ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Nehoiu
ÎNSCRIS: 16.08.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1 an 4 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
62.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel Lotus

TIPĂREȘTE

Am fost cazati in acest hotel 3 nopti intr-o camera dubla matrimoniala (2 adulti si 1 copil de 1 an si 4 luni).

Nu a fost o experienta tocmai placuta, deoarece am fost la un pas de a ne sufoca de caldura cu toate ca in camera exista aer conditionat. Degeaba e prins aparatul pe perete, daca nu functioneaza... Cand am plecat din camera, am pornit aerul. Cand ne-am intors, ne-a izbit de la usa o caldura sufocanta, de parca ar fi fost bagat un calorifer, nicidecum aer conditionat. Acest lucru s-a intamplat la etajul 4, camera 417. Aceeasi problema au intampinat-o si prietenii nostri de la acelasi etaj, camera 425, camera in care nu functiona nici racitorul.

Camerele sunt destul de mici, baia aproape neincapatoare, norocul nostru ca suntem mai slabuti.

Camerista de la acest etaj a fost foarte amabila, venea in fiecare zi sa faca curatenie, sa ridice gunoiul. Baiatul de la receptie cumsecade si el, ne-a lasat sa ne cazam inainte de ora la care trebuia sa se faca intrarea. L-as recomanda doar pentru ca se afla aproape de plaja si pentru ca este cat de cat curat. Nu l-as recomanda celor care merg cu copii, pur si simplu copilul refuza sa mai intre in camera.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Liliana Maria in 17.08.14 17:06:47
Validat / Publicat: 24.08.14 11:35:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1533 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Liliana Maria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[17.08.14 17:19:27]
»

@Liliana Maria: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Din păcate, nefamiliarizată fiind cu saitul nostru, ai scris articolul inițial ca și cum ar veni dinspre responsabilii hotelului, ca drept la replică. Așadar, nu ai avut posibilitatea să acorzi note la niciun capitol.

Te rugăm să folosești link-ul [EDIT IMPRESII] de la sfârșitul articolului pentru a remedia acest fapt; poți de asemeni să alegi un (alt) titlu dacă nu e bun cel pus de noi din oficiu.

Articolul va fi publicat imediat ce remediezi aceste lipsuri; mulțumim,

webmasterX
[24.08.14 11:34:24]
»

Mulţumiri pentru colaborare, articolul va fi publicat în scurt timp

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂLotus Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044766902923584 sec
    ecranul dvs: 1 x 1