ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.01.2016
DE zad
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Alba Iulia
ÎNSCRIS: 24.08.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
21.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 45 GBP
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Feriti-va

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel cu un grup de copii, noi fiind insotitori (tata, mama plus copilul).

Inca de la sosire am avut dificultati, in sensul ca pe voucher figura un set de camere (duble si triple), iar ei aveau camere de 1,3, si 4 locuri. Dupa o discutie in contradictoriu cu receptionerii, care nu au vrut sub nicio forma sa ne puna in legatura cu doamna manager, am reusit sa impartim copiii si insotitorii pe camere.

De specificat ca am ajuns sambata seara si la primele nemultumiri ale noastre ne-au spus ca nu avem decat sa ne cautam un alt hotel, in conditiile in care hotelul fusese achitat cu mai mult de o luna in avans.

Abia acum a venit socul. Un hol mic, de o singura persoana, care abia permite accesul cu un bagaj mai voluminos si care in cazul unui eveniment nefericit ne-ar fi asigurat imposibilitatea de a fi evacuati ducea la etajul 1 si 2 care reprezentau de fapt tot felul de unghiuri si holisoare si legaturi intre diferitele parti ale hotelului.

Camerele ingrozitor de mici (compensau baile mari si renovate, dar zau ca nu s-a stat foarte mult in bai), iar punctul de rezistenta era ca la fiecare camera geamul sau usa nu se inchideau perfect, lasand sa treaca un sanatos curent de aer - care, pe de alta parte, primenea mirosul specific de necuratenie existent.

Cand am incercat sa discutam cu receptionerii si cu managerul, acelasi raspuns, ba chiar se mirau ca avem probleme. Doar dupa ce s-a luat legatura cu serviciile sociale din Londra au trimis un baiat bun la toate sa repare ce s-a putut, in schimbul neplacerilor urmand sa ne dea o masa de seara (micul dejun era inclus).

Iar aici ajungem la alta bucurie, si anume masa. Micul dejun a constat DOAR din pasta de peste, oua, rosii +castraveti, cereale si unt cu dulceata. In fiecare zi, desi pe site-ul lor nu se specifica cum ca ar fi intr-un fel de post (informatie aflata de la doamnele care debarasau, toate romance si care povesteau ca nu primim carne sau branzeturi pentru ca respectivii posteau. Treaba lor, de apreciat, dar ce vina aveam noi?). Cina (nu cea de taina, dar, oricum, cina) a fost OK.

In schimb, cand am plecat, desi ne-au promis ca micul dejun va fi gata un pic mai repede, nu am avut parte nici de pasta de peste, nici de oua, nici de legume.

O experienta de neuitat, pe care sigur am fi evitat-o daca cineva ar fi scris o recenzie pentru respectivul stabiliment.

Ca hotel de 3 stele, cum pretind ei, nu este sigur.


[fb]
---
Trimis de zad in 21.01.16 18:21:50
Validat / Publicat: 21.01.16 19:17:46
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MAREA BRITANIE

VIZUALIZĂRI: 2054 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Opritoare performanta pentru usa hotel 3 stele, Londra
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 12 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 GBP pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [21.01.16 19:16:59]
    »

    Mutat în rubrica "King Solomon Hotel, LONDRA" (nou-creată pe sait)

    -

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    zadAUTOR REVIEW
    [21.01.16 19:48:44]
    »

    @webmasterX - Exact acolo este. Multam fain de validare, poate citeste cineva si nu pateste ca noi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [23.01.16 16:48:19]
    »

    @zad - bun venit pe sait!

    de curiozitate: cât a costat acest hotel minunat?

    zadAUTOR REVIEW
    [23.01.16 16:56:43]
    »

    @Dragos - Uite, sa stii ca nu stiu. Am fost un grup mai mare, am parcurs mai multe tari si am platit per total sejur. Dar stiu cu siguranta ca nici daca mi-ar da bani nu as mai sta acolo.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    zad

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052066087722778 sec
    ecranul dvs: 1 x 1