GRAD SATISFACȚIE
Un hotel cum nu puteam să cred că mai există pe litoral, cu atât mai puțin la bulgari.
În primul rând nu-mi dau seama cum un asemenea stabiliment, căci hotel nu-l pot numi are autorizație de funcționare în domeniul turistic, ce să mai vorbim despre clasarea la 3*. Nu se poate clasa, ci doar trimis la clasare-casare, poate.
Camerele sunt oribile, lenjeriile murdare, draperiile pline de pete, gresia împuțită, televizoare din anii 90 care nu funcționează, mobila jalnică, frigiderul avea suportul de sticle prins cu frânghie, nu exagerez. Toaleta murdară, nu exista cădiță de baie, prosoapele miroseau urât.
Mai vreți? Să vă spun de ,,restaurant”? De cuvele mizerabile de la micul dejun, de cârnații și feliile de parizer ordinar? De ness-ul care se servea direct de la ,,BAR” în niște câni de o curățenie îndoielnică?
De faptul că 3 gealați se ocupau de tot în hotel? Erau și recepționeri, și barmani și ospătari și animatori? Umblau cu aceleași haine jegoase peste tot, servind clienții...
Mizerie peste tot, puțea a urină în restaurant, gresia era ciobită, sărită în unele locuri.
O mare țeapă, probabil în cârdășie cu agenția care are contract cu acest focar de infecție. Ar trebui sancționați cu închiderea și aplicarea unor amenzi super usturătoare. De fapt miroase a penal.
Evitați fraților, e jale!
Trimis de bbradu70 in 09.05.16 21:32:11
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bbradu70); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.40541620 N, 28.16259760 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@bbradu70: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.
Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@bbradu70 - Nu doresc sa contest cele descrise in articol, dar citand un coleg user care-si incheie tare inspirat articolele cu fraza "Cine detine informatia, detine puterea", nu inteleg de ce asa cum "descoperiti" site-ul AFA ulterior unui sejur ratat, pentru a posta acel review, nu il utilizati si spre informare anterior sejurului.
Nu mai zic de as aduce contributia pe AFA si userii care "chibiteaza" de ani buni pe site pentru a a se folosi doar de info, nu si de a contribui si ei la randul lor cu ceva material informativ sporind bagajul de informatii, de articole de pe AFA, articole care lor probabil le-au fost folositoare de atatea ori.
Pacat de sejurul ratat!
@testosu: fiindcă organizatorii excursiei au ţinut secret numele hotelului şi surpriza a fost când am ajuns. Nu am avut cum să mă informez înainte.
@bbradu70 - Salut! Nici eu nu mă îndoiesc de calitatea şi cantitatea serviciilor care ți-au fost oferite! Totuși, curios din fire, am dat un search pe Google pentru a analiza situația acest hotel şi întâmplător am văzut un răspuns referitor la cele sugerate de tine.
”Ar trebui sancționați cu închiderea și aplicarea unor amenzi super usturătoare. De fapt miroase a penal.
Mai exact, în căsuța oferită de Google pentru unitățile de cazare, pe lângă adresa, stelele, rating-ul şi numărul de contact al hotelului, "zace" anunțul "Permanently closed" ceea ce înseamnă că hotelul este permanent închis. Este posibil să fie o eroare dar mă cam îndoiesc. Deşi agențiile de turism încă oferă pachete pentru acest hotel, turiștii care doresc să își rezerve vacanța aici ar trebui să ia în considerare toate aceste mici detalii esențiale. Ghinionul tău a fost că nu ai știut numele hotelului dinainte. Dacă hotelul rămâne închis doar virtual şi doar pe recenziile de pe Google, în timp ce în realitate încă prestează servicii hoteliere, cu siguranță va rămâne o enigmă. Pe viitor, să ai parte de vacanțe mult mai plăcute!
E o escrocherie, când ajungi acolo realizezi imediat. Ar trebui înştiinţate autorităţile în domeniu din Bulgaria. Este inadmisibil ce se întâmplă acolo.
@andreieu -
”Mai exact, în căsuța oferită de Google pentru unitățile de cazare, pe lângă adresa, stelele, rating-ul şi numărul de contact al hotelului, "zace" anunțul "Permanently closed" ceea ce înseamnă că hotelul este permanent închis. Este posibil să fie o eroare dar mă cam îndoiesc.
Eu sincer nu mă îndoiesc, am dat peste multe erori la GOOGLE.
Mai ales că sub acel anunț, există și textul:
”Hotel "Lotos" este înregistrată ca închisă la această locație. Dacă informația nu este corectă, raportați-o.
(ceea ce am și făcut deja). Nu de alta, dar pe toate agențiile, inclusiv pe ambele lor saituri oficiale există oferte de cazare. Și ce e mai curios, la căutare pe limba bulgară, NU apare acel anunț. Și nu am reușit să dau peste vreo informație (repet - căutând pe limba bulgară! folosind diferite cuvinte cheie: închis, păcăleală, nemulțumiri etc.) despre indisponibilitatea / închiderea / alte sancțiuni oficiale aplicate acestui hotel.
@Dragos: ideea e următoarea, trebuie eliminaţi. metoda nu o cunosc. cert este că îi putem scuti pe alţii de astfel de experienţe nefaste, iar ,,patronilor" să le dăm la temelie.
@Dragos: Tot ce este posibil dar concluzia este mai mult decât clară, exact cum a spus și @bbradu70: Hotelul în cauză trebuie evitat pentru eventualele neplăceri și reclamații care pot surveni de la turiști optimiști, dornici de o vacanță fără griji! Un hotel mai bine clasat este întotdeauna un strop în plus de siguranță chiar dacă buzunarul rămâne cu câțiva bani mai puțin.
Zi faină!
@andreieu - ce nu înțeleg este altceva, cum se face de agenția din Galați, care o fi aceea i-a contactat pe cei de la Lotos. E o complicitate la mijloc, clar. Și repet, e de natură penală.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2021 Vacanta nr. 4 incheiata cu succes — scris în 05.08.21 de dorinakiss din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 După 6 ani, la confort mult mai performant! — scris în 25.08.17 de dorinakiss din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Hotel Lotos si Balcic, una pe fata, una pe dos... — scris în 03.07.17 de kikiritzi din BRăDENI [SB] - RECOMANDĂ
- Apr.2017 Hotel Lotos, Balcik — scris în 18.04.17 de malina_alina33 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2014 Miros pestilențial — scris în 29.06.14 de Cristeschus din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2013 A fost horror, nu ne vom mai intoarce veci! — scris în 12.09.13 de LibraryMouse din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2012 Vacanta la Balcic — scris în 06.08.12 de mihai barbu din SIBIU - RECOMANDĂ