ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.06.2017
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Suceava
ÎNSCRIS: 06.07.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
7 AD. + 1 COPII -- v: 1,8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagire totala

TIPĂREȘTE

Daca in perioada 2008-2012 am fost la acest hotel de 4 ori (vezi impresii) si am avut doar cuvinte de lauda, anul acesta am avut parte de o dazamagire totala.

Asteptam cu nerabdare vacanta, crezand ca voi gasi conditiile pe care le stiam, dar... totul e schimbat.

Cazarea: camera, sa spunem ok pentru 3 persoane, baia curata, dar prosoape insuficiente, nu le schimba decat daca le lasi pe jos, lenjeria schimbata doar dupa ce am dat "micuta spaga" de 10 leva, ceaiul si cafeaua care trebuia sa ti-o lase zilnic in camera era dupa bunul plac si la alegerea cameristei. Iar surpriza, neplacuta, camera plina de furnici.

Masa: au disparut specialitatile cu care eram obisnuita acolo, multa tocanita (orice fel de carne era cu sos si ceapa), cartofi, orez, paste, putin gratar acolo, ce ramanea de la pranz gaseai seara la gratar sau in sosuri. Prajiturile cu aceeasi crema, doar culoarea si forma difera. Ca un plus: gustul era bun, iar pestele, chiar daca cel oceanic, era bine gatit si gustos.

Bar: asa cum apare si in prezentare, doar bauturile locale erau la liber, dar... si astea la barul din restaurant, le primeai doar daca zambeai si "socializai" cu barmanul (ma refer la coniac), berea si cola la dozator era la discretie. Cocktail-urile (cam 4 la numar) nu aveau niciodata acelasi gust, fiecare il facea dupa ureche, fara sa respecte gramajele si aroma.

Plaja: si aici surpriza. Saltelele pentru sezlonguri se cumpara - 2 leva buc/zi de persoana, dar nu asta e chiar problema. Le puteai lua doar de la ora 8, iar la ora 18 veneau si ti le luau, fara nici un drept de a riposta, sau plata suplimentara macar pentru copil. Chiar daca era soarele sus si vremea excelenta de plaja, ramaneai doar cu prosopul (si ala de acasa) pe scheletul sezlongului.

Nisipul si tarmul marii - extrem de mizerabile. Alge putrezite la mal, nisipul murdar, iar in 7 zile cat am stat nu am vazut nici o masinuta de curatat si intins nisipul. Intr-o zi, probabil la comentariile turistilor, a venit un nene cu o grebla si a dat in mare algele de pe tarm (asa incat le adunai dupa tine daca te hazardai sa intri in apa), iar cele de pe plaja le-a strans intr-un sac de gunoi.

Voi posta un filmulet sa se vada cum se curata plaja la un hotel de 4* superior.

Voi incheia aici, pentru ca ma doare pe mine, care an de an asteptam cu drag sa ajung acolo, pentru ca simteam cu adevarat ce inseamna sa fii in vacanta, iar acum, m-am intors dezamagita si hotarata sa renunt defiitiv la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de lauracarmen in 18.06.17 12:17:49
Validat / Publicat: 18.06.17 13:21:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Kaliakra - Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1657 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lauracarmen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 furnicutele misuna peste tot in camera la Kaliakra
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [18.06.17 13:20:54]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Kaliakra Standard Hotel, ALBENA" (deja existentă pe sait)

    ---

    Daca in perioada 2008-2012 am fost la acest hotel de 4 ori

    Pentru că nu ai specificat dacă ai stat la Kaliakra Standard sau Superior, am mutat impresiile la hotelul despre care ai mai scris, adică la Kaliakra Standard.

    Dacă ai stat totuși la Superior, te rog să ne spui.

    Mulțumesc!

    lauracarmenAUTOR REVIEW
    [18.06.17 13:53:10]
    »

    @webmasterX: Ma scuzati. Da am stat la Kaliakr standard

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [18.06.17 16:23:42]
    »

    @lauracarmen:

    Îmi pare rău că experienţa de anul acesta la Kaliakra te-a dezamăgit, însă unele surprize puteau fi evitate printr-o minimă informare.

    Şi eu am revenit anul acesta la Kaliakra după nouă ani de la vizita anterioară (vezi impresii). Am găsit hotelul schimbat, dar în niciun caz atât de dramatic pe cât ne povesteşti tu în articol.

    au disparut specialitatile cu care eram obisnuita acolo, multa tocanita (orice fel de carne era cu sos si ceapa), cartofi, orez, paste, putin gratar acolo, ce ramanea de la pranz gaseai seara la gratar sau in sosuri.

    Eu am găsit grătar mai mult decât suficient, multe alte cărnuri preparate la tavă la cuptor.

    Grătarul era făcut în faţa mea. Nu înţeleg cum aş fi putut regăsi resturile de la prânz seara la grătar. Nu este logic!

    asa cum apare si in prezentare, doar bauturile locale erau la liber, dar... si astea la barul din restaurant, ...

    Faptul că hotelul a renunţat începând din anul 2015 la conceptul ultra all inclusive, ca de altfel toate hotelurile din Albena trebuia cunoscut şi asumat din momentul rezervării. Tot cu această ocazie, pe lângă renunţarea la băuturile de import, au fost scoase din concept şi majoritatea cocktailurilor, care tare bune mai erau .

    Dar eu am găsit toate băuturile locale disponibile la toate cele trei baruri, doar zâmbind (că nu mă costă nimic să zâmbesc ) şi fără a cotiza sau "socializa" altfel cu personalul.

    Camera mea a fost la etajul al optulea în corpul Superior, aşa cum am plătit, şi nu am văzut picior de furnică pe acolo.

    si aici surpriza. Saltelele pentru sezlonguri se cumpara - 2 leva buc/zi de persoana, dar nu asta e chiar problema.

    Nu trebuia să ai nicio surpriză referitoare la salteluţe. Trebuia să fi ştiut că pe toată plaja din Albena, indiferent de hotelul care o administrează, salteluţele se plătesc, nu se cumpără , cu 2 leva/zi şi nici nu te obligă nimeni să plăteşti. Un prosop de plajă gros, de foarte bună calitate te poate ajuta să faci economii .

    lauracarmenAUTOR REVIEW
    [19.06.17 09:29:36]
    »

    @nicole33: Fiecare are pretentiile sale, si aveti tot dreptul la ele, dar nimic nu se compara cu ce a fost in privinta calitatii. Nu am posibilitatea sa postez filmuletele, pentru ca ati fi vazut cum se stropea prin balcoane (cu turisti in camere) si modul cum se facea curat si se strangea mizeria de pe plaja. Aceste lucruri se puteau face inainte de inceperea sezonului.

    Da peste tot in Albene se cumparau saltelele dar la Kaliakra nu. Stiu foarte bine ce vorbesc, am fost 4 ani si e foarte, foarte mare diferenta.

    Nu-si merita nici stelele si nici banii, cu tot regretul pentru dvs. care ati fost multumita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    lauracarmen
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Standard Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.4248440265656 sec
    ecranul dvs: 1 x 1