surpriza mea, patate deja. Urme de pix, pete negre... Dezamăgitor. Prosoapele erau patate, nimeni nu se îndura să le schimbe.

De trecut au trecut prin cameră, deoarece au luat gunoiul, ambele pungi, deși într-una din zile (vineri, azi e duminică) li s-o fi rupt sacul de gunoi, pentru că altfel nu știu cum explică apariția unui bețișor de cafea exact la ușă...

Știu că au trecut prin cameră și pentru că au schimbat stilul de hârtie igienică joi. Apoi vineri au pus unul pe etajera de la intrare. Și ieri l-au pus pe chiuvetă, ca să îl vedem. În rest... Baie mică, apa calda era la toate orele la care am făcut duș, 3-4 dusuri pe zi.

Era rupt plasticul de la masca pentru broasca ușii de la baie, dar merge.

Lenjeria neschimbată.

Aerul condiționat... Există, funcționează, dar e poziționat tare prost. Nu poate fi setat astfel încât să nu îl simți sfredelindu-te... Dar poate fi programat pentru porniri și opriri, pe parcursul nopții.

Gălăgie in hotel nu. Nu am prins.

În exterior... Da. Dar nu e nimeni vinovat. Și dacă ar funcționa aerul așa cum trebuie, nu ați avea decât nopți minunate. Oricum, hotelul este bine protejat de gălăgia din parc, din satul de vacanță...

Nu cred că o sa mai revin, dar asta pentru că am avut vaga impresie că măcar lenjeria și prosoapele sa fie incluse în preț.


[fb]
---
Trimis de Mpa in 06.08.17 09:14:37
Validat / Publicat: 06.08.17 10:52:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1757 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mpa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Din balcon... Vedere spre del mar, Mihaela. În dreapta este marea... Nu se vede din cauza pomilor și clădirilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.08.17 10:52:08]
»

Bun review de debut, merită remarcat

@Mpa: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

MpaAUTOR REVIEW
[07.08.17 14:58:45]
»

Sejurul la Lotus s-a încheiat...

Aveam bagajele făcute încă de la ora 10, dar așteptam să fie gata mama și fata (cazate la Parc), ca să mergem la un magazin pentru apă și țigări.

Am îndrăznit să îi spunem doamnei de la curățenie că vom elibera cameră în curând, dar ne-a atras atenția într-un stil care nu poate fi caracterizat altfel decât grețos că trebuia deja sa plecăm, că doar până la 12 avem. Era 10.

Oricum, am vrut neapărat să amintesc episodul pentru că am văzut-o. Există. Desigur, căruciorul pe care îl folosește avea un teanc de prosoape și lenjerii, însă nu se vedea nimic murdar, iar teancul nu a scăzut. Mă întreb dacă nu cumva erau machete.

Sau mostre...

Alt lucru super (apropo, au lăsat sacul de gunoi mare, plin, în ușă) a fost când recepționera (aceeași de la sosire, nu a așteptat bacșiș, ceva) ne-a întrebat dacă nu vrem cartea de vizita, am refuzat și i-am explicat că nu ne-au fost schimbate prosoapele sau lenjeria nici măcar o dată. "Niciodată? De cat timp stăteați? "

Și-a cerut scuze, inutil de altfel, deoarece nu e vina ei. Conducerea hotelului știe cât se consumă, au camere de supraveghere, pot verifica prin sondaj...

Mă rog, e neinteresanta părerea mea pentru ei, pentru că mai au afaceri destule...

Cu ce impresii am rămas?

Hotel curățat de ochii lumii.

Bateriile de la cadă și chiuvetă erau murdare când am ajuns, murdare la plecare. Suportul pentru hârtie igienică, murdar.

Peria de toaletă pusă pe burduf, în colț.

Zgârieturi și lovituri ale pereților și ușilor există.

Lenjeria de pat ruptă de mult, astfel încât coltul rupturii a intrat la apă (finet), patata cu ceva negru, ușor de spălat (am frecat o pată), plus pix. Proaspăt.

Prosopul împachetat minunat, murdar. Am văzut prea târziu.

Da, există un șifonier cu două uși, plus încă un spațiu cu oglindă la intrare. Un frigider încadrat de un birou sau cu oglindă. Un taburet și două scaune/fotolii comode, ce încadrează o măsuță mică, două paturi încadrate de două noptiere. Paturi cu saltele ferme. Bune.

Există destul spațiu. Dar aerul condiționat bate aiurea în pat, nu poți sta cu el. Frigiderul a funcționat corespunzător. Balconul pătat, două scaune de plastic și o masă de plastic, pătate.

Gândacii pe care i-am văzut nu se pun la socoteală, deoarece ei erau doar în trecere. Cred că și lor li se pare atmosfera neprietenoasă.

Așadar, nu recomand decât dacă ai prosoape și lenjerii proprii. Un mop, un aspirator minuscul, cârpe și soluții pentru curățenie.

Sau dacă nu contează un pic de mizerie și dispreț.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[07.08.17 15:15:10]
»

@Mpa: Mulțumiri pentru completările substanțiale.

Dacă dorești să ajustezi ceva la note, acum la final - scrie-ne aici (sau prin SESIZEAZĂ)

MpaAUTOR REVIEW
[07.08.17 15:34:59]
»

Știam eu că am uitat ceva...

Televizorul poziționat în dreptul unei noptiere, îndreptat fix spre cine doarme pe noptieră. Cei din pat se mutau mai în stânga. Prizele poziționate sus, dar uitasem de ele pentru că eram pregătiți deja cu prelungitor.

Și se pare că televizorul avea probleme la vizualizare și sunet. Purici și lipsa sunetului, pe unele posturi, mai exact.

Scurgerea la baie poziționată greșit, apă se scurgea spre ușă, dar am rezolvat cu lavetele cumpărate.

În rest, doamna de la curățenie nu cred că avea motive să de plângă, întrucât cu excepția ultimei zile, abia dacă găsea un fir de nisip pe jos. Chiar dacă face altcineva curățenie după noi, nu cred că trebuie să lăsăm dezastru. Camera 224.

Voi încărca și restul de poze.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Mpa
Alte impresii din această RUBRICĂLotus Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043793916702271 sec
    ecranul dvs: 1 x 1