ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.09.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2024
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1981
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 70 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Prima data in Antalya

TIPĂREȘTE

Am auzit numai cuvinte de lauda despre Antalya si am dorit cat mai suntem sanatosi sa vedem specificul turismului din Antalya. Anul acesta preturile au crescut foarte mult in Antalia. Am avut cateva criterii in alegerea hotelului: distanta fata de aeroport pentru ca transferul sa nu dureze prea mult, o plaja cu nisip fin inclusiv pe fundul marii, un hotel cu vegetatie, distanta mica fata de plaja, un pret acceptabil pentru noi si impresiile turistilor.

Asa am ales Kaya Belek care pe Booking.com are nota de 9.1 cu toate ca pe AFA are o nota foarte mica. Fata de articolul precedent (vezi impresii) am impresia ca noi am nimerit in alt hotel pentru ca nu se potriveste nimic. Hotelul are 2 corpuri mari dispuse in V unite de un corp mai mic. Noi am primit camera in corpul in care se afla centrul SPA si am avut impresia ca acesta a fost renovat de maxim 2-3 ani dat materialelor folosite care nu existau sigur in 2011, ma refer la parchet, gresie, fainta, cabina de dus moderna cu geam de sticla iar exteriorul este cu tencuiala decorativa. Toate camerele din corpul nostru erau identice cu exceptia celor de la ultimul etaj care erau la mansarda, erau mai mici dar aveau balcon mai mare. Nu stiu cum aratau camerele din corpul cu restaurantul.

Zborul a fost cu Tarom iar la ducere nu a avut intarziere dar la intoarcere a intarziat 30 min. Angajatii Aeroportului Otopeni ne-au facut sa asteptam peste 90 min bagajul de cala, in Antalia cred ca am asteptat maxim 5 minute pana cand a venit bagajul de cala iar noi cand am ajuns la banda de bagaje am fost a treia familie, alti turisti din avionul nostru nu au asteptat deloc. Trasferul la hotel a durat maxim 30 minute si a fost prima oprire a autocarului dar am asteptat destul de mult pana sa ajunga toti turisti la autocar datorita personalului tour operatorului roman care nu ofereau indicatii precise iar turisti rataceau prin aeroport si parcarea acestuia.

Cazarea s-a facut rapid iar receptionerii ne-au rugat sa mergem intai la restaurant pentru pranz deorece mai aveam 10 minute iar restaurantul se inchidea.

Apoi am fost condusi in camera de un valet care ne-a prezentat camera inclusiv functionarea seifului din camera care este gratuit cu cifru electronic. Tot el a precizat ca minibarul este gratuit cu realimentare zilnica fara cost suplimentar. Mentionez ca in prezentarea hotelului la tour operatorul roman se spunea ca seiful este contracost iar realimentarea se face doar cu apa. Am inteles aici ca manegementul hotelului a fost schimbat anul acesta care au schimbat foarte multi angajati.

Deci am primit ce am platit adica o camera cu vedere la mare amplasata la etajul 3 foarte aproape de capatul hotelului spre mare.

Camera este destul de mare cred ca are putin peste 30 mp. desi este open space prin organizare este impartita in 2 zone dormitorul si zona de relaxare cu canapea, fotoliu si masuta. Am observat ca majoritatea camerelor ca sa nu spun toate au un pat dublu si un pat de o persoana. Aici este un adevar in alte articole patul dublu este lipit de perete si nu poate fi folosit ca pat de mijloc pentru noi a fost un inconveniet dar pentru familiile cu copii care erau foarte multe a fast un avantaj. In camera se mai afla un birou, televizor si o comoda. In hol se afla un dresing foarte incapator. Camera are parchet deschis la culoare si tapet in buna pe pereti.

Baia este de dimensiuni normale dar moderna cu instalatii sanitare in perfecta stare. In baie se afla sapun solid, sapun lichid, 8 sticlute cu sampon si geluri de tot felul, casti de dus si interesant 2 manusi de baie de genul celor folosite in haman. Toate consumabile se completau zilnic. Deasemenea existau 7 prosoape care se schimbau zilnic in stare buna dar nu exceptionale. Aerul conditionat desi era centralizat funciona foarte bine si era destul de silentios iar in camera exista o cartela pusa de hotel care asigura alimentarea cu electricitate a camerei. Noi chiar reduceam viteza aerului cand eram in camera iar cameristele cand veneau la curatenie scadeau si temperatura si mareau vitela la maxim. Curatenie se facea zilnic destul de temeinic iar lenjeria cred ca a fost schimbata la 2 zile. Singurele minusuri erau saltele care erau cu arcuri dar in stare buna si lipsa unui program tv in limba romana desi spre surprinderea mea erau foarte multi turisti romani.

Hotelul are un restaurant imens cu terasa, un restaurant langa plaje pentru pranz, un loby bar foarte mare, o cafenea - cofetarie, un bar langa plaja mai mic, un bar la piscina foarte mare si aveau serviciu pe plaje la sezlong cu toate bauturile existe in bar inclusiv inghetata ambalata Algida. Deasemenea hotelul are patru restaurante a la carte cu rezervare prealabila.

Preparatele culinare au fost de o diversitate enorma aveau si 3 puncte de bucatarie deschisa. Deasemenea existau fructe si legume foarte multe de calitete foarte buna. La fiecare masa existau cam 4 feluri de peste dar a fost o singura seara mediteraniana cu fructe de mare. As sesiza ca inconveniente lipsa carnii de porc din cauza religiei, implicit un sortiment redus de mezeluri de calitate modesta si folosirea unor condimente specifice care mie nu imi placeau inclusiv pe preparatele la gratar (plita) care nu lipseau la fiecare masa cel putin 2 tipuri de carne. Bineinteles a fost nelipsitul Kebab din care de oaie in diverse variante. In restaurantul principal bauturile erau servite la masa de ospatari dar se servea doar bere, vin alb si roze, sucuri, apa plata, cafea si ceai. Berea era Efes la draft iar vinul era inbutelian iar daca solicitai iti aduceau o sticla. Mie nu mi-a placut vinul roze dar cel alb era acceptabil. Deasemenea era o mare difersitate de prajituri, inclusiv cel putin 3 tipuri de tort si foarte multe tipuri de bacavale. Doar seara se servea inghetata la cornet de regula 3-4 tipuri de arome iar asa cum am spus la barul de la piscina existau non stop 8 tipuri de inghetata ambalata Algida. Toti ospatarii au fost amabil si operativi. Nu a exixtat sa nu gasim masa libera in restaurant sau baruri. Imediat ce se elibera o masa ospatari o curatau si puneau tacamuri si servetele.

La baruri exista si o gama larga de bauturi alcolice de import aflate la vedere as spune de calitate medie de exemplu whisky Ballantines, JB si inca un tip de aceiasi clasa, sampanie destul de buna, votca Smirnof si Absolut, rom Captan Morgan, Garone alb si rosu, gin englezesc. Fiind un bautor de gin tonic mi-a placut ca foloseau apa tonica Sveps inbuteliata. Cred ca bauturile erau originale pentru ca le cunosc gustul din Romania iar sticlele erau cu supapa. Bineinteles erau si tot felul de lichioruri pe care nu le cunosc din care barmani preparau coktail dar aveau si nealcolice. Tot in prezentarea hotelului in Romania nu se specifica bauturile de import. Sucurile acidulate erau Coca Cola la dozator dar erau destul de bune, noi am incercat Sprite si Coca Cola zero. In minibar exista Coca Cola si Fanta inbuteliate.

Hotelul statea destul de rau la cafea pentru ca in restaurantul principal si restaurantul de pe plaja, in loby exixtau numai aparate care preparau cafea tip solubila. Am observat ca in ultimii ani chiar si in Romania si Bulgaria inclusiv la hoteluri de 4* sau extins aparatele care prepara cafeau din boabe. Se putea bea cafea turceasca buna la cafenea, loby bar si Pool bar iar cafea expresso din boabe doar la primele doua. Dezavantajul pentru mine era cantitatea mica de cafea. Am cerut expresso dublu si tot o cescuta mica am primit iar barmani nu stiau ce inseamna expresso amercano.

Un minus o fost si dezactivarea destul de des a cartelelor de acces in camera si a Wi-Fi care avea un mod de activare greoi ca trebuia sa mergem la receptie dar receptioneri erau amabili si operativi. Wi-Fe era destul de bun inclusiv pe plaja si bineinteles gratuit.

Plaja este foarte buna cu nisip fin inclusiv pe fundul mari dar apa creste detul de repede si parca nu este pentru copii. Aici am intalnit cea mai calda apa de pe toate plajele prin care am umblat. Apa marii nu era asa de limpede ca in Grecia. Am descoperit o sectiune de plaja pentru 16+ unde gaseam sezlonguri libere la orice ora si era liniste. Prosoapele de plaja se luau de la receptia SPA pe baza de card cand doreai fara garantie. Un preot cu care m-am imprietenit acolo spunea ca este plaja pensionarilor dar existau si cupluri tinere. Cred ca aveau camere de luat vederi ca daca aparea un cuplu cu copii imediat venea un angajat care ii ruga sa paraseasca plaja, inclusiv pe turisti turci. Dupa amiaza se formau valuri iar unele zile chiar mari. Hotelul are 2 piscine frumoase si mari, una pentru copii si incepatori iar alta pentru adulti. Existau o gramada de animatori care organizau tot felul de activitati la piscine si pe plaja.

Hotelul are un parc mare si foarte bine ingrijit cu foarte multi palmieri si iluminat feeric noaptea. Deasemenea are un amfiteatru mare in care se organizau spectacole in fiecare seara pana la ora 21 pentru copii iar apoi cam la 21.15 pentru adulti. Deasemenea in zona dintre barul de la piscina si restaurantul de pe plaja cam in fiecare seara era muzica live cam slabuta sau muzica de club. Aici infintau 2 baruri volante unde seveau coktail. Intr-o seara au adus un DJ profesionist cu decoruri, instalatii sonore si de iluminat, dansatori profesionisti care a creat o atmosfera de club.

Mi-a placut ca la ora 12 cand am predat camera nu au fost taiate bratarile si am putut sa folosim restaurantul si barurile hotelul pana la ora 16 cand a venit autocarul pentru aeroport mai ales ca noi am mancat de pranz la restaurant in ziua sosiri. In majoritatea hotelurilor cu AI din alte tari la ora 12 la revedere numai daca am intrat cu cina se poate servi pranzul. Am intalnit hoteluri in Bulgaria la care se intra cu cina si se iese cu micul dejun.

Contrar altor impresii hotelul nu este raiul rusilor care erau majoritari (cel mult40%) dar erau multi turisti turci, romani, arabi, din fostele republici asiatice ale Uniunii Sovietice care erau musulmani, catava germani si englezi care venisera sa joace golf pentru ca in apropiere este un teren de golf. Majoritatea erau familii cu copii, cu exceptia englezilor si germanilor care erau fara copii dar erau si cupluri tinere fara copii si pensionari. Totusi hotelul nu are aqua park important pentru copii.

Desi a fost un paradis, ceva care nu mi-a placut poate aglomeratia din resort care are aproximativ 600 camere, galagia si aspectul de cantina al restaurantului sau gustul mancarii sau poate izolarea resortului de alte localitati urbane sau rurale. Satul Kadriye se afla la 4 km. iar orasul Antalya la 35 km iar dupa ce ai vazut Istambulul nu impresioneaza cu nimic. In magazinele din hotel sau cele din Antalya preturile erau in Euro si mult mai mari ca in Istambul. In Istambul in aceasta primavara un pachet de tigari costa 65 lire turcesti iar la hotel sau in bazarul din Antalya costa 6 Euro, deci fumatori trebuie sa isi cumpere tigari din Romania. Chiar si in magazinele din satele de langa Antaya preturile erau mari mai ales la rahat, bacavale si halva. Cred ca hotelurile din Antalya este pentru oameni mai tineri sub 60 ani.

Ghizi locali ai tour operatorului roman sunt din Basarabia si nu se ocupa de turisti romani (poate cel mai mare din tara noastra) sunt convins ca lucreaza si pentru un tour operator din Rusia. Impreuna cu un cuplu tanar din Romania ne-am inscris la o excursie de cumparaturi in Antalya oferita de gratuit de tour operatorul roman am asteptat in zadar venirea microbuzului si cand l-am sunat a spus ca excursia este planificata pentru ziua urmatoare desi aveam un fel de vaucher scris de el. Va sfatuiesc ca nu merita excursia care este o smecherie cu un magazin de bijiterii si unul de pielarie cu preturi foarte mari dar cu o regie pregatita pentru turisti romani. Mai cuprinde o vizita la Mall Antalya sau la Bazar iar acestea sunt departe de centrul vechi al orasului pe care acesta spunea ca il putem vizita. In ziua plecari se facuse ora 10 iar el nu ne anuntase la ce ora vine autocarul si cand decoleaza avionul, am trimis un mesaj pe Whatsapp si avea numerele nostre de telefon ne intraba care este ziua de plecare, se pare ca uitase de noi desi eram 2 familii. In Italia si Spania ghidul local ne-a insotit pana la aeroport si ne-a condus pana la ghiseele din aeroport, autocarul a venit fara ghid si ne-a lasat in parcarea aeroportului, noroc ca aeroportul Antalya nu este foarte mare.

Pentru mine cel mai bun AI a fost la Hotelul Ramada Plaza din Alexandropolis dar care nu are plaja din Belek, nu poti sa le ai pe toate.

Consider ca acest hotel merita o medie de aproximativ 9 desi nu am experienta in Antalya dar am discutat cu turisti romani care au fost de multe ori in Antalya si au apreciat acest hotel, deasemenea am gasit un cuplu care a mai fost la Kaya Belek cu 5 ani in urma si spuneau ca hotelul este mult schimbat in bine.


[fb]
---
Trimis de olteanul2010 in 21.09.24 22:32:09
Validat / Publicat: 22.09.24 06:54:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Istambul
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Franta, Belgia, Austria, Slovacia, Ungaria, Grecia, Bulgaria, Moldova, Croatia, Spania, Italia

VIZUALIZĂRI: 995 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 Vedere din camera cu zona piscinilor
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20900 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.12 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    gushpiPHONE
    [22.09.24 08:12:07]
    »

    Interesant, ai deschis televizorul? 😱

    Noi folosim camera de hotel doar să ne spălăm și să dormim! 😀, și doar între orele 01... 02 și 09. Ar trebui să primim discount pt asta... !

    Ne bucurăm ca ați găsit ceva frumos!

    olteanul2010PHONEAUTOR REVIEW
    [22.09.24 09:25:20]
    »

    @gushpi: sejurului a fost în perioada 02.09 -09.09.2004

    Am deschis televizorul cred de 3 ori. Interesant că aveau totuși foarte multe programe iar imaginea era foarte bună. Cred că aveau cel puțin 15 programe în limba germană cam câți turiști germani erau în hotel. Mi-au plăcut turiști germani și englezi majoritatea erau oameni educați și politicoși că doar erau jucători de golf. Era o altă categorie socială decât cei întâlniți în Bulgaria și Spania.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Yoda
    [22.09.24 23:21:49]
    »

    @olteanul2010:

    Asa am ales Kaya Belek care pe Booking.com are nota de 9.1 cu toate ca pe AFA are o nota foarte mica. Fata de articolul precedent (vezi impresii) am impresia ca noi am nimerit in alt hotel pentru ca nu se potriveste nimic.

    Articolul ala e o caterinca, nu stiu de ce a fost publicat. Important este ca v-a placut si ca v-ati simtit bine.

    webmasterPHONE
    [23.09.24 00:59:57]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    olteanul2010PHONEAUTOR REVIEW
    [23.09.24 08:44:37]
    »

    @webmaster: vă mulțumesc pentru apreciere

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gushpi, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂKaya Belek Hotel [Kadriye]:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060454130172729 sec
    ecranul dvs: 1 x 1