GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am rezervat 3 nopti la acest hotel pe un anumit site la pret de 210 ron. toate bune si frumoase pana cand am ajuns. am uitat sa va spun ca am platit 105 ron avans. la receptie nu am putut sa platesc cu cardul deoarece domnul de la receptie mi-a spus ca vrea si bani cash (dubios!!!).
am fost cazati pe la ora 14 (ajunsesem pe la 10) cu toate ca eram singura masina din parcare si nu am auzit miscare in acel hotel! am intrat in camera si ce sa vezi, plin de praf!!! credeam ca de la 10 la 14 puteai sa aerisesti o camera!!! .
pe langa praful din camera pot sa va mai dau si altele:
- usa de la baie nu se inchidea
- lipsa spalatorului de wc
- cadita de dus se umplea cu apa si abia se scurgea (apa era calaie!!!)
- patul scartaia de nu am putut sa dormim toata noaptea (si in cealalta camera scartaia!!!)
- lipsa unui scaun sau doua din camera
Ceea ce ne-a facut sa renuntam dupa prima noapte a fost frigul din camera. caloriferul a fost rece toata noaptea si afara erau 3-5 grade!! a doua zi am cerut explicatii la receptie si raspunsul a fost ca nu sunt obligati sa dea drumul la caldura pentru banii astia!!!
Intr-un sfert de ora am gasit cazare in alta parte si am plecat cu toate ca ne-a oprit 100 pe noaptea fara caldura!!! . daca vreti sa va cazati la acest hotel o faceti pe pielea voastra!!!... sau va cazati cand sunt 30 grade afara!!!
Trimis de badea68 in 25.09.13 01:35:44
19 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (badea68); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.42068090 N, 25.53266890 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
19 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.
Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)
@badea68: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@webmaster: nu cred ca dupa o saptamana se poate scrie la suparare!! Va rog sa publicati notele sau daca nu, puteti sa le scoateti si sa se poata incepe de la nota 1!!! Pentru ce mai exista nota 0???
@badea68: e una dintre regulile noastre. Nu e nevoie să-ți placă sau să fii 100% de acord cu ea.
Iar ca să răspund totuși și la obiect: dacă spui că NU ai scris la supărare, atunci ce anume te-a determinat să notezi tot cu 0 (zero = sub orice critică) CADRUL NATURAL?! Dacă nu-ți place Bușteniul sau munții Bucegi, de ce ai ales totuși să mergi acolo?!?
@webmaster: cadrul natural am considerat LOCATIA!!! Adica lipsa spatiului verde!! O sa schimb nota 0 cu nota 1!!! Sunteti multumit!!!
@badea68: OK, am modificat nota pt. cadrul natural, conform dorinței tale; am putut astfel să redăm notele (!) acestui articol.
Buna ziua Dl. B.,
Va multumim pentru comentariul dumneavoastra, chiar daca putem spune "este sub orice critica, foarte exagerat", va rugam sa cititi si celelalte comentarii ale clientilor nostri, intradevar nu putem multumi toti clientii, dar niciun client nu a precizat pana acum ca am fi "sub orice critica".
- Domnul de la receptie fiind proprietarul hotelului nu a spus ca vrea si bani cash, dansul v-a precizat ca in acel moment au fost niste defectiuni la serviciul de telefonie, de aceea niciun Pos nu a putut fi folosit.
- Pe toate site-urile pe care este inscris acest hotel o sa puteti vedea ca ora pentru check-in este 14:00, si programul trebuie respectat, inclusiv pe site-ul care ati facut rezervarea.
- Tinand cont de faptul ca ne respectam clientii, consideram ca este imposibil sa nu fi fost sters praful in camere.
- Hotelul avand usi termopan la fiecare grup sanitar, precizam ca am verificat usa imediat ce am vazut comentariul dv., iar usa nu are nicio defectiune.
- Cadita de dus are un dop care se apasa pentru a avea scurgere, daca dumneavoastra nu l-ati apasat, apa nu avea pe unde sa se scurga (Apa calda nu avem, recunoastem, avem doar apa fierbinte, iar clientul si-o poate regla dupa preferinte)
- Mobilierul hotelului este nou, dupa cum se vede si anul inaugurarii 2010 (patul din camera alaturata cum a scartait, daca dumneavoastra precizati mai sus ca nu ati vazut nicio miscare prin acest hotel?)
- Pentru a se da drumul la caldura este lege ca trebuie sa fie 3 zile consecutive cu o temperatura de zero grade, pe langa acest fapt caldura a fost pornita pe timp de noapte, iar dumneavoastra ati fost singurul client ce ati solicitat caldura si pe timp de zi. Ne pare rau, dar tinand cont de tariful achitat de dumneavoastra in valoare de 70 ron/noapte, in perioada 20-24 septembrie, nu putem da drumul la "caldura non-stop", nefiind temperaturi scazute.
-In cazul scaunelor, ne puteati transmite la receptie ca aceasta lipseste din camera dumneavoastra si problema se remedia.
PRECIZAM CA DUMNEAVOASTRA ATI FOST CAZAT IN CAMERA 21, AVAND O PRIVELISTE SPENDIDA CATRE MUNTELE SI CRUCEA CARAIMAN, RUGAM TURISTI CARE DORESC SA SE CAZEZE IN HOTELUL SA VIZIONEZE ACEASTA CAMERA PE INTERNET SI ISI VOR PUTEA DA CU PAREAREA, DACA INTRADEVAR ESTE SUB ORICE CRITICA.
Notele dumneavoastra in legatura cu "Bucataria si masa" - nu pot fi acordate, deoarece nu ati beneficiat de aceste servicii. "Cadrul natural" - o asemenea nota, consideram ca nu sunteti un admirator al muntelui, puteati sta in pat si sa priviti muntii Bucegi pe fereastra.
Invitam administratorii acestui site sa verifice fiecare camera in parte a acestui hotel, si le oferim o noapte cazare pentru a putea vedea conditiile noastre de cazare!
NB HOTEL IRI este (sau a fost) reprezentant al unității
Din cite drepturi la replica am vazut pina acum pe site (sub 10, deci nu prea multe), asta e primul decent. In primul rind pentru ca se face referire la obiectul muncii, si nu considerente la persoana turistului sau gusturilor acestuia.
Vad chiar ca si-au si asumat celelalte reviews (ceea ce le include si pe cele cu medii 2.5 sau 4.3).
Deja - opinie personala - e mai putin important cine are dreptate si cita; mai relevant e ca un client nemultumit (si, evident, care nu va mai reveni) nu e tratat necorespunzator nici macar dupa parasirea unitatii de cazare.
Ceea ce e de bine.
Scuze ca m-am bagat degeaba in seama, hotelul nefiind in aria mea de interes, dar ca turist nu pot spune decit "uite, dom'ne, mai sint sperante". Asta venind de la un turist care renunta la un hotel sau restaurant la cea mai mica incruntatura sau lehamite a personalului. Pot sa accept - de exemplu - daca mi se spune zimbind sau tremurind ca le-a mincat pisica scaunele, dar nu incruntat sau rastit. Daca voiam sa sufar in deplasare, m-as fi cazat gratis, la soacra
@HOTEL IRI: este adevarat ca am citit celalalte comentariile si din aceasta cauza am ales hotelul dumneavoastra dar m-am inselat! Daca administratorii acestui site vor venii la dumneavoastra presupun ca o sa le dati si "putina" caldura pe "gratis"!
@HOTEL IRI: Apropo... cred ca sunteti informati gresit: se da drumul la caldura cand temperatura scade 3 zile sub 10 grade!!! Cum ar fii sa stai intr-o camera 3 zile fara caldura cand afara sunt 1, 2 grade!!!
@badea68:
” cred ca sunteti informati gresit: se da drumul la caldura cand temperatura scade 3 zile sub 10 grade!!!
in sistemul ''la gramada'' pe banii contribuabilului...
in sistem privat se da drumul la incalzire cind e NEVOIE!!
@badea68: Parerea mea: au mai fost minim doua reviews anterioare in care se reclama frigul, erati avertizat. Eu pot (ca potential turist) doar sa va multumesc ca ati confirmat frigul si dupa mai bine de 2 ani de la semnalarea primei probleme.
@Nasshu: pe mine, ca turist, nu ma incalzesc nici legile, nici "nevoile"; eu, unul, nu m-as duce sa stau in frig
Daca nu le renteaza hotelul pe vreme friguroasa, nu-i problema: il "regleaza" piata libera. Iar daca AFA nu exista, trebuia inventat.
@Nasshu: si crezi ca la 4-5 grade, noaptea, e nevoie!!??
@badea68: depinde unde masori temperatura! in sistem privat (acasa) categoric e frig...
@HOTEL IRI: Replica dumneavoastra este de bun simt, fara jigniri, este bine ca aveti explicatii pentru toate problemele semnalate de clientul nemultumit, dar aia cu caldura este cam trasa de par... Legea cu trei zile cu temperaturi de zero grade probabil ca e valabila in Groenlanda, nu la noi in tara.
Iar chestia cu scaunele lipsa din camera nu am mai intalnit-o nicaieri si crede-ma ca am avut cazari in locatii de 0,5 stele.
Decat sa primiti comentarii negative, mai bine verificati camerele inainte sa se cazeze cineva si rezolvati problemele aparute. Bafta!
@badea68:
”Intr-un sfert de ora am gasit cazare in alta parte si am plecat...
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acelei destinaţii.
Multumim tuturor celor care au inteles situatia, intradevar Dl. B. legea spune 3 zile consecutive cu o temperatura de 10 grade, a fost greseala noastra cand am scris comentariul.
In luna septembrie trebuie sa recunoastem ca nu era necesara centrala pornita non-stop, deoarece temperaturile nu au fost foarte scazute, a fost caldura pe timp de noapte si cand dumneavoastra ati fost cazat.
NB HOTEL IRI este (sau a fost) reprezentant al unității
@HOTEL IRI: legea respectiva exista, insa se aplica pentru cei care primesc caldura de la sistemul centralizat de stat!
In cazul dumneavoastra (sistem privat, si individual), ar trebui se se aplice legea care o folosim si acasa: ne e frig? dam drumul la centrala!!
p. s.
@badea68, asta am vrut sa spun mai sus, insa m-ai inteles gresit!
@Nasshu - Am gasit o oferta de Valentine's Day la acest hotel, dar decat sa-mi inghete bomboanele de ciocolata in gura, cred ca ma reorientez... Stii ca eu de regula sunt norocos, dar mi-am "furat-o " de doua ori si nu mai vreau!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Vacanță superbă, așteptată cu nerăbdare an de an — scris în 26.07.23 de ux129978 din BACăU - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Nemultumire totala!!! — scris în 05.09.18 de Neagu Mihaela din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2017 Bataie de joc !!! — scris în 24.06.17 de sonia ioana din ŞTEFăNEşTI [AG]
- Jan.2017 Noua ne-a placut — scris în 19.02.17 de Razvan T.* din BERTEA [PH] - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Experienta placuta — scris în 12.08.13 de Adryya din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Feb.2013 De recomandat — scris în 17.07.13 de dandreea26 din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2011 Recomandam cu incredere — scris în 30.08.11 de aleks_ro din BUCURESTI - RECOMANDĂ