GRAD SATISFACȚIE
Am stabilit sa ne petrecem luna de miere, incantati de peisajul gasit pe site-ul hotelului, fiind in cautarea unui loc linistit si plin de verdeata. Am platit un avans si am solicitat sa ni se trimita pe email menu-ul, pentru a ne face o idee asupra preturilor restaurantului.
Am ajuns acolo, unde am avut parte de tot felul de surprize neplacute care ne-au determinat sa plecam imediat. Trebuia sa fim cazati intr-o camera incadrata la denumirea cu B. Vad ca au schimbat intre timp site-ul si nu mai pot indica exact camera. Ni s-a oferit o alta camera, intrucat cea rezervata era inundata de o teava sparta cu o zi inaintea sosirii noastre. Nu ne-ar fi deranjat aceasta schimbare, insa camera oferita nu avea plasa de tintari, fiind plina de muste si nici nu avea draperii la geam. Nu ne doream sa stam in fiecare zi sa alergam mustele si nici sa ne trezim odata cu soarele. In rest, camera arata destul de bine, din cate ne-am dat seama in cele 5 minute cat am stat in ea. Intre timp, am pornit sa vedem restaurantul. Ne-am dat seama ca de la locul de cazare spre restaurant era cel putin 1 km de mers pe jos. Sa parcurgi aceasta distanta de trei ori pe zi, dupa ce ai mancat, nu cred ca e prea placut, chiar daca probabil ar fi fost sanatos. Ni s-a oferit alternativa de a ajunge la restaurant cu o masinuta de golf condusa de o persoana angajata de acolo. Lucru de altfel destul de placut, daca ai putea sa mananci linistit cu gandul ca sta cineva dupa tine, care asteapta sa termini masa. Cand am ajuns la restaurant am avut parte de ultima. Nu aveau nici pe departe ce scria in menu. Am mancat cartofi prajiti cu carnaciori pentru ca eram rupti de foame. Am intrebat-o pe dna Nicoleta Stan cum justifica menu-ul transmis pe email. Raspunsul a fost ceva de genul ca este obligata sa il trimita asa, chiar daca nu pot asigura diversitatea mancarurilor. Ni s-a propus sa spunem cu o zi inainte ce anume dorim sa mancam si sa bem in ziua urmatoare.
Toate aceste aspecte nu se incadreaza deloc in pretentiile unui hotel de 4*. Am fost foarte dezamagiti de conditiile oferite. Peisajul este intr-adevar superb, dar nu recomand cazare decat daca iti asumi cele scrise mai sus.
Avansul ne-a fost restituit in 3 zile. Nu au fost probleme din acest punct de vedere.
Trimis de Croco in 25.11.13 11:12:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BREAZA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Croco); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.17325800 N, 25.65625000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Croco: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
@Croco: Stimate Domn nu mi se pare normal si corect sa postati un articol calomnios la adresa unei unitati sub un pseudonim. Din cele relatate de dvs. inteleg ca incidentul s-a produs in iulie 2011. Interesant este ca dvs. il relatati dupa mai bine de 2 ani (25.11.2013). Din primavara acestui an locatia Lac de Verde are alti proprietari. Unitatea a fost ridicata la standarde internationale, asa cum si merita si din punctul meu de vedere intentia dvs. nu este alta decat una de denigrare. Rusine!!!
@cristianabadoiu: Stimata dna Badoiu,
Am decis sa relatez intamplarea noastra cand am citit review-ul "Revelion distrus", pentru ca mi-am dat seama ca lucrurile nu s-au imbunatatit, chiar daca au trecut 2 ani. Postarea impresiei sub un pseudonim nu influenteaza realitatea evenimentelor povestite. Scopul a fost de a atentiona si alte persoane care isi pun sperante in petrecerea unui concediu in acest loc. Dupa cum am aratat, este decizia acestora de a se caza la hotelul dvs, insa trebuie sa cunoasca si aspectele negative, atunci cand acestea exista.
Rusine sa le fie angajatilor care prezinta aspecte false clientilor legate de hotel.
Nu pot decat sa ma bucur ca locatia are alti proprietari, in speranta ca lucrurile vor fi imbunatatite. Cum am spus, este pacat de peisaj. Aceste review-uri ar trebui sa fie constructive pentru dvs, sa tineti cont de ele si sa incercati sa indreptati lucrurile, cum ar fi sa dotati camerele cu plase de muste si draperii, precum si sa va asigurati ca menu-ul de la restaurant poate fi oferit. Nu puteti obtine calitate cu investitie minima. Cei care au fost acolo si au fost multumiti de serviciile oferite, au posibilitatea sa isi spuna punctul de vedere si sa posteze review-uri pozitive. Iar clientii sunt destul de maturi in a decide daca trebuie sa tina cont sau nu de impresiile postate pe acest forum. Daca lucrurile s-au schimbat intre timp, nu cred ca aveti de ce sa va faceti griji. Pana la urma calitatea serviciilor oferite este singura in masura sa formeze sau sa schimbe opinia clientilor.
Prin urmare, va doresc mult succes!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2012 Revelion distrus - Lac de Verde Breaza — scris în 02.01.12 de mariusknz din BUCURESTI - nu recomandă